Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 2599
рекомендують: 453 чол
не рекомендують: 2146 чол
ІСП "Фрегат"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 07 червня 2022
Номери Технічної Підтримки: 063/098/099/0567344444 Графік роботи щодня з 08.00 до 22.00. Доступні у Viber. Також функціонує цілодобовий чат онлайн на сайті fregat.com. Працює чат на офіційній сторінці у Фейсбуці. Тепер доступні і в телеграмі. help.fregat.com – відповіді на поширені запитання.
З повагою, ІСП "Фрегат"
Людмилп (Ровеньки)
17 груд 2018 15:32
Переваги:
Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Заявка на отсутствие интернета была подана 9 декабря, а устранили поломку 14 декабря, причем причина поломки была не индивидуальная. Очень хорошо, что Компания "Фрегат" понимает, что такие сроки для устранения неполадок с интернетом недопустимы. Хочу поздравить Компанию "Фрегат" с наступающим Новым Годом и пожелать крепкого здоровья и успехов в работе.
Відповідь представника ІСП "Фрегат":
Добрый день, по договору обычно устраняют до 5 рабочих дней, однако такие случае единичны и возможно у Вас именно он. Монтажники не заинтересованы в долго устранении, так как это их премии и штрафы. Поэтому решают как можно быстрее. С наступающими праздниками и всего хорошего. Спасибо
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "Дельта"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг