Добавить отзыв
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Город: Все города
Показать отзывы:
Верифицированные пользователи
Анонім (Черкассы)
05 нояб 2021 11:05
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
129.44 Мбит/c
Upload:
0.01 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
3498276
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Умови тарифу - це не для абонентів, а для провайдера. Тариф "Комфортний 500". https://volia.com/ukr/product/197/. При навантаженні на порт від 40% ( 200 Мбіт/с) у вас раптово може обривається з'єднання і вам пропонують платну послугу "виклик майстра", "продаж нового обладнання ". Це діє тільки на користувачів, які не знають про обов'язки оператора та свої права. Обладнання переношу на іншого провайдера - проблеми немає. Висновок - проблема у налаштуванні обладнання провайдера "Воля". Спільними зусиллями із працівниками відділу керування мережею було встановлено - при навантаженні на мережу від 200 Мбіт/с спрацьовує захист і просто тушить порт, який можна підняти тільки підрозділом керування мережею у м.Київ.
Є обмеження по трафіку, не можливо використовувати канал на постійній основі із заявленою швидкістю протягом усього періоду, після того як ви потрапили у таке блокування швидкість на скачування у вас вже не буде більше 50% від заявленої. http://www.speedtest.net/result/ 12270628725. Відповідь провайдер офіційно не дає, документи на які вони посилаються - внутрішні і суперечать законодавству. Юристи у них мабуть забули, що права є не тільки у провайдера, а й у абонента. Я свої зобов'язання виконав, законодавство не порушував - при розмові з працівниками даного провайдера вони так і не змогли назвати нормативно-правовий акт на який вони ссилаються при обмеженні мені послуги. Обмеження сплаченої послуги аргументувавши це захистом прав інших абонентів - зізнатися у тому, що обладнання, персонал не можуть надати продану послугу, так як технічної можливості немає. Навантажуйте канали даного провайдера в межах чинного законодавства ( потокове відео, онлайн ігри, сервіси по навчанню, відео спостереження ) може тоді даний провайдер почне модернізувати свою мережу та змінювати політики безпеки таким чином, щоб вони не впливали на якість послуги що надаються. Використання каналу зв'язку у межах тарифу - це не порушення законодавства, а використання послуги згідно законодавства. Чати, форуми, гаряча лінія, офіційні листи - не допомагають, тому представнику компанії треба не посилання писати - а піти до керівництва з представником технічного директора і кошторисом на нове обладнання і планом модернізації мережі, якщо нинішнє обладнання не може забезпечити якісне надання послуги. Продаж даного провайдера компанії "дата груп " не пішов на користь, а тільки додав хаосу у керуванні обладнанням. Звернення №86153179 від 12 вересня 2021 - представники даного провайдера ігнорують, присилають бланки письмових звернень, щоб не надавати відповідь передбачену законодавством і загубити саму суть проблеми роботи провайдера. Перекладання відповідальності за роботу свого обладнання на абонентів - політика керівництва компанії. Я купую канал 500 Мбіт/с не для того щоб з кимось мірятись, а тому що не достатньо 100-200 Мбіт/с. За адресою [email protected] - одні неадеквати, тому що не потрібно рукописне звернення для того щоб отримати офіційну відповідь. Легше пішки сходити на місяць, ніж отримати допомогу від даного провайдера. Знайте свої права та обов'язки провайдера - тоді йому жити буде легше. Офіційна відповідь на звернення від провайдера: З найкращими побажаннями достатку і добра?
І посилання на регламент, який суперечить чинному законодавству і обов'язковий для виконання тільки працівникам даного оператора. Всім державним органам достатньо інформації яку надав даному оператору, а вони кажуть - друкуй бланк заяви, пиши власноруч і обов'язково підпис ( про відмову від отримання письмової відповіді на звернення), що суперечить закону " про звернення громадян". Представникам провайдера, щоб його не спіймали на брехні треба вивести з ладу всі сайти державних органів, так як на них є повний текст нормативно-правових актів без цензури представників провайдера. Але дані дії підпадають під дію кримінального кодексу. Чим більше людей будуть вимагати від даного оператора виконання його зобов'язань, тим швидше розженуть "кваліфікований" юридичний відділ, а у маркетологів заберуть 90% рекламного бюджету і віддадуть на забезпечення умов тарифів описаних на сайті провайдера.
Є обмеження по трафіку, не можливо використовувати канал на постійній основі із заявленою швидкістю протягом усього періоду, після того як ви потрапили у таке блокування швидкість на скачування у вас вже не буде більше 50% від заявленої. http://www.speedtest.net/result/ 12270628725. Відповідь провайдер офіційно не дає, документи на які вони посилаються - внутрішні і суперечать законодавству. Юристи у них мабуть забули, що права є не тільки у провайдера, а й у абонента. Я свої зобов'язання виконав, законодавство не порушував - при розмові з працівниками даного провайдера вони так і не змогли назвати нормативно-правовий акт на який вони ссилаються при обмеженні мені послуги. Обмеження сплаченої послуги аргументувавши це захистом прав інших абонентів - зізнатися у тому, що обладнання, персонал не можуть надати продану послугу, так як технічної можливості немає. Навантажуйте канали даного провайдера в межах чинного законодавства ( потокове відео, онлайн ігри, сервіси по навчанню, відео спостереження ) може тоді даний провайдер почне модернізувати свою мережу та змінювати політики безпеки таким чином, щоб вони не впливали на якість послуги що надаються. Використання каналу зв'язку у межах тарифу - це не порушення законодавства, а використання послуги згідно законодавства. Чати, форуми, гаряча лінія, офіційні листи - не допомагають, тому представнику компанії треба не посилання писати - а піти до керівництва з представником технічного директора і кошторисом на нове обладнання і планом модернізації мережі, якщо нинішнє обладнання не може забезпечити якісне надання послуги. Продаж даного провайдера компанії "дата груп " не пішов на користь, а тільки додав хаосу у керуванні обладнанням. Звернення №86153179 від 12 вересня 2021 - представники даного провайдера ігнорують, присилають бланки письмових звернень, щоб не надавати відповідь передбачену законодавством і загубити саму суть проблеми роботи провайдера. Перекладання відповідальності за роботу свого обладнання на абонентів - політика керівництва компанії. Я купую канал 500 Мбіт/с не для того щоб з кимось мірятись, а тому що не достатньо 100-200 Мбіт/с. За адресою [email protected] - одні неадеквати, тому що не потрібно рукописне звернення для того щоб отримати офіційну відповідь. Легше пішки сходити на місяць, ніж отримати допомогу від даного провайдера. Знайте свої права та обов'язки провайдера - тоді йому жити буде легше. Офіційна відповідь на звернення від провайдера: З найкращими побажаннями достатку і добра?
І посилання на регламент, який суперечить чинному законодавству і обов'язковий для виконання тільки працівникам даного оператора. Всім державним органам достатньо інформації яку надав даному оператору, а вони кажуть - друкуй бланк заяви, пиши власноруч і обов'язково підпис ( про відмову від отримання письмової відповіді на звернення), що суперечить закону " про звернення громадян". Представникам провайдера, щоб його не спіймали на брехні треба вивести з ладу всі сайти державних органів, так як на них є повний текст нормативно-правових актів без цензури представників провайдера. Але дані дії підпадають під дію кримінального кодексу. Чим більше людей будуть вимагати від даного оператора виконання його зобов'язань, тим швидше розженуть "кваліфікований" юридичний відділ, а у маркетологів заберуть 90% рекламного бюджету і віддадуть на забезпечення умов тарифів описаних на сайті провайдера.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. З приводу даного питання, вам була надана відповідь. Рекомендуємо звернутися до керівництва компанії письмово, вам направлено бланк для офіційного звернення. Також, по даному факту вже є запит, який знаходиться в процесі розгляду. Відповідь вам буде надана по e-mail.
Аноним (Львов)
04 нояб 2021 20:14
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
116.31 Мбит/c
Upload:
9.06 Мбит/c
Технология:
DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Провайдер зробив все можливе, щоб на підтримку подзвонити не можна було. Маєш проблему із інтернетом, швидкісттю, тощо, - спілкуйся лише з роботом!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Підтримка працює в звичайному режимі 24/7. Зателефонувати до компанії ви можете по будь-якому з цих номерів:
(044) 502–22–50
(050) 502–22–50
(093) 502–22–50
З'єднатися з оператором ви можете, уважно слухаючи підказки IVR меню. Інформація як правильно використовувати меню IVR доступна на сайті за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/yak-pravilno-vikoristovuvati-golosove-menyu-ivr
Також, якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, ви можете звернутись у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Черкассы)
04 нояб 2021 17:54
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
134.94 Мбит/c
Upload:
256.44 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Умови тарифу - це не для абонентів, а для провайдера. Тариф "Комфортний 500". https://volia.com/ukr/product/197/. При навантаженні на порт від 40% ( 200 Мбіт/с) у вас раптово може обривається з'єднання і вам пропонують платну послугу " виклик майстра ", "продаж нового обладнання ". Це діє тільки на користувачів, які не знають про обов'язки оператора та свої права. Обладнання переношу на іншого провайдера - проблеми немає. Висновок - проблема у налаштуванні обладнання провайдера "Воля". Спільними зусиллями із працівниками відділу керування мережею було встановлено - при навантаженні на мережу від 200 Мбіт/с спрацьовує захист і просто тушить порт, який можна підняти тільки підрозділом керування мережею у м.Київ.
Є обмеження по трафіку, не можливо використовувати канал на постійній основі із заявленою швидкістю протягом усього періоду, після того як ви потрапили у таке блокування швидкість на скачування у вас вже не буде більше 50% від заявленої. http://www.speedtest.net/result/ 12270628725.
Відповідь провайдер офіційно не дає, документи на які вони посилаються - внутрішні і суперечать законодавству. Юристи у них мабуть забули, що права є не тільки у провайдера, а й у абонента. Я свої зобов'язання виконав, законодавство не порушував - при розмові з працівниками даного провайдера вони так і не змогли назвати нормативно-правовий акт на який вони ссилаються при обмеженні мені послуги.
Обмеження сплаченої послуги аргументувавши це захистом прав інших абонентів - зізнатися у тому, що обладнання, персонал не можуть надати продану послугу , так як технічної можливості немає.
Навантажуйте канали даного провайдера в межах чинного законодавства ( потокове відео, онлайн ігри, сервіси по навчанню, відео спостереження ) може тоді даний провайдер почне модернізувати свою мережу та змінювати політики безпеки таким чином, щоб вони не впливали на якість послуги що надаються. Використання каналу зв'язку у межах тарифу - це не порушення законодавства, а використання послуги згідно законодавства.
Чати , форуми , гаряча лінія, офіційні листи - не допомагають, тому представнику компанії треба не посилання писати - а піти до керівництва з представником технічного директора і кошторисом на нове обладнання і планом модернізації мережі, якщо нинішнє обладнання не може забезпечити якісне надання послуги.
Продаж даного провайдера компанії "дата груп " не пішов на користь, а тільки додав хаосу у керуванні обладнанням.
Звернення №86153179 від 12 вересня 2021 - представники даного провайдера ігнорують, присилають бланки письмових звернень, щоб не надавати відповідь передбачену законодавством і загубити саму суть проблеми роботи провайдера.
Перекладання відповідальності за роботу свого обладнання на абонентів - політика керівництва компанії.
Я купую канал 500 Мбіт/с не для того щоб з кимось мірятись, а тому що не достатньо 100-200 Мбіт/с.
за адресою [email protected] - одні неадеквати, тому що не потрібно рукописне звернення для того щоб отримати офіційну відповідь .
Легше пішки сходити на місяць, ніж отримати допомогу від даного провайдера. Знайте свої права та обов'язки провайдера - тоді йому жити буде легше.
Є обмеження по трафіку, не можливо використовувати канал на постійній основі із заявленою швидкістю протягом усього періоду, після того як ви потрапили у таке блокування швидкість на скачування у вас вже не буде більше 50% від заявленої. http://www.speedtest.net/result/ 12270628725.
Відповідь провайдер офіційно не дає, документи на які вони посилаються - внутрішні і суперечать законодавству. Юристи у них мабуть забули, що права є не тільки у провайдера, а й у абонента. Я свої зобов'язання виконав, законодавство не порушував - при розмові з працівниками даного провайдера вони так і не змогли назвати нормативно-правовий акт на який вони ссилаються при обмеженні мені послуги.
Обмеження сплаченої послуги аргументувавши це захистом прав інших абонентів - зізнатися у тому, що обладнання, персонал не можуть надати продану послугу , так як технічної можливості немає.
Навантажуйте канали даного провайдера в межах чинного законодавства ( потокове відео, онлайн ігри, сервіси по навчанню, відео спостереження ) може тоді даний провайдер почне модернізувати свою мережу та змінювати політики безпеки таким чином, щоб вони не впливали на якість послуги що надаються. Використання каналу зв'язку у межах тарифу - це не порушення законодавства, а використання послуги згідно законодавства.
Чати , форуми , гаряча лінія, офіційні листи - не допомагають, тому представнику компанії треба не посилання писати - а піти до керівництва з представником технічного директора і кошторисом на нове обладнання і планом модернізації мережі, якщо нинішнє обладнання не може забезпечити якісне надання послуги.
Продаж даного провайдера компанії "дата груп " не пішов на користь, а тільки додав хаосу у керуванні обладнанням.
Звернення №86153179 від 12 вересня 2021 - представники даного провайдера ігнорують, присилають бланки письмових звернень, щоб не надавати відповідь передбачену законодавством і загубити саму суть проблеми роботи провайдера.
Перекладання відповідальності за роботу свого обладнання на абонентів - політика керівництва компанії.
Я купую канал 500 Мбіт/с не для того щоб з кимось мірятись, а тому що не достатньо 100-200 Мбіт/с.
за адресою [email protected] - одні неадеквати, тому що не потрібно рукописне звернення для того щоб отримати офіційну відповідь .
Легше пішки сходити на місяць, ніж отримати допомогу від даного провайдера. Знайте свої права та обов'язки провайдера - тоді йому жити буде легше.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. З приводу даного питання, вам була надана відповідь. Також, по даному факту вже є запит, який знаходиться в процесі розгляду. Відповідь вам буде надана по e-mail.
Анонім (Черкассы)
02 нояб 2021 10:29
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
141.34 Мбит/c
Upload:
300.75 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
3498276
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Умови тарифу - це не для абонентів, а для провайдера. Тариф "Комфортний 500" - https://volia.com/ukr/product/197/. При навантаженні на порт від 40% ( 200 Мбіт/с) у вас раптово може обривається з'єднання і вам пропонують платну послугу " виклик майстра ", "продаж нового обладнання ". Це діє тільки на користувачів, які не знають про обов'язки оператора та свої права. Обладнання переношу на іншого провайдера - проблеми немає. Висновок - проблема у налаштуванні обладнання провайдера "Воля". Спільними зусиллями із працівниками відділу керування мережею було встановлено - при навантаженні на мережу від 200 Мбіт/с спрацьовує захист і просто тушить порт, який можна підняти тільки підрозділом керування мережею у м.Київ. Є обмеження по трафіку, не можливо використовувати канал на постійній основі із заявленою швидкістю протягом усього періоду, після того як ви потрапили у таке блокування швидкість на скачування у вас вже не буде більше 50% від заявленої. http://www.speedtest.net/result/12270628725. Відповідь провайдер офіційно не дає, документи на які вони посилаються - внутрішні і суперечать законодавству. Юристи у них мабуть забули, що права є не тільки у провайдера, а й у абонента. Я свої зобов'язання виконав, законодавство не порушував - при розмові з працівниками даного провайдера вони так і не змогли назвати нормативно-правовий акт на який вони ссилаються при обмеженні мені послуги. Обмеження сплаченої послуги аргументувавши це захистом прав інших абонентів - зізнатися у тому, що обладнання, персонал не можуть надати продану послугу , так як технічної можливості немає. Навантажуйте канали даного провайдера в межах чинного законодавства ( потокове відео, онлайн ігри, сервіси по навчанню, відео спостереження ) може тоді даний провайдер почне модернізувати свою мережу та змінювати політики безпеки таким чином, щоб вони не впливали на якість послуги що надаються. Використання каналу зв'язку у межах тарифу - це не порушення законодавства, а використання послуги згідно законодавства. Чати, форуми, гаряча лінія, офіційні листи - не допомагають, тому представнику компанії треба не посилання писати - а піти до керівництва з представником технічного директора і кошторисом на нове обладнання і планом модернізації мережі, якщо нинішнє обладнання не може забезпечити якісне надання послуги. Продаж даного провайдера компанії "дата груп " не пішов на користь, а тільки додав хаосу у керуванні обладнанням. Звернення №86153179 від 12 вересня 2021 - представники даного провайдера ігнорують, присилають бланки письмових звернень, щоб не надавати відповідь передбачену законодавством і загубити саму суть проблеми роботи провайдера. Перекладання відповідальності за роботу свого обладнання на абонентів - політика керівництва компанії. Я купую канал 500 Мбіт/с не для того щоб з кимось мірятись, а тому що не достатньо 100-200 Мбіт/с.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Дякуємо, що знайшли час повідомити нас про цю ситуацію. Раніше стосовно вашого питання вам рекомендували звернутися до керівництва компанії письмово. Для цього, будь ласка, заповніть, підпишіть і надішліть заяву у вигляді скан копії або фото на [email protected]
Ми працюємо над помилками, міняємо процеси, впроваджуємо зміни, які дозволять зробити обслуговування краще. Ваші зауваження не залишаться без уваги, інформація зафіксована і передана для опрацювання відповідним співробітникам.
Аноним (Краматорск)
31 окт 2021 12:36
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
901563663
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Нет, ну это просто издевательство, сколько же можно, интернет слабый, а то и вообще отсутствует, невозможно никуда зайти. ТВ тоже периодически нет. Единственно что ещё удерживает это оплата, пока лояльная. Но как говорится скупой платит дважды, нервы дороже. Подключилась в июне, за это время уже несколько обращений по поводу услуг. Очень часто технические проблемы. Когда подключалась, говорили что все отлично будет, интернет супер. Вообщем не рекомендую этого провайдера. Уже просто бесит, вы получаете своевременную оплату, и хочется получить качественную услугу от вас.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Киев)
31 окт 2021 10:24
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
5.97 Мбит/c
Upload:
3.94 Мбит/c
Технология:
DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
В договоре заявлено 200 Мбіт/с. По факту 6-12 Мбіт/с. Невозможно ни работать, ни фильмы смотреть, ни получать образование онлайн.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Ровно)
30 окт 2021 20:45
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.34 Мбит/c
Upload:
0.43 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
И это скорость? На сегодня мобильный интернет в разы лучше. За что я плачу? Буду переключатся на другого.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг та цінуємо кожного нашого абонента. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Кирилл (Харьков)
30 окт 2021 13:15
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Мошенники. Подключился год назад почти. При подключении обманули с тарифом и условиями договора. На днях решил отключиться от кабельного и оставить только интернет, позвонил в поддержку (ждал 20+ минут соединения). Консультант "помог" отключил мне кабельное . Я зайдя в кабинет малость был в шоке, положительный баланс превратился в отрицательный. Следующие 20 минут, я опять провел в ожидании соединения с консультантом. Консультант говорит - у вас штраф за смену тарифа 200 грн. и я тут уже офигел от такого, нашел договор там и слова о штрафе нет. Это нарушение "закона о защите прав потребителя" и по сути кража! Как минимум первый консультант который переводил на другой тариф ДОЛЖЕН БЫЛ ПРЕДУПРЕДИТЬ О ШТРФЕ!!!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Кирилл, добрий день.
Дякуємо, що знайшли час повідомити нас про цю ситуацію. Ми працюємо над помилками, міняємо процеси, впроваджуємо зміни, які дозволять зробити обслуговування краще. Питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору чи адресу надання послуг та опишіть суть питання.
Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки.
Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Евгений (Винница)
29 окт 2021 12:25
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
1.81 Мбит/c
Upload:
7.06 Мбит/c
Договор:
380937979188
Не рекомендую этого интернет-провайдера
3 день не могут сделать интернет во всём доме. Звонить в техподдержку, писать в чат на сайте бесполезно одни и те же отговорки что проводятся восстановительные работы ожидайте смс. За 3 дня можно было уже всю проводку в доме поменять при необходимости. Качество услуг 0, качество тех обслуживание 0, устранение неисправностей 0, вообще не рекомендую данного провайдера у которого цены одни из самых самые высоких по городу. Легче сразу переходить на другого провайдера чем ждать пока они что то сделают.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго дня, Евгений. Дякуємо за відгук. На жаль повністю уникнути аварійних ситуацій та пошкоджень абонентського кабелю неможливо, але ми намагаємось відновлювати надання послуг як можливо швидше. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Плановий термін усунення несправності 29.10.2021р. Після завершення відновлювальних робіт ви будете проінформовані за допомогою Viber/SMS. Також, після отримання смс повідомлення, перезавантажте, будь ласка, ваше обладнання. Інформацію про аварійне відключення та технічне обслуговування будинку ви можете отримати на порталі "Мій кабінет" my.volia.com. Ви вказали номер вашого договору, ми передамо інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Житомир)
29 окт 2021 09:18
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Рекомендую этого интернет-провайдера
Всем довольна. Пользуюсь месяц, наслаждаюсь ТВ и связью. Отдельное спасибо мастерам Максиму и Артёму.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ваша думка важлива для нас.
Аноним (Винница)
28 окт 2021 20:46
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
1.86 Мбит/c
Upload:
6.95 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
2 дня скорость интернета 2 Мбіт/с на звонки в техподдержку один и тот же ответ какие то ремонтные работы по дому ожидайте смс. Вот уже 2 дня ожидаю чёт никак не приходит. Постоянно скачет скорость интернета, 100 Мбіт/с заявленных почти никогда нет всегда виноват гигабитный вай фай роутер, хотя через шнур скорость тоже далека от 100 Мбіт/с. Легче на другого провайдера перейти чем ждать пока они устранят проблему.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Доброго вечора. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Для детальної перевірки вашого звернення просимо звернутись у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні технічної несправності та допоможуть змінити тарифний план. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Киев)
28 окт 2021 01:31
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Технология:
DOCSIS
Рекомендую этого интернет-провайдера
Мне все нравится, цифры говорят сами за себя! Хороший личный кабинет и реакция по устранению неисправностей мониторится.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш коментар. Приємно отримати позитивну оцінку нашої роботи!
Аноним (Краматорск)
27 окт 2021 18:17
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Договор:
901563663
Рекомендую этого интернет-провайдера
Сегодня полдня Нет интернета, нет тв, почему нет? Если интернет появляется на несколько минут, то потом опять пропадает, ТВ вообще отсутствует. Воля пожалуйста примите меры. Пока пользуюсь.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день.
Як ми бачимо, за Вашою адресою нещодавно була аварія. На даний момент надання послуг відновлено. Для подальшого користування рекомендуємо перезавантажити пристрої (роутер та тюнер). У разі виникнення додаткових питань - надайте, будь ласка, більше деталей нам в чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки (Пн-Нд: 09:00-21:00) або зателефонуйте за номерами, які вказані у розділі «Підтримка». Наші фахівці зроблять усе можливе щоб вам допомогти.
Аноним (Харьков)
27 окт 2021 02:40
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
0.49 Мбит/c
Upload:
1.37 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Все видно по скорости интернета, грузит только телеграмм, чтобы фильм посмотреться вообще молчу. Ранее был триолан, таких проблем не наблюдал никогда!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг, ми цінуємо кожного нашого клієнта. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Для детальної перевірки вашого звернення просимо звернутись у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Михаил (Хмельницкий)
26 окт 2021 20:25
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
10.71 Мбит/c
Upload:
5.29 Мбит/c
Договор:
44479719
Не рекомендую этого интернет-провайдера
В конце-то концов, у Вас есть ответственность за честь компании или нет? Звонка ждать "русский месяц". Это просто не серьезно!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Михаил, добрий день.
Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані по системі та передамо інформацію відповідальним спеціалістам. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Владимир (Черкассы)
26 окт 2021 11:18
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
53.54 Мбит/c
Upload:
71.5 Мбит/c
Договор:
1260983
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Периодически пропадает интернет и кабельное! Скорость не соответствует заявленной! Дозвониться можно, но техподдержки реальной увы нет! Меняют тариф без уведомления!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Владимир. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Підтримка працює в звичайному режимі 24/7. Зателефонувати до компанії ви можете по будь-якому з цих номерів:
(044) 502–22–50
(050) 502–22–50
(093) 502–22–50
З'єднатися з оператором ви можете, уважно слухаючи підказки IVR меню. Інформація як правильно використовувати меню IVR доступна на сайті за посиланням: https://my.volia.com/kiev/uk/faq/article/yak-pravilno-vikoristovuvati-golosove-menyu-ivr
Стосовно зміни тарифного пакету, бачимо, що раніше за вашим договором було підключено акційний пакет. При його підключенні, ви були повідомлені про терміни дії акційних умов та дату переходу на регулярні умови тарифу.
Аноним (Херсон)
25 окт 2021 22:15
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Самый отвратительный провайдер интернета с убогим и устаревшим оборудованием, которое постоянно не справляется с нагрузками.... Жду не дождусь когда перееду и пошлю их куда подальше... Интернет из заявленных 100 Мбіт/с выдает по вечерам 10-15 Мбіт/с.... Это просто ужас.... Врагу такого провайдера не пожелаешь.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Оскільки на даному сервісі немає можливості комунікації, а ваше питання потребує більш детального розгляду. Будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Наші фахівці зроблять усе можливе, щоб вам допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Киев)
25 окт 2021 15:24
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Качество услуг от компании Воля вызывает ностальгию по эпохе dial-up - только в те времена соединение было более стабильным. А в остальном - один в один - и скорость открытия страниц, и скорость/качество воспроизведения видео, ну про игры онлайн я даже упоминать не буду. Ах, да - тогда даже техподдержка иногда работала и не стеснялась признать собственные косяки. Одной фразой, Воля = говенная скорость соединения + нестабильность + отсутствие технической поддержки. Enjoy...
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Для детальної перевірки вашого звернення просимо звернутись у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Львов)
24 окт 2021 23:23
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Download:
5.61 Мбит/c
Upload:
3.8 Мбит/c
Договор:
901236027
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Тиждень вже як Інтернет працює на мінімальних значеннях. Ледь відео в ютубі можна переглядати. Як можна виправити цю ситуацію?
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Можливо потрібен виклик технічного спеціаліста для виявлення та усунення несправності. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Киев)
23 окт 2021 23:15
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
16.13 Мбит/c
Upload:
3.58 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Помойка в прямом смысле этого слова - скорость и близко не соответствует заявленной в тарифном плане, постоянные разрывы соединение, отсутствие техподдержки. Не рекомендую никому.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Для детальної перевірки вашого звернення просимо звернутись у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг