Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 2287
рекомендують: 881 чол
не рекомендують: 1406 чол
ТОВ "Фрінет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Алексей (Житомир)
11 серп 2021 16:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
По поводу бонусов за пополнение, уже не наверное, а точно. Видимо ими тоже "никто не пользуется"). Так что на фоне постоянного повышения тарифов, деградации качества, пора сказать фринету прощай.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Один з приводів припинення дії бонусної програми, це те що, вона не користуються великим попитом у абонентів компанії. Тому було прийнято рішення відмовитися від неї. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Алексей (Житомир)
11 серп 2021 15:36
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За последнее время провайдер очень разочаровал, кроме того что убрали бонусную программу, который "никто не пользовался" у них еще закончилась акция приведи друга, наверное ею тоже никто не пользовался. Скоро наверное уберут бонусы за пополнение, которыми тоже "никто не пользуется". Скорее всего компания полным ходом готовится к продаже Датагруп и поэтому убирает все плюшки. В целом компания по сравнению с тем что было еще пару лет назад, скатывается в унылое г.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Один з приводів припинення дії бонусної програми, це те що, вона не користуються великим попитом у абонентів компанії. Тому було прийнято рішення відмовитися від неї. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Валерій (Житомир)
26 лип 2021 19:54
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший інтернет-провайдер в Україні. Підключений понад рік, заявленої швидкості жодного дня не було, третину року взагалі не працює, за звичай вкрай низька швидкість. На жаль немає альтернативи в моїй місцевості, давно б вже від'єднався. КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Александр (Житомир)
29 черв 2021 17:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Договір:
411907272
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Новая версия чат-бота не удобна, и ещё нельзя оформить заявку на ремонт или заявка через чат-бот для чего его сделали не понятно и можна было и принимать уже всё что можна было, был бы жирный плюс а то звонить не всегда удобно когда нужен ремонт.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук, функціонал боту буде розширятись з часом, тому якщо у Вас є дійсні пропозиції, будь ласка - надішліть їх нам на електронну адресу [email protected], та Ваші пропозиції будуть розглянуті. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Александр (Житомир)
16 черв 2021 13:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
411907272
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Иногда сайты не открывает как положено линию проверили все в порядке, но уже пару дней так winmtr дальше после шлюза ниче не показывает и если начать работать winmtr, то через время показывает трассу, пару дней как заметил данную проблему, в чат боте ничем не помогли но я не могу ловить постоянно эту проблему то работают то нет в chrome браузере.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Аноним (Житомир)
30 трав 2021 21:28
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.61 Мбіт/c
Upload:
7.46 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Работники этого чудного провайдера, я вам желаю, чтоб Вы до конца своих дней пользовались только этим интернетом и чтоб весь ваш род никогда не узнал, что такое нормальный интернет.
Анонім (Житомир)
16 трав 2021 19:37
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.68 Мбіт/c
Upload:
1.91 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уважаемые нелюди на провайдере, надеюсь, когда-нибудь вы научитесь пользоваться сетевым оборудованием и сделаете нормальный стабильный высокоскоростной интернет, а пока я желаю Вам чтобы кто-то пришел и сжег дотла всю Вашу шарашкину контору. Спасибо за внимание, с уважением.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Аноним (Житомир)
10 трав 2021 15:43
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
411502334
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Чесно кажучи,набридло вже те, що інтернет постійно пропадає. Я не знаю, таке враження, що досить там якось зкоса глянути на те ваше оптоволокно, і воно вже бігом обривається, причому в кількох місцях. І не доведи господь, щоб воно обірвалось в пятницю, прийдеться чекати всі вихідні. Ремонтна бригада аж дууууже не спішить ремонтувати те оптоволокно. Буває проходить ТРИ, ТРИ дні, а ремонтувати ніхто не спішить. Причому на третій день інтернету досі нема. Взагалом дуже не задоволений!!!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Ірина (Житомир)
05 трав 2021 21:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
411000389
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При найменшому вітрі чи зміні погоди вимикається інтернет. Пояснення щоразу різне: то РЕС світло вимкнув, то поломка на лініїї, то ще щось - залежить від фантазії у операторів. Мені особисто дуже подобається: "Десь там вимкнув світло РЕС і тому у вас у яких є світло поки не буде інтернету! Нас РЕС наче попереджав, і ми нача завжди викладаємо інформацію на сайт, але цього разу чомусь не виклали і вас не попередили..." Авжеж РЕС винен, ми тут ні до чого!!! Вартість послуг збільшується частіше ніж у тих же РЕСів і облгазів разом!!! При цьому якість зв 'язку щоразу лише погіршується!!! Як дзвониш оператору - насолоджуєшсь прослуховуванням музики!!! У більшості випадків -це найкраща допомога!!! Далі іде наступне: перезагрузіть компьютер, а потім вимкніть і через кілька секунд увімкніть вайфай роутер, і потім конектер, чи як він там називається!!! А потім добиваєте мене питанням: а скільки лампочок у вас горить??? І одразу після цього чую - а, да, бачу! У вас поломка на лінії!!! Капець!!! Які нафіг лампочки, якщо ви, паразіти, бачите що є поломка на лінії!!! У вас що такі методи знущання над абонентами!!! За 3 дні дзвонила оператору 4 рази, і лише останній раз мені допомогли! Це була оператор Яна - дівчина сумлінно виконала свою роботу - вислухала претензію, всі мої зауваження ( а їх у мене після триденного спілкування то з Олегом, то з Владиславом, то з... не запам'ятаю з ким , але точно був хлопець) і якнайшвидше допомогла вирішити всі мої проблеми і налагодити подачу інтернету який був відсутній!!! Я дуже хочу відзначити (якщо у вас в компаніїї діє программа преміювання, то я прошу її преміювати!!!) цю дівчину Яну і звернути увагу компанії на неї!!! А Владиславу який кинув слухавку бажаю всього найкращого! Бажано у вигляді штрафу!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, у Вас є активне звернення і ми додали Ваш відгук до цього звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Аноним (Житомир)
06 квіт 2021 22:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
93.31 Мбіт/c
Upload:
93.54 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Два с половиной года вместе с Оператором. Глобальных проблем не наблюдалось, а появлявшиеся решались быстро. Скорость соответствует заявленной. Претензий нет.
Аноним (Житомир)
01 квіт 2021 08:18
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
411907301
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ШАРАШКИНА КОНТОРа, которой давно уже пора закрыться! Плачу за 100 Мбит/с, тест на скорость показывает 30 Мбит/с, максимум 42 Мбит/с. Техподдержка не отвечает!!! Мастера ждать хрен знает сколько да еще и плати ему за это все. Уже месяц интернет вообще слетает. Роутер урезает 60-70 Мбит/с?)))) Держите людей за идиотов!!! Данный провайдер даже врагу не посоветую!!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за вказаний номер договору, ми зафіксували Ваше звернення. Після попередньої перевірки Вам зателефонує наш співробітник для подальшого розбору ситуації яка виникла та при необхідності додаткових тестувань або перевірок які потребують Вашої участі. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Владимир (Житомир)
18 бер 2021 13:47
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги
Договір:
411403835
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь уже полгода, первые месяц-два все устраивало, потом начались какие то качели. То были проблемы с зарубежной скоростью (сейчас исправили), потом начал периодически на пару минут где то раз в день пропадать интернет, пока совсем не пропал в это воскресенье. После звонка тех поддержка на следующий день решила вопрос, тут претензий нет. Думал все будет нормально, но не тут то было, вчера снова пропал интернет, пробую перезагрузить роутер, интернета нет, перекидываю кабель из роутера напрямую в ноутбук интернет появляется, беру ставлю другой рабочий роутер, интернета нет, прописываю статический ip интернет появляется, возвращаю кабель в первый роутер, все работает отлично. Как долго будет работать дальше посмотрим, но в целом эти проблемы напрягают.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук та оцінку. У разі повторення несправності, просимо Вас зв'язатись з нами та зафіксувати звернення для детальної перевірки по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Александр (Житомир)
09 бер 2021 12:59
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Договір:
411907272
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Будет ли возможность обычным пользователям подключения скорости в 1 гигабита в 9 этажах города Житомира? А то конкуренты уже предлагают а фринет пока и не думает.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Дякуємо Вам за оцінку та запитання. Планується у найближчий час ввести послугу гігабітного тарифного плану для м. Житомир. Вам зателефонує абонентський відділ м. Житомир для узгодження підключення гігабітного тарифного плану. Попередні терміни вирішення цього питання - до 31 березня 2021 р. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Аноним (Житомир)
21 лют 2021 15:26
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
15.71 Мбіт/c
Upload:
35.42 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никакой стабильности, постоянно скачет пинг. Писал в техподдержку говорят что в роутере проблема подключайте напрямую.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Віктор (Житомир)
20 січ 2021 14:19
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий день. Швидкість не задовільняє, і не відповідає заданим тарифним планам. А останньою каплею стало відношення, до клієнтів. 18.01 обірвався зв'язок, пропав інтернет. В колл центрі сказали, проблема з кабелем. Залишив заявку на ремонт, сказали протягом двох днів все буде ок. Попросив, щоб пришвидшили, тому що працюю на удальонці, і без інтернету це не реально. Вже майже закінчилися другі сутки з моменту розриву зв'язку, ніхто не телефонує. Почав сам дзвонити, вдалося вийти на старшим по роботі з клієнтами Сергієм, сказав, може завтра зроблять, не вистачає людей, не встигають. В мене питання, коли прострочиш оплату, на "30 секунд", відразу связок вимикають, залишив заявку на підключення, протягом дня підключають. А тут нема часу?! Що в даного провайдера так багато абонентів, що вони їм так небрежно розкидаються? Бо я нікому не рекомендую даного провайдера. Відношення до клієнтів угасне!!!! Керівництво даної компанії, якщо ви думаєте, що так можна ставитися до своїх клієнтів, то скоро у вас їх не буде. ВСІ ХТО ДУМАЄ ЧИ ПІДКЛЮЧАТИ даного провайдера, НЕ РОБІТЬ ЦЬОГО!!!! Щоб вони вам не обіцяли, вони цього не зроблять.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Нам дуже шкода що виникла така ситуація, яку Ви описали. Дійсно можливість надіслати до Вас інженера сервісного обслуговування сьогодні - відсутня. Просимо вибачення за доставлені незручності. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Анонім (Житомир)
09 січ 2021 10:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.64 Мбіт/c
Upload:
2.91 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нет, ну это уже просто невыносимо, приходят выходные и ты сидишь без скорости, приходят дожди и ты сидишь вообще без интернета. А абонплата уже два раза поднялась за очень короткий промежуток времени. Видимо, пора уходить...
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Для детальної перевірки Вашого звернення нам необхідна Ваша контактна інформація. Для забезпечення конфіденційності, просимо Вас зв’язатися з нами по одному з каналів комунікації: 1) Форма зворотнього зв’язку, тип — скарга: https://o3.ua/contacts/ 2) Лист на електронну пошту [email protected] 3) Бот канали в месенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцію відгуку: https://o3.ua/support. Обов’язково, додайте будь ласка текст свого відгуку та номер Вашого договору або адресу підключення. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Аноним (Житомир)
30 груд 2020 19:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
12.78 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Да что у вас твориться, каждый день приключения! Не советую подключать данный провайдер, ОСОБЕННО ДЛЯ РАБОТЫ!
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Здравствуйте! Для детальной проверки и изучения Вашего отзыва нам необходима контактная информация. Для обеспечения конфиденциальности, просим Вас связаться с нами по одному из каналов коммуникации: 1) Форма обратной связи, тип — жалоба: https://o3.ua/contacts/ 2) Письмо на электронную почту [email protected] 3) Бот каналы в мессенджерах (Telegram, Viber, Facebook) через функцию отзыва: https://o3.ua/support. Обязательно, добавьте пожалуйста текст своего отзыва и номер Вашего договора или адрес подключения. С уважением сотрудник компании «ФРИНЕТ», Игнат.
Владимир (Житомир)
28 груд 2020 22:54
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Договір:
411403835
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Первое время после подключения был доволен, но через некоторое время началась какая-то дичь. то упала скорость на зарубеж, но потом правда все таки смогли исправить, сейчас опять проблема со скоростью и вроде бы проблема на трассе партнера, но мне от этого не легче. Как-то стали все эти проблемы напрягать.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! 28.12.2020 була аварія на мережі нашого транспортного партнера. Нажаль аварія була за зоною відповідальності провайдера, та ніяк не залежала від компанії ФРІНЕТ. Просимо вибачення за доставлені незручності. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Александр (Житомир)
28 груд 2020 20:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.33 Мбіт/c
Upload:
3.75 Мбіт/c
Договір:
411907272
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Последнее время часто тут пишу в итоге проблема как была так и есть по всему Житомиру поможет тока смена интернет провайдера а я думал вы лучшие. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАННОГО ИНТЕРНЕТ ПРОВАЙДЕРА.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! 28.12.2020 була аварія на мережі нашого транспортного партнера. Нажаль аварія була за зоною відповідальності провайдера, та ніяк не залежала від компанії ФРІНЕТ. Просимо вибачення за доставлені незручності. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Дмитро (Житомир)
28 груд 2020 18:23
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.98 Мбіт/c
Upload:
7.53 Мбіт/c
Договір:
411301275
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я абонент Фрінета вже 99 місяців без 3 днів. Протягом всього цього часу все було просто відмінно, але останні 3-4 місяці швидкість на закордон значно знизилась, часто елементарне завантаження драйверів вагою в 400 мб відбувається зі швидкістю 300-600 Кб\сек. Звернення у підтримку нічого не дають - оператори відморожуються типу ресурс, до якого я звертаюсь дуже завантажений і так з кожним ресурсом, що знаходиться за кордоном. Завантаження в Steam раніше завжди було 11 мб\сек, зараз максимум, який я бачу - 2 Мб/с, в середньому 600 Кб/с. Техпідтримка ніяк не реагує на звернення, ситуація абсолютно не змінюється, у всіх знайомих з Фрінетом такі ж проблеми по всьому місту. Дуже шкода, що провайдер скотився, якщо ситуація не зміниться протягом місяця - буду міняти провайдера. Мій номер договору: 411301275.
Відповідь представника ТОВ "Фрінет":
Доброго дня! Ваше звернення зафіксовано, з Вами зв'яжеться наш співробітник. З повагою співробітник компанії «ФРІНЕТ», Ігнат.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг