Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 3 из 5
отзывов: 251
рекомендуют: 111 чел
не рекомендуют: 140 чел
ISP "Lan4ever"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Город: Все города
Антон (Васильков)
18 октября 2020, 18:22
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
55.95 Мбит/c
Upload:
23.62 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Дозвонился не с первого раза, не работал интернет, но подчинили сегодня же. Особое уважение Сергею инженеру, настаиваю на премии для него. Рабочий день закончился минут 30 как, но работу не оставил на половине, пока Интернет не появился, не успокоился. Спасибо огромное!
Сергій (Кононча)
17 октября 2020, 12:35
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
57.51 Мбит/c
Upload:
29.64 Мбит/c
Договор:
48563
Рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість круть! Нарешті в Конончі швидкий інтернет, все літає! місяць потягали провода по стовпам, подав заявку, за час включили, ще й на шару, віддав аваторську антену. Різниця небо і земля!!!!
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Дякуємо за позитивний відгук!
Аноним (Рокитне)
16 октября 2020, 14:46
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго всим дня! Ви замітили, що в основному усі хороші відгуки про lan4ever, пишуть або з Василькову або з Васильківського району. Усі остальні ж пишуть, що у КИЇВСТАРА інтернет кращий. Складається таке враження, що сам же провайдер себе і вихваляє. У нас в Рокитному дійсно не той lan4ever який обіцяли. Інтернету тижнями по пів дня може не бути, телефонуєш до оператора причина невідома, на лініях ремонти не проводять а інтернету немає. Складаєця таке враження що вимикають навмисне. Я із проблемами з вашим провайдером зіштовхувався не один раз уже. Ось вам останній. Я телефоную 5-6-7 кажу про те що у мене по пів дня немає інтернету, 8 не телехвоную жду вашої реакції-тиша, 9 зателефоную знову і кажу що у мене з 5 числа по пів дня немає інтернету, 10 не зателефоную - знову тиша реакції із вашого боку нуль, 11-12 зателефоную знову і кажу що у мене із 5 числа немає по пів дня інтернету на що 12 числа мені відповіли що 9 числа у мене прийняли заявку хоча телефонував із 5 числа. Інтернету небуло іще 13-14 по пів дня але на мої дзвінки так ніхто і не відреагував. Так що шановний провайдер lan4ever ви скажіть правду про те що ви площу покрити-покрили а ради дати не можете ото і жалоб дуже багато і відгуки погані. І порозгоньте трохи службу технічної підтримки, щоб ті що прийдуть на їхнє місце робили бо боялися щоб і їх не вигнали, бо ці вже позажиралися і не хочуть нічого робити особливо у нас в Рокитному. Будемо сподіватися що все таки у вас настане щось краще, а поки що я ваший провайдер не рекомендую нікому.
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Від Вас це вже другий відгук, і знову як від аноніму та без якої небудь конкретики. Хто Ви, яка адреса, який номер договору. Для відповіді на питання в чому саме у Вас проблема потрібно розуміти як саме Вам допомогти. Єдине що дивує, це розбіжність між тим що ви вдруге вказуєте в коментарі, та тим що є насправді. За Вашими словами Ваша заявка від 05.10, але в нас немає відкритих заявок які датовані раніше ніж 16.10. Більш того, всі заявки на ремонт які були датовані 09.10, з особистим візитом до абонентів були закриті на наступний день. Заявки що були створені 05.10 були закриті з відновленням сервісу 06.10. Є великі розбіжності між тим що Ви стверджуєте та тим що ми фіксуємо. Якщо Ви наш абонент, у Вас є проблеми та бажання їх вирішити, писати 2 пости від аноніму без вказання хоча б номеру договору, не самий зручний спосіб вирішення проблеми. Скоріше нагадує бажання залишити негативний відгук, що є не більш ніж припущенням на прикладі того яке навели Ви, припустивши що позитивні відгуки може залишати сам провайдер, тому що вони всі з Василькова. Не зайвим вважаємо акцентувати увагу на тому, що це не майданчик для діалогу з оператором. Це незалежний ресурс для відгуку про провайдера. Якщо у Вас є бажання надати гласності Ваші думки, вивести її в площину суспільної дискусії та діалогу з провайдером, рекомендуємо це робити в соціальних мережах. Оператор не несе відповідальність за те, що у разі появи третього посту від аноніма з аналогічною конотацією модератори ресурсу змушені будуть видалити цей коментар, за порушення правила даного ресурсу.
Георгий (Васильков)
16 октября 2020, 11:47
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Тариф 100 Мбит/с, честный, без всяких проседаний вечером как у других. Не подорожает тариф 2 раза в году как у некоторых. Однозначно рекомендую!
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Спасибо за положительный отзыв! =)
Віктор (Городище)
15 октября 2020, 09:54
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
88.69 Мбит/c
Upload:
92.66 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет просто літає!! Кращого годі й бажати. Найкращий провайдер с тих що я бачив. Дякую що ви є!!
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Дякуэмо за позитивний відгук!
Николай (Васильков)
14 октября 2020, 20:56
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Сегодня пропал интернет, а мне он нужен был просто жуть как. Выходной, думал никто не приедет, труба. Позвонил, ответили (оказалось работают), приехали (оказалось что и ремонтники работают), подчинили (мой косяк оказался, роутер обнулился). Ни копейки не взяли за ремонт, поздравили с праздником и уехали. Бомба, сервис на высоте. Рекомендую!
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Добрый день! Постараемся в дальнейшем работать в этих же темпах. Благодарим за положительный отзыв!
Аноним (Васильков)
13 октября 2020, 09:04
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
56.1 Мбит/c
Upload:
84.08 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Пользуюсь данным провайдером более 8 лет, лучшее что может быть в нашем городе. Да и по стоимости более чем адекватно. Короче рекомендую.
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Благодарим за положительный отзыв. Постараемся и далее держать этот уровень.
Аноним (Рокитне)
12 октября 2020, 13:44
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет провайдер lan4ever гавно і нікому не вірте. Інтернету по пів дня може не бути. Телефонуєш - причина невідома. А чому б і не так, копійочка абонента капає а інтернету немає, економнинько-економненько. Заявку про несправність подаєш, а нікому ти неділлями не потрібен. Та не те що не потрібен, а заявку можуть не прийняти, потрібно телехвонувати по 3-4 дні поспіль, тоді може і розворушиш цей гадюшник. Так що не вірте у рожеві росповіді про lan4ever. Єдине що хороше швидкість, а все остальне наголошую іще раз ГОВНО. Особливо служба технічної підтримки. (писане усе це 12.10.2020р. від народження христового).
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Доброго дня! Якби Ви залишили відгук не як анонім, прокоментували б більш предметно. Заявки на ремонти виконуються на наступний день після її подачі, за можливим винятком прийняття заявки у вихідний, де її виконання можливе у найближчий робочий день. У разі якщо ремонт було виконано з затримкою в часі, тобто більш ніж за одну добу, здійснюється компенсація за ті дні, які абонент був без послуги. Саме з цієї політики в компанії найвищий пріоритет - це закриття заявок на ремонт в найстисліші терміни. Про які тижні можна говорити, відверто кажучи не зрозуміло як прокоментувати, таке неможливо в принципі, і розцінити цей пост можемо лише як наклеп. Станом на зараз відкриті заявки на ремонт тільки датовані 11 та 12.10.2020. Стосовно неможливості додзвонитись, інколи таке трапляється, особливо після 11-го числа кожного місяця, коли знімається абонентська плата по всій мережі, і ті що вчасно не поповнили рахунок масово звертаються до технічної підтримки. Якщо у Вас незакрите питання, можете викласти Ваше звернення/скаргу електронною поштою, розглянемо предметно, за умови Вашої ідентифікації.
Дарія (Васильков)
12 сентября 2020, 13:46
Преимущества:
Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
901195
Не рекомендую этого интернет-провайдера
ЖАХЛИВИЙ ІНТЕРНЕТ ПРОВАЙДЕР! С. Велика Бугаївка, Васильківський район. Нам підключили інтернет від провайдера LAN4EVER минулого місяця. Проблеми почалися ще до підключення. Спершу ми двічі подавали заявку на підключення і лише після другої заявки до нас приїхав майстер. Після підключення інтернет працював нормально лише кілька днів, а згодом просто зник. Ми вкрай незадоволені послугами цього провайдера. Інтернет постійно зникає, оператор не відповідає, викликати майстра неможливо.
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Доброго дня! До Вас було здійснено 4 виїзди. Кожен з виїздів не виявив яку небуть проблему з сервісом з нашої сторони. З великою вірогідністю проблема є з Вашим ноутбуком. І це підтвержували інженери, коли телефоном вдавалося користуватись інтернетом, який був підключений до роутера, а в той же час Інтернету на ноутбуці не було. Більш того, з "вузла зв’язку" з якого працюєте Ви, працює ще декілька абонентів, які до нас з подібними проблемами не звиртались. Радимо звернутись до людини, яка володіє навичками роботи по налаштуванню програмного забезпечення на ПК. З приводу підключення, заявку можна подати і тричі, але підключення буде здійснено не раніше, ніж до Вас дійде черга на підключення. При подачі заявки Вас попереджали, що це не буде швидко у зв’язку з великою кількістю заявок.
Аноним (Хотов)
24 августа 2020, 20:42
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Полностью удовлетворен услугами данного интернет провайдера. Оперативно отвечают в колл-центре, толково объясняют. Только единожды не взяли трубку с первого раза (за 3 года пользования услугами). Проблемы на линии решаются достаточно оперативно (от часа до трёх). За 3 года интернет пропадал (скорость проседала до +/- 3 Мбит/с) более чем на 24 часа раза 3. Возможно это актуально только для близлежащих к Киеву (до 30-50 км)сёл/посёлков, этого я знать не могу.
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Благодарим за положительный отзыв. Сеть работает везде одинаково, по сути вся зона покрытия объята оптоволоконной сетью. А для оптоволокна в целом без разницы 30-50 километров либо 300-500. Это касательно скорости и стабильности соединения. Касательно скорости реагирования, стремимся к оперативности так же по всей сети, не зависимо от населенного пункта. Всех благ и приятного использования услуг.
Анонім (Лысянка)
23 августа 2020, 15:53
Преимущества:
Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
3.38 Мбит/c
Upload:
3.99 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Боярка Лисянського району. Нас без нашої згоди і не дуже повідомляючи від провайдера Ulan передали до l4.net. З попереднім персоналом технічні питання можна було легко вирішити. З новим провайдером відповідь найчастіше - чекайте з вами зв’яжуться. Звернув увагу що на сайті https://l4.net.ua/ немає сторінки відгуків і можливості написати звернення безпосередньо до адміністрації.23.08.2020 два працівники l4.net (чи не працівники - бо відмовились себе назвати) нахамили мені у відповідь на запитання хто ж вони такі - чому просте запитання викликало таку реакцію? Але для правди - кілька днів до того мав зустріч з іншим працівником (бородатий і трохи сивий) - надзвичайно приємне враження - ввічливий, технічно грамотний і роботу виконував без жодного нецензурного слова. Досвід: швидкість не відповідає заявленій попереднім провайдером (вимірювання проведено відповідно до рекомендацій https://l4.net.ua/speedtest/); Ping - не відповідає заявленому; умови угоди дуже незручні для користувача - якщо не використовуєш інтернет всеодно нараховується борг, якщо провайдер не надає інтернет з якоїсь причини всеодно користувач має платити за цей час, а щоб від’єднатись потрібно написати спеціально заяву. Умови попереднього провайдера були набагато зручніші і зрозуміліші. В населеному пункті щонайменше раз на тиждень відсутній інтернет від l4.net. Модернізація мережі ведеться вже 6 місяців і результатів ще не бачимо і коли буде завершено невідомо. Судячи з відгуків жителів Лисянщини хамовитість та грубість це норма для працівників l4.net. Доцільніше перейти на котрогось із мобільних провайдерів, що невдовзі ми і зробимо, а також пораджу всім не користуватись послугами цієї компанії.
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Дякуємо за відгук. Після реорганізації підприємства, весь персонал залишився від улану. Хіба що ми розширили штат, з яким буде проведено бесіду на предмет ввічливого спілкування, дякуємо за здорову критику. В Боярці дійсно ведуться роботи по модернізації, і дійсно приблизно впродовж пів року, розпочато їх було у березні. Враховуючи фронт робіт, а він не малий, період модернізації затягнувся на цей час. Тим не менш, невдовці ми маємо завершити всі роботи, і безкоштовно переєднати всіх існуючих абонентів на нову мережу, яка буде набагато стабільніша і швидка. Стосовно відгуків під тарифами, як правило подібні функції відсутні, бо сайт являє собою інформаційну сторінку. Задля спілкування, відгуків, скарг і пропозицій є офіційна сторінка у Facebook, чати у Тelegram та Viber, та електронна пошта support@lan4ever.net.ua. Стосовно зняття коштів за послугу, так як працював Ulan майже ніхто вже не працює. Розумію що це сумнівний довід, але навіть серед мобільних операторів Ви зараз не знайдете жодного тарифу, який йде по принципу припейду. Серед інтернет провайдерів ця тенденція розпочалась ще раніше, і навіть важко сказати, який інтернет провайдер зараз використовує подібний формат тарифікації, не кажучи про досвід провайдерів сусідніх країн. Тим не менш, перепрошуємо за тимчасові незручності. Обов’язково прислухаємося до Ваших порад та пропозицій.
Аноним (Корсунь-Шевченковский)
12 августа 2020, 16:28
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Оператор повне дно, підключають інтернет в с. Завадівка Черкаська обл., попротягували волокно на вулиці де люди років 15 не живуть й хатів вже нема одні зарослі, а там де живуть не подотягували кабеля до кінця вулиць, й кажуть платіть за кабель підключим. Написавши в підтримку получив хамську відповідь шо інженери в них розумні й знають куди шнури тягнути, а ми дураки нічого не розуміємо. Виходить десь шнур просто висіти буде гнити в хащах бо людей там нема й не буде, а інші будуть змушені купляти кабель щоб дотягнути до хати. Не рекомендую цю безвідповідальну кантору.
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Доброго дня! Відповідь Вам було надано більш ніж обгрунтовану, без "хамства", яке нажаль у Вашій відповіді більш ніж достатньо. Абсолютно не дивно, що за протягнення кабелю до Вас, Вам потрібно платити гроші, чому саме це Вас дивує не зрозуміло. В будь якому випадку матеріали та робота коштують грошей, є стандартні умови підключення де Вам як абоненту потрібно буде оплатити вартість підключення не залежно від того, чи є поряд з Вами наш кабель, чи його там немає. Стосовно розміщення кабелів, де їх розміщувати, куди тягнути кабель, навіщо це робити, яким чином, та інші питання сприводу цього, зі всією повагою Вас не мають обходити, поки Ви не є інженером нашої компанії або інженером РЕСу. Виходячи з цього не зовсім зрозуміло, чому саме Вас має обурювати внутрішні плани компанії та їх реалізація, якщо ваша думка сприводу цих планів не збігається з нашою, за умови того, що Ви в цій картині пересічний мешканець села Завадівка, який жодним чином до нашої компанії не відноситься. Якщо питання в тому, "на який ляд мені зараз платити гроші за те, що вони не протягнули до мене кабель планово, а потягли туди де ніхто не підключиться", то можу запевнити, що сплатити вартість підключення Вам довилося би навіть у тому випадку, якщо кабель прояд з Вами з’явився би планово, тому що підключення у будь-якому випадку платне.
Іван (Новоселки)
05 августа 2020, 23:13
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
8440
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Писати на техпідтримки немає сенсу відповіді не дочекаєшся сигнал пропадає швидкість мала оцінка незадовільно.
Василий (Корсунь-Шевченковский)
23 июля 2020, 23:42
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
50.77 Мбит/c
Upload:
29.42 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Пользуюсь услугами провайдера с января 2018 года, пока никаких проблем не возникало. Даже когда было обледенение на проводах и по всему городу были порваны провода, восстановили очень быстро.
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Благодарим за положительный отзыв.
Анонім (Городище)
10 июля 2020, 13:25
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Служба техподдержки
Рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго дня! Весною підключили інтернет вашої компанії, в цілому роботою, швидкістю інтернету задоволені. Команда, яка працювала цієї весни в Сахнівці, досить відповідально та совісно поставилася до роботи. Проте на днях родичі з Виграєва також хотіли підключити інтернет, але виник певний конфлікт з вашими працівниками, які чомусь не хотіли прислуховуватися до побажань клієнтів, грубіянили та погрожували штрафом, на секундочку хочу уточнити, яким таким штрафом, коли договір навіть не був підписаний ще? Поясню ситуацію: люди були проти того,аби свердлили вікно(адже вони планували міняти вікна і потім не хотіли мати додаткового клопону з кабелем інету, думати як його провести до будинку після заміни вікон), попросили зробити отвір у стіні і ним провести кабель від інтернету, проте ваші працівники навідріз відмовилися, вели себе не професійно, по хамськи, прошу відмітити, що люди, які працювали в Сахнівці без зайвих питань зробили отвір там, де попросив клієнт, ці ж не хотіли додатково заморочуватися напрягатися, та хіба це не іх робота? Хочу відмітити , що люди платять гроші, за те, щоб зробили так, як вони хочуть, сума доволі таки пристойна, порівнюючи з вартістю підключення інтернету в місті, і якщо це було можливо в Сахнівці, то чому ж тоді це було тяжко зробити вчора? Коли клієнти заборонили свердлити вікно і відмовилися від підключення того дня, ваші працівники почали погрожувати штрафом,повторюсю, договір ще не був підписаний, який штраф? А потім зухвало сказали, що тепер вони будуть "бігати" за вашими працівниками і просити, щоб вони підключили. Погодьтеся, не дуже приємна ситуація. Дуже прошу провести "виховну" бесіду з вашими працівниками на тему "етики, поводження з клієнтами" бажано було б розібратися й з працівниками, які собі таке дозволяють, чи ви думаєте, що якщо люди живуть у селі, то вони зовсім дурні і їм можна впарювати, філонити, не виконувати нормально роботу та ще й погрожувати? Те що ви, я так розумію, виграли якийсь тендер на проведення інтернету по всьому районі і крім вас по суті інших варіантів немає, не дає права поводитися з клієнтами тка,як вам захочеться, тому що це як мінімум непрофесійно. Прошу врахувати мої зауваження та побажання і все ж навести лад серед ваших робітників!!! Ви, як люди, що працюють у сфері послуг маєте знати і памятати це просте правило "Клієнт завжди привий", якщо хочете, щоб ваш бізнес протримався на плаву.
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Доброго дня! Дуже вдячні за позитивний відгук. Щодо ситуації в Виграєві, вона досить дивна. Дивна з досить простої причини. Жодного інженера в Виграєві з нашої команди ще не було. Ми не те що нікого ще не підключили, ми навіть не почали будувати це село. Напевне Ваші родичі прийняли якихось інженерів за наших. Ми дійсно швидко будуємо села, підключаємо мінімум одне село на місяць, і селами шириться інформація про нас. Але працюємо в Городищенському та Корсунь-Шевченківському не лише ми. Тим не менш в планах цей населений пункт в нас є, ближче до кінця літа - початку осені. Щодо буріння отвору в стіні, жодних питань не буде, як і до формату монтажу кабелю. Нехай родичі чекають, залюбки підключимо у звичному вже для Вас форматі, як і в Сахнівці. Щодо того, хто міг тягнути в Виграєві оптоволокно і вже підключати, нажаль прокоментувати важко. У Виграєві головний інженер був присутній останній раз декілька місяців тому, задля збору інформації по плануванню майбутньої оптоволоконної мережі. В той візит ми не спостерігали активність інших провайдерів. Ще раз дякуємо за позитивний відгук!
Аноним (Черкассы)
03 июня 2020, 20:19
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Очень крутой провайдер, рекомендую всем! Скорость соответствует тарифном плане. Работает без проблем!
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Благодарим за положительный отзыв. Постараемся держать этот уровень в дальнейшим. Приятного пользования услугой.
Анонім (Городище)
30 мая 2020, 20:35
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов
Download:
29.92 Мбит/c
Upload:
83.07 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Тест швидкість на сайті не відповідає реальності (наприклад в тесті від ookla все по тарифу. А тут на вигрузку 80 Мбит/с))) Коли в мене тариф 50 Мбит/с) А провайдер норм.
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Дякуємо за позитивний відгук. Ми тестували показники швидкості на цьому ресурсі, і також зіштовхувались з показниками які суттєво відрідняються від фактичних, які ми підтвержували при використанні власного обладнання та перевіреними ресурсами для тестування швидкості. Тому не впевнені в тому, що довіряти показникам які відображаються на цьому ресурсі можна на всі 100%.
Аноним (Корсунь-Шевченковский)
26 мая 2020, 21:46
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
81.27 Мбит/c
Upload:
91 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Підключили інтернет, раді дуже, швидкість коливається від 80 Мбит/с до 94 Мбит/с тариф до 100 Мбит/с, але 1 мінус, ми не замовляли "Внешний статический IР", і не хотіли щоб він був(
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Дякуємо за позитивний відгук. До пропозиції прислухаємося. Приємного користування!
Аноним (Корсунь-Шевченковский)
22 мая 2020, 18:47
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Download:
38.56 Мбит/c
Upload:
25.77 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Скорость не соответствует тарифному плану. Замер проводился на свободной сети, без каких либо нагрузок. показывает плохонькие результаты!
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Добрый день! Увы не уверен что идентифицировал Вас корректно, но если IP который зафиксировал ресурс 2IP принадлежит Вашему аккаунту, то Ваш тариф Бизнес 40 (40 Мбит/с.) Показатель по скорости скачки, если учесть 3-5% на служебный трафик, скорость в 38,56 Мбит/с. вполне соответствует Вашему тарифному плану. Но что бы удостоверится в этом, рекомендуем обратиться в службу тех поддержки, она работает без выходных с 9.00 до 21.00. Побеседуйте пожалуйста с ними, уверен что мы найдем вариант который Вас устроит. Так же благодарим за не предвзятую оценку наших услуг, 3,5 из 5 при скорее отрицательном отзыве говорит об объективной и взвешенной оценке, и это приятно. Еще раз спасибо!
Аноним (Лисянка)
07 мая 2020, 12:34
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
91.15 Мбит/c
Upload:
93.59 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Дуже гарно працює, кращого годі бажати. Дійсно стабільна послуга, не дешево - але воно того коштує. Рекомендую.
Ответ представителя ISP "Lan4ever":
Дякуэмо за позитивний відгук. Приємного користування!
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг.