Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 10397
рекомендують: 3406 чол
не рекомендують: 6991 чол
АТ "Київстар"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Сергій (Хмельницький)
12 бер 2024 14:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Київстару просто плювати на своїх клієнтів. Компанія економить на матеріалах та обладнанні, а розплачується за це клієнт. Моя "історія" (спробую коротше): кабель домашнього інтернету КС веде по фасаду(без варіантів вибору). Кабель відверте "г". З часом ізоляція під впливом зовнішніх факторів руйнується (тріскається). Туди потрапляє волога (вода). По кабелю вода потрапила в роутер. Роутер вийшов з ладу. При зверненні в КС з даною проблемою, КС оперативно прислав майстра, який кабель замінив, визнавши причину його заміни - руйнацію ізоляції та наявність в кабелі води. А от при звернені в КС з приводу роутера почались "качелі-каруселі" і затягування часу. Спочатку ніяких документів/актів їм не було потрібно(хоч я дзвонив ще під час присутності майстра в квартирі). Потім раптом - "надайте заключення сервісного центру" - надав(пропонував їм віддати роутер їх спеціалістам - сказали не потрібно, достатньо висновку сервісного центру в вашому місті). Потім чекайте 30 днів ("ми маємо згідно закону"). За цей час жодного разу з цього питання ніхто не телефонував і не писав до мене, щоб якось вияснити деталі чи отримати інформацію для прийняття рішення. В результаті через 30 днів отримую листа на два речення - цитую "Компанія не поділяє Вашого припущення щодо провини Компанії." Висновок : компанія (в листі вони пишуть з великої літери, але я не напишу ніколи) нагло плює в обличчя своїм клієнтам і намагається робити з них дурників. Ну що ж Київстаре - ти зекономив 2600 грн. (вартість мого роутера(на момент покупки - $100), але втратив 4 абоненти.
Владимир (Хмельницький)
01 лют 2019 09:33
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я с Киевстаром с 2003 года. Ни разу не менял номер. Каждый телефонный звонок к оператору заканчивался решением проблемы. Отказался от всех возможных и невозможных предложений по домашнему интернету и ТВ, все было от Киевстара. Но за последний год оно мне кипело-кипело.... Больше молчать не буду. :( Напишу отзыв везде, где только найду возможность. Простой переход на другой тарифный план закончился тем, что я 3 (ТРИ) раза ездил в Сервисный центр, звонил в день более чем по 20 раз на оператора и все равно меня не перевели на новый тарифный план. 31 января я еще раз попробовал позвонить оператору, чтобы узнать что и как, так как мне не пришла смс с подтверждением перехода. Набрав 466, я услышал что завтра снимет полную сумму по старому тарифу. Дальше я хотел поговорить с оператором, набирал с 18.00 до 23.00, в ответ слышал только что нету свободных операторов. В ответ получил около 20 смс от киевстара с текстом "решить свой вопрос через Мой Киевстар". А у меня нету возможности пользоваться этой программой. Как на удивление 1 февраля я с первого раза дозвонился к оператору, находясь в сервисном центре. В ответ от "тетки" услышал, что это не сервисный центр, а магазин [:helpz:]. Оператор сказал, что я сам виновен в том, что не сделал заявку... ИТОГ: с меня "сбрили" почти 400 грн и сказали [:vawe:]. Отказываюсь от домашнего интернета и ТВ. Ищу возможность перевода моего номера на другого оператора, так как даже близко не хочу иметь дело с этими "моральными уро..ами". НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ЧАО "Датагруп"
Сергій (Хмельницький)
19 черв 2018 22:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Після чергового відключення на вихідні і ніби-то усунення проблем (які не усунули часті розриви на одну - дві секунди, що викидає з онлайн-гри та не дає завантажити великі файли) через день знову сидимо без "надійного" домашнього інтернету від Київстару. За весь день чергову неполадку попри обіцянки так і не спромоглися усунути. Гіршого інтернет-провайдера у нас ще не було (навіть "совковий" Укртелеком не дозволяв собі такого скотського ставлення до абонентів та постійних відключень). Ніколи не міг навіть уявити, що відомий бренд може працювати настільки жахливо (ймовірно закупили найдешевше обладнання чи погано платять і не мають фахівців, отже, мають постійні проблеми, що не заважає їм брати чималу платню за ненаданні послуги та поширювати брехливу рекламу). У жодному разі не ведіться на агресивну рекламу і не підключайте їх домашній інтернет, бо замість обіцяного швидкісного та надійного інтернету отримаєте меншу за обіцяну швидкість, регулярні відключення на кілька днів і часті розриви в ті дні, коли вам щаститиме і інтернет все ж ввімкнуть. Зате, Вам люб'язно повідомлятимуть, що проблеми усунуто і інтернет запрацював (звісно, тимчасово до наступної поломки).
Віктор (Хмельницький)
04 лют 2021 08:38
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго ранку! Найгірша компанія у свері надання послуг, гірше Вас лише інтернет провайдер "Воля", але Воля в частині інтернету, а Ви в частині надання телефонного зв'язку, з інтернетом у Вас задовільно. І так проблема, в п'ятницю приходить смс поповніть на 100 грн., бо через день знімається плата 100 грн. по тарифу, відповідно я поповнюю користуюся послугами протягом шести днів і на шостий день в середу приходить смс не знята абонплата і на рахунку залишилося 44 грн., на наступний день 24 грн. Якого бена п'ять днів у мене знімає кошти і не повідомляє в той же день що не підключений тариф 100 грн., якого бена взагалі він не був підключений в після того як я поповнив на 100 грн., невже це так важко зробити для людей прості і зрозумілі правила надання послуг чи Вам легше обдурювати таким чином абонентів, знімаючи по щоденні абонплати, та ри першій же можливості я перейду на іншого оператора і ще сам агітуватиму ваші стандартні умови типу "у Вас в останній день взяло 1 мб тому невистачило 5 коп. щоб підключити тариф 100 грн., тому київстар Вас обдер на 88грн., поповніть ще на 100 грн.". Не нормальна компанія.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Хмельницкинфоком"
Сергій (Хмельницький)
05 серп 2018 11:07
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.42 Мбіт/c
Upload:
0.94 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вкотре на вихідні не працює "надійний" домашній інтернет від "Київстар". Після кількох десятків дзвінків до техпідтримки протягом двох місяців обіцяли, що замінять обладнання. Після ніби-то заміни аж цілих півтора тижні все було гаразд. На днях приходив майстер щось там робив і через день був розрив, а наразі знову те саме - вихідний без інтернету і чергові обіцянки вирішити все десь за добу, хоча будинок в центрі міста. Їм поспішати нікуди. Зате, коли у нас банк з технічних причин затримав проплату - інтернет одразу вирубили секунда в секунду, хоча їх попередили, що платіж пішов і затримка через технічний збій. Також провайдер відмовився повертати кошти, коли через його вину кілька діб не було інтернету мотивуючи це тим, що термін не такий вже й значний. Нікому не раджу цього провайдера бо він не хоче і не може усунути технічні проблеми зі свого боку та абсолютно не переймається створеними клієнтам незручностями. Якість послуг "Київстару" все гірше і гірше, але це не заважає їм спамити СМСками на телефон пропонуючи сумнівні акції та регулярно підвищувати ціни.
Анонім (Хмельницький)
27 бер 2018 21:31
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Проблема - неконтрольоване увімкнення мобільного інтернету. Ця проблема була на андроїді, а зараз перейшов на новий телефон на системі віндовс, в телефоні було все скинуто до заводських налаштувань, автоматичних налаштувань не приходило, точок доступу немає і все одно якось включається цей інтернет від київстара, який мені взагалі НЕ потрібен. І вони мені кажуть, що не можуть відключити мені їх інтернет (це у 21 столітті із розвитком технологій). Впевнений, що ця проблема не тільки у мене. Варто додати, що після звернення в службу підтримки, і скарзі про неконтрольоване увімкнення інтернету без точок доступу у телефоні, вони повернули 5грн. Краще б працювали над поліпшенням зв'язку, а то у великому місті з населенням у 260 тисяч, більше ніж у половині випадків зв'язок просто огидний (рипить, якісь зайві шуми, абонента не чути, тебе не чують, то мусиш фразу по три рази повторювати). Але ні, краще просто купити компанію, таку як Білайн, а над якістю зв'язку не потрібно працювати. Єдине, що радує це 1.50 грн за день на розмови в мережі і сайт, де можна детально подивитись всі свої витрати.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Х-СІТУ"
Сергій (Хмельницький)
26 серп 2018 11:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.02 Мбіт/c
Upload:
1.85 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Традиційно на вихідних о 10:45 вкотре зник "надійний домашній інтернет від Київстару" (звісно, проблеми були ще й у будні дні). На десятки дзвінків та скарг відповідь одна - чекайте до завтра, хоча, може включимо години за чотири, недоліки усуваються, в вашому будинку погане обладнання і ми його поетапно міняємо (при цьому майстра не було жодного разу), ми компенсуємо відсутність інтернету коштами на ваш рахунок (нічого не компенсують). Компанія "Київстар" є абсолютно безвідповідальною та нікчемною "совковою" конторою, яка зовсім не здатна надавати послугу за яку бере чималі гроші та фактично займається обкраданням споживачів. За понад десять років користування інтернетом від різних провайдерів в рази менше дзвонив в їх служби підтримки, ніж в "Київстар" за кілька місяців і вони дійсно усували недоліки, а не цинічно і нахабно брехали, як це робить "Київстар". У жодному разі не раджу підключати "домашній інтернет" від "Київстару" - які б провайдери у Вас не були, вони все одно кращі за цих розрекламований шахраїв.
MyTPyLIJKa (Хмельницький)
26 січ 2023 20:39
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки
Download:
2.84 Мбіт/c
Upload:
0.44 Мбіт/c
Технологія:
2G/3G/4G
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Значить працює у нас офіс-менеджер Швєта, вся така біленька, пухнаста, короче бландінка. Нещодавно випадково при ній анекдот розповіли, не пам'ятаю який, але там фігурувало слово "залупа" й блакитноока Швєта цікавиться:
- Хлопчики, а що таке "залупа"? Я, бачачи що дівулі справді не вистачає в лексиконі цього прекрасного слова, давай їй пояснювати, що це тильна сторона долоні, слово польського походження від дієслова "лупити", типу "бити" по польськи, а те чим б'ють, називається "лупа". Відповідно з іншого боку "лупи" - "залупа". Всі пориготали тай забули. Згодом, сидимо значить хаваємо ми у їдальні в повному складі всім офісом, навіть генеральний знезійшов до нас, і Швєта видає: - Віктор Васильович, ось ви прийняли на роботу чергового вантажника, а він вам бреше, каже що не судимий. А я, коли з ним розмовляла то помітила, що у нього на залупі татуювання в вигляді сонця що сходить, як на зоні. Я завжди уважно дивлюся на залупу й ви також будьте уважнішими...
Сергій (Хмельницький)
19 серп 2018 12:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.57 Мбіт/c
Upload:
1.27 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Черговий раз на вихідні сиджу без домашнього інтернету (вимикають кожні вихідні з 10-11 ранку) не було інтернету кілька годин і в п'ятницю. Якщо раніше з'єднувати з живою людиною (звісно, після безлічі непотрібної інформації від автовідповідача) то наразі, автовідповідач радісно повідомляє, що зв'язок з вашим обладнанням відсутній і орієнтовно буде за добу, а можливо і за 4 години і кошти за відсутність інтернету повернуть на рахунок та навіть не з'єднує з оператором. За кілька місяців на Київстарі кожні вихідні інтернету не було (крім цього ще три доби в будні дні) але ніяких коштів не повернули - на їх думку не так вже й часто вимикають і компенсувати нічого. Компанія Київстар свідомо від'єднує користувачів від мережі, свідомо бреше про повернення коштів та бере оплату за послуги, які надає частково. Наразі, цей провайдер є одним з найгірших в Україні і займається шахрайською діяльністю цинічно та нахабно обдурюючи клієнтів. У жодному разі не раджу зв'язуватися.
Юрий Антич (Хмельницький)
06 лип 2018 21:46
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Звонок менеджера. Рассказ про тарифные планы и скорость. Убедил. Заявку на подключение принял ОН. В день когда он обещал в устной форме, мастер не пришел. Вспомнили меня на следующий день. Я дал согласие. Приход мастера и проверка кабеля. ПОЙДЕТ. Свой они не ставили. Мой кабель переключи с одного оператора на своего. Включил, что-то не пошло надо подождать. Мастер говорит, что он не настройщик. Он технарь. И убыл мастер. Интернет я настраивал сам, получилось забивать адреса в инете и настраивать. Ура!!!! Запустился. 20 минут работы и все. Значок соединения с треугольником. Служба поддержки по "0". Что-то не сростается и остаемся вечером без инета. Мучался перезагружал, перебивал адреса, перезагружал ноут, TP-LINK наслушался от меня. Запустили. Ноут и планшет и мы в нулях. Две вкладки и перекур, пока откроются. Два окна и .... не хочу продолжать. Менеджер съехал. Меняйте на две антенны, понятно что. Виноваты МЫ.
Сергій (Хмельницький)
15 черв 2019 20:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший оператор, який тільки може бути - домашній інтернет більше не працює, ніж працює. Постійні вимкнення в робочі дні на кілька годин, в суботу та неділю о 10:30 в них регулярно ламається обладнання і інтернет відсутній. Додзвонитися до оператора вкрай важко, а результат нульовий. Ніякої компенсації за ненадану послугу не нараховують за жодних обставин. Колись відомий бренд займається відвертим та нахабним шахрайством, адже бере гроші за послугу, яка не надається. Найближчім часом маю намір написати скаргу в спілку захисту споживачів (хоча не впевнений, що допоможе, але може хоч попсують їм нерви). Всім, хто думає, що привабливий тариф інтернет+телефон є вигідним не раджу купуватися на цю брехню: по факту ви отримаєте послугу зв'язку, але не отримаєте інтернету, відповідно, лише втратите зайві кошти, бо якщо інтернет потрібен щодня, а не по кілька годин на добу то Київстар слід обходити стороною.
Аноним (Хмельницький)
10 черв 2018 13:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.97 Мбіт/c
Upload:
0.72 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З мобільним оператором Київстар вже 16 років і сподіваючись отримати якісний інтернет нещодавно підключилися. Підключили швидко (мабуть мають угоду з "Волею" бо ввімкнули через прокладений їми кабель, щось перемкнувши на щитку. Інтернет вибило вже на третій день, ввічливий співробітник обіцяв, що все виправлять і за кілька годин запрацювало. Першої ж суботи інтернет знову зник і після реєстрації заявки пообіцяли прислати майстра - інтернет з'явився в обід неділі, вибачилися по СМС, але майстра так і не було. Вчора (субота) вдень інтернету не було і піключили його біля 19:00. Сьогодні знову відключили, отже пишу з 3G аби застерегти інших користувачів від тих самої помилки: не ведіться на гучний бренд. Дуже прикро, що така відома компанія вважає, що у вихідні дні клієнтам не потрібен інтернет і абсолютно не дбає про власний імідж та якісне обслуговування абонентів. Вкрай розчарував цей оператор.
Александр Рачинский (Хмельницький)
07 лип 2020 09:31
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
12.6 Мбіт/c
Upload:
16.59 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Отвратительное соединение за приличную стоимость. Отвратительная техподдержка и хамское отношение к клиентам. Уже отключились от услуг интернета, т.к. не было сил терпеть хамского отношения персонала, конкретно по адресу Либідь Плаза, вулиця Каменецька, 19/1А ТГРК, Хмельницький, Хмельницька область, 29001 при общении с Натальей, которая вела себя так, как будто мы пришли к ней домой, разбудили и попросили сделать её для нас какое то одолжение бесплатно, хотя просьба подойти к ним для решения перевода на другой тарифный план была с их стороны. Начали посылать куда то в банк, для снятия средств со счета, т.к. сами же затянули сроки... Короче, я во многих городах пользовался интернетом, но такой "шарашкиной конторы" ещё не встречал! Поспрашивал у соседей, у которых так же "киевстар" - такое же мнение, скорее всего будут так же отключаться. КАТЕГОРИЧЕСКИ не рекомендую!
Аноним (Хмельницький)
16 черв 2019 10:56
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Прежде, чем подключиться к домашнему интернету Киевстар, потенциальные клиенты (жертвы) должны знать график работы провайдера. ИТАК. Понедельник: трудный день, интернет будет где-то с обеда. Вторник: решили немного поработать но возможны обрывы на пару секунд. Среда: традиционные неполадки, соответственно, пару часов интернета не будет. Четверг: что-то в среду колупали, так что интернет работает, но браузер видит нетипичную активность и просит капчу. Пятница: короткий день, соответственно, к вечеру интернет пропадает. Суббота, Воскресение: выходные дни, а значит, никакого интернета. Если Вам подходит такой график роботы - добро пожаловать, наслаждайтесь "надежным" домашним интернетом от Киевстара (и кстати, помните, что оплачивать это надо без задержек даже на час - отсутствие интернета это не причина платить не вовремя).
Аноним (Хмельницький)
01 лют 2020 12:31
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я очень благодарна компании киевстар за очень хорошую услугу телефон и домашний интернет. Но меня очень огорчает то что в конце месяца числа 27 как обычно у меня пропадает всякая возможность работать с телефоном то есть позвонить и интернет. Я беру экстра деньги 150 грн и у меня появляется возможность работать с телефоном. Но с 1 числа наступающего следующего месяца мне надо платить 180 грн чтобы оплатить эту услугу опять и когда я оплатила 180 грн в начале месяца на счету у меня 0 грн и интернет домашний и телефон не работают я иду и оплачиваю еще 180 грн. в результате у меня получается абонплата за очень хорошую услугу киевстар которую я очень благодарна. В результате хоть я не блондинка, но у меня выходит 510 грн в месяц эта услуга которая стоит 180 грн. Объясните мне пожалуйста с большим уважением ваш долголетний клиент ирина владимировна.
Сергій (Хмельницький)
09 черв 2019 12:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Черговий раз відключили домашній інтернет у вихідний бо їм так захотілося. Роблять це стабільно з 10:30 вже не вперше (вони реально думають, що абоненти вірять, ніби у них ламається обладнання в один і той самий день і час?). Постійно щось мудрять з IP через що браузер часто вимагає вводити капчу через нетипову активність в мережі. Попри обіцянки, ще жодного разу не повернули гроші за відсутність інтернету але вимикають абонента навіть якщо затримано плату на кілька годин (хоча проплата була, просто стався збій в банку). Сервісна підтримка зводиться до двох речей: 1. Висмикніть та вставте кабель чи перезавантажте роутер. 2. У нас тимчасові проблеми які ми вирішимо за добу, гроші за відсутність інтернету повернемо (відверта брехня). Оператором розчарований, не очікував такої некомпетентності та поганого сервісу від відомого бренду.
Ігор (Хмельницький)
23 черв 2019 11:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.02 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість мобільного інтернету від Київстар видно на цифрах вище, а їх домашній інтернет відсутній вже понад два тижні. Якщо пощастить, можуть ввімкнути раз на тиждень на кілька годин вночі. До оператора додзвонитися вкрай важко і все, що він може сказати - ми знаємо про проблему і вирішуємо її (насправді цього не відбувається і інтернету попри щоденні обіцянки немає). Використовують старе обладнання, яке нікому обслуговувати, причому, на двох з Волею і вперто не бажають нічого змінювати та відшкодовувати кошти за не надані послуги. Обіцяють якісні послуги та вигідний тариф, але насправді це брехня. Можливо, колись це був нормальний провайдер, але наразі це безвідповідальна "совкова" контора, яка абсолютно не переймається якістю і їй глибоко начхати і на проблеми клієнтів, і на власну репутацію.
Аноним (Хмельницький)
20 черв 2019 20:55
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шестой день вместо домашнего интернета Киевстар приходиться пользоваться 3g поскольку не смотря на своевременную оплату этот провайдер не желает оказывать услугу за которую берет деньги. У них всегда что-то не работает, а обещание исправить все в течении суток - наглая ложь. У каждого провайдера время от времени могут быть проблемы, однако, ни у одного они не возникают постоянно и не длятся по несколько дней. Компания Киевстар абсолютно не способна работать в сфере проводного интернета и у неё давно следует отобрать лицензию на оказание подобной услуги так как по-сути клиентов просто разводят на деньги беря плату, а взамен предлагают послушать на автоответчике, что у них технические проблемы. Не ведитесь на агрессивную рекламу и ни за что не подключайте домашний интернет от Киевстар.
Сергій (Хмельницький)
17 черв 2018 00:33
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Так званий "надійний" домашній інтернет від Київстару вкотре не працює, адже сьогодні субота (вочевидь, завтра теж не працюватиме). Кожні вихідні інтернет вимикають і їм абсолютно начхати, що у абонентів саме на вихідні випадає нагода подивитися фільми чи пограти в ігри в мережі. Дуже шкодую що зв'язалися з цим оператором, адже попередні попри певні проблеми не дозволяли собі подібного і у них інтернет за рік зникав менше, ніж у Київстару за три тижні. Розрекламований бренд насправді виявився шахрайських конторою, яка бере гроші за послуги яких не надає. Якщо потрібен інтернет у вихідні, качаєте великі файли та граєте в онлайн-ігри (відповідно, потрібен інтернет що годинами працює без розривів) обминайте Київстар десятою дорогою.
Андрей (Хмельницький)
24 черв 2019 21:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.95 Мбіт/c
Upload:
1.31 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Месяц отсутствует проводной интернет, каждый день нагло лгут обещая, что проблему исправят, но ничего не делают. Оператор врет, что проблема в оборудовании в нашем доме и они над ней работают, однако, тоже самое у абонентов в других домах города (судя по жалобами в интернете аналогичная проблема есть и в других городах). Компания сознательно выключает интернет на дни и недели (при этом беря плату в полном объеме), а операторы врут по указанию сверху. Самые настоящие мошенники, которыми давно должны были заняться правоохранительные структуры.
На последок, от всей души желаю всем собственникам Киевстара такого же счастья и удачи как их домашний интернет и скорейшего банкротства этой конторы.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг