Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 2633
рекомендують: 464 чол
не рекомендують: 2169 чол
ІСП "Фрегат"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 07 червня 2022
Номери Технічної Підтримки: 063/098/099/0567344444 Графік роботи щодня з 08.00 до 22.00. Доступні у Viber. Також функціонує цілодобовий чат онлайн на сайті fregat.com. Працює чат на офіційній сторінці у Фейсбуці. Тепер доступні і в телеграмі. help.fregat.com – відповіді на поширені запитання.
З повагою, ІСП "Фрегат"
Анонім (Дніпро)
26 вер 2024 10:48
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже, дуже незадоволені останнім часом послугами інтернету Фрегат, кожен день проблеми, не може ніхто сказати точну причину, то обладнання з технічними несправностями, то «напруга скаче», то кожну ніч сервер перезагружають, а сплачувати щомісяця потрібно, і швидкість не відповідає тарифу!!!
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Добрий день. Нам шкода чути, що у вас виникли труднощі з користуванням нашими послугами. Ми розуміємо, наскільки важливий стабільний інтернет-зв'язок, і приносимо вибачення за незручності. Причини проблем можуть бути різними, включаючи технічні несправності або зовнішні фактори, але ми робимо все можливе для їх якнайшвидшого вирішення. Щодо швидкості інтернету, ми перевіримо ваш випадок і постараємось усунути проблему. Будь ласка, зверніться на пошту [email protected] для детальнішого аналізу та вирішення ситуації. Дякуємо за ваше терпіння.
Аноним (Дніпро)
21 вер 2024 08:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
503.21 Мбіт/c
Upload:
518.69 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пока все устраивает особенно при отключении электро энергии интернет работает от упс или повербанка - советую.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук і рекомендацію! Ми раді, що ви задоволені роботою нашого інтернету, особливо під час відключень електроенергії. Надійне підключення навіть в складних умовах — один із наших пріоритетів.
Игорь (Кам'янське)
01 вер 2024 10:10
Переваги:
Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
998949
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
С Фрегатом я уже лет 12, меняя несколько раз места жительства я всегда переподключался к этому провайдеру. Да, были раньше вопросы к Фрегату, но в целом, как провайдер он меня устраивал. Но в последнее время, компания меня сильно разочаровывает.
Компания совершенно не инвестирует в охват подключений PON вне Днепра. Каменское даже не планируют переводить на эту технологию. Так же хочу отдельно рассказать про техническую поддержку Фрегат. Она стала просто отвратительная. Если вдруг у вас неполадки в сети или пропал интернет, вы в течении многих дней подряд будете получать совершенно одинаковые отписки стандартными фразами. "За вашою адресою виявлена технічна несправність. Робимо все можливе, щоб відновити інтернет-з'єднання якомога швидше. Розуміємо, наскільки важливий для вас доступ до інтернету, і приносимо свої вибачення за будь-які незручності, які ви можете зазнавати через цю ситуацію. Дякуємо за розуміння! Орієнтовні терміни відновлення - завтра протягом дня."

И так будут отвечать 1-2-3-4-5-6-7 дней, после вашей заявки. И на резонные замечания что это писали вчера, позавчера а сегодня до сих пор нет интернета вам ответят " Розуміємо, наскільки важливий для Вас доступ до інтернету, і приносимо свої вибачення за будь-які незручності, які ви можете зазнавати через цю ситуацію. Робимо все можливе, щоб відновити інтернет-з'єднання як можна швидше. Дякуємо за розуміння."

Всё, на этом вся техподдержка заканчивается. Ничего не происходит. Все сидят ровно на #опе и ждут что неисправность сама исправится, после очередного отключения света.

Даже этот отзыв я должен писать, будучи подключенным к соседскому Wi-Fi. Настолько хр#новым как сейчас, Фрегат не был никогда.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Доброго дня! Дякуємо за те, що поділилися вашим досвідом. Ми щиро шкодуємо, що ви залишилися розчаровані нашими послугами та підтримкою. Ваша лояльність до "Фрегат" протягом багатьох років для нас надзвичайно важлива, і ми розуміємо, що останні проблеми можуть значно вплинути на ваше враження про нас. Ми визнаємо, що ситуація з підтримкою була недостатньо ефективною. Ваша критика важлива для нас, і ми працюємо над покращенням процесу вирішення технічних несправностей, щоб уникнути повторення таких затримок у майбутньому. Щодо розвитку PON-підключень, ми розуміємо ваше розчарування і визнаємо, що не всі наші абоненти мають доступ до цієї технології поза межами Дніпра. Але і в Вашому місті є підключеня оптики. Ми активно працюємо над розширенням нашої мережі, проте цей процес вимагає часу та ресурсів. Ваші зауваження передані до відповідних відділів для розгляду можливостей покращення ситуації у вашому регіоні. Ми цінуємо вашу довіру до нас протягом стількох років і розуміємо, що зараз ми не змогли виправдати ваших очікувань. Будемо вдячні за додаткову можливість покращити ваш досвід з нами. Будь ласка, зв'яжіться з нами [email protected], щоб ми могли детально розглянути вашу ситуацію і знайти рішення.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Антон (Дніпро)
18 серп 2024 18:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключился к провайдеру Фрегат буквально на прошлой неделе. Первые впечатления не очень. Скорость по вай-фай намного ниже, которая могла бы быть. Вместо 50 Мбіт/с по вай-фай, выдает 10-15 Мбіт/с. В часы пик, особенно в вечерние часы или в выходной день, происходят сильные проседания скорости, вплоть до того, что страницы не погружаются, либо не загружаются вовсе. Но самый позор: при просмотре стримов или видео в 1080p идут постоянные прогрузки...это вообще как??? Роутер у меня абсолютно нормальный и работает корректно. Когда подключали данного провайдера у себя в квартире, оказалось, что оборудование в доме было неисправно, а местами вообще погорело (это я говорю со слов мастера). Вроде починили, но пропускная способность данного оборудования, скорее всего, оставляет желать лучшего. То есть вы не следите за состоянием вашего оборудования от слова совсем. Купили приставку смарт-ТВ, позвонили в колл-центр. Спросили, сможет ли мастер настроить приставку на телевизоре LG и можно ли это вообще сделать на таком телевизоре. В центре поддержки ответили, что да, без проблем. Пришел мастер и ничего не настроил, только развёл руками и не знает как настраивать ТВ, так как он специалист только по интернет вопросам. Конечно, по сравнению с провайдером "Воля", Фрегат очень сильно отстает. Ставлю 1 звезду.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Дякуємо за ваш детальний відгук. Нам дуже шкода, що ваш досвід був негативним. Ми цінуємо вашу думку і хочемо вирішити всі проблеми, з якими ви зіткнулися. Проблеми з Wi-Fi швидкістю та стабільністю з'єднання можуть виникати через низку факторів, і ми готові допомогти вам розібратися в ситуації. Будь ласка, залиште свої контактні дані [email protected] або зверніться до нашої служби підтримки, щоб ми могли оперативно допомогти вам і вирішити всі питання. Ваша задоволеність послугами для нас дуже важлива.
Дмитро (Дніпро)
12 серп 2024 17:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
94.23 Мбіт/c
Upload:
93.16 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Первый день после подключения, заявлено 100 Мбіт/с. Пока скоростью доволен, посмотрим как дальше будет.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Працюємо над тим, щоб і надалі все працювало добре.
Евдоченко Наталя (Кам'янське)
31 лип 2024 15:38
Переваги:
Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вісім днів не було інтернету, шість днів не підіймати слухавку, чула по 40 хв музику. Сама знайшла техніка фрегата, щось налагодив на своєму обладнанні на даху. Зробили перерахунок 8 грн за 8 днів. А не брали з 1 числа слухавку, бо лінія зайнята.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Добрий день! Дякуємо за ваше звернення. Для вирішення вашого питання, будь ласка, надішліть нам вашу адресу і номер телефону на електронну пошту [email protected]. Наші спеціалісти зв'яжуться з вами найближчим часом, щоб допомогти з вирішенням вашої проблеми.
Саша (Дніпро)
27 лип 2024 14:09
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
20.78 Мбіт/c
Upload:
13.9 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
GPON без світла працює 1-2 години потім маршрутизатори на вузлі гаснуть. Швидкість на тарифі 100 можна подивитись вище. В цілому більше 50 не буває. 90% часу 20-30.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Добрий день! Дякуємо за ваше повідомлення. Будь ласка, зверніться до нашої технічної підтримки, надіславши деталі вашого місцезнаходження та контактну інформацію на електронну пошту [email protected] або зателефонуйте на нашу гарячу лінію. Ми зробимо все можливе для якнайшвидшого вирішення вашого питання.
Аноним (Дніпро)
23 лип 2024 21:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.12 Мбіт/c
Upload:
14.38 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
С постоянной периодичностью скорость падает до не приличия.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Нам шкода дізнатися, що ви стикаєтеся з періодичним падінням швидкості інтернету. Ми розуміємо, що це може створювати значні незручності. Будь ласка, зв'яжіться з нашою технічною підтримкою 093/098/099 734-44-44, для детального аналізу проблеми. Ми будемо раді допомогти і вжити необхідних заходів для покращення якості вашого з'єднання. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
Аноним (Дніпро)
23 лип 2024 12:28
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
502.09 Мбіт/c
Upload:
518.12 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Все хорошо, но за эти деньги в частном секторе хотелось бы скорость подключения 1 Гбит/с. Рекомендую интернет работает даже если идет отключение электроэнергии от повербанка.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Ми розуміємо ваше бажання мати швидкість підключення 1 Гбіт/с, особливо в приватному секторі. Ми постійно працюємо над покращенням та розширенням нашої мережі, щоб задовольнити потреби всіх наших клієнтів. Будь ласка, зв'яжіться з нами за допомогою електронної пошти [email protected] або зателефонуйте на наші номери підтримки: 093/098/099 734-44-44, щоб ми могли детально переглянути можливість підключення гігабіту. Раді чути, що наш інтернет працює навіть при відключенні електроенергії за допомогою повербанка. Це один з аспектів, на який ми звертаємо увагу для забезпечення стабільного зв'язку.
Анонім (Дніпро)
21 лип 2024 09:24
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
16.85 Мбіт/c
Upload:
51.41 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якщо провайдер не оновлює своє обладнання, це може призвести до низької швидкості. В години пік, коли багато користувачів активно використовують Інтернет, якість з’єднання може погіршитися.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Ми розуміємо вашу стурбованість з приводу якості інтернет-з'єднання. Наші фахівці постійно працюють над оновленням та модернізацією обладнання, щоб забезпечити стабільну роботу мережі навіть у години пік. Якщо ви стикаєтесь з проблемами низької швидкості або зниженням якості з'єднання, будь ласка, зв'яжіться з нашою технічною підтримкою. Ми докладемо всіх зусиль, щоб вирішити ці питання і покращити ваше інтернет-з'єднання.
Ігор (Підгородне)
18 лип 2024 17:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
011620
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ніколи не шукав, та не залишав подібних коментарів/відгуків. Але останні пів року (коли ти платиш не за послугу яку отримуєш, а за повітря.) Я ніколи не знався за супер швидкостями чи супер пінгу. Головне, щоб інтернет був стабільним - тобто взагалі був (хоча б). Клієнтом даного провайдера я став в 2016р. За весь цей час ніяких проблем (критичних не було виявлено). Навіть з початком повномасштабної війни, ця компанія була на висоті (надаючи стабільний інтернет під час блекаутів). Але останні десь пів року може трошечки менше +/-, настав повний "censored" Інтернету немає майже завжди (мигає червона LOS) на модемі. Причому не має значення є в мене/по вулиці світло чи немає. Причина банальна (приїздили не раз майстри з даної компанії. Розводять руками, кажуть що від них нічого не залежить. Начальство не міняє акумулятори на підстанціях чи розподільчих дільницях - тут можливо я не зовсім точно передав назву, але суті цього не міняє. Акумулятори старі, не тримають навіть годину і це не поодинокі випадки на магістралях.)Тобто клієнти платять майже 350 грн. на місяць( кожний), а інтернет, якщо збереться по годинам в місяць - тиждень, то це ще й за щастя!!! Звонив я і до оператора, ще те задоволення останнім часом дозвін йде 10-15хв.(тобто перед дзвінком впевніться що телефон має більше ніж 5% заряду) Там теж, як я зрозумів в курсі проблеми, пообіцяли що "реорганізація обладнання" запланована. Звичайно це просто шаблонна відповідь в таких ситуаціях. Повторюсь, вся ця "censored" триває не тиждень, навіть не місяць! Гроші за послуги "censored" отримують весь цей час а "міняти акуми" - "і так сАйдьот!" Як то кажуть, лох - не мамонт, мабуть не вимре. Для себе підшукую нового провайдера (дяка, що зараз не 2016 і в нашому місті іх більше ніж 1) а на крайній випадок, можна перейти на мобільного оператора, використовуючи телефон як модем, якийсь час... Теж технології не стоять на місці, вже мобільний 4G стабільно видає 30-50 Мбіт/с. Цей відгук - це крик душі, далі терпіти нема сил та бажання. Таке відношення до своїх клієнтів - не припустиме.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Добрий день! Дякуємо за ваш детальний відгук і вибачте за всі незручності, з якими ви зіткнулися. Ми дуже шкодуємо, що ви переживаєте такі проблеми з нашим сервісом і обслуговуванням. Ми розуміємо, що стабільність інтернету є критично важливою для наших клієнтів, і ваше повідомлення підкреслює серйозність проблем, з якими ви стикаєтеся. Ми вже передали ваше звернення до відповідного технічного відділу для термінового розгляду та вирішення проблем з акумуляторами та іншими частинами нашої інфраструктури. Ми також будемо працювати над поліпшенням якості зв'язку з технічною підтримкою, щоб зменшити час очікування та покращити якість обслуговування. Ваші коментарі дуже важливі для нас, і ми прагнемо вжити всі необхідні заходи для покращення нашого сервісу. Якщо у вас є ще якісь питання або потреба в допомозі, будь ласка, зверніться до нашої технічної підтримки. Дякуємо за ваше терпіння та розуміння.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Ярослав (Дніпро)
15 лип 2024 20:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
86.34 Мбіт/c
Upload:
90.05 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень люблю Фрегат. С 2009 года с ним, лояльность и выгодный пакет, в сочетании со стабильной, высокой скоростью.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Дякуємо вам за вірність та довіру з 2009 року! Нам дуже приємно, що ви задоволені нашою лояльністю, вигідними пакетами та стабільною високою швидкістю. Ми завжди раді забезпечувати вас якісним інтернетом!
Анонім (Дніпро)
07 лип 2024 22:18
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.15 Мбіт/c
Upload:
1.21 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Заявлені 100 Мбіт/с ніколи не були. Часто інтернет відсутній. Ні вибачень ні компенсації, а тільки гроші дере нікому не рекомендую.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Добрий день! Вибачте за незручності, які ви зазнали. Ми дуже серйозно ставимо до кожного випадку невідповідності наших послуг заявленим стандартам. Будь ласка, зв'яжіться з нами за допомогою електронної пошти на [email protected] або зателефонуйте на наші номери підтримки 093/098/099 7344444, щоб ми могли детально розібратися у вашій ситуації та вирішити проблему якомога швидше. Ваш відгук дуже важливий для нас, і ми готові надати вам всю необхідну допомогу.
Аноним (Дніпро)
06 лип 2024 18:19
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
21.06 Мбіт/c
Upload:
36.71 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость НИКОГДА не соответствует заявленной, обращалась в службу поддержки не один раз, результата нет.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Добрий день! Нам дуже шкода чути, що ви зіткнулися з такою проблемою. Ми розуміємо, наскільки важливо мати швидкий та стабільний інтернет. Будь ласка, надішліть нам ваші деталі (логін або адресу) на електронну пошту [email protected] або зверніться до нашої служби підтримки за номерами 093/098/099 7344444. Ми докладемо всіх зусиль, щоб вирішити цю ситуацію якнайшвидше.
Аноним (Жовті Води)
03 лип 2024 19:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
30.69 Мбіт/c
Upload:
20.3 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Сменил многих провайдеров, и только с этим провайдером мои проблемы с интернетом остались позади. Фрегат подключил себе в начале 2023 года, и если были сбои - то они решались очень быстро. Поддержка довольно хорошая, пишу только через чат, поэтому качество поддержки по горячей линии сказать не смогу, но в чате ответ получаю всегда быстро - в течении 2-5 минут. Ещё не было вопроса, который Фрегат не смог решить, спасибо большое за вашу работу. Цена тарифа меня устраивает, это не дорого. Скорость стабильная и держится 100 Мбіт/с, вы можете наблюдать в отзыве другую - проверка была по вайфаю.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Вітаємо. Щиро дякуємо вам за відгук та довіру до наших послуг! Ми раді чути, що ви задоволені якістю нашого інтернету і роботою служби підтримки. Ваші слова надихають нас на подальше покращення сервісу.
Аноним (Біла Церква)
02 лип 2024 21:45
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый херовый интернет. Я на нём в доту сыграть не могу постоянно почему-то по 10000 мс. Мне не нравится играть при таком пинге да ещё и и тариф не такой какой нужен. Пол звезды заслуживает что хотя б ютуб можно посмотреть.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Добрий день! Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такими проблемами. Ми розуміємо, наскільки важливо мати стабільне з'єднання для онлайн-ігор та інших потреб. Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номерами 093/098/099 7344444 або напишіть нам на електронну пошту [email protected], щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та допомогти вам вирішити цю проблему.
Александр (Дніпро)
30 черв 2024 08:36
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Заметил давно недели две, постоянные задержки минут на 5-ть в Ютубе при просмотре видео стал грешить на Ютуб. Но вчера вечером да и сегодня заметил, постоянные обрывы...то есть интернет, то его нет...перезагружал модем не знаю сколько раз...все бестолку. Обрывы и скорость замерил на спидтесте первый раз и до 4 не подымалась ..второй раз 5... Зато цены будто 100 Мбіт/с я реальные получаю в секунду. Исправьте, пожалуйста...
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Добрий день. Причин нестабільної роботи інтернету може бути дуже багато. Ми обов'язково розберемося лише після того, як визначимо Вас, як абонента. Будь ласка, зверніться до нашої служби підтримки за номерами 093/098/099 7344444 або напишіть нам на електронну пошту [email protected], щоб ми могли детальніше розібратися в ситуації та допомогти вам вирішити цю проблему.
Анонім (Дніпро)
26 черв 2024 10:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гнилая контора, говорят одно делают другое, воруют деньги за интернет, звонишь им этим чмошникам они морозятся.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Добрий день. Нам важливий ваш зворотній зв'язок. Дуже шкода, що у вас склалась така думка, та ми би хотіли виправити ситуацію. Будемо усувати усі можливі помилки у майбутньому.
Аноним (Дніпро)
24 черв 2024 16:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірша підтримка в Україні, відповідають дебільними заготовками, навіть не читаючи питання, за 2 роки відключень не можуть провести доп живлення.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Добрий день! Нам дуже прикро чути про ваш негативний досвід зі службою підтримки. Ми щиро вибачаємося за незручності, які ви зазнали. Ваша думка дуже важлива для нас, і ми постійно працюємо над покращенням нашого обслуговування.
Аноним (Кам'янське)
18 черв 2024 22:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.28 Мбіт/c
Upload:
25.76 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Когда начнете делать оптоволокно тогда и поговорим о нормальных отзывах. Пока все наши заявки остались без рассмотрения уже как больше года( Всего хорошего.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук і за те, що поділилися своєю думкою. Ми розуміємо ваше невдоволення і щиро перепрошуємо за затримки у розгляді заявок. Розширення оптоволоконної мережі є нашим пріоритетом, і ми постійно працюємо над цим. Будь ласка, заповніть заявку на перевірку технічної можливості підключення оптики https://fregat.com/optics/
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг