Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 935
рекомендують: 230 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Михайло (Олександрія)
02 груд 2021 12:55
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
27743
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Другу добу як пропав інтернет, зворотнього зв'язку з провайдером нема. Дотелефонуватись неможливо (24/7 оператори зайняті), на повідомлення не реагують. Послуга оплачена, як завжди компенсації небуде, тай не відомо скільки ще чекати на тех. підтримку (7 днів, 10 днів)? Якість надання послуг на нульовому рівні.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Найчастіші проблеми з відсутністю інтернету можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання абонента (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15 або надіслати свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500- 50-57. Наш технічний персонал виявить причину відсутності інтернету та прийме міри щодо її усунення.
Т (Олександрія)
30 лист 2020 10:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
13521
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З вами з 2008 року, но саме в цьому році це просто ЖАХ!!! Якщо раніше рекомендувала вас, то зараз пораджу десятою дорогою обійти! Дозвонитись - нереально, залишаєш по номеру угоду- ніхто навіть не здогадається передзвонити, ауууу що з вами??? Що за ставлення? Два місяці мене запевняли, що вся проблема в моєму роутері, купили новий, а проблема залишилась! Говорила з іншими вашими клієнтами і в них те саме. А ваші «спеціалісти» далі запевняють, що моя проблема! Ну звичайно, краще скинути на когось, ніж вирішити питання!!! Жахлива швидкість. З проплачених 50 надходить 1-2, а інколи і того нема. Після того як достукатися до вас хвилин 30 все добре. А далі проблема повертається! Часто вибиває інтернет на декілька секунд! Жахлива якість обслуговування клієнтів! ВИПРАВТЕ ПОМИЛКІ, чи ви набрали клієнтів і справитись не можете??? Поверніть мені Уарнет, який був в 2008 році!!! Там була якість і саме головне ЛЮДЯНІСТЬ!!! І 256 мб грузило швидше ніж зараз ваші 50!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Ваше звернення було опрацьовано 30.11.2020 року.На момент звернення до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. Якщо відсутня можливість перевірити швидкість на пряму, ви завжди можете замовити виклик спеціаліста додому.Для того, щоб оформити заявку на виїзд. Звертайтесь за контактними номерами телефонів :067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 – для СМС.Або ж пишіть лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].
Анонім (Олександрія)
05 серп 2020 19:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
11553
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це просто жахливо , якщо ви з такою швидкістю будете обслуговувати ваших клієнтів то у вас їх не буде і не по тій причині що ви дуже добре обслуговуєте а навпаки , жахливо .Цілий день сьогодні дзвоню на вашу тех-підтримку і відповіді немає у вас що з другого боку провода обрізані що до вас додзвонитися це як просити гору перевернутись? Раджу вам подумати над вашим обслуговуванням бо з таким успіхом ви позбавити всіх клієнтів , а нема клієнтів ,то немає роботи, а нема роботи, то і грошей тоже нема.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук.Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка.Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок.Ми працюємо над покращенням якості обслуговування наших абонентів.Тому додатковим способом зв'язку є листування.Надсилайте свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500-50-57. Також можна написати лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].Ми обов'язково з Вами сконтактуємо, та допоможемо розібратися з причиною виникнення проблеми з доступом до мережі Інтернет.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг