Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 1.5 из 5
отзывов: 7099
рекомендуют: 750 чел
не рекомендуют: 6349 чел
ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Олег (Киев)
08 дек 2022 22:33
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Никому не советую!!! Где бы не пользовался ВОЛЯ, в Харькове, Виннице, Киеве и везде качество Г...в.. Но!!! Сейчас в Киеве имею несчастье пользоваться этими услугами. Интернет пропадает по 5-6 часов в день. Притом его нет, когда нет света и у меня. И когда свет есть, но его всё равно нет. Один из операторов сказал, что оборудование компании находиться по другому адресу. Но тут нюанс, когда у них свет есть, у меня интернета НЕТ!!!! На вопрос, почему так происходит, консультанты просто врут, начинают нести ахинею полную. На простой вопрос, есть ли у меня в доме ретранслятор, или еще что, ссылаются на ГОС. ТАЙНУ. Не компания, а целая засекреченная служба)))) Все врут. Т.к. часто звоню, когда пропадает интернет, просто поставили номер на не дозвон. И так , кстати, не только со мной делают, кто хочет узнать, почему качество связи НИКАКОЕ !!!! Пришел в центр обслуживания абонентов, чтобы получить хоть какой-то ответ. Но консультанты, вообще ничего не знают и не понимают. Только умеют деньги получать за услуги))) Консультант Алёна Жукова в АКАДЕМ СИТИ, полная некомпетентность. Прикрывает свое незнание просто отговорками, что это закрытая информация. Не компания, а ЦРУ) Вообще не умеет вести диалог и решать проблемы с клиентами. Никому не советую связываться с этой компанией!!! Меняйте ПРОВАЙДЕРА, так будет спокойнее. Уже занялся этим вопросом.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Олег, добрий день. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуги не можуть надаватися. Також, інформація щодо знаходження обладнання компанії конфіденційна. Аварійні вимкнення електроенергії спричиняють вихід із ладу систем резервування електроживлення, а для відновлення працездатності необхідний виїзд фахівця компанії для проведення ремонтних робіт. А також те, що у випадку з акумуляторною батареєю (АКБ) на їхню повну підзарядку треба від 18 годин, а за наявного графіка відключень вони просто не встигають зарядитись, тому наші технікі на критичних вузлах проводять заміну АКБ, а розряджені везуть на станції, де є постійне живлення. І ця проблема стосується усіх без виключень операторів. Якщо у вас будуть додаткові запитання, будь ласка, напишіть я у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Іван (Киев)
04 дек 2022 15:06
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Це просто найгірший провайдер!!! Світло не зникає, зникає завжди інтернет. Буває й таке, що по 2-3 дні немає інтернету. Швидкість інтернету повільна навіть по лан-кабелю і ніяк покращити не можна. Щоб поговорити з працівником Волі треба чекати по 7-8 хв, щоб в результаті тебе вибило із дзвінка і ти не міг нічого зробити.
Ціна мого пакетного плану становить 280 грн і з кожним роком вона все вища і вища, а покращень взагалі нема, тільки гіршає. Вибираючи провайдера, ніколи, ще раз-ніколи не звертайтесь до цього провайдера!!!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Іван. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Анатолій (Киев)
04 дек 2022 07:01
Преимущества:
Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Устранение неисправностей
Договор:
804949
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернета буває нема по 8 годин, поки не позвонил в колл центр, після кожного включення світла потрібно перегружати по кілька раз щоб запустився інтернет і то не факт, звониш в службу запускають, а коли працювать, якщо цілий день звонишь по службам.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Анатолій, добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Тимчасові відключення світла, запроваджені НЕК Укренерго впливають на роботу послуг. Якщо немає живлення на обладнанні, то послуга не може надаватися. Ми робимо все, можливе аби віялові відключення впливали на роботу послуг якомога менше. На жаль, наразі ми не можемо повністю уникнути впливу відключень електроенергії. Ми забезпечили ключові мереживні об’єкти, системами безперебійного живлення. Зокрема, в останні місяці ми додатково закупили 40 генераторів, для підтримки безперебійної роботи міських мереж. Також ми побудували 11 додаткових резервних лінків, що дозволяє нам оперативно перекидати трафік зі знеструмлених частин мережі на інші. Якщо у вашому будинку є світло, а послуги відсутні - це означає, що обладнання компанії знаходиться за іншою адресою і не отримує на цей момент живлення. Нагадуємо, що ви можете зручно та швидко слідкувати за станом відключення на порталі абонента "Мій кабінет" my.volia.com
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Игорь (Киев)
27 нояб 2022 19:53
Преимущества:
Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Самый отвратительный сервис, заоблачные тарифы, допотопное оборудование, постоянные непрекращающиеся ремонтные работы.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Игорь. Дуже шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Валерій (Киев)
27 нояб 2022 17:25
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
523826
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Немає слів, щоб описати обурення щодо роботи техпідтримки, майстрів і якості обслуговування ВОЛІ))) 3 дня назад, начав плавитись роутер, що роздає інет- я звернувся до тех.підтримки, з проханням заміни- майстер мав прийти з 10-12:00 26.11. (Хотілось би додати, що до оператора я так і не зміг достукатись, адже ВОЛЯ відключили можливість набрати оператора- після натискання відповідної цифри, в трубку казали "ДЯКУЄМО, ЩО ОБРАЛИ ВОЛЯ" і скидували, дійсно дякувати не передякувати. Прийшлось подавати заявку через email [email protected]) Отже 26.11 майстер не завітав, навіть не зателефонував - АЛЕ В КІНЦІ ДНЯ ЗАТЕЛЕФОНУВАВ РОБОТ І ЗАПИТАВ: "Як ви оціните роботу майстра??". Тут вже склалось враження, що компанія глузує з своїх клієнтів. Я намагався з'вязатись через електронну пошту ще раз, але мене вже тупо ігнорували.
Ввечері, ВОЛЯ вирішили дати змогу трохи поспілкуватись з операторами- дозвонившись описав ситуацію, і мені сказали, що майстер прийде вже сьогодні з 12-15:00. ОК. Хто б сумнівався, що ніхто так і не прийшов, і не зателефонував- СМІХ ДА ГРІХ ТАКІЙ КОМПАНІЇ)))) В чому проблема зробити по людяному- зателефонувати клієнтам, і пояснити, що майстер не встигає, всяке може статись. Це ж ТАК ВАЖКО- зателефонувати і попередити. Краще на мишу відміняти заявки щодо виклику майстра, і плювати на те, що люди, які оплачують послуги вчасно вже 3 день сидять без інета. Зараз, звичайно, додзвонитися до ВОЛІ неможливо- подати заявку теж. Після всього цього не хочеться ніякої заміни роутерів а просто відмовитись від послуг, які надає компанія. Свинське відношення до клієнтів та й годі.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Валерій. Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що у вас виникли складнощі з дозвоном. Ми прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії та сервісом. Безумовно, описана вами ситуація не є стандартом обслуговування в нашій компанії. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми зробимо все, щоб допомогти у вирішенні даного питання та змінити ваше враження про нашу роботу. Як бачимо, за вашою адресою було оформлено заявку на технічне обслуговування обладнання. Майстрами компанії буде виконано комплекс робіт по усуненню несправності. Приносимо вибачення за незручності.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Андрей (Киев)
21 нояб 2022 11:19
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Не удовлетворен качеством работы Контакт-центра интернет-провайдера! Не оперативно устраняются неисправности в работе услуги после обращения в службу техподдержки! Очень долго подключение дополнительных услуг.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Андрій. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Oleksandr (Киев)
09 нояб 2022 01:39
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Служба техподдержки
Download:
142.42 Мбит/c
Upload:
2.19 Мбит/c
Технология:
DOCSIS
Рекомендую этого интернет-провайдера
За 15 лет пользования особых проблем не было. Отключался редко, в основном по причинам связанным с авариями или работами ДТЭК или ЖЕК-овских электриков. Ранее были проблемы со скоростью, фильмы и видео с постоянными тормозами, на online-играх высокий ping и jitter. Но как оказалось, проблема была не у провайдера, а у меня, из-за моего Wi-Fi роутера. В моём в доме около 15-20 Wi-Fi, и все каналы на частоте 2.4 ГГц забиты под завязку, соответственно скорость была никакая. Иногда помогала смена канала, но ненадолго. После замены TP-LINK TL-WR1043ND - 2.4 ГГц на Mikrotik hAP AC 2 - 5 ГГц все мои проблемы улетучились. При тарифном плане 150 Мбит, перед написанием этого отзыва тестировал на этом сайте, было 142 Мбит. ТВ не смотрю, поэтому ничего сказать не могу, а Интернет на все 100% устраивает, если бы ещё не война, с отключениями электричества, то всё было бы идеально. Всем, кто жалуется на скорость, при этом пользуется Интернетом через Wi-Fi советую: 1. Подключить компьютер напрямую к модему, Ethernet кабелем, который должен идти в комплекте с модемом, и проверить скорость. 2. Если скорость при прямом подключении к модему близка к тарифному плану, значит меняйте Wi-Fi роутер, желательно на 5 ГГц, так как на частоте 2,4 ГГц частотный диапазон может быть забит соседскими Wi-Fi. 3. Желательно просканировать "эфир" (например бесплатной версией программы Acrylic Wi-Fi Home, которую можно скачать в Интернете и установить на свой ПК) и посмотреть какие каналы более-менее свободны, после чего выбрать подходящий, менее загруженный. Как правило "подключатели" этим не заморачиваются и поэтому у большинства, как правило выставлен 1-й канал (иногда может быть и другой канал, в зависимости от производителя роутера), который установлен в роутере по умолчанию, соответственно скорость падает и появляются потери.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Oleksandr, добрий день. Дякуємо! Ваша оцінка надихає нас працювати ще завзятіше!
Аноним (Киев)
07 нояб 2022 11:45
Преимущества:
Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Найгірший провайдер на сьогодні, але на жаль нема вибору( регулярна проблема в тому, що швидкість падає нижче заявленої ( згідно тарифу 200 Мбит/с, а по замірам на різних сайтах не перевищує 100 Мбит/с) коли перезавантажую роутер швидкість підвищується інколи навіть до 190 Мбит/с, наступного дня знову падає.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за ваш відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Аноним (Киев)
06 нояб 2022 20:43
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
5.51 Мбит/c
Upload:
2.42 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Тарифный план 100 Мбит/с... Да у меня мобильный лучше тянет. Техподдержка жует сопли. Потраченные нервы за свои же деньги.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Наталия (Киев)
06 нояб 2022 14:43
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
1145153
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Компания берет деньги за не оказанные услуги. Днем интернета нет совсем, хотя свет есть и проблем в городе нет. Подключают в 21.00 и выключают часов в 9.00 утра. До консультанта не дозвониться. И это не один день. По телефону один ответ: неисправности в доме, идет ремонт. Ежедневно днем? Очень сомневаюсь. Цена услуг не соответствует качеству. Услуги оплачиваю регулярно, перерасчета за не оказанные услуги не было ни разу. Планирую отказаться от провайдера, не рекомендую. Терпение закончилось!
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Наталія. Дякуємо за відгук. Ви вказали номер вашого договору, я перевірю дані в системі та передам відповідальним спеціалістам ваші контакти. Ми хочемо допомогти вирішити ваше питання. Будь ласка, очікуйте на дзвінок.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Константин (Киев)
05 нояб 2022 15:33
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Свинское отношение к клиентам, дозвониться на горячую линию или написать в чат техпомощи не возможно от слова совсем. Во время посещения "сервисного центра" получил крайне нелецприятные высказывание от какого то молодого человека который даже не был в форме компании но якобы директор филиала. Если есть любой другой провайдер лучше подключайтесь к кому угодно но не к Воля.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий вечір, Костянтин. Дуже шкода що у вас склалася така думка. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Киев)
04 нояб 2022 02:38
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
4.17 Мбит/c
Upload:
9.2 Мбит/c
Технология:
DOCSIS
Не рекомендую этого интернет-провайдера
За швидкість у 100 Мбит/с вартість обслуговування складає - 230 грн. на міс., за що я плачу Вам кошти? Може будемо застосовувати принцип "пропорційності" у відповідності до поставлених Вами послуг? Скажу чесно, якщо заміряти час, у відповідності до якого Вами надаються послуги то його буде менше ніж часу за підсумком якого інтернет взагалі відсутній. Чисельні відключення на добу я вже просто не рахую. Просто лайно якщо чесно. Об'єктивно (не враховуючи перебої і відсутні послуги з надання відповідного трафіку), чому така низька швидкість? Це штучне обмеження, більше я не знаходжу раціональну відповідь на це питання. Подивлюся цей місяць, якщо не буде зрушень в бік закріплених у договорі умов (відповідна швидкість) - буду шукати нового постачальника.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Аноним (Киев)
03 нояб 2022 20:35
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
5.42 Мбит/c
Upload:
6.69 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
При заявленной скорости 100 Мбит/с на выходе в 20 раз меньше. Карл, в 20 раз. Скорость в тесте, добавить нечего.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Віктор (Киев)
03 нояб 2022 13:14
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Найгірша компанія в Україні! По 25 хв очікуєш на відповідь підтримки в робочий час, а вони тупо не беруть трубки. Потім наступний раз коли набираєш, кажуть, що оскільки ви довго очікували, у вашого дзвінка перший пріоритет і знову не беруть трубки - просто абсурд. На пошту не відповідають. Іншого варіанту зв'язатись немає. Раз дозвонився, обцяли тариф інтернет за 230 грн по передплаті. Оператор такий, так зараз перевірю чи вам таке пропонували, перевірив, каже справді так, але на жаль підключенням займається інший відділ. Я можу переключити Вас, переключив а вони не взяли трубку після 15 хв очікування. Клієнтоорієнтованість на висоті. Мені шкода працівників, які там працюють, бо стикатись з купую негативу, не мати можливості вирішувати проблеми клієнтів (я впевнений таке ставлення до клієнтів на корпоративному рівні, як окрема цінність компанії) і постійно жити в цьому негативі це тяжко. Мабуть їм є надбавки за такі умови праці бо це жесть.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Вікторе. Ми прагнемо, щоб ви були задоволені якістю наших послуг. Нам дуже прикро, що у вас виникли складнощі з дозвоном. Іноді лінії перевантажені, що може слугувати тривалим очікуванням з'єднання. Ми працюємо, щоб абонентам було зручно вирішувати свої питання в будь-якому каналі підтримки, тому, більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, або інших каналах (чат, e-mail, сторінки в соціальних мережах). Якщо є питання по якості послуг або сервісу, будь ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть номер договору або адресу надання послуг та суть звернення. Вікно чату розміщено на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті. Наші фахівці зроблять все можливе, щоб допомогти вам у вирішенні питання. Години роботи чату з 09:00 до 21:00.
Жанна (Киев)
01 нояб 2022 04:57
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
За номером телефону
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет взагалі відсутній вже близько 13 годин. Зв'язатися просто неможливо. Коли нарешті прослухав робота і вибираєш «для того щоб зв‘затися з оператором натисніть 0», робот каже «дякую, що обрали воля» і СКИДАЄ ВИКЛИК. Просто знущання та неповага до вашими клієнтами. Шановні, як мені дізнатися в чому проблема?
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Жанна. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування і нам важливий кожен абонент. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів, в тому числі від обладнання та способу підключення. Ваше питання потребує більш детального розгляду. Просимо вас звернутися у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Киев)
30 окт 2022 10:58
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
52.72 Мбит/c
Upload:
13.51 Мбит/c
Технология:
DOCSIS
Договор:
328945
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Мда деградация по полной... Скорость все ниже (реально она 44/11) - пинг 415 мс короче полный шлак. Зато смс-ку прислать не забыли - типа требуем 215 грн в течении 5 дней. Точно калами покусаны... Еще и обижаются - и в свой гавнокабинет отправляют... Тарификация ежедневная но на сайте ее нет!!! Убрали... зачем?
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та робимо все можливе для цього. Щодня удосконалюємо обладнання мережі та сервіс обслуговування. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює та ін. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Ви вказали номер вашого договору, ми перевіримо дані в системі та передамо відповідальним спеціалістам ваші контакти. Вам зателефонує технічний спеціаліст для консультації. Будь ласка, відповідайте на телефонні дзвінки. Ознайомитись з діючими регулярними тарифами ви можете на нашому сайті в розділі "Прейскуранти", обравши ваше місто в правому верхньому кутку сторінки: https://vinnitsa.ex.volia.com/ukr/subscribe/tariffs/.
Аноним (Киев)
30 окт 2022 04:18
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Недостатки:
Служба техподдержки
Download:
92.97 Мбит/c
Upload:
10 Мбит/c
Технология:
DOCSIS
Рекомендую этого интернет-провайдера
В целом нормальный провайдер, техподдержка - так себе, в остальном все соответствует заявленному, претензий нет, скорость согласно тарифу, подключают быстро.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Дорий день. Дякуємо за відгук. Ми хочемо надавати лише якісні послуги та сервіс. Якщо у вас виникнуть запитання, буль ласка, зверніться у наш чат. Одразу вкажіть ваш номер договору та опишіть суть питання. Вікно чату знаходиться на сайті компанії https://volia.com/ у нижньому правому куті сторінки. Будемо раді допомогти. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.
Антон (Киев)
28 окт 2022 12:43
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Download:
138.84 Мбит/c
Upload:
142.05 Мбит/c
Технология:
DOCSIS
Договор:
483423
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Епопея продовжується. Після вчорашньої заміни тюнер пропрацював годину, доки редагували канали. Через годину увімкнули – всі налаштування збилися, тобто список доступних каналів порожній. По - нової 25 хвилин очікування на лінії (10 година вечора, чат вже не працює). Ну, консультант підказав, налаштували заново. Сьогоднішній ранок – знову всі налаштування "злетіли". Але є і позитив, після вчорашньої нервової розмови з консультаном зранку додзвонилися одразу, що тішить. Знову ж таки – неробочий час чату підтримки, 8 ранку. Мене ось що вражає. Невже не можна зробити все відразу і по-людськи? Чому ми повинні витрачати свій час і нерви, чому я маю писати купу слів у відгуку. Вражає вигадливість тих хто пише інструкції зі спілкування з клієнтами. Перший день виклик майстра коштує 120 гривень плюс 1 гривня – заміна обладнання. Коли сьогодні оформили заявку – заміна та виклик коштують 1 гривню, акція (!). Яка акція? Надали неробоче обладнання, скажіть – наша вина замінимо без проблем. Для чого обертати не здобний продукт в красиву обгортку) "У разі якщо майстер виявляє несправність за межами квартири (за межами зони ответственности абонента), у такому випадку визов майстра коштує 1 грн." - Знову не потрібна iнформацiя і не має конкретно до мого випадку ніякого відношення. На цьому все. Представник провайдера, не працюйте над відповіддю.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Антон. Дякуємо за відгук. Вам було оформлено гарантійний виклик майстра за 1 грн. Керувати заявками за договором ви можете на Порталі "Мій кабінет" my.volia.com., в розділі "Мої заявки". Будь ласка, очікуйте на візит майстра.
Антон (Киев)
27 окт 2022 08:27
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Технология:
DOCSIS
Договор:
483423
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Відповідь провайдера на мій відгук показує весь "потенціал" служби підтримки компанії Воля. "Швидкість стабільна, якщо вірити volia speed test (206 download, upload 15) відразу тест сумний (download 107, 159 upload)" - мало того, що прочитали не уважно коментар так ще й відповіли за шаблоном виданим керівниками. 206 мб/с download, 15 мб/с upload - РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ volia speed test, 107 мб/с download, 159 мб/с upload - РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ 2ip ua! Так, сьогодні швидкість завантаження трохи краща (133/156), але тенденція очевидна. Я як би не перший день користуюся ПК і сам знаю, які фактори можуть впливати на вимірювання швидкості.

"Виклик майстра є платною послугою, як і раніше." – давайте не будемо вводити людей в оману. Якщо раніше виклик майстра для заміни прокатного обладнання, що вийшов з ладу, здійснювався БЕЗКОШТОВНО, то зараз це коштує грошей.

"Також ви можете самостійно безкоштовно замінити обладнання в будь-якому найближчому центрі обслуговування" - я інвалід 1 групи, колясочник, живу з матір'ю пенсіонеркою, яка доглядає мене. І як накажете мені самостійно дістатися до центру обслуговування?!

"Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії." – стандартна та постійна відповідь конусльтантів Волі. На всi, абсолютно всі претензії щодо якості, швидкості інтернету, наповнення ТБ каналів, підвищення ціни в тарифах і далі за списком...
"Іноді лінії можуть бути перевантажені, тому година з'єднання з оператором збільшується." – я це розумію, але більше 20 хвилин прочекати (при озвучених 30 секундах (!!!)) та так і не дочекатися з'єднання з оператором...Це вже за гранню добра та зла.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день, Антон. Дякуємо за відгук. Для зручності, звернутися в компанію можна не лише в телефонному режимі, а також через інші канали підтримки: чат на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті сторінки. Години роботи чату: Пн-Нд: з 09:00 по 21:00.; email: abonents@volia або сторінки в соціальних мережах Instagram та Facebook. В разі якщо майстер виявляє несправність за межами квартири (за межами зони відповідальності абонента), в такому випадку виклик майстра коштує 1 грн. По вашому договору вже оформлено заявку на сервісне обслуговування. Очікуйте, будь ласка, на візит майстра.
Антон (Киев)
26 окт 2022 08:58
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Download:
107.18 Мбит/c
Upload:
159.01 Мбит/c
Технология:
DOCSIS
Договор:
483423
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість стабільна, якщо вірити volia speed test (206 download, upload 15) тут же тест сумний, відсутність сигналу швидше рідко, ніж правило. АЛЕ! Робота служби підтримки з рук дуже погана! На прикладі. Увечері вийшов із ладу декодер, час 21:15. Дзвонимо до служби підтримки – чекайте, вас обов'язково проконсультують, час очікування – 30 секунд. Чекали більше 20 хвилин (!) і не дочекалися з'єднання з оператором. Повторний дзвінок вранці, незадоволений молодик з таким небажанням прийняв заявку... Мало того, що вартість виклику майстра для заміни тепер платна та ще й за налаштування доплати. Шановна Воля, будь ласка більш лояльними та послужливими до клієнтів! Я з Вами понад 10 років. Про тарифні плани мовчу, хоч... Тільки ситуація в країні більш-менш стабілізувалася – черговий ребрендинг тарифних планів + 100 гривень у вартість пакета. Так, запропонували вибрати додатковий пакет ТБ, на наш розсуд, без додаткових плат. Ось із цим якраз проблема. Дивне наповнення пакетів каналами, які ніхто при здоровому глузді не дивиться. Таке відчуття, що зібрали всі мотлохи, маю на увазі не загальнонаціональні канали, а саме ті, які Воля вважає розважальними. Не сперечаюсь, є якась кількість телеканалів, придатних для перегляду, але їх мало, ДУЖЕ мало. Чи рекомендую я Воля для нових абонентів? Скоріше ні ніж так. З повагою, Антон.
Ответ представителя ООО "ВОЛЯ-Кабель":
Добрий день. Виконувати перевірку швидкості рекомендується на сайті speedtest.volia.com або 2ip.ua , оскільки інші сайти відповідають вимогам Компанії або містять неактуальну інформацію про IP-адреси Компанії та можуть показувати некоректні дані. Швидкість інтернету залежить від багатьох факторів: спосіб підключення, пошкоджений кабель, технічні характеристики роутера і вашого обладнання (смартфон, планшет, ноутбук і т.д.); кількість підключених пристроїв до Інтернету; розташування роутера; обладнання, що створює шум. Також, для більш точних показників рекомендуємо перевірити швидкість напряму до комп'ютера (без використання роутера). Виклик майстра є платною послугою, як і раніше. Якщо несправність за межами квартири, то вартість виклику становитиме 1 грн. Сервісні роботи та матеріали оплачуються згідно з дійсним прейскурантом https://ex.volia.com/user/files/2022/05/all/services-01-05-2022.pdf. При масових несправностях виклик технічної бригади не оплачується. Також ви можете самостійно безкоштовно замінити обладнання в будь-якому найближчому центрі обслуговування. Ми працюємо над покращенням сервісу та прагнемо, щоб абоненти були задоволені послугами компанії. Іноді лінії можуть бути перевантажені, тому час з'єднання з оператором збільшується. Більшість питань можна вирішити не лише в телефонному режимі, а також в інших каналах підтримки: чат на сайті компанії https://volia.com/ в правому нижньому куті сторінки; офіційна електронна адреса компанії abonents@volia; центри обслуговування абонентів; сторінки в соціальних мережах. Нам дуже шкода, що ви не змогли знайти контент, який вас цікавить. Наша бібліотека налічує понад 10 000 фільмів і серіалів, а ще мультфільми, телеканали і ексклюзивний контент УЄФА. Будь ласка, зверніться у наш чат на сайті або будь-яким зручним способом та опишіть ваші побажання і ми підберемо для вас відповідний тариф.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг