Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 957
рекомендуют: 239 чел
не рекомендуют: 718 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Анонім (Стрый)
07 янв 2022 09:37
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Дуже незадоволений роботою контакт-центру. 2 січня після зміни тарифу в мене зник інтернет, усе було оплачено. Роутер показував, що з'єднання є, але на комп'ютері по кабелю, по вайфай та напряму без роутера інтернету не було. Я спробував у налаштуваннях роутера ввести логін та пароль друга, з його даними підключалось все добре, а з моїми - ні, хоча я вводив всі свої дані правильно. Все вищесказане було повідомлено до контакт-центру. Оператори відповідали, що з'єднання від роутера йшло і це проблема в мене. Коли вони просили під'єднатись без роутера, я це робив, та результату було 0. Тоді оператори просили назвати код помилки з комп'ютера, але мені видавало просто "Не вдалось підключитись до Інтернету" і все, я про це їм казав, а вони -- "бути такого не може". Вони спорили зі мною що я ввів неправильно свої дані, коли мусів швидко переключити кабель від інтернету з роутера у пк. А хто як не вони самі мають знати, що при перепідключенні інтернету з одного пристрою на інший має пройти хоча б 2-3 хв, щоб сервер зрозумів, що з'єднання вже неактивне, інакше при таких швидких нових з'єднаннях буде видавати помилки типу невірний пароль, з'єднання закрито і тд. Я три дні намагався довести їм що в мене інтернету немає та що це проблема в їх базі даних. Тоді довелось звертатись до їх представників у м. Стрий, там порадили зробити виклик бригади для ремонту пошкоджень. Я це зробив. Бригада прибула одразу в день виклику. Коли вони глянули на моє обладнання, то сказали, що в мене все добре і це проблема з базою даних, і чому я не телефонував одразу на контакт-центр. Я пояснив їм усю ситуацію, і що на гарячій лінії допомагати не збирались. Майстри були здивовані поведінкою гарячої лінії. Тоді за вирішення даної проблеми взялись вони. На все їм пішло приблизно 30 хв. Проблему вони вирішили. Надалі просили щоб при подібних випадках дзвонити на гарячу щоб вони перевіряли одразу чи немає там проблем на лінії, з угодою чи в базах. Невже таку проблему не могли визначити оператори колл-центру одразу і без виклику? Просто виключити своє "це проблема у Вас, а не у нас" і все. Просто потрібно враховувати й те, що проблеми можуть бути як у користувача, так і у провайдера, не робити у всьому винного користувача. Працівникам у м. Стрий великий "+" і подяка, а колл-центру жирний "-" за нерви, за потрачений час на спори і очікування на відповідь оператора.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! Дякуємо за вашу загальну позитивну оцінку, при тому що виникли непорозуміння з службою техпідтримки. Просимо Вас вказати номер угоди, щоб ми детально вивчили описану проблему і надали вам зворотній зв'язок.
Аноним (Сарны)
01 янв 2022 23:53
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
29.08 Мбит/c
Upload:
59.4 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Мій старенький роутер нетіс 100 Мбіт/с по файфаю не вивозить, але вцілому якістю інету задоволений. можу порадити - працюють справжні фахівці.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за довіру!
Василь (Цепцевичи)
25 дек 2021 11:43
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
18588
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Служба техпідтримки ніяка!!! Має бути цілодобово. В вихідні дні та вночі неможливо не можливо дозвонитись. В робочі дні з десятого разу бере слухавку диспетчер, вислуховує та просить чекати дзвінка техпідтримки, чекаю декілька годин. Це відношення МОНОПОЛІСТА! Підхід до обслуговування абонентів - чистий радянський колгосп.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з труднощами. Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори групи технічної підтримки розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків. Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57 , і ми обов'язково з Вами зв'яжемось.
Тарас (Старая Выжевка)
22 дек 2021 20:47
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.79 Мбит/c
Upload:
0.55 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
130830
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Роботою компанії повністю не задоволений, не дотримуються ніяких умов договору. Після мільйоних звернень так і не усунули проблему постійно кормлять обіцянками що все вирішиться найближчим часом. Провайдера не рекомендую для підключення.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: +38(093) 170-97-87 / +38 (067) 67-3-80-90 / +38 (032) 290-70-90 Технічна підтримка Email: [email protected] Адміністративні питання Email: [email protected]
Анонім (Демидовка)
20 дек 2021 19:50
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
2.45 Мбит/c
Upload:
9.69 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає тій, яка прописана у договорі!!! Не можу рекомендувати, не виконують того що обіцяють при підключенні!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Анонім (Львов)
18 дек 2021 23:35
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Самий кончений інтернет на світ. Навіть не думайте брати цю херню. Пошкодуєте!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Нам шкода, що у вас склалось таке враження про якість надання послуги. Вкажіть свій номер угоди, щоб могли ідентифікувати вас як абонента та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Аноним (Сарны)
14 дек 2021 19:11
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
308871
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Щодня пропадає інтернет! В техпідтримці постійно називають різні причини. Спочатку сказали що мої дані не були передані, на другий раз, що моя заявка заблокована. На третій раз, що я вказую не правильний номер угоди, який в мене перед очима написаний їхніми працівниками!!!! Я кажу правильний номер, на що мені сказали, що в мене інший. Виправили цей номер, сказали відтепер такий буде. До того ж додзвонитися це ще той квест! В мене робота онлайн!! Інтернету досі немає!!! Питання хто відповідає у вас в компанії за всі ці моменти? Хто прописує угоди з помилками, хто не передає дані, хто блокує заявки? Яке це відношення до клієнта? Наведіть лад в сервісі!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Микола (Сарны)
13 дек 2021 21:21
Преимущества:
Подача заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
302639
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Найгірший інтернет!!! За що я плачу вам 200 грн??? Техпідтримка не відповідає на дзвінки, на повідомлення. Інтернет дуже поганий!!! Не можна подивитись фільм без постійних завантажень. Мусимо включати роздачу мобільного провайдера, що подивитись телевізор. Це просто жах!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Сарны)
12 дек 2021 13:48
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов
Download:
45.33 Мбит/c
Upload:
42.3 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Все працює, в час пік перегрузок немає, звідки беруться ці нікчемні швидкості в дописах нижче? Тариф 50 Мбіт/с.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за довіру!)
Анонім (Ровно)
12 дек 2021 11:30
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Download:
0.72 Мбит/c
Upload:
3.02 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
108202
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає. Замість 4 Мбіт/с є 0.7 Мбіт/с або відсутній,
інтернет не стабільний. Прохання вирішить.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Аноним (Львов)
11 дек 2021 20:46
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
З 30 Мбіт/с інтернет падає до 0.6 Мбіт/с. Пінг в іграх пару секунд 22-44 мс, а потім починається 669-784 мс FTTx/GEPON/Ethernet.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Анонім (Городище)
04 дек 2021 20:29
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
39249
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість зовсім ніяка, зв'язатися з підтримкою неможливо, відразу як підключили цей інтернет почалися проблеми! Не рекомендую підключати інтернет!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Михайло (Александрия)
02 дек 2021 12:55
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
27743
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Другу добу як пропав інтернет, зворотнього зв'язку з провайдером нема. Дотелефонуватись неможливо (24/7 оператори зайняті), на повідомлення не реагують. Послуга оплачена, як завжди компенсації небуде, тай не відомо скільки ще чекати на тех. підтримку (7 днів, 10 днів)? Якість надання послуг на нульовому рівні.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Найчастіші проблеми з відсутністю інтернету можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання абонента (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15 або надіслати свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500- 50-57. Наш технічний персонал виявить причину відсутності інтернету та прийме міри щодо її усунення.
Наталія (Сарны)
29 нояб 2021 13:15
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
308015
Не рекомендую этого интернет-провайдера
З 23,11 по даний час немає інтернета. На всі звернення відповідь оператора одна і та сама, чекайте до вас передзвонять технарі, за тиждень, жодного дзвінка і результата. Дзвоню і лишаю заявку щоденно.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Аноним (Сарны)
27 нояб 2021 21:35
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.64 Мбит/c
Upload:
0.61 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
До недавна в м. Сарни був один основний провайдер "Сова", і скажу чесно в моєму районі міста проклали нові лінії інтернент був хороший, але тільки стали ці довбані ISPRIVNE це жесть. Інтернет буває нема днями, швидкість не витримує жодної критики. За що я плачу вам кожен місяць 200 грн. Як так, в світі 5G вже використовують повним ходом, а тут в районному центрі уарнет видає 0,6 Мбіт/с. До оператора не дозвонитись, постійно якісь технічні роботи. Шановні які в біса роботи місяцями, якщо до вас криворукі уарнетівці все працювало нормально. Не можете нормально надавати послуги полиште цю справу, дайте працювати тим хто вміє і може. Це жесть а не інтернет. Не шановні уарнет закривайте свою шарашкину контору, не можете не лізьте.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Роман (Сарны)
27 нояб 2021 20:42
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.14 Мбит/c
Upload:
1.28 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
302552
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Это просто ужас, а не провайдер. Была в городе Сарны "SOWa", было плохо. Пришел ДП НТЦ "Уарнет"( Rivne ISP, Comline, может еще названия есть у них), стало не то что плохо, стало ужасно. С июня месяца идут техработы. Такое впечатление, что в техработах участвует 1 человек и тот инвалид без ног и со сломанными руками. 2021 год на дворе, они перенос базы делают пол года. Кол-центр - это мое любимое. Звонить туда - смысла нет - вообще не понимают, о чем им говоришь, что за проблема и тд и тп - всегда один ответ: в будние дни - у нас идут техработы ( с июня 2021 по сейчас), выходные дни - у нас авария. 5 месяцев слышу одно и то же. Главное, всегда есть что сказать, если интернет не работает или работает плохо. и самое любимое - у вас проблема с роутером. Всегда. Проверяешь роутер(благо у меня их много), на всех роутерах работает одинаково (еле как или вообще не работает). Звонишь опять, обьясняешь, сначала не верят и все равно настаивают что это роутер. Спустя минуту разговора - техработы. Теперь про сам интернет. 1. Может пропадать на 1-2 минуты n раз в течении дня - ответ: у нас техработы. 2. Скорость на прием - 0,50мбит-2мбита - у нас техработы или авария. 3. Нету интернета 1-2 часа - техработы. Самое главное - никаких предупреждений, писем, звонков, ничего. Предупреждать клиентов о сроках и времени перебоев с интернетом не нужно. Зачем. Мы же в 90-х живем, какой цивилизованный мир. В 2021 году я не могу 5 месяцев спокойно работать, не ужели так сложно дать мне стабильные 100мбит? Гигабитного порта нету, увы. 100 Мбіт/с максимум, с которых работает 1 Мбіт/с. Они даже извиниться не могут, так и должно все работать и так должны обслуживаться клиенты в современном мире. Тем ,кто захочет/надумает подключиться к данному провайдеру - не делайте этого. Если у вас есть выбор, выберите не этого провайдера.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Роман .Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування. Просимо вибачення за дані незручності.Якщо у Вас надалі є труднощі зі швидкістю, будь ласка, залиште звернення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected] з Вами зв'яжеться оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Юрій (Сарны)
27 нояб 2021 20:12
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Провайдер фуфлогонний, інтернет такий як і провайдер. Швидкості нема. Тільки за гроші не забувають. Дозвонитись не можна. Просто дно.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Юрій. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Анонім (Костополь)
27 нояб 2021 19:09
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.65 Мбит/c
Upload:
1.51 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
42317
Не рекомендую этого интернет-провайдера
100 мегабітний інтернет? Звісно, тільки в 100 разів менший. :) Тоді чому і ціна в 100 разів не менша?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. За вказаним номером телефону в угоді не можемо з вами зв'язатися .Просимо сконтактувати з нами для детальнішого дослідження у зручний для вас час за номерами технічної підтримки: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 .
Олег (Ровно)
22 нояб 2021 08:41
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
3256
Не рекомендую этого интернет-провайдера
З даним провайдером постійні проблеми, остання проблема це відсутність інтернету 7 днів, жодних пояснень від працівників уарнет, невідомо скільки чекатимемо майстра. А інтернет послуга проплачена, і як завжди ніхто не компенсує ці дні без інтернету.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день. За вашим зверненням був сформований виїзд. Сьогодні до вас мають заїхати спеціалісти. Після відновлення роботи Інтернету зробимо перерахунок абонентської плати за період відсутності послуги.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Радехов)
20 нояб 2021 20:42
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.34 Мбит/c
Upload:
0.02 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість інтернету жахлива!!! Це не перший раз! Гроші платимо вчасно, а отримуємо жахливе з'єднання!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! Просимо повідомити номер угоди, щоб ми перевірили описану вами проблему.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг