Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 935
рекомендують: 230 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Галина (Вараш)
23 лют 2021 18:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дякуємо за оперативне підключення! Користуємося місяць, проблем ніякийх не виникало. В порівняння з наших колишнім провайдером все супер.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Галино.Дякуємо за довіру та високу оцінку нашої роботи.
Аноним (Вараш)
05 трав 2020 15:45
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
14.6 Мбіт/c
Upload:
10.13 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Брал 100 Мбит/с выдает на пк около 70 Мбит/с, а на телефон 10-30 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрый день! Пожалуйста, оставьте сообщение с номером договора , чтобы мы могли идентифицировать вас как абонента и разобраться в сложившейся ситуации. Мы сделаем все возможное, чтобы помочь вам!
Анонім (Вараш)
04 серп 2017 22:01
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.04 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самий гірший провайдер. Ніколи немає стабільності. І немає заявленої швидкості. 4 Мбит/с які я оплачує надходить тільки 1 Мбит/с. А а по вечері 0,03 Мбит/с і це все за 150 гривень. Після дзвінка до оператора проблему усувають максимум на два три дні!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Прохання вкажіть Ваш номер угоди для того щоб допомогти Вам вирішити проблему.
Анонім (Вараш)
03 серп 2017 23:19
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже повільний інтернет, не завжди є, буває і по пів дня нема. Ввечері взагалі жесть, навіть, коли заходиш із телефона дуже тупить.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Прохання вкажіть Ваш номер угоди для того щоб допомогти Вам вирішити проблему.
Анонім (Вараш)
27 лип 2017 22:49
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
0.52 Мбіт/c
Upload:
0.54 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Буде можливість підключусь до іншого провайдера. Дуже часто падає скорость, неодноразово звертався до оператора проблему усували максимум на два дня !
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Прохання вкажіть Ваш номер угоди для того щоб допомогти Вам вирішити проблему.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг