Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 1.5 из 5
отзывов: 7214
рекомендуют: 764 чел
не рекомендуют: 6450 чел
ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Віталій (Хмельницкий)
11 дек 2022 22:13
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Користуюсь 10 років Воля! Задоволений інтернетом! Хмельницький! На мою думку якісний провайдер! Воля.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Віталій. Дякуємо вам за відгук. Приємно отримати позитивну оцінку нашої роботи.
OverLord (Ровно)
11 дек 2022 20:41
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
5136694
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернета немає 2 дні оператор грубо кажучи мене послали ну обслуговування ніякея. Короче подводя итог воля доживає свої останні дні.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Максим (Киев)
11 дек 2022 14:25
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
380634763143
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Нікому не рекомендую даного провайдера, одні поломки в них, швидкість інтернету не відповідає заявленій. Пакет послуг за який я плачу коштує 450 грн/міс, при цьому якість послуг жахлива, інтернет працює кілька годин на день, постійні поломки, в дві години ночі, як по графіку, інтернет регулярно пропадає приблизно на п'ять хвилин. Операторам колл центру наплювати на ваші проблеми, поломки усуваються не оперативно. Плачу гроші за повітря. Вимагаю компенсації за неякісно надані послуги. При спробі відмовитися від послуг даного інтернет провайдера, починають втюхувати якусь непотрібну фігню, не ведіться і одразу відмовляйтесь.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Максим, добрий вечір. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Киев)
11 дек 2022 08:59
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Постоянное отключение как интернета, так и телевидения. И кроме заявлений, что наша команда работает над устранением неисправности, ничего уже больше месяца не делается. Зато деньги за мнимые услуги требуют исправно.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анонім (Львов)
11 дек 2022 00:38
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.98 Мбит/c
Upload:
0.22 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Фігня а не провайдер, і так насправді по всьому Львову, нічого вони не роблять, обманюють зі швидкістю, і саме головне, у них вічно технічні проблеми!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
MyTPyLIJKa (Хмельницкий)
10 дек 2022 20:12
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
94.52 Мбит/c
Upload:
97.04 Мбит/c
Договор:
900384779
Рекомендую этого интернет-провайдера
Користуюсь послугами цього провайдера від того часу, як ВОЛЯ поглинула мого старого провайдера Airbites. За 5 років(якщо мене не підводить пам'ять) ніяких проблем з наданням послуги в мене не було жодного разу, хоча у знайомих які користувалися ВОЛЯ, проблеми на старих пятиповерхівках (хрущовках) були чи не кожного місяця й вони безопасно перейшли до інших провайдерів, таких, як нещодавно (десь півтора року) появився в нашому місті, наприклад ЕВЕРЕСТ. Коли розпочались аварійні відключення електроенергії, після появи світла, інтернет завжди з'являється через 2-3 хвилини, за умови що енергію подали на сусідній будинок, від якого йде кабель на наш switch. Одне що мене не зовсім влаштовує - це ціна, за 100 Мбіт/с, без додаткових послуг, зараз просять 230 грн (десь пів року тому було 189 грн) але переходити на щось інше та дешевше я побоююсь, бо хрін його знає чи там все буде як на ВОЛІ... До речі, ВОЛЯ надає послугу кредитування в розмірі повної вартості пакету й одночасно з цим просить заплатити на місяць вперед, но я ніколи не платив так. Рекомендувати цього провайдера мені не вистачить сміливості, але якщо потрібно було б обирати між Київстаром та ВОЛЯ, то я без роздумів приєднався б до ВОЛІ. Чорний кабель для зовнішніх робіт рулить! (=_)
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, MyTPyLIJKa. Дякуємо за позитивний відгук. В разі виникнення додаткових питань напишіть, будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Андрей (Харьков)
10 дек 2022 19:13
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
9500859
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Самый отвратительный провайдер! При переносе договора с одного города в другой, полностью аннулировали услугу оплаченную за месяц вперёд. И даже умудрились украсть несколько гривен остававшихся на счету, и выставили долг а одну гривну за переподключение! Затем перезвонили и предложили новые условия, с бредовейшей ценой выше чем у всех возможных конкурентов. Не связывайтесь с ними никогда!!! При подключении рассказали сказки, о переносе договора и условий в случае необходимости в другой город. Два месяца практически не оказывали услуги, в городе Сумы! Нет электричества а доме, нет интернета, нет электричества в соседнем доме, нет интернета! За два месяца интернет иногда!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрей. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Кирилл (Киев)
09 дек 2022 22:26
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
900936961
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Хочу получить прямой ответ на простой вопрос - когда конкретно вы предоставите мне доступ к интернету? Если у вас нет прямого ответа на этот вопрос, то не трудитесь постить всю эту блевотину про отсутствие электроэнергии - если вы не в состоянии предоставлять услуги, то прямо так и скажите - я разорву с вами договор и найду провайдера, который в состоянии это делать. Хватит лгать вашим клиентам в лицо - на мой отзыв от 06.12.2022 вы ответили: "Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок." Сколько недель или лет мне ждать звонка, случайно не подскажете?
Такая же ситуация и в переписке со службой техподдержки на [email protected]. И еще - прекрасным маркером отношения к клиентам является отключение комментариев во всех соцсетях имеющих отношение к компании Воля - зачем слышать про себя правду, не так ли? Даже ДТЕК и НЕК "Укренерго" до этого не додумались, хотя там кипит, по большей части незаслуженно, в отличие от от пародии на интернет провайдера под названием Воля.
Возможность соединения с оператором Воля также отключила.
Деньги за непредоставленную услугу со счета снимаются ежедневно...

Предыстория:
https://2ip.ua/ru/services/providers-rating?act=1&asid=35680&filter=8#opinion137397
https://2ip.ua/ru/services/providers-rating?act=1&asid=35680&filter=8#opinion137382
https://2ip.ua/ru/services/providers-rating?act=1&asid=35680&filter=8#opinion137363
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Кирилл, добрий день. Дуже шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Розуміємо ваше невдоволення, в той самий час ми робимо все можливе для усунення несправності якнайшвидше. На жаль, ми не можемо вплинути на відключення електроенергії. З даною складністю зіткнулися всі абоненти України не залежно від провайдера. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та повторно передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Киев)
09 дек 2022 02:20
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги
Договор:
380632070201
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Около 15 лет подключен к Воле. Любой лояльности есть предел - это последний месяц подключения. Интернет появляется на несколько часов в сутки и «это от них не зависит». А брать 450 грн в мес за такую услугу от них зависит и они считают это нормальным.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дуже шкода, що ви прийняли таке рішення. Ситуація з відсутністю послуг не є виною компанії. Наші фахівці роблять все можливе, щоб віялові відключення впливали якомога менше на роботу послуг компанії. На жаль, є обставини, від яких ми теж залежні. Аварії тривалістю від 24 годин та довше – будуть перераховані за попередній місяць та повертатися автоматично на початку наступного місяця. Якщо у вас будуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть я у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Олег (Киев)
08 дек 2022 22:33
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Никому не советую!!! Где бы не пользовался ВОЛЯ, в Харькове, Виннице, Киеве и везде качество Г...в.. Но!!! Сейчас в Киеве имею несчастье пользоваться этими услугами. Интернет пропадает по 5-6 часов в день. Притом его нет, когда нет света и у меня. И когда свет есть, но его всё равно нет. Один из операторов сказал, что оборудование компании находиться по другому адресу. Но тут нюанс, когда у них свет есть, у меня интернета НЕТ!!!! На вопрос, почему так происходит, консультанты просто врут, начинают нести ахинею полную. На простой вопрос, есть ли у меня в доме ретранслятор, или еще что, ссылаются на ГОС. ТАЙНУ. Не компания, а целая засекреченная служба)))) Все врут. Т.к. часто звоню, когда пропадает интернет, просто поставили номер на не дозвон. И так , кстати, не только со мной делают, кто хочет узнать, почему качество связи НИКАКОЕ !!!! Пришел в центр обслуживания абонентов, чтобы получить хоть какой-то ответ. Но консультанты, вообще ничего не знают и не понимают. Только умеют деньги получать за услуги))) Консультант Алёна Жукова в АКАДЕМ СИТИ, полная некомпетентность. Прикрывает свое незнание просто отговорками, что это закрытая информация. Не компания, а ЦРУ) Вообще не умеет вести диалог и решать проблемы с клиентами. Никому не советую связываться с этой компанией!!! Меняйте ПРОВАЙДЕРА, так будет спокойнее. Уже занялся этим вопросом.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Олег, добрий день. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуги не можуть надаватися. Також, інформація щодо знаходження обладнання компанії конфіденційна. Аварійні вимкнення електроенергії спричиняють вихід із ладу систем резервування електроживлення, а для відновлення працездатності необхідний виїзд фахівця компанії для проведення ремонтних робіт. А також те, що у випадку з акумуляторною батареєю (АКБ) на їхню повну підзарядку треба від 18 годин, а за наявного графіка відключень вони просто не встигають зарядитись, тому наші технікі на критичних вузлах проводять заміну АКБ, а розряджені везуть на станції, де є постійне живлення. І ця проблема стосується усіх без виключень операторів. Якщо у вас будуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть я у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Сергій (Львов)
07 дек 2022 08:21
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Жахливий провайдер. Мережеве обладнання настільки ненадійне, що після кожного відключення світла згідно ГПВ інтернету немає, він не відновлюється автоматично, відновлювати його можуть від 2 до 15 годин!!! Щоб зафіксувати відсутність послуг потрібно звернутись в службу підтримки, інакше відсутність послуг це ваші проблеми! Перерахунок теж роблять як вигідно їм, якщо клієнт не звертався в підтримку - в нього все працювало, а по факту послуги не надавались. Ні в якому разі не зв'язується з «Воля Кабель» , інакше платитиме драконові тарифи, а якості взагалі не буде.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Сергій. Дякуємо за відгук. Шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуги не можуть надаватися. Якщо у вашому будинку є світло, а Послуги відсутні більше, ніж 30 хвилин – скоріше за всього обладнання компанії знаходиться за іншою адресою і не отримує живлення від НЕК Укренерго. Подивитися чи є зараз вплив на послуги із-за віялового відключення світла за вашою адресою ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com через веб-версію або мобільний додаток "My Volia". Наша компанія, як національний магістральний провайдер, зосереджується на підтримці магістрального міжміського та міжнародного зв’язку. Ми забезпечили ключові мереживні об’єкти, системами безперебійного живлення. Зокрема, в останні місяці ми додатково закупили 40 генераторів, для підтримки безперебійної роботи міських мереж. Підкреслюємо, що не дивлячись на всі обставини ми робимо все можливе, аби забезпечити вас зв’язком. Тож ми закликаємо поставитись із розумінням, до можливих перебоїв із постачанням послуг, які можуть бути викликані відсутністю енергопостачання. Якщо у вас залишилися додаткові запитання напишіть, будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Луцк)
06 дек 2022 14:26
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
60.85 Мбит/c
Upload:
37.54 Мбит/c
Договор:
Договір № 900762961
Рекомендую этого интернет-провайдера
Після оплати послуги на початок місяця (грудень) мали переплату. Перевели додатково 251 грн. на рахунку провайдера 340,48 грн., як переплата. Списали двічі спочатку залишилося на 5 грудня 315,97 грн.. 6 грудня вже на рахунку 303,71 грн. Що, за списання??? Мабуть переплату до кінця місяця "спишуть", як корова язиком. Якщо, переплата в других провайдерах кошти недоторканні, оплата йде на наступний місяць. Буду чекати відповіді, але думаю марно.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір. Дякуємо за відгук. По вашому договору списання абонентної плати виконується щодобово рівними частинами пропорційно кількості днів в обліковому періоді (місяці). Самостійно стежити за станом рахунку або поповнити його, ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com., в розділі "Мій рахунок". Якщо у вас залишилися додаткові запитання напишіть, будь ласка, у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Николай (Харьков)
05 дек 2022 13:41
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
210409694
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Последние недели нет стабильного интернета, значек что интернет есть, а на самом деле его нет. Работает волнообразно. Пропадает просто так, даже в ночное время, когда везде есть свет. Не дозвонится. Сейчас свет включили, значок есть а инета нет... Пора менять провайдера. И что это у вас в опроснике за вопросы, я уже давно клиент а у меня спрашивают о том, как у меня с заявкой на подключения? Ежу ясно, что подключен! Выполнение заявки? Что это за дичь? Спросите еще как я отношусь к сегодняшнему цвету облаков.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Николай, добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Наразі несправності за вашою адресою не виявлено. Причин відсутності інтернету може бути безліч, в тому числі налаштування роутера або обладнання. Щоб перевірити детальніше, нам необхідно більше інформації. Вам зателефонує менеджер технічної підтримки на номер телефону, що вказано за договором для надання консультації. Також, ви можете самостійно звернутись у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Наталія (Луцк)
04 дек 2022 23:36
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
901362499
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Вже два тижні як в нас є інтернет пару годин на день, бо провайдер зажав гроші і поставив обладнання одне на два будинки і нам не повезло бо саме обладнання стоїть не в нашому будинку а в сусідньому, тому коли відключають світло в сусідньому будинку то в нас пропадає інтернет і ТБ, а коли з'являється світло в сусідньому будинку то у нас виключають світло і виходить якийсь безперервний круг, в якому оператори кабель волі нічим не можуть допомогти а радять почекати зранку до 22:00 вечора для появи інтернету і ТБ, чому оплачуючи послуги сповна я маю чекати на інтернет цілий день я вважаю це ненормальним, потрібно щось вирішувати ідіть ставте своє обладнання в кожному будинку, чому я як ваш клієнт маю бути цілий день без інтернету коли оплату беруть в повній мірі, єдине що запропонували це знижку в 100 грн. хоча мені потрібне якісне надання послуг яке обіцяли при підключенні а не знижки.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Наталія, добрий день. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуга не може надаватися. Наша компанія, як національний магістральний провайдер, зосереджується на підтримці магістрального міжміського та міжнародного зв’язку. Ми забезпечили ключові мереживні об’єкти, системами безперебійного живлення. Зокрема, в останні місяці ми додатково закупили 40 генераторів, для підтримки безперебійної роботи міських мереж. Також ми побудували 11 додаткових резервних лінків, що дозволяє нам оперативно перекидати трафік зі знеструмлених частин мережі на інші. Без живлення обладнання не може працювати. На жаль, наразі ми не можемо повністю уникнути впливу відключень електроенергії, але продовжуємо працювати над вирішенням даного питання. Подивитися чи є зараз вплив на послуги із-за віялового відключення світла за вашою адресою ви можете на Порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com через веб-версію або мобільний додаток "My Volia". Якщо у вас залишились питання, будь ласка, зверніться у наш чат на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Полтава)
04 дек 2022 20:13
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Якість послуг не відповідає заявленому в договорі, послуги не надаються навіть на 50% від заявлених, абонплату надаємо вчасно, а послуги провайдера жахливі, вимагаю перерахунка надання послуг.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Дорий день. Дуже прикро отримувати такий відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Хмельницкий)
04 дек 2022 15:10
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
90.55 Мбит/c
Upload:
67.94 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
7-й рік. Політ нормальний. За весь час декілька разів виникали проблеми, які вирішувались самі по собі. Тобто провайдер бачить, що немає інету або ТВ і сам вирішує проблему, без мого звернення в службу підтримки. Дякую.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Приємно отримати позитивну оцінку нашої роботи.
Іван (Киев)
04 дек 2022 15:06
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Це просто найгірший провайдер!!! Світло не зникає, зникає завжди інтернет. Буває й таке, що по 2-3 дні немає інтернету. Швидкість інтернету повільна навіть по лан-кабелю і ніяк покращити не можна. Щоб поговорити з працівником Волі треба чекати по 7-8 хв, щоб в результаті тебе вибило із дзвінка і ти не міг нічого зробити.
Ціна мого пакетного плану становить 280 грн і з кожним роком вона все вища і вища, а покращень взагалі нема, тільки гіршає. Вибираючи провайдера, ніколи, ще раз-ніколи не звертайтесь до цього провайдера!!!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Іван. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анатолій (Киев)
04 дек 2022 07:01
Преимущества:
Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Устранение неисправностей
Договор:
804949
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернета буває нема по 8 годин, поки не позвонил в колл центр, після кожного включення світла потрібно перегружати по кілька раз щоб запустився інтернет і то не факт, звониш в службу запускають, а коли працювать, якщо цілий день звонишь по службам.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Анатолій, добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуга не може надаватися. Ми робимо все, можливе аби віялові відключення впливали на роботу послуг якомога менше. На жаль, наразі ми не можемо повністю уникнути впливу відключень електроенергії. Ми забезпечили ключові мереживні об’єкти, системами безперебійного живлення. Зокрема, в останні місяці ми додатково закупили 40 генераторів, для підтримки безперебійної роботи міських мереж. Також ми побудували 11 додаткових резервних лінків, що дозволяє нам оперативно перекидати трафік зі знеструмлених частин мережі на інші. Якщо у вашому будинку є світло, а послуги відсутні - це означає, що обладнання компанії знаходиться за іншою адресою і не отримує на цей момент живлення. Нагадуємо, що ви можете зручно та швидко слідкувати за станом відключення на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Игорь (Киев)
27 нояб 2022 19:53
Преимущества:
Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Самый отвратительный сервис, заоблачные тарифы, допотопное оборудование, постоянные непрекращающиеся ремонтные работы.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Игорь. Дуже шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Валерій (Киев)
27 нояб 2022 17:25
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
523826
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Немає слів, щоб описати обурення щодо роботи техпідтримки, майстрів і якості обслуговування ВОЛІ))) 3 дня назад, начав плавитись роутер, що роздає інет- я звернувся до тех.підтримки, з проханням заміни- майстер мав прийти з 10-12:00 26.11. (Хотілось би додати, що до оператора я так і не зміг достукатись, адже ВОЛЯ відключили можливість набрати оператора- після натискання відповідної цифри, в трубку казали "ДЯКУЄМО, ЩО ОБРАЛИ ВОЛЯ" і скидували, дійсно дякувати не передякувати. Прийшлось подавати заявку через email [email protected]) Отже 26.11 майстер не завітав, навіть не зателефонував - АЛЕ В КІНЦІ ДНЯ ЗАТЕЛЕФОНУВАВ РОБОТ І ЗАПИТАВ: "Як ви оціните роботу майстра??". Тут вже склалось враження, що компанія глузує з своїх клієнтів. Я намагався з'вязатись через електронну пошту ще раз, але мене вже тупо ігнорували.
Ввечері, ВОЛЯ вирішили дати змогу трохи поспілкуватись з операторами- дозвонившись описав ситуацію, і мені сказали, що майстер прийде вже сьогодні з 12-15:00. ОК. Хто б сумнівався, що ніхто так і не прийшов, і не зателефонував- СМІХ ДА ГРІХ ТАКІЙ КОМПАНІЇ)))) В чому проблема зробити по людяному- зателефонувати клієнтам, і пояснити, що майстер не встигає, всяке може статись. Це ж ТАК ВАЖКО- зателефонувати і попередити. Краще на мишу відміняти заявки щодо виклику майстра, і плювати на те, що люди, які оплачують послуги вчасно вже 3 день сидять без інета. Зараз, звичайно, додзвонитися до ВОЛІ неможливо- подати заявку теж. Після всього цього не хочеться ніякої заміни роутерів а просто відмовитись від послуг, які надає компанія. Свинське відношення до клієнтів та й годі.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Валерій. Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що у вас виникли складнощі з дозвоном. Ми прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії та сервісом. Безумовно, описана вами ситуація не є стандартом обслуговування в нашій компанії. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми зробимо все, щоб допомогти у вирішенні даного питання та змінити ваше враження про нашу роботу. Як бачимо, за вашою адресою було оформлено заявку на технічне обслуговування обладнання. Майстрами компанії буде виконано комплекс робіт по усуненню несправності. Приносимо вибачення за незручності.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг