Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 418
рекомендуют: 110 чел
не рекомендуют: 308 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Шановні клієнти Інтернет провайдера УАРНЕТ. Велике прохання при оформленню відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - support@rivne.uar.net - технічна підтримка; - office@rivne.uar.net - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Володимир (Поляниця)
19 октября 2019, 22:17
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Номер договора 300291 (800011). Все работает отлично в принципе. Но... 1. Обещали подключить услугу статистический ip address с 01.10.2019. На дворе 19.10.19... жду... 2. До 15.10.19 без проблем пользовался интерактивным телевидением megogo, с 16.10.19 начались проблемы , megogo думает что я не на Украине. Я думал с начала что проблема может у меня. По совету технической поддержки megogo подключился через мобильный интернет и все ок, пошел к соседям с номерами договоров 300038 и 300039 и та же проблема. Жду решения прошло три дня... после решения проблемы поставлю другую оценку...
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, п.Володимире! Ви, мабуть, вже знаєте, що у megogo відбувся тимчасовий збій в роботі. З нашої сторони послуги надаються у відповідності до умов договору. Просимо Вас проінформувати чи все гаразд?
Христина (Коростов)
16 октября 2019, 19:15
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Подали заявку ще в червні, постійно дзвонимо нагадуємо. Обіцяли з дня на день. Вже середина жовтня, а їх нема. Оператор нічого не знає, нічим не може допомогти. Дзвонила на гарячу лінію, а мені сказали: "а що ви хочете? Ви ж навіть не наш клієнт?". Класно. Дивно, хіба вашій компанії не потрібні нові клієнти???
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Интертелеком"
Вова (Шацьк)
10 октября 2019, 10:12
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
64.11 Мбит/c
Upload:
63.14 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Чудовий провайдер, за місяць що користуюсь інтернет ні разу не пропадав, швидкість в угоді 50 Мбит/с, а реально є 60 Мбит/с.
Раніше був на укртелекомі, то якщо порівнювати уарнет і укртелеком, то укртелеком - жигулі, а уарнет - мерседес. :)
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за позитивний відгук, порівняння нас дуже потішило ;-)
Аноним (Львов)
10 октября 2019, 00:38
Преимущества:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов
Download:
98.42 Мбит/c
Upload:
88.72 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Підключений оптикою. Швидкість відповідає договору, іноді навіть трішки більше. Єдине що бісить - тарифи. Але з цим у всіх провайдерів проблема, донесіть наступну ідею до керівників уарнету. Мені (і мабуть не тільки мені) були б зручні диференційовані тарифи, як це зараз у операторів мобільного зв'язку. Підключення має бути 1 Гбит/с, з щоденним обмеженням трафіку і зниженням швидкості. Наприклад, потрібно швидко скачати фільм в 4к якості, гру, чи ще якийсь об'ємний файл. Провайдер мав би давати 50 гб в день на швидкості 1 Гбит/с, і якщо цей ліміт перевищено, тоді автоматичне зниження до 50 Мбит/с. Опівночі лічильник трафіку має скидатись і знову вмикатись 1 Гбит/с. Бо оці тарифи 20-30-50-100 Мбит/с це трошки брєд, все одно середньостатистичне завантаження каналу юзера що з тарифом 20 мб, що 100 мб , складає всього 5-10 Мбит/с, тобто ніхто не використовує надану швидкість повністю, а гроші платимо за весь канал.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо Вам за цікаву пропозицію, обговоримо її з дирекцією.
Володимир Романович (Львов)
09 октября 2019, 11:06
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Добрий день! Мене звати Володимир. Я телефонував вам на номер +38 (067) 37-37-847 ще 27 серпня з проханням підключити в мене вдома ваш інтернет 80 мегабіт/с за 180 грн/міс! Домовився я з вашим оператором про підключення інтернету (оптика) в смт. Куликів (Львівська обл., Жовківський район). Додатково я пояснив, що я є вдома лише зранку приблизно до 11:00, або ідеально з 08:00 і до 10:00 ранку. Після цього мені лише 1 раз передзвонили (аж 25 ВЕРЕСНЯ в 12:15!!!) і сказали, що можуть підключити інтернет (в 12:15!)... Я повторив знову, що ми домовились на ранок будь-якого дня поточного тижня і що зараз (в 12:15) я є у Львові і підключити інтернет сьогодні вже не вдасться. Сьогодні вже 09.10.2019 і я щойно дзвонив до вас вкотре, щоб дізнатись, чому ж за 42 ДНІ?! Ваші інсталятори (йдучи до мене, мабуть, пішки з Лапладії?!) так і не можуть прийти і підключити мені інтернет?! Мені сказали, що в Куликові підключає до UARNET якась інша "компанія" і дзвоніть до них і питайте, чому вони до вас ще не прийшли, або пишіть скаргу на ось цю електронну адресу. Коротко це називається: "наша хата з краю"... Я не буду дзвонити вам 100 разів, просити підключити мені інтернет, підлаштовуватись під ваших інсталяторів і чекати їх цілий рік! Це ви повинні підлаштувати свій графік підключень під зручний для клієнта час (тим паче, що ми домовились на будь-який день тижня, а пройшло 42 дні!!!) і надати такий сервіс, щоб клієнт був задоволений вашим сервісом і радив друзям вашу компанію, а не навпаки! Тому що зараз у ваших дармоїдів бажання щось зробити і надати якісний сервіс клієнту дорівнює нулю! На щастя для мене і на превеликий жаль для вас, я є місцевим експертом досить високого рівня у компанії GOOGLE і мій відгук побачить дуже багато людей в інтернеті! Я залишу як відгук ось цього листа про ваш сервіс і дуже багато людей, хто буде шукати ваші контакти - будуть бачити цей відгук про ваш сервіс до нових клієнтів і подумають чи варто мати з вами справу і чекати вас місяцями! Гарного вам дня! P.S. Рекомендую вам подумати над тим, чи варто через кількох старих дармоїдів у даній ієрархії вашої компанії отримувати настільки конструктивні, негативні і поширені в інтернеті відгуки про вашу компанію і тим самим прогрвати конкурентам чи краще взяти молодих, активних, з великим бажанням працювати на вас, на хороший результат і на забезпечення найкращого сервісу для клієнтів за мінімальну заробітну плату (бо люди молоді), а не просто просиджувати день-за-днем і "забивати" не клієнтів... Володимир Романович.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Володимире! Не зважаючи на непорозуміння, які виникли у процесі, на даний момент Ви є підключені до інтернету. Підкажіть, будь ласка, чи задоволені Ви наданими послугами і чи працює інтернет у відповідності до умов вказаних у договорі?
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Ситниця)
01 октября 2019, 05:27
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Недостатки:
Устранение неисправностей
Рекомендую этого интернет-провайдера
Вчора пропав інтернет. с. Ситниця Волинська область. Пише, що немає підключення. Був сильний вітер. Номер угоди 181886.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Вдячні Вам за позитивний відгук і бажання конструктивно вирішити проблему! Наші представники у Вашому регіоні вже працюють над цією проблемою.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПрАО "МТС Украина"
Наташа (Ровно)
30 сентября 2019, 11:10
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Служба техподдержки
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Просто жах. :) Поповнили 25 числа інтернет, сьогодні вже потрібно знову! З 7 по 25 не користувалися ним. :) Але гроші забрали. І кажуть що неможливий перерахунок.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Підкажіть, будь ласка, номер угоди.Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71. З повагою, Уарнет.
Аноним (Бутово)
26 сентября 2019, 21:14
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
38.35 Мбит/c
Upload:
21.28 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Просто хороший інтернет. Швидкість завжди вища ніж заявлена в угоді. Хочеться побажати на майбутнє й надалі підтримувати якість послуги на високому рівні. Також було б непогано забезпечити всі OLT джерелами безперебійного енергопостачання.
Анонім (Львов)
22 сентября 2019, 10:19
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.46 Мбит/c
Upload:
0.51 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Швидкість з 8 Мбит/с немає навіть одного мегабита, а платити треба як за 8 Мбит/с. 21 століття на дворі коли буде якісне обслуговування.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго ранку! Підкажіть, будь ласка, номер угоди, щоб ми вивчили Вашу проблему.
Анонім (Львов)
05 сентября 2019, 22:00
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.66 Мбит/c
Upload:
18.81 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Тяжело... - Это единственное впечатление от компании. Будто попал в налоговую времен совка. Сотрудникам плевать на все. Любой, даже самый банальный вопрос требует колоссальных усилий для решения. Причем усилий со стороны клиента. При звонке в техподдержку (я сейчас о том редком случае, когда они все-же снимают трубку) Вам повезет, если Вас переключат 3-4 раза между отделами. В моем случае - 8. И каждый раз это безжизненное, грубое и неотесанное "Номер договора... У вас неоплата...". Да уяснил я, что у меня неуплата, потому что вы, остолопы напутали с номерами банковских счетов, а мне разгребать. В общем с горем и трудом добился доступа во всемирную паутину! Ура! теперь вот наслаждаюсь скоростью в пол мегабита в секунду (при заявленных 100 Мбит/с), вишу на неумолимо занятой линии техподдержки, линии которой заняты, видимо, спящим на них сотрудником той самой тех поддержки. В общем, товарищи. Есть лишние нервы - милости просим, запрыгивайте в седло хромой, больной и дергающейся из последних сил кобылы под унылым названием Уарнет. Номер договора - 193622, но вряд-ли вопрос решится...
Анонім (Украинка)
01 сентября 2019, 09:26
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Жахливий провайдер. Днями потрібно сидіти без інтернету, тому що в них якісь пошкодження, ніхто не намагається швидко їх усунути.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли діагностувати проблему, яку ви описуєте, і вирішити її.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Львов)
27 августа 2019, 22:20
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Устранение неисправностей
Недостатки:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Примерно с 21:00 полный ад, потеря пакетов жуткая. Проводил проверку командой "tracert".
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Просимо повідомити номер Вашої угоди для аналізу та вирішення описаної Вами проблеми.
Анонім (Сколе)
26 августа 2019, 15:51
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
А швидкість працівників просто ужас 3 неділю їдуть. Бо не мають часу а пити мають на все час. Дуже зайняті.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Надайте, будь ласка, Ваш номер угоди чи контактний телефон, впевнені, що це непорозуміння вирішиться.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Іван (Ровно)
25 августа 2019, 12:40
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
2.76 Мбит/c
Upload:
2.85 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Угода 101609. Швидкість не в "ДУГУ". Ця швидкість майже завжди. Збільшується швидкість до договірної (20 Мбіт/с) після неодноразових звернень.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Нам дуже шкода, що у Вас виникли проблеми з доступу до мережі Інтернет. Ваше питання передано в технічний відділ. Чекайте на дзвінок, для спільної діагностики з технічною підтримкою. З повагою, Уарнет.
Аноним (Радивилов)
24 августа 2019, 17:46
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
76.7 Мбит/c
Upload:
81.05 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Користуємось даним інтернет провайдером вже напевно коло 3-х років. Нарікань ніяких абсолютно немає, технічних проблем не виникало зовсім, що дуже радує, швидкість висока, стабільна, за що компанії велике спасибі. Хочеться побажати, щоб ви завжди тримали планку на такому рівні.
Микола (Дубровиця)
15 августа 2019, 13:32
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Download:
24.61 Мбит/c
Upload:
25.85 Мбит/c
Рекомендую этого интернет-провайдера
Останніх півтора року провайдер надає послугу дуже якісно, зауважень не маю. Рекомендую УАРНЕТ.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо Вам за позитивний відгук! Ми працюємо для того, щоб наші користувачі мали надійний та якісний Інтернет зв'язок.
Павло Дячуе (Ровно)
14 августа 2019, 16:57
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Мені провайдер надає швидкість 50 Мбит/с але в мене швидкiсть чогось 35-30 Мбит/с. Чого?
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, щоб ми могли діагностувати проблему, яку ви описуєте, і вирішити її. Ви можете звернутися на цілодобову технічну підтримку за номерами : Київстар (067) 362-09-11, Водафон (050) 461-59-75, Лайфсел (093) 745-51-15. Також можна звернутися листом на Технічну підтримку за електронною адресою support@rivne.uar.net , не забудьте вказати номер Вашої угоди та контактний номер телефону. З повагою, Уарнет.
Аноним (Пустомыты)
09 августа 2019, 08:18
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
42.55 Мбит/c
Upload:
31.46 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Платиш за одне, а отримуєш зовсім друге. У Львові з нетом проблем не було, а тут одні проблеми... Ставлення до клієнтів таке....не подобається інтернет...не користуйся. Нам все-одно. Немає ніякої відповідальності.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Аноним (Дубровица)
06 августа 2019, 20:35
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
24.8 Мбит/c
Upload:
19.48 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Гіршого провайдера не існує, швидкість дуже низька. Таке відчуття, що у техпідтримці працює одна людина і та на пів ставки. Знизу пише, що швидкість 20+ Мбит/с, но перед цим була 7,35 Мбит/с.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, номер вашої угоди, або контактний номер телефону, щоб ми могли діагностувати проблему, яку ви описуєте, і вирішити її. Або зателефонуйте до нас у відділ менеджерів за контактними номерами : (097)-907-29-45, (050)-170-14-71. З повагою, Уарнет.
Анонім (Львов)
03 августа 2019, 12:44
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Download:
38.84 Мбит/c
Upload:
51.5 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Інтернет має дууууже погану швидкістть при скачуванннні з ютубу фільму. Скайп теж показує цілий час поганий зв'язок.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг.