Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 1410
рекомендують: 301 чол
не рекомендують: 1109 чол
ПАО "Датагруп"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Уважаемые абоненты! Если у вас возникают проблемы или вопросы относительно предоставления услуг, пожалуйста, оставьте обращение на странице https://www.datagroup.ua/b2c/pidtrymka - таким образом мы сможем быстро вас идентифицировать и помочь в устранении неполадок. Также вы можете позвонить нам на горячую линию 0800210000 или написать письмо на [email protected]. Чтобы оперативно помочь вам, нам необходимо знать номер вашего договора или полный адрес предоставления услуги, а также ваш контактный номер телефона, чтобы мы могли связаться с вами и дать обратную связь по решению вашего вопроса.
З повагою, ПАО "Датагруп"
Сергей (Київ)
01 трав 2019 23:05
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь проводным интернетом в квартире и спутниковым на даче с 2011 года. Пока менять провайдера не планирую, все устраивает - падает редко, на счету всегда небольшая переплата, так что не отключают за долги, пользуюсь дополнительно стат ІР адресом. ТВ отдельно не заказывали - пользуемся Мегого через интернет Датагруп, тянет без проблем картинку в хорошем качестве.
Відповідь представника ПАО "Датагруп":
Сергей, спасибо за Ваш отзыв! С уважением, ваш Датагруп
Олександр Гречковський (Луцьк)
01 трав 2019 14:22
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Проплатив за інтернет. Немає ні інтернету. Нікуди не можу додзвонитись.
Відповідь представника ПАО "Датагруп":
Доброго для, Олександре! Якщо послугу було припинено до здійснення оплати за послуги, то у часи максимального навантаження на платіжні системи та білінг (1-2 число кожного місяця) зарахування коштів відбувається за 1,5-2 години після оплати, після чого послуга активується. Наша рекомендація - сплачувати завчасно, після отримання sms з рекомендованим авансом, що надсилається приблизно 25 числа кожного місяця або скористатися послугою в кредит (до 5 днів). Крім того, є можливість залишати заявки за допомогою сайту https://www.datagroup.ua або електронної пошти [email protected]. З повагою, ваш Датагруп
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Саки)
28 лип 2013 22:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не очень-то провайдер... Частые обрывы соединения, а бывают и просто перерывы в обслуживании.
Відповідь представника ПАО "Датагруп":
Добрый день! Пожалуйста, оставьте обращение на странице https://www.datagroup.ua/b2c/pidtrymka, чтобы наши специалисты могли идентифицировать вас и помочь в решении вопроса
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг