Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 1.5 из 5
отзывов: 7214
рекомендуют: 764 чел
не рекомендуют: 6450 чел
ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Андрій (Хмельницкий)
23 авг 2023 16:28
Преимущества:
Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Почали користуватися цим лайном приблизно 6-7 років тому, раніше був УкрТелеком. До приблизно 2020-2021 року все було прекрасно, інтернет був стабільний, телебачення також. Потім мережа почала пропадати, дзвонили та викликали майстрів. Поставили новий роутер, також деякий час було все добре. Ну і почали вимагати більше грошей, на це претензій великих не було. Потім почалися часті відключення WiFi, приїжджав майстер 1 раз, все полагодив, чудово. Пінг, швидкість, віддача були стабільними та хорошими. З початком війни відключення були ще частіше, це вже діяло на нерви, та ми погрожували відключитися, на що нам або хамили, або клали лапшу на вуха, що все буде нормально. Це ставалося приблизно раз на 2 тижні. Після нового року, інтернет став жахливий, ми були підключені до 100 мегабітного тарифу. Воля не видавала навіть 10% від нього, тобто приблизно було 3-5 Мбіт/с. Відключення були достатньо довгими, приблизно по 4-5 годин. Знову погрози про відмову від послуг, і знову хамське ставлення, або брехня про те що "все буде добре". Також говорили що проблеми саме у нас, наприклад роутер вийшов з ладу, або в будинку проводяться якісь роботи, хоча взагалі ніяких майстрів не приїжджало. Буквально вчора сталося відключення на 1-2 години, після того як мережа знову з'явилася, інтернет став дуже та дуже слабким, а пінг був більше 2000 мс. Навіть зараз ситуація не покращилася, а навіть погіршилася, тому що пінг став більшим в 5 разів. На це вчора сказали, що роутер вийшов з ладу, та якщо ми будемо погрожувати відмовою від послуг, то оператор просто покладе слухавку та нічим нам не допоможе, хоча у обох випадках все було б однаково. В більшості вони торопають тобі, що проблеми саме у нас, а не в них, і що потрібно викликати якогось майстра, який коштує 200 гривень тільки за виклик. Тому взагалі не рекомендую цього провайдера, скоро будемо переключатися на Київстар, або ж Еверест. Чекаю на автовідповідь від неВолі, про те що нам дуже прикро і всяке таке.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрій. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Яна (Сумы)
22 авг 2023 19:50
Преимущества:
Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
901409047
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Вирішила повернутися до використання інтернетом "Воля", і знаєте що? Мене відразу намахали на гроші! Загалом, поповнила рахунок, підключити інтернет сама не змогла, зателефонувала до кол центру, де мене обслуговував м'яко кажучи не дуже ввічливий представник. Кажу йому хочу поновити користування, на що мені відповідають:" що вже поновився тариф, але послуга буде діяти на секунду, з 22.08. 23 до 03.09.23 а оплату знімуть як за місяць." Я звісно здивувалася такому нахабству. Говорю: "Мене таке не влаштовує, давайте знаходите якийсь вихід з ситуації." На що мені відповіли"що нічого зробити не можуть, такі правила". Я сказала:" В такому разі поверніть мені кошти." Мені дали зрозуміти, що кошти мені не повернуть, і акція буде включно до 3 вересня 2023 р. Я попросила надати мені найближчу адресу їхнього відділення, мені сказали що є 2 відділення в м. Суми, але з технічних причин вони не працюють. А потім в додачу до цього, почав розказувати що тому цей тариф такий дешевий. За 13 днів 230 грн, це по вашому дешевий? Ви взагалі бачите яка зараз ціна у інших провайдерів? Дорогі господарі даного провайдера, я поповнила рахунок 22.08.2023 а отже інтернет і телебачення в мене повинні бути до 22. 09.23 і ніяк інакше! Дуже не хочеться міняти провайдер, я сподіваюся що ви знайдете вихід з цієї ситуації. Тож або ви вирішуєте проблему, або я йду писати заяву в поліцію.
Досить намахувати людей!!!!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Яна. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Дмитрий (Харьков)
22 авг 2023 00:21
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
3991120
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Если вы думаете, подключать ли провайдер Воля - мой ответ будет НЕТ. А если вы ещё клиент по какой либо причине - советую как можно быстрее разорвать договор. Я клиент этого провайдера всего 5 дней, но более низкосортного и наплевательского отношения к клиенту и просто как к человеку я никогда в жизни не видил. Поверьте, если всё было бы "окей" - я не тратил бы своё время на написание данного отзыва, просто обязан предупредить вас. Итак, все круги ада расскажу по очереди. 1. ПОДКЛЮЧЕНИЕ. 10 августа 2023 я набрал горячую линию и оставил заявку на подключение 1000 Мбіт/с интернета (не 80 Мбіт/с, не 110 Мбіт/с, а 1 Гбіт/с). Через несколько дней пришёл мастер, и сказал что сразу установить не может, нужно сделать подготовительные работы чтобы провести кабель. Окей, всё подготовил, договорились на понедельник 14.08.23. В этот день по факту меня уже набрали и сказали что если поломки по инфраструктуре самого дома, поэтому перенесут на среду 16-го. В среду мастер не пришёл, уже не помню по какой причине. С оператором договорился на 17-е четверг С 16:00 ДО 20:00. В этот день я был в городе по своим делам, и мне пишет в Телеграмм менеджер клиентов в 13:13, о том, что мастера ждут меня возле дома. Это как? Почему пришли раньше и не предупредили (они врали, что поставили в известность меня). Окей, я ответил Ольге - через 20 минут буду, они ПОДОЖДУТ? Она пишет - подождут. ОК! Я выезжаю - прибыл ровно через 20 минут, но на месте их не было. Какого фига? Звоню этому "мастеру" - он взял с 3 или 4 раза, - говорит: ну мы же не можем вас ждать (алё, мы договорились, что 20 минут ждём). Он говорит, что приехать не может, после того как я убедительно попросил его прийти сейчас же - он сказал "Да, сейчас будем". Вопрос: а может заявок никаких не было, и оно просто пошли покупать пирожки? Через 30 минут приехали к дому. Один из них был максимально не коммуникабельный мастер, делал всё "тяп-ляп", подкинул кабель под роутер, просверлил, и сразу попросил подписать договор (про хамское общение на русском я уже молчу). После того, как я попросил проверить качество 1000 Мбіт/с интернета - он проверил на СпидТест и сказал что выдаёт 180м/с и сказал "так и ДОЛЖНО быть". На доп. вопросы - просил только подписать договор и после поспешно ушли. всё. КАЧЕСТВО. Попользовавшись интернетом с ужасной скоростью 80-210 Мбіт/с, и ПОСТОЯННЫМИ попаданиями сети (роутер в порядке), а вот сеть пропадает каждые 20 минут. Я набрал в сервис в субботу 19-го и попросил вызвать мастеров, чтобы провели тест интернета на выходе через кабель. И тут оказалось что все 3 оператора говорят абсолютно разную информацию, но сходятся в одном: у меня каким-то чудом подключен (сто) 100 Мбіт/с интернет. (Почему??? если у меня в договоре 1000 Гбіт/с). Никто из операторов не смог этого обьяснить мне. После моей просьбы они подключили функцию "Сила скорости" что немного прибавило (20-30 Мбіт/с). ВЫЗОВ МАСТЕРА НА ДОМ. Идём дальше. Воскресенье, я переставил все планы и жду мастера с 4 до 8 вечера. Он мне набрал по факту уже в 18:00 и сказал что уже был на Бучмы 6А, проблема была не в роутере (как он это определил?) и сказал, что проблема решена, что именно - он не уточнил. (Как он проверил, что проблема решена?). Роутер и скорость не были проверены, так как "сегодня воскресенье, выходной". Так мне дату назначал оператор, и я подтвердил время. И самое главное - проблема не устранена. Хоть скорость примерно та же, но интернет перезагружается всё так же, каждые 20-30 мин, по 5-10 сек. Сказал, что прийдёт завтра, но даже не спросил удобное время на завтра. В понедельник 21-го мне набрал второй мастер (адекватный более менее). И сказал что этот мастер (его номер 0632813223) сегодня выходной, поэтому вчера не захотел (ЭТО КАК??) ко мне идти, и поставил запись на завтра (пн) когда у него выходной. Пришёл ко мне этот второй мастер, сделал замер скорости и при 1000 МЕГАБИТНОМ интернете через кабель ВЫДАЁТ 480 загрузка, 170 отдача (по результатам СпидТест).Сказал, что что-то нужно будут менять, и вызвал других техников. ВЫВОД: Этот интернет, даже за 100-200 грн дешевле чем у других не стоит ваших дней и часов времени, и огромного кол-ва потраченых нервов. Я на 99% уверен, что провайдер прочтёт этот коммент и никакие меры не примет, так как этот обыденность для них, но Вас всех прошу - берегите время и нервы.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Дмитро. Дякуємо вам за надану інформацію, ваші зауваження не залишаться без уваги, інформація зафіксована і передана для опрацювання відповідним співробітникам. За вказаним номером договору оформлена заявка на виклик майстра, за адресою необхідна заміна комутатора для відновлення швидкості. Також, бачимо від вас звернення щодо відмови від послуг. Дуже шкода що ви прийняли таке рішення, ми можемо допомогти вам у вирішенні проблеми та будемо раді з вами співпрацювати!
Анонім (Киев)
20 авг 2023 23:13
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Жахливо, останні місяців 4-5 висне постійно інтернет, переривається. Я, постійне повільне завантаження відео та сайтів. Майже 20 років користуюся, але такої жахливої якосиі послуги ще не мала. Гроші в місяць, до речі, рубають шалені за це. Будемо міняти оператора.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Кривой Рог)
20 авг 2023 04:12
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Первое. Я не знаю, что происходит со Волей по ночам. Но по ночам пинг стоит сумасшедший. Сегодня ночью вообще держался продолжительное время в районе 1000. Сегодняшняя ночь вообще все рекорды бьёт. Обычно, высокий пинг держится около часу, где-то после 00:00. Но сегодня такое всю ночь. Пинг в районе 200-300 мс. Второе. Постоянно пытаются изменить тариф и поднять цену. При чём более чем на 50%. Да и к тому же МОЛЧА, без оповещений. Приходится ходить ругаться в отделение, где мне, о чудо, дают чуть ли не 40% скидки после долгого срача. Рано или поздно уйду к другому провайдеру.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Хотов)
17 авг 2023 23:43
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Сама погана компанія міста Київ. Відверте шахрайство. Нав'язують послуги з обіцянками "швидкого інтернету", але, ніколи не був інтернет швидше шістидесятки(!). Дуже нав'язливі та хамовиті менеджери, коли парять фейкові послуги. З приводу важливих питань ніякої підтримки немає. Про якість послуг і говорити не треба. На рівні десятих років. Але, і в тяжкому стані країни, не забвувають підвищувати ціни. За останній місяць вже на сто гривень. Та задовбують нагадуванням, щоб заплатили. Дуже чекаю, коли цю шарагу вже попруть з Подолу та центру. На Подолі, крім цих шахраїв, немождиво підключитися до нормальної компанії.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Львов)
17 авг 2023 23:14
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Компанія ДНО, гроші ні за що платиш, з 100 Мбіт/с отримуєш 6 Мбіт/с.









































.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Киев)
17 авг 2023 11:00
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
1.91 Мбит/c
Upload:
2.84 Мбит/c
Технология:
DOCSIS
Договор:
328945
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Вот это бонба в центре Киева - и пинг 280... А далее все точно. Владислава п'ятниця, 4 серпня. Почнемо з того, що ми були клієнтами більше 15 років: користувалися як інтернетом, так і телебаченням від Волі (неВолі). Інтернет постійно зникав, а коли він був – не видавав і половини заявленої швидкості. Стандартна ситуація: в нас все добре, це проблеми з вашого боку. Кілька разів викликали майстрів, на що ті казали, що проблеми в нашому роутері. Ми за цей час змінили безліч роутерів, поставили кілька в різних кімнатах, проте проблема нікуди не зникла. Я не знаю, що має бути за інтернет, щоби жоден з роутерів не міг його роздавати нормально. З телебаченням ситуація трішки краще, якщо не звертати уваги, що в рандомний момент у вас можуть зникнути всі канали. Гаряча лінія заводить свою шарманку про проблеми з нашого боку – ви, бачте, якимось чином лежачи на ліжку висмикнули дріт і все зламалось. Практичним шляхом було встановлено, що вирішується ця проблема повним виключенням тюнера та його переналаштуванням, але, вибачте, займатися щотижня цими танцями з бубном – це знущання. В минулому році було прийняте рішення розторгнути договір. І тут починається найцікавіше. Ще на початку оформлення договору було проговорено, що у разі розторгнення, техніки самі приїдуть і без проблем заберуть все обладнання. Інтернет вони одразу погодилися відключити. А з телевізором почалися розборки. Виявляється, що приїхати ніхто не може, ти маєш сам брати все обладнання, купу документів і їхати до них в офіс. Це стало проблемою через графік роботи, тому телефонували їм на гарячу лінію з проханням знайти якусь альтернативу. Що вам можу сказати. Хамське ставлення з перших секунд. Як тільки вони чують, що вас щось не влаштовує, то починається реально ненормальне спілкування. Дівчина "образилась" на невдоволення послугами, хоча заздалегідь було сказано, що її ніхто ні в чому не звинувачує, просто хочеться нормально та остаточно розпрощатися з Волею. Операторка (яка на початку сказала, що має номер договору на екрані) починає тягнути жили, постійно перепитуючи номер договору, ПІБ, погрожуючи кинути слухавку, якщо не назвеш швидко всю інформацію. Нерви, чесно, здавали. Виявилось, що в них є можливість викликати техніка, щоби не їхати до них в офіс. Але про цю можливість можна почути, тільки коли тебе змішають з брудом. Коли було погоджено, щоби людина приїхала і забрала все обладнання, було сказано, цитую: "приїде в п'ятницю, з 15:00 до 21:00, попереджати будуть за 15 хвилин. Якщо ви не візьмете один раз слухавку - це буде сприйнято як відмова від послуги". На цьому операторка кинула слухавку. Сьогодні п'ятниця. Технік зателефонував приблизно о 13:00 зі словами, що він вже стоїть під дверима. Фініш. Чесно, не хочеться псувати репутацію компанії. Завжди намагаєшся ставитися до людей з розумінням. Але за весь час не було жодного хорошого моменту, пов'язанного з Волею. Я не знаю, чи їх вчать хамити своїм клієнтам та брехати про "поломки з нашого боку" чи це вимога для прийому на роботу. І це ще не кажучи про постійні зміни тарифів без попередження. Цей досвід був максимально негативний і я нікому не можу порадити зв'язуватися з цією компанією.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. За вказаним номером договору не виявлено заявки на відключення. Можливо описана вами ситуація сталась за іншим договором. Будемо вдячні за інформацію в нашому чаті. Ми зробимо все, щоб допомогти вирішити питання та змінити вашу думку про нашу роботу. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Винница)
12 авг 2023 11:35
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
22.96 Мбит/c
Upload:
10.81 Мбит/c
Технология:
DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не стабильная скорость без объяснения причин. В основном виновна сторона потребителя по словам техподдержки.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Киев)
11 авг 2023 23:10
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
14.4 Мбит/c
Upload:
8.24 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Воля - отстойная помойка. Скорость не соответствует тарифу, нет стабильности, в техподдержку набирают даунов. При этом в очередной раз повысили стоимость своих позорных услуг.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Харьков)
11 авг 2023 20:09
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не рекомендую данного провайдера! Очень плохой интернет, пропадает каждые 5 минут, вызывал мастера, они отклоняли заявки каждые 2 дня, в конечном итоге мастер позвонил и сказал что приедет через 2 часа, но никто так и не приехал.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Анонім (Сумы)
09 авг 2023 21:13
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Дополнительные услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
94.09 Мбит/c
Upload:
97.57 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Все нормально роботае, ніколи не було такого шо швидкість інтернету падала чи зникала. Провожу ефіри с бітрейтом 25к+.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Працюємо та розвиваємось для вас!
Чернецька тамара (Запорожье)
06 авг 2023 14:36
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
806168118
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Сегодня рекорд, 15 мин работает, 2 часа перерыв, 2 мес. У "ВАШОМУ БУДИНКУ РЕМОНТУЄТЬСЯ ОБЛАДНАННЯ" или отмазка типа источник питания временно не работает. У меня на даче Гигабит, работает как часы, рядом с линией фронта. А вы МОШЕННИКИ.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Чернецька тамара. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Ігор (Харьков)
05 авг 2023 23:28
Преимущества:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Безвідповідальні, не кваліфковані, наглі. Постійні просадки швидкості на завантаження до 0,1 Мбіт/с. Пропоную заплатити за наладку роботи, - ні. Налаштувати Мікротік майстер не вміє і не береться. Повідомили що відремонтували "комутатор"))) Тулять своі роутери. Постійно парять про перезапуск роутера. Шарага!!!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Ігоре, добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Олег (Львов)
05 авг 2023 09:27
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Реальна швидкість інтернету 10-70 Мбіт/с. Як тільки вечір чи вихідний день, неможливо навіть фільм подивитись. А місячна абонплата як за VIP провайдер.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Олеже. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Киев)
04 авг 2023 11:48
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
4.58 Мбит/c
Upload:
0.84 Мбит/c
Технология:
DOCSIS
Договор:
328945
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Вот показатели суперинета от суперкомпании на данный момент. А учитывая пинг до 500 играть вы тут точно не сможете. Меня иногда умиляют хвалебные отзывы при примерно схожих показателях. Вы мазохисты или из-за поребрика... Повышать цены при таких раскладах это не просто смешно это глупо и тупо!!! Видимо придется прощаться... Каждые полгода прохождения с ними квестов с обязательной отсылкой в кабинет уже забебали нахрен!!! Есть нормальные провы - вон у одного 20 грн стоит и инет и тв!!! А тут и в 500 скоро не впишешься... За такой сервис мне должны приплачивать!!!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Аноним злой и очень осведомленны. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня, удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Ви вказали номер договору, ми перевіримо дані по системі та передамо відповідальному спеціалісту. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Аноним (Запорожье)
01 авг 2023 21:34
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Необґрунтоване підвищення тарифу. За рік місячна плата зросла від 170 до 340 грн. Планую відмовитися.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат, вказавши номер договору чи адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Харьков)
30 июль 2023 16:45
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Настолько конченая компания, им говоришь интернет пропадает, они делают из тебя дурака и говорят что у них все хорошо, что проблемы у меня. Скорость настолько низкая что фильм посмотреть невозможно. Ваше руководство решило что оно бога за бороду схватило, раз так ведет себя с клиентами.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Для вирішення питання, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Микола (Винница)
28 июль 2023 14:25
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
7.71 Мбит/c
Upload:
8.59 Мбит/c
Технология:
DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Постійні обриви зв'язку, пінг який плаває від 50 до 2000 мс і як фінал цього значне підняття тарифів, які і так були досить високі у даного провайдера, вартість у інших містах нижча майже в 2 рази з декілька раз вищою швидкістю. (за таку якість послуг провайдер ще доплачувати має). Якби була можливість перейти на іншого провайдера вже давно закрив би з ними договір.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Микола, добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Для вирішення питання, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Олексій (Вишнёвое)
27 июль 2023 11:55
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Постійні обриви інтернету. Модем перезавантажується, після чого швидкість або падає, або збільшується. На їхні розповіді, що роутер також знижує швидкість можна не звертати уваги ( роутер Linksys WRT 1900 ACS , швидкість якого 1900 Мбіт/с, майже в вісім разів вища за максимальну по договору з Волею ( 200 Мбіт/с.мІноді швидкість падає в декілька разів. Телебачення с транслюється з перешкодами. Користувався послугами більше 20 років, але краще зміню на оператора, який забезпечує надійний інтернет. Визов майстра платний, тобто Воля кабель усуває недоліки своїх послуг за ваш рахунок.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Олексію, добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Для вирішення питання, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг