Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 10406
рекомендують: 3407 чол
не рекомендують: 6999 чол
АТ "Київстар"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анонім (Стебник)
16 лют 2022 13:50
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
21.6 Мбіт/c
Upload:
28.24 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сумно, адже підключала Київстар з надією на хороший інтернет, а з пропозиції 100 Мбит/с отримала 28,24 Мбит/с...
Андрій (Стебник)
17 квіт 2021 00:42
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ось і настало 17 квітня... Нарахування пакету згідно договору так і немає, гроші з рахунку кожного дня по трохи пропадають (невідомо за що, так як я ні не звоню, ні не користуюсь мобільним інтернетом). Оператори кожного разу оформляють заявки, які так і не виконуються. Був мобільний оператор - став наперсточник і лохотронщик, який тупо розводить своїх абонентів. Бажаю, щоб кількість абонентів у них зменшилась як мінімум в два рази, може тоді будуть ставитись до них як до людей.
Андрій (Стебник)
07 квіт 2021 12:12
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Порушення умов договору і безпідставне (незаконне) списання коштів зі сторони Телекомунікаційної компанії "Київстар". 01.04.2021р. мав бути планово нарахований пакет послуг і стягнена абонплата у розмірі 200 грн (останній місяць акційної пропозиції). На моєму балансі було 201 грн. Натомість оператор стягнув 3 грн і через смс повідомив що не достатньо коштів на рахунку. Дозвонитись до оператора не було можливості, так як "лінії були зайняті". Така сама ситуація повторилася і 02.04.2021р. і 03.04.2021р. 03.04.2021р. о 11.27 год. нарешті я дозвонився до оператора. Вислухавши мене спочатку він пробував переконати мене що не відбулось нарахування бо акційний тариф закінчився. Вислухавши мої аргументи (заявка на заміну тарифу була подана 01.01.221р., заміна тарифу відбулася 01.02.2021р., акція поширівалася на лютий-квітень) він згодився що "система дала збій" і створив заявку на повернення коштів і нарахування пакету послуг згідно договору. 04.04.2021р. зранку мені з балансу знову знімає 3 грн. і повідомляють, що для нарахування пакету недостатньо коштів на балансі. О 12.47 год я знову поповнив рахунок на 12 грн. (на балансі стало 201 грн.) Оскільки списання не відбулось о 14.04 я позвонив до оператора, який запропонував мені поповнити ще на 50 грн (вартість пакету без акції 250 грн.), а після списання коштів подати заявку на повернення 50 грн. О 14,28 год я поповнив баланс на 50 грн. і на рахунку (УВАГА!!!) стало 241 грн.!!! Позвонив до оператора о 14.35 год. і пояснив ситуацію. Він дуже здивувався "де ж пропали 10 грн?" і створив заявку наповернення коштів і нарахування послуг, запевнивши мене що питання буде вирішене до 18.00 год. 05.04.2021. 05.04.2021 приблизно біля 17.00 год в мене з балансу знову зникає 10 грн. 17.04 год. - звінок до оператора. Спочатку мене хотіли переконати що "був вихід через мобільний інтернет", але коли я пояснив що з 1 квітня у мене мобільний інтернет у телефоні вимкнений і сім карта переключена в режим 2G (оскільки в таких випадках вони переконують абонентів що длеякі програми самі вмикають мобільний інтернет, а в цьому режимі це виключене) була створена заявка про помилкове нарахування і мене запевнили що до кінці дня зі мною звяжеться спеціаліст для вирішення питання (ніхто не звязувався). На черговий звінок до оператора о 23.08 мені сказали що питання буде вирішене до 08.04.2021р. До яких пір Телекомунікаційна компанія "Київстар" буде "красти" кошти у своїх абонентів?
1a (Стебник)
03 січ 2021 21:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Примусово підняли тариф "Все разом" з 180грн до 225 грн, а якість як і мобільного зв'язку так і інтернет домашній дуже і дуже поганий. Нікому не рекомендую Київстар.
Роман (Стебник)
01 лют 2019 17:03
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Замість обіцяного 100 Мбит/с получив 25 Мбит/с. Безмежно радий таким обіцянкам, а тариф збільшили до 155 грн.
Аноним (Стебник)
16 квіт 2017 17:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Опа, а не интернет. Скачет, плачу за 12 Мбит/с, а получаю 3 Мбит/с, пинг в играх по 200 мс, платить за него неудобно!!!
Аноним (Стебник)
04 груд 2015 20:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость никая, тариф несоответствует реалиям. При 100 Мбит/с, выдает входящую — 37.1 Мбит/с и исходящую — 17.3 Мбит/с. В онлайн игры не поиграть, ужас.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг