Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Роман (Сарни)
27 лист 2021 20:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.14 Мбіт/c
Upload:
1.28 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
302552
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это просто ужас, а не провайдер. Была в городе Сарны "SOWa", было плохо. Пришел ДП НТЦ "Уарнет"( Rivne ISP, Comline, может еще названия есть у них), стало не то что плохо, стало ужасно. С июня месяца идут техработы. Такое впечатление, что в техработах участвует 1 человек и тот инвалид без ног и со сломанными руками. 2021 год на дворе, они перенос базы делают пол года. Кол-центр - это мое любимое. Звонить туда - смысла нет - вообще не понимают, о чем им говоришь, что за проблема и тд и тп - всегда один ответ: в будние дни - у нас идут техработы ( с июня 2021 по сейчас), выходные дни - у нас авария. 5 месяцев слышу одно и то же. Главное, всегда есть что сказать, если интернет не работает или работает плохо. и самое любимое - у вас проблема с роутером. Всегда. Проверяешь роутер(благо у меня их много), на всех роутерах работает одинаково (еле как или вообще не работает). Звонишь опять, обьясняешь, сначала не верят и все равно настаивают что это роутер. Спустя минуту разговора - техработы. Теперь про сам интернет. 1. Может пропадать на 1-2 минуты n раз в течении дня - ответ: у нас техработы. 2. Скорость на прием - 0,50мбит-2мбита - у нас техработы или авария. 3. Нету интернета 1-2 часа - техработы. Самое главное - никаких предупреждений, писем, звонков, ничего. Предупреждать клиентов о сроках и времени перебоев с интернетом не нужно. Зачем. Мы же в 90-х живем, какой цивилизованный мир. В 2021 году я не могу 5 месяцев спокойно работать, не ужели так сложно дать мне стабильные 100мбит? Гигабитного порта нету, увы. 100 Мбит/с максимум, с которых работает 1 Мбит/с. Они даже извиниться не могут, так и должно все работать и так должны обслуживаться клиенты в современном мире. Тем ,кто захочет/надумает подключиться к данному провайдеру - не делайте этого. Если у вас есть выбор, выберите не этого провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Роман .Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування. Просимо вибачення за дані незручності.Якщо у Вас надалі є труднощі зі швидкістю, будь ласка, залиште звернення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected] з Вами зв'яжеться оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Петро (Сарни)
11 серп 2020 20:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
От скажіть мені будь ласка-ви знущаєтесь??? 2 дні нормально працював інтернет з моменту останнього звернення( при цьому обіцянка зв'язатися зі мною і вирішити проблему не була виконана, мене тупо культурно послали). Тільки вечірній час настає-все-шукай інтернет у полі, бо по каналу УарНет ви його точно не знайдете. Скільки часу терпіти це неподобство? Ви мені просто скажіть скільки це все триватиме, та я й не буду оплачувати цю "чудо" послугу, поки усе не поремонтують. Мене уже дістало тратити свої нерви на те, щоб отримувати те, за що я плачу гроші. Місяць користування інетом - я тільки те і роблю що пишу відгуки і звертаюся у службу підтримки, яка доречі, нічого не робить, усім тупо плювати. https://2ip.ua/ua/services/providers-rating?act=1&asid=3255#opinion85946 - написав 4 листи, 3 смс і 3 дзвінки - на 3й дзвінок я таки додзвонився - пообіцяли, що перетелефонують з тех.відділу для вирішення проблеми - вгадайте що, ніхто не зателефонував - от несподіванка.На вихідних був нормальний інтернет у порівнянні з рештою часу-я подумав "ну все, нарешті, вирішили мою проблему", от і не пробував більше сконтактуватися з техпідтримкою, але тут на тобі, ті ж граблі летять мені у пику. Від того скільки часу ще ви будете псувати мені нерви - залежить те - скільки буду псувати нерви вам я. Якщо ви надієтесь усе проігнорувати, і знову обійтися відмовками - "ми вам зателефонуємо" - то я вас розчарую - терпець увірвався, з сьогоднішнього дня, будь яка проблема з інтернетом буде летіти вам у мінус відгук, просто з посиланням на минулі озвучені мною відгуки.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук. З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Юрий (Сарни)
08 лип 2021 17:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
У нас в Сарнах практически нет интернет провайдеров. Сова или Укртелекома. Пришлось выбрать последнее зло. В прошлом году узнал, что в Сарнах планируют пустить Уарнет. Заявку оставил ещё ОСЕНЬЮ прошлого года. Скоро август 21-го, а интернет не подключен. То кормили завтраками, то приперались невовремя, не предупредив. Отпроситься с работы просто так я не могу. Несколько раз договаривались о конкретном времени, а эти не приходили, и даже не перезванивали сообщить причину неявки. Пошел недавно в отпуск. Опять звоню этим кретинам, говорю...мол времени есть, приходите в любое время. На что эти существа заявили,что подключение уже платное, и составляет 1200 гривен. Тоесть, морозились до последнего, около 7-и месяцев, поняли что народ идет, и можно срубить с лохов деньжат, и в хамской форме рагуль гавкнул мне...что ОНО поставило меня перед фактом. Позвонив в Сарненскую контору Уарнет, и в Ровенскую....ответа жду по сей день. На работе с них ушли...три дня не чинили инет, а бухгалтерии нужно было работать. Дома в Ровно ...тоже с них ушёл. В Сарнах выбора не было, думалось...лучше они чем другие. Но своё хамское, наглое, алчное поведение Уарнет доказал ещё раз.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Світлана (Сарни)
19 груд 2022 21:37
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
343570
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Абсолютно не задоволені послугами. Мали швидкість 50 Мбит/с, вирішили перевестись на 100 Мбит/с. Оплатили за вказаним тарифом. Результат ноль. Перезвонили на службу підтримки, дозвонитись вдалось на протязі 2-3 днів. Відповіли, що послуга буде надана з 1 грудня. Дочекались грудня. По факту нічого не помінялось. Швидкість ледь дотягує 20 Мбит/с. Слідуюча попитка дозвонитись нічого не вирішила. Передали на техпідтримку замовлення, перезвонили, сказали що зробити в роутері і запевнили, що все буде ок. Але по факту нічого не змінилось. Додзвонитись не реально взагалі. Але якось достукались. Відповідь чекайте дзвінка з техслужби. Чекали більше тижня, нуль, нікто не перезвонив. В результаті інтернет взагалі пропав. Знову намагання додзвонитися до оператора. Правда дозвонились швидко. Відповідь, у вас швидкість 100 Мбит/с. Передаємо заявку в техслужбу вам зателефонують і тиша. Я не розумію що це за наглість. За що платимо гроші. Ви правда вважаєте ,що це норм? Саме так потрібно надавати послуги? Чому абонент зобов'язаний вчасно оплатити за послуги які не надаються належним чином,а ви не виконуєте свої зобов'язання?
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Сарни)
27 лип 2021 11:27
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
5589
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Был подключен к сове г. Сарны, передали меня на уарнет и начались бесконечные разрывы, ужасный интернет. Оставлял много заявок которые закрываются проблема пропадает на несколько дней и снова появляется. На что мне отвечают когда будет проблема тогда и звоните нам а проблема появляется каждые 3-5 дней. И я на протяжении 3 месяцев не могу решить ее. Они ничего не делают кормят только завтраками. Операторы с колл центра хамят потому что им надоели мои вечные заявки и вопросы почему у меня плохой интернет. работники тех поддержки отвечают очень медленно и все списывают на мое оборудование. оборудование заменили на другое результата нету. УЖАСНЫЙ провайдер был бы другой провайдер в городе отключился бы давным давно. но к сожалению должен терпеть этого поставщика интернета!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Аноним (Сарни)
27 лист 2021 21:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.64 Мбіт/c
Upload:
0.61 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До недавна в м. Сарни був один основний провайдер "Сова", і скажу чесно в моєму районі міста проклали нові лінії інтернент був хороший, але тільки стали ці довбані ISPRIVNE це жесть. Інтернет буває нема днями, швидкість не витримує жодної критики. За що я плачу вам кожен місяць 200 грн. Як так, в світі 5G вже використовують повним ходом, а тут в районному центрі уарнет видає 0,6 Мбит/с. До оператора не дозвонитись, постійно якісь технічні роботи. Шановні які в біса роботи місяцями, якщо до вас криворукі уарнетівці все працювало нормально. Не можете нормально надавати послуги полиште цю справу, дайте працювати тим хто вміє і може. Це жесть а не інтернет. Не шановні уарнет закривайте свою шарашкину контору, не можете не лізьте.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Петро (Сарни)
05 серп 2020 19:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня! Ну зв'язалися зі мною о 9 ранку, уявляєте, а я на роботі, обладнання вимкнене. Мені подякували за звернення і сказали телефонувати на номер техпідтримки коли буду вдома і з увімкненим устаткуванням, і Ви знаєте, пройшов оце о 19/00 додому і пробую, як дурник телефонувати (очевидно ж трубку ніхто не піднімає). Ну, і як будемо виходити із положення?! До кінця тижня залишаю увімкненим обладнання, вирішуйте проблему (не думаю, що моя присутність як "супер спеціаліста з IP технологій " чимось зарадить) очевидно, що проблема з Вашої сторони, вирішуйте, за повітря гроші я платити не збираюся, дістала вже вся ця ситуація. P.S Пишу у відгуках бо по іншому до Вас не достукатись.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Петре, доброго дня.Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Для детальнішого дослідження виникнення проблеми з доступом до мережі Інтернет необхідно звернутися до нас у зручний для вас час, коли Ви будете на місці біля обладнання. Будь ласка, напишіть нам Смс — повідомлення з номером договору на номер (097) 500-50-57 або ж Ви можете написати лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected]., і ми обов'язково з Вами сконтактуємо.
Аноним (Сарни)
14 груд 2021 19:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
308871
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Щодня пропадає інтернет! В техпідтримці постійно називають різні причини. Спочатку сказали що мої дані не були передані, на другий раз, що моя заявка заблокована. На третій раз, що я вказую не правильний номер угоди, який в мене перед очима написаний їхніми працівниками!!!! Я кажу правильний номер, на що мені сказали, що в мене інший. Виправили цей номер, сказали відтепер такий буде. До того ж додзвонитися це ще той квест! В мене робота онлайн!! Інтернету досі немає!!! Питання хто відповідає у вас в компанії за всі ці моменти? Хто прописує угоди з помилками, хто не передає дані, хто блокує заявки? Яке це відношення до клієнта? Наведіть лад в сервісі!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Сарни)
26 січ 2023 18:31
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
20352
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Отключают iнтернет по графiку в 10.00 та 14.00 й не важно, оключили в цей момент свiтло чи нi. На скарги не реагують. Просив роутер помогти настроить так порадили звернутись до продавця, внаслiдок мушу його продати, бо хрен знае якi настройки можуть бути у мого конченого провайдера. Iншi провайдери давно замінили безкоштовно обладнання. Звертався зi скаргою у Львiвське представництво, так там такi ж самi упирi, даже не вiдповiли. Зато смс просплату вчасно отправляють. Звертаюсь до iнших. ШАНОВНI ПРОВАЙДЕРИ, КОНКУРЕНТИ УАРНЕТА- ПРОВЕДIТЬ У НАС IНТЕРНЕТ. УАРНЕТ ТАК ВСIХ ДICТАВ, ЩО ЛЮДИ РАДI БУДУТЬ ЛЮБОМУ ДРУГОМУ.
Петро (Сарни)
24 черв 2020 00:08
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За останні 2 тижні "інтернет" практично зник-із заявлених 8мб отримую від сили 1 Мбит/с і то з пересадками до 0.Додзвонитися до служби підтримки не можу, на листи в E-mail відповіді не має. Сплачую послуги по 180 грн/місяць, а отримую тільки головний біль. До цього часу було терпимо і я ігнорував: просадки по швидкості, періодичні відключення, збої у роботі, але за останні 2 тижні терпець увірвався, у першу чергу через те, що мене ігнорують і абсолютно не приймаються ніякі дії у вирішенні моєї проблеми. Якщо так піде і далі, буду міняти провайдера, благо альтернативи з'явилися. Дякую за увагу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Петро. Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання.На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого wi-fi маршрутизатору. Саме через нього швидкість може зменшуватися. Прохання перевірити швидкість, під'єднавши інтернет-дріт на пряму до РоЕ-адаптера в обхід роутера. Обов'язково необхідно вимкнути впн-сервіси, антивірус, торенти та все, що може впливати на завантаження каналу трафіком. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть! Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків під час виникнення аварійної ситуації на магістральній лінії.Наберіться терпіння.Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок.
Анонім (Сарни)
26 лист 2022 22:50
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подняли абонплату, разом з нею кількість послуг упала через відключення світла. Світла нема по 6-10 годин, набагато більше нема й інтернету так як свою станцію розмістили в зовсім іншому районі. Абонплату подняли якоби необхідністю підняти зарплату працівникам. Цк при тому, що багатьом зменшили на 20-30%.На емейл відповіді не дадуть, даже не надійся, по телефону як додзвонитися заморозять яку-небудь відмазку. Треба в адміністрацію Президента й кабмін подавати спільну заяву, нехай розберуться як то можна було в такий складний час підняти абонплату, при цьому таким чином надавати послуги.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Будь ласка, вкажіть номер Вашої угоди, для того щоб ми могли з вами зв'язатися та вивчити більш детальніше проблему з наданням послуги. Для нас дуже важлива думка і пропозиції кожного, оскільки це допомагає нам зробити послуги ще кращими й більш комфортними.
Петро (Сарни)
04 серп 2020 21:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернетом просто неможливо користуватися, стабільно зникає з'єднання - 5 хв працює - 10хв "відпочиває", постійні розриви по лінії, швидкість падає з заявлених 50 Мбит/с до 2 Мбит/с, за день по 15-50 разів зникає інтернет на різні періоди часу, служба підтримки тільки кормить відмовами, що проблема вирішується, проблема планує вирішуватись, про проблему відомо - над проблемою працюють. За місяць з моменту підключення максимум 5 днів інтернет працював більш менш стабільно, решта часу-це просто спалення нервових клітин. Якість інтернет послуги на даний момент - НЕЗАДОВІЛЬНА.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди.З Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Андрей (Сарни)
07 лют 2022 19:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За последние 14 дней вылетел интернет столько раз что по пальцам ног и рук не пересчитаешь. Ладно если бы я находился где то на окраине города или в глуши. Ваш представитель находится за 100-150 метров от моего дома. На жалобы отвечают заготовленным текстом - проверить кабель на наличие повреждений, перезагрузить роутер, и подключить кабель на прямую к пк. Бывало что нет интернета сутки но при этом цена услуги не уменьшилась. Пользуюсь этим провайдером исключительно потому что нет других кроме укртелекома. Радует только задержка в играх не выше 50, больше плюсов не нашел.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо Вас повідомити номер угоди, для вияснення причин виникнення проблеми.
Олеся (Сарни)
27 лист 2022 16:25
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
10.13 Мбіт/c
Upload:
2.92 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
От скажіть мені, як так можливо виставляти абонплату за !!!! повітря? Не мала змоги оплатити в минулому місяці інет, чому маю платити за те що не отримувала, щоб надалі користуватись інтернетом?! 250 грн за що? Інтернет при цьому предоставляли? Можливо досить людей за ідіотів тримати! Нараховуйте за те що надаєте! Оту дебільну опцію в допотопному кабінеті прибиріть і не позортесь! Ще раз, виставляйте плату за фактично надану послугу (оплатив - користуєшся, немає коштів ставте 0, поповнив - користуєшся, а не покривати -250, -500 (без доступу до мережі) і т.д)
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Будь ласка, повідомте свій номер угоди, щоб ми могли з Вами зв'язатися та надати відповіді на запитання.
Аноним (Сарни)
22 лют 2022 16:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не інтернет, а повна зал..а. Монополія з смарт тіві та програмою для перегляду телебаченя, завжди ремонти раз в тиждень стабільно нема інтернету, а дозвонитися вкрай рідко можливо, майже завжди переадресація на номерах. Завжди проводяця роботи незрозуміло які, до цього користувався другим провайдером, але після я так зрозумів продажу провайдера в користь уарговноінтернета вся картина в край змінилася миттєво! Тому раджу якщо у вашому місті є вибір провайдера то краще цей гівноУарнет пройдіть стороною.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми і вирішити її. Будемо вдячні за наданий номер угоди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Сарни)
27 серп 2021 10:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
4181
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Редагую вчорашній відгук. Таки добре, що можна лишити відгук на сайті, а особливо коли на нього реагують. Моя порада всім у кого проблеми, відразу лишайте відгук. Після вчорашнього мого відгуку відразу звязалися зі мною. О 21:00 зателефонували зі служби підтримки, а сьогодні о 08:00 служба технічної підтримки вже була в мене дома і оперативно та якісно усунули неполадки, які виникли з моєї вини (дитина вирвала шнур). Дякую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо, за відгук!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Аноним (Сарни)
12 лист 2021 20:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
307117
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
П'ять днів не працює інтернет. Спочатку потрібно залишити заявку, потім або не телефонують, або кажуть перезагрузіть роутер. Перезагрузили. Результатів нуль. Створюю знову заявку. Передзвонюють в 23.00, завтра інтернет буде. Завтра інтернету немає. Створюю заявку. Вже не перетелефоновують. Зато 01.11. плату за інтернет оперативно зняли. Супер провайдер.
Аноним (Сарни)
05 серп 2023 11:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
302079
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Щотижня зникає інтернет, через несправне обладнання на тривалий час. Зокрема 04.08.2023 о 17:00 зник інтернет на даний час 11:18 05.08.2023 послугу не відновили. Просимо дотримуватись умов угоди та надати якісні послуги. Додатково можемо надати підтвердження про відключення інтернету протягом року.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Микола (Сарни)
13 груд 2021 21:21
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
302639
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший інтернет!!! За що я плачу вам 200 грн??? Техпідтримка не відповідає на дзвінки, на повідомлення. Інтернет дуже поганий!!! Не можна подивитись фільм без постійних завантажень. Мусимо включати роздачу мобільного провайдера, що подивитись телевізор. Це просто жах!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Галина (Сарни)
30 вер 2021 20:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
3109
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Незадоволена взагалі цим провайдером, верніть нам назад сову. Уже декілька днів немає інтернету, спочатку повідомили що ремонтні роботи на лінії. Коли все відновили, інтернет так і не з'явився хоча пише що все підключено, але немає з'єднання з інтернетом.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Галино. Дякуємо за Ваш відгук. 29.09.2021 було зафіксовано заявку на виїзд майстра. Виїзд було здійснено у терміни зазначені договором та 30.09.2021 відновлено послугу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг