Ваш IP адрес:
Провайдер:
...
оценка провайдера: 2 из 5
отзывов: 929
рекомендуют: 228 чел
не рекомендуют: 701 чел
ДП НТЦ "Уарнет"
Линейка тарифных планов
Дополнительные услуги
Подача заявки на подключение
Выполнение заявки на подключение
Качество услуги
Скорость Интернет соединения
Служба техподдержки
Устранение неисправностей
Добавление отзыва невозможно при использовании анонимайзера / VPN / прокси сервера
Обновлено 13 июля 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
С уважением, ДП НТЦ "Уарнет"
Володимир Романович (Львов)
09 окт 2019 11:06
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Добрий день! Мене звати Володимир. Я телефонував вам на номер +38 (067) 37-37-847 ще 27 серпня з проханням підключити в мене вдома ваш інтернет 80 мегабіт/с за 180 грн/міс! Домовився я з вашим оператором про підключення інтернету (оптика) в смт. Куликів (Львівська обл., Жовківський район). Додатково я пояснив, що я є вдома лише зранку приблизно до 11:00, або ідеально з 08:00 і до 10:00 ранку. Після цього мені лише 1 раз передзвонили (аж 25 ВЕРЕСНЯ в 12:15!!!) і сказали, що можуть підключити інтернет (в 12:15!)... Я повторив знову, що ми домовились на ранок будь-якого дня поточного тижня і що зараз (в 12:15) я є у Львові і підключити інтернет сьогодні вже не вдасться. Сьогодні вже 09.10.2019 і я щойно дзвонив до вас вкотре, щоб дізнатись, чому ж за 42 ДНІ?! Ваші інсталятори (йдучи до мене, мабуть, пішки з Лапладії?!) так і не можуть прийти і підключити мені інтернет?! Мені сказали, що в Куликові підключає до UARNET якась інша "компанія" і дзвоніть до них і питайте, чому вони до вас ще не прийшли, або пишіть скаргу на ось цю електронну адресу. Коротко це називається: "наша хата з краю"... Я не буду дзвонити вам 100 разів, просити підключити мені інтернет, підлаштовуватись під ваших інсталяторів і чекати їх цілий рік! Це ви повинні підлаштувати свій графік підключень під зручний для клієнта час (тим паче, що ми домовились на будь-який день тижня, а пройшло 42 дні!!!) і надати такий сервіс, щоб клієнт був задоволений вашим сервісом і радив друзям вашу компанію, а не навпаки! Тому що зараз у ваших дармоїдів бажання щось зробити і надати якісний сервіс клієнту дорівнює нулю! На щастя для мене і на превеликий жаль для вас, я є місцевим експертом досить високого рівня у компанії GOOGLE і мій відгук побачить дуже багато людей в інтернеті! Я залишу як відгук ось цього листа про ваш сервіс і дуже багато людей, хто буде шукати ваші контакти - будуть бачити цей відгук про ваш сервіс до нових клієнтів і подумають чи варто мати з вами справу і чекати вас місяцями! Гарного вам дня! P.S. Рекомендую вам подумати над тим, чи варто через кількох старих дармоїдів у даній ієрархії вашої компанії отримувати настільки конструктивні, негативні і поширені в інтернеті відгуки про вашу компанію і тим самим прогрвати конкурентам чи краще взяти молодих, активних, з великим бажанням працювати на вас, на хороший результат і на забезпечення найкращого сервісу для клієнтів за мінімальну заробітну плату (бо люди молоді), а не просто просиджувати день-за-днем і "забивати" не клієнтів... Володимир Романович.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Володимире! Не зважаючи на непорозуміння, які виникли у процесі, на даний момент Ви є підключені до інтернету. Підкажіть, будь ласка, чи задоволені Ви наданими послугами і чи працює інтернет у відповідності до умов вказаних у договорі?
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "Укртелеком"
Аноним (Украинка)
12 окт 2017 03:48
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Рекомендую этого интернет-провайдера
Зважаючи на більш ніж десятирічний досвід підключення та обслуговування абонентів Інтернету скажу, більшості простіше скаржитись і негодувати, аніж самотужки щось зробити чи навчитись нового! Звісно, ідеального поки нема нічого, і в Уарнета бувають проблеми зі швидкістю, але дуже рідко і короткотривалі! А в основному ж швидкість не тільки відповідає тарифу, але як правило на відсотків 10 більша! Наприклад на кінцевих інтерфесах гігабіт-гігабіт при тарифі 100 Мбит/с неодноразово тест показував 120/115 (прийом/віддача). Якщо ж порівняти 10 Мбит/с з такими ж від ADSL Укртелекому, то часто навіть візуально веб-сторінки чи Ютуб завантажуються швидше, не кажучи вже про якісь конкретні значення пінгу чи джиттера. Проблема швидкості часто полягає в ПК, де наставлено все можливе та неможливе, типу Аміго браузера, MediaGet, всяких прискорювачів і т.д... Після блокування Яндексу, ВК і т.д. часто ставлять ПЗ для VPN, ганяючи увесь трафік через півпланети. Компоненти антивірусу, що наприклад моніторять в реальному часі web-трафік часто впливають на швидкість відеозображення сторінок. З WI-FI теж питання гостре. Якщо, уточню, вести мову про Волоконно-оптичні лінії (PON) то старенький, або новий але недорогий роутер вже не справиться зі 100 Мбит/с так як з 5, 10, 20 Мбит/с! Заявлена виробником швидкість WI-FI слід розуміти як максимально можливу, але на практиці загалом треба ділити чи не на половину, реалії такі, плюс враховувати кількість стін, міжповерхових перекриттів, їх товщину та матеріал з якого вони зроблені. І навіть якщо роутер потужний, потрібно ще ж зважати на кінцевий пристрій. Нерідко стикався, що відносно не старі ноутбуки по WI-FI більше 20 Мбит/с не витягують. Такий адаптер вставив виробник, що ж поробиш, хоч і написана більша швидкість. І досить хороші брендові смартфони та планшети нерідко за 50 Мбит/с не перевалюють Але й цього переважно більш, ніж достатньо. І врешті-решт, буває користувач вподобає повільні веб-ресурси, чи такі що з часом стають повільними, або банально не розуміє базових понять торентів, завантажуючи роздачу з одного-двох повільних пірів. Тобто, підсумовуючи, не все так просто навіть в плані базового використання Інтернету. Ясна справа, не всім легко все освоїти і зрозуміти, та перш ніж грішити на провайдера варто спробувати пошукати причини проблем у своєму обладнанні, порадитись зі знайомими. Часто банальне перезавантаження обладнання ті ж проблеми і вирішує. Сподіваюсь хоч комусь стане у нагоді мій коментар. :)
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Дякуємо за інформативний відгук.
Володимир (Камень-Каширский)
13 янв 2018 21:12
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Недостатки:
Нет
Рекомендую этого интернет-провайдера
Зважаючи на більш ніж десятирічний досвід підключення та обслуговування абонентів Інтернету скажу, більшості простіше скаржитись і негодувати, аніж самотужки щось зробити чи навчитись нового! Звісно, ідеального поки нема нічого, і в Уарнета бувають проблеми зі швидкістю, але дуже рідко і короткотривалі! А в основному ж швидкість не тільки відповідає тарифу, але як правило на відсотків 10 більша! Наприклад на кінцевих інтерфесах гігабіт-гігабіт при тарифі 100 Мбит/с неодноразово тест показував 120/115 (прийом/віддача). Якщо ж порівняти 10 Мбит/с з такими ж від ADSL Укртелекому, то часто навіть візуально веб-сторінки чи Ютуб завантажуються швидше, не кажучи вже про якісь конкретні значення пінгу чи джиттера. Проблема швидкості часто полягає в ПК, де наставлено все можливе та неможливе, типу Аміго браузера, MediaGet, всяких прискорювачів і т.д... Після блокування Яндексу, ВК і т.д. часто ставлять ПЗ для VPN, ганяючи увесь трафік через півпланети. Компоненти антивірусу, що наприклад моніторять в реальному часі web-трафік часто впливають на швидкість відеозображення сторінок. З WI-FI теж питання гостре. Якщо, уточню, вести мову про Волоконно-оптичні лінії (PON) то старенький, або новий але недорогий роутер вже не справиться зі 100 Мбит/с так як з 5, 10, 20 Мбит/с! Заявлена виробником швидкість WI-FI слід розуміти як максимально можливу, але на практиці загалом треба ділити чи не на половину, реалії такі, плюс враховувати кількість стін, міжповерхових перекриттів, їх товщину та матеріал з якого вони зроблені. І навіть якщо роутер потужний, потрібно ще ж зважати на кінцевий пристрій. Нерідко стикався, що відносно не старі ноутбуки по WI-FI більше 20 Мбит/с не витягують. Такий адаптер вставив виробник, що ж поробиш, хоч і написана більша швидкість. І досить хороші брендові смартфони та планшети нерідко за 50 Мбит/с не перевалюють Але й цього переважно більш, ніж достатньо. І врешті-решт, буває користувач вподобає повільні веб-ресурси, чи такі що з часом стають повільними, або банально не розуміє базових понять торентів, завантажуючи роздачу з одного-двох повільних пірів. Тобто, підсумовуючи, не все так просто навіть в плані базового використання Інтернету. Ясна справа, не всім легко все освоїти і зрозуміти, та перш ніж грішити на провайдера варто спробувати пошукати причини проблем у своєму обладнанні, порадитись зі знайомими. Часто банальне перезавантаження обладнання ті ж проблеми і вирішує. Сподіваюсь хоч комусь стане у нагоді мій коментар. :)
Анонім (Стрый)
07 янв 2022 09:37
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую этого интернет-провайдера
Дуже незадоволений роботою контакт-центру. 2 січня після зміни тарифу в мене зник інтернет, усе було оплачено. Роутер показував, що з'єднання є, але на комп'ютері по кабелю, по вайфай та напряму без роутера інтернету не було. Я спробував у налаштуваннях роутера ввести логін та пароль друга, з його даними підключалось все добре, а з моїми - ні, хоча я вводив всі свої дані правильно. Все вищесказане було повідомлено до контакт-центру. Оператори відповідали, що з'єднання від роутера йшло і це проблема в мене. Коли вони просили під'єднатись без роутера, я це робив, та результату було 0. Тоді оператори просили назвати код помилки з комп'ютера, але мені видавало просто "Не вдалось підключитись до Інтернету" і все, я про це їм казав, а вони -- "бути такого не може". Вони спорили зі мною що я ввів неправильно свої дані, коли мусів швидко переключити кабель від інтернету з роутера у пк. А хто як не вони самі мають знати, що при перепідключенні інтернету з одного пристрою на інший має пройти хоча б 2-3 хв, щоб сервер зрозумів, що з'єднання вже неактивне, інакше при таких швидких нових з'єднаннях буде видавати помилки типу невірний пароль, з'єднання закрито і тд. Я три дні намагався довести їм що в мене інтернету немає та що це проблема в їх базі даних. Тоді довелось звертатись до їх представників у м. Стрий, там порадили зробити виклик бригади для ремонту пошкоджень. Я це зробив. Бригада прибула одразу в день виклику. Коли вони глянули на моє обладнання, то сказали, що в мене все добре і це проблема з базою даних, і чому я не телефонував одразу на контакт-центр. Я пояснив їм усю ситуацію, і що на гарячій лінії допомагати не збирались. Майстри були здивовані поведінкою гарячої лінії. Тоді за вирішення даної проблеми взялись вони. На все їм пішло приблизно 30 хв. Проблему вони вирішили. Надалі просили щоб при подібних випадках дзвонити на гарячу щоб вони перевіряли одразу чи немає там проблем на лінії, з угодою чи в базах. Невже таку проблему не могли визначити оператори колл-центру одразу і без виклику? Просто виключити своє "це проблема у Вас, а не у нас" і все. Просто потрібно враховувати й те, що проблеми можуть бути як у користувача, так і у провайдера, не робити у всьому винного користувача. Працівникам у м. Стрий великий "+" і подяка, а колл-центру жирний "-" за нерви, за потрачений час на спори і очікування на відповідь оператора.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! Дякуємо за вашу загальну позитивну оцінку, при тому що виникли непорозуміння з службою техпідтримки. Просимо Вас вказати номер угоди, щоб ми детально вивчили описану проблему і надали вам зворотній зв'язок.
Roman (Костополь)
15 мая 2022 12:30
Преимущества:
Дополнительные услуги
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
17.9 Мбит/c
Upload:
40.47 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Писал комментарий где-то пол года назад. Хочу дополнить его) И так: с момента ,как перестала работать SOWa в Сарнах, и клиенты перешли к УарНет (Rivne ISP) , прошел практически 1 год. Что можно сказать в целом: в целом это посредственный провайдер, который, как 90% других кладет огромный болт на все, на что может этот болт положить. В том числе и на клиентов :) Какого то "ВАУ" от пользования нету, НО!, в последнее время и "ФУ" стало меньше. Давайте начнем с позитивных моментов. 1. Обрывов стало меньше, 1-2 раза в месяц ( пол года назад их было 15-20 в день!) 2. Скорость стала выше, но далека от того, что указано в тарифном плане ( должно быть 100мб, по факту до 50 Мбит/с даже если учесть все предусмотренные законодательством возможные отклонение/погрешности ,скорости провайдер не предоставляет заявленной.), это если верить этому сервису тестирования. Другие сервисы показывают разные скорости, какой то выше, какой то ниже. В целом, сойдет, НО! платим деньги - давайте то, за что платим. 3. В отличии от скорости, пинг полное ГОВНО. Минимум что я видел, 18-20 мс. Все таки хотелось бы при доступе к местным сайтам/сервисам иметь 3-5 мс максимум. 4. 2021 год на дворе. Пора уже прокладывать людям оптику и в маленьких городах, а не класть то, что вы обычно кладете. В лично кабинете я могу сменить тариф на 200мб (1гб так и нету, не понятно почему), но оборудование провайдер и кабеля, которые идут к пользователям, эту скорость не поддерживают. 5. Появилась возможность подключить OLL.TV по хорошей цене/хороший тариф. За это плюс. Работает все отлично, правда после 24.02.2022 очень много каналов/сервисов было выпилено с платформы по понятным причинам ( даже если каналы не вещали о политике, а платформы предоставляли просмотр фильмов), контента стало меньше в разы, его разнообразие желает лучшего, в замен ОЛЛ.ТВ ничего не предлагает/не добавляет, цена остается прежней. Это не проблема, но не мог об этом не упомянуть. Такие вот мои наблюдения. В целом, как писал выше, интернетом теперь хотя бы можно банально пользоваться.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Якщо у Вас є проблеми з пінгом та інші технічні запитання зверніться у нашу технічну підтримку за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть.
Роман (Сарны)
27 нояб 2021 20:42
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.14 Мбит/c
Upload:
1.28 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
302552
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Это просто ужас, а не провайдер. Была в городе Сарны "SOWa", было плохо. Пришел ДП НТЦ "Уарнет"( Rivne ISP, Comline, может еще названия есть у них), стало не то что плохо, стало ужасно. С июня месяца идут техработы. Такое впечатление, что в техработах участвует 1 человек и тот инвалид без ног и со сломанными руками. 2021 год на дворе, они перенос базы делают пол года. Кол-центр - это мое любимое. Звонить туда - смысла нет - вообще не понимают, о чем им говоришь, что за проблема и тд и тп - всегда один ответ: в будние дни - у нас идут техработы ( с июня 2021 по сейчас), выходные дни - у нас авария. 5 месяцев слышу одно и то же. Главное, всегда есть что сказать, если интернет не работает или работает плохо. и самое любимое - у вас проблема с роутером. Всегда. Проверяешь роутер(благо у меня их много), на всех роутерах работает одинаково (еле как или вообще не работает). Звонишь опять, обьясняешь, сначала не верят и все равно настаивают что это роутер. Спустя минуту разговора - техработы. Теперь про сам интернет. 1. Может пропадать на 1-2 минуты n раз в течении дня - ответ: у нас техработы. 2. Скорость на прием - 0,50мбит-2мбита - у нас техработы или авария. 3. Нету интернета 1-2 часа - техработы. Самое главное - никаких предупреждений, писем, звонков, ничего. Предупреждать клиентов о сроках и времени перебоев с интернетом не нужно. Зачем. Мы же в 90-х живем, какой цивилизованный мир. В 2021 году я не могу 5 месяцев спокойно работать, не ужели так сложно дать мне стабильные 100мбит? Гигабитного порта нету, увы. 100 Мбит/с максимум, с которых работает 1 Мбит/с. Они даже извиниться не могут, так и должно все работать и так должны обслуживаться клиенты в современном мире. Тем ,кто захочет/надумает подключиться к данному провайдеру - не делайте этого. Если у вас есть выбор, выберите не этого провайдера.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня, Роман .Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування. Просимо вибачення за дані незручності.Якщо у Вас надалі є труднощі зі швидкістю, будь ласка, залиште звернення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected] з Вами зв'яжеться оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Петро (Сарны)
11 авг 2020 20:58
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
29383
Не рекомендую этого интернет-провайдера
От скажіть мені будь ласка-ви знущаєтесь??? 2 дні нормально працював інтернет з моменту останнього звернення( при цьому обіцянка зв'язатися зі мною і вирішити проблему не була виконана, мене тупо культурно послали). Тільки вечірній час настає-все-шукай інтернет у полі, бо по каналу УарНет ви його точно не знайдете. Скільки часу терпіти це неподобство? Ви мені просто скажіть скільки це все триватиме, та я й не буду оплачувати цю "чудо" послугу, поки усе не поремонтують. Мене уже дістало тратити свої нерви на те, щоб отримувати те, за що я плачу гроші. Місяць користування інетом - я тільки те і роблю що пишу відгуки і звертаюся у службу підтримки, яка доречі, нічого не робить, усім тупо плювати. https://2ip.ua/ua/services/providers-rating?act=1&asid=3255#opinion85946 - написав 4 листи, 3 смс і 3 дзвінки - на 3й дзвінок я таки додзвонився - пообіцяли, що перетелефонують з тех.відділу для вирішення проблеми - вгадайте що, ніхто не зателефонував - от несподіванка.На вихідних був нормальний інтернет у порівнянні з рештою часу-я подумав "ну все, нарешті, вирішили мою проблему", от і не пробував більше сконтактуватися з техпідтримкою, але тут на тобі, ті ж граблі летять мені у пику. Від того скільки часу ще ви будете псувати мені нерви - залежить те - скільки буду псувати нерви вам я. Якщо ви надієтесь усе проігнорувати, і знову обійтися відмовками - "ми вам зателефонуємо" - то я вас розчарую - терпець увірвався, з сьогоднішнього дня, будь яка проблема з інтернетом буде летіти вам у мінус відгук, просто з посиланням на минулі озвучені мною відгуки.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Дякуємо за відгук. З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Микола (Ровно)
25 июнь 2020 10:19
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
144515
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Рівненське відділення 4 дні водить мене за ніс, 4 дні бреше і не дає працювати. Ситуація наступна: 22 липня зранку зник інтернет, передзвонивши взяли трубку орієнтовно за 10 разом, сказали, що в них все ок, чекайте дзвінка з техпідтримки, через кілька годин я не витримав, передзвонив, сказали, що техпідтримка дзвонила, але в мене був вимкнений телефон (хоча він був ввімкненим), чекайте знову порекомендували мені, орієнтовно через годин я знову подзвонив, чекайте, зараз передзвонять, все в порядку черги, ще кілька дзвінків, без результату, але вечором десь близько 17ї, говорять що аварія, і завтра все полагодять, знатимуть о 8 ранку коли полагодять, бо ніхто не знає в якій черзі працюватиме бригада. Вівторок, 9 ранку, ніхто нічого не знає, передзвоніть в обід. Обід - Бригада має до вас їхати, але ми не знаємо де вона, передзвоніть за годину. За годину, бригада за інформацією підтримки, вже працює (жодних працівників я не бачив) скоро буде інтернет. Ближче до вечора, інтернету нема , передзвонюю, бригада попрацювала, але недопрацювала, завтра вже точно точно буде інтернет. Нема! До обіда мене кілька разів відправляли по адресу "передзвоніть пізніше" але по обіді, сказали, що вже все має працювати, мене не було на місці, на ранок четвертого дня що? Правильно! Інтернету немає. На запитання, по телефону, що за .... але в цензурному варіанті цього вислову, мені відповіли, УВАГА! Вам передзвонять з техпідтримки. Історія закінчилась, пишу тепер негативні відгуки всюди де можна. Куліса закрилась, інтернету не маю...
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ЧАО "Датагруп"
Анонім (Львов)
11 окт 2022 20:50
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
55.28 Мбит/c
Upload:
58.25 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
246079
Не рекомендую этого интернет-провайдера
TL:DR – жити можна, якщо не зтикатись з проблемами. Інакше хочеться когось прибити. Живу в новому будинку (2020 року здачі), даний провайдер, а саме ТзОВ "Бізнес і Технології", якимось чином "по договору" виступає єдиним можливим провайдером на весь будинок на найближчі пару років. Це вже діч. Але окей, можливо чудовий провайдер? Куди там. Лінійка тарифів дно – максимум 100 Мбит/с (тобто реальні 50-60 Мбит/с). Як тільки світло пропаде у будинку (з війною це не рідке явище), то усе, їхнє "обладнання" треба обов'язково перезавантажити і зателефонувати їх службі підтримки, яка ще має на своїй стороні щось зробити, при цьому майже завжди зверхньо реагує на це наче це мені подобається їм телефонувати. Якщо світло пропало ввечері, то гудбай інтернет до ранку. Сайт наче із нульових, таке в універах на перших заняттях діти роблять, зробити в особистому кабінету можна буквально нічого – тільки глянути на свій тариф. Тож кожного разу, коли виникають проблеми, вирішувати їх приходиться тільки з проблемами. P.S.: ціни підняли, нічого не сказавши. Хочеш зайти в особистий кабінет, щоб подивитись хоча б скільки платити – 503 помилка. Просто ДНІЩЕ. Коли все ж зміг зайти, навіть форма логіну не працює. Сайт робила якась домогосподарка за безкоштовно, не інакше.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Нажаль, тут немає можливості вести діалог. Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отримуєте послугу через e-mail: [email protected] . Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Олександр (Костополь)
23 авг 2022 16:30
Преимущества:
Выполнение заявки на подключение, Скорость Интернет соединения
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
20352
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Знову подорожчання, це до того ж в умовах воєнного стану, коли більшість провайдерів навпаки роблять знижки, щоб у людей був доступ до новини в цей непростий час. "Зміна тарифів зумовлена збільшенням заробітної плати працівникам" - це взагалі цинізм. Це головна причина, яка змушує написати цей відгук. Іншим працівникам зарплату не піднімають, декому взагалі урізають. З приводу обслуговування мереж - сам беру ножовку й акуратно підрізаю сусідський горішник, коли той практично висить на проводах. І так робить більшість.
Був би хоча б нормальний інтернет. Поломки дуже часті. Дзвоню в рідких випадках. Коли не позвониш, відповідь одна й та же - сталася аварія, або не було світла в Піскові. Таке відчуття, що в тому Піскові через день при свічках сидять. Швидкість, в основному, відповідає заявленій, але буває такий пинг, що з трудом можна щось робити. Бувало таке, що по декілька днів не було інтернету. Відповідь - пишіть в вайбер, ми роглянемо питання . Вайбера нема, по почті нічого не розглядають, й на тому все. Недостатній вибір провайдерів в нашому регіоні поки що змушує й надалі обирати послуги цього провайдера. Надіюсь, що цей коментар прочитають інші провайдери й варіантів вибору стане більше.
Юрий (Сарны)
08 июль 2021 17:40
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую этого интернет-провайдера
У нас в Сарнах практически нет интернет провайдеров. Сова или Укртелекома. Пришлось выбрать последнее зло. В прошлом году узнал, что в Сарнах планируют пустить Уарнет. Заявку оставил ещё ОСЕНЬЮ прошлого года. Скоро август 21-го, а интернет не подключен. То кормили завтраками, то приперались невовремя, не предупредив. Отпроситься с работы просто так я не могу. Несколько раз договаривались о конкретном времени, а эти не приходили, и даже не перезванивали сообщить причину неявки. Пошел недавно в отпуск. Опять звоню этим кретинам, говорю...мол времени есть, приходите в любое время. На что эти существа заявили,что подключение уже платное, и составляет 1200 гривен. Тоесть, морозились до последнего, около 7-и месяцев, поняли что народ идет, и можно срубить с лохов деньжат, и в хамской форме рагуль гавкнул мне...что ОНО поставило меня перед фактом. Позвонив в Сарненскую контору Уарнет, и в Ровенскую....ответа жду по сей день. На работе с них ушли...три дня не чинили инет, а бухгалтерии нужно было работать. Дома в Ровно ...тоже с них ушёл. В Сарнах выбора не было, думалось...лучше они чем другие. Но своё хамское, наглое, алчное поведение Уарнет доказал ещё раз.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ПАО "Укртелеком"
Вадим (Ровно)
01 фев 2022 09:24
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Подача заявки на подключение
Недостатки:
Дополнительные услуги, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
11.63 Мбит/c
Upload:
11.25 Мбит/c
Технология:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договор:
51153
Не рекомендую этого интернет-провайдера
1 лютого через Приват 24 намагався сплатити абонплату інтернет-провайдеру,не зміг цього зробити в зв'язку з якимись технічними проблемами зі сторони надавача послуг.Подзвонив за номером -0362 420405 щоб дізнатися в чому причина,але якась коронована особа жіночим голосом заявила що проблема вирішується і взагалі чому я до цих пір ще не сплатив абонплату.На прохання розмовляти не похамськи і більш адекватно ця мадам заявила що вона буде себе вести так як рахує за потрібне і чіткої відповіді про те коли буде усунена технічна несправність не надала,так само як і відмовилась представитись.Після цього подзвонив у Львів ,у головний офіс компанії Уарнет і попросив номер телефону працівника який відповідає за роботу регіональних відділень.У відповідь якийсь хлопчина,який теж до речі забув представитись,змученим голосом сказав що номер телефону він надати не може а мені порадив що якщо є якісь скарги написати листа на електронну пошту і керівництво його розгляне.Шановне керівництво компанії Уарнет не забувайте що користувачі Ваших послуг платять Вам гроші,будь ласка не набирайте персонал на базарі і проводьте з ними хоть зрідка тренінги по роботі з клієнтами.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди. 01.02.2022 року «ПриватБанк» проводив тимчасові технічні роботи, які тривали декілька годин. Є додаткові методи оплати послуги http://rivneisp.net/payment. Фінансовий стан Ви можете перевірити в особистому кабінеті http://stat.dan.net.ua , він доступний без підключення до інтернету, лише з наших мереж. У особистому кабінеті можна скористатися безкоштовною послугою "Кредит", який доступний у розділі "Фінансова інформація". Просимо вибачення за таку неякісну роботу співробітників, через яку у Вас склалася негативна думка. Зі свого боку запевняємо, що профілактичну роботу зі співробітниками було проведено. Ми готові покращувати, якість обслуговування. Свої пропозиції та побажання ви можете залишити на електронну скриньку [email protected]. Спасибі, що залишаєтесь нашим абонентом.
Світлана (Сарны)
19 дек 2022 21:37
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Договор:
343570
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Абсолютно не задоволені послугами. Мали швидкість 50 Мбит/с, вирішили перевестись на 100 Мбит/с. Оплатили за вказаним тарифом. Результат ноль. Перезвонили на службу підтримки, дозвонитись вдалось на протязі 2-3 днів. Відповіли, що послуга буде надана з 1 грудня. Дочекались грудня. По факту нічого не помінялось. Швидкість ледь дотягує 20 Мбит/с. Слідуюча попитка дозвонитись нічого не вирішила. Передали на техпідтримку замовлення, перезвонили, сказали що зробити в роутері і запевнили, що все буде ок. Але по факту нічого не змінилось. Додзвонитись не реально взагалі. Але якось достукались. Відповідь чекайте дзвінка з техслужби. Чекали більше тижня, нуль, нікто не перезвонив. В результаті інтернет взагалі пропав. Знову намагання додзвонитися до оператора. Правда дозвонились швидко. Відповідь, у вас швидкість 100 Мбит/с. Передаємо заявку в техслужбу вам зателефонують і тиша. Я не розумію що це за наглість. За що платимо гроші. Ви правда вважаєте ,що це норм? Саме так потрібно надавати послуги? Чому абонент зобов'язаний вчасно оплатити за послуги які не надаються належним чином,а ви не виконуєте свої зобов'язання?
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Львов)
05 сен 2019 22:00
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
0.66 Мбит/c
Upload:
18.81 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Тяжело... - Это единственное впечатление от компании. Будто попал в налоговую времен совка. Сотрудникам плевать на все. Любой, даже самый банальный вопрос требует колоссальных усилий для решения. Причем усилий со стороны клиента. При звонке в техподдержку (я сейчас о том редком случае, когда они все-же снимают трубку) Вам повезет, если Вас переключат 3-4 раза между отделами. В моем случае - 8. И каждый раз это безжизненное, грубое и неотесанное "Номер договора... У вас неоплата...". Да уяснил я, что у меня неуплата, потому что вы, остолопы напутали с номерами банковских счетов, а мне разгребать. В общем с горем и трудом добился доступа во всемирную паутину! Ура! теперь вот наслаждаюсь скоростью в пол мегабита в секунду (при заявленных 100 Мбит/с), вишу на неумолимо занятой линии техподдержки, линии которой заняты, видимо, спящим на них сотрудником той самой тех поддержки. В общем, товарищи. Есть лишние нервы - милости просим, запрыгивайте в седло хромой, больной и дергающейся из последних сил кобылы под унылым названием Уарнет. Номер договора - 193622, но вряд-ли вопрос решится...
Aleks (Шацк)
20 март 2021 21:19
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
3.88 Мбит/c
Upload:
4.98 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
175409
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Вельми Шановний провайдер!!! Швидкість вашого інтернету така ж сама як і ваш загальний рейтинг. Чому Ви в наглу намахуєте своїх же абонентів. Чому читаючи відгуки Ви не робите висновки. Оці 183 людини що рекомендують Вас це можливо років 5 назад вони писали. Актуальний ваш рейтинг не 2 із 5, а 0,25 із 5. Про які заміри швидкості на пряму через мережевий кабель Ви розказуєте. В даному випадку ніяких замірів робити не треба, результат якто кажуть "на лиці" і він плачевний. Для прикладу: Луцьк, 2011 рік. Провайдер "Білайн" він же "Киівстар". Швидкість за договором 8 Мбит/с. В квартирі 3 (три) ноути які практично одночасно підключені через Wi-Fi. ІНТЕРНЕТ ПРАЦЮВАВ БЕЗ НАРІКАНЬ. Доречі краще ніж зараз. Шацьк, 2021 рік. Провайдер "БіТ" він же "Уарнет". Швидкість за договором 50 Мбит/с. В будинку 1 ноут 1 планшет і 1 телефон підключені практично завжди одночасно. ШВИДКІСТЬ РІВНА ВАШОМУ РЕЙТИНГУ ТОБТО 0,25 Мбит/с. Про iptv і не хочу згадувати бо в телевізора може бути стрес. Робіть висновки ШАНОВНІ.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня! Дякуємо, що вказали номер угоди! Проблем на лінії не спостерігаємо. Ваша угода діє з 2017-ого року, по гарфіках завантажень бачимо, що заявленна швидкість (до 50 мб/с) досягається. Рекомендуємо Вам перезавантажити роутер і здійснити повторні заміри швидкості. Для коректної перевірки необхідно підключитись напряму кабелем (без роутера), інтернет-провайдер на має впливу на роботу Wi-Fi. Якщо повторний тест не буде відповідати заявленій в угоді швидкості, просимо Вас звернутися в технічну підтримку за номерами телефонів: +38 (067) 67-3-80-90 +38 (067) 37-37-8-47
Аноним (Рокитное)
11 фев 2018 00:36
Преимущества:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Устранение неисправностей
Недостатки:
Выполнение заявки на подключение, Служба техподдержки
Рекомендую этого интернет-провайдера
Провайдер толковий (Обслуговувала Рівненська філія УАРНЕТу). Підключили оптикою (PON), довго чекав поки протягнуть лінію до будинку в приватному секторі (декілька місяців). Але все ж провели згодом, виконали досить якісний монтаж в порівнянні з місцевим конкурентом. Якість інтернету добра (лагів і великого пінгу в онлайн іграх не було майже ніколи), зникав від сили разів 1-2 рази за місяць, на годину приблизно. Швидкість на мінімальному і середньому тарифі завжди відповідала заявленій, а от на максимальному тарифі вечорами дещо просідала. Техпідтримка правда не дуже в них в плані дзвінків. Дозвонитись нереально, а якщо дозвонились то вам просто дуже повезло. Проблеми з інтернетом вирішують більш-менш швидко. Користувався їх інтернетом 3 роки, в цілому був задоволений якістю послуг цього провайдера. Наразі у зв'язку з тим що вони продали мережу в районі місцевому конкуренту, дуже туго стало з більш менш якісним інтернетом. Буду надіятись що згодом в населений пункт ще вони (УАРНЕТ) повернуться або заведе інтернет якийсь інший провайдер.
Отзыв оставлен с IP адреса провайдера ООО "Пивнич Лайн"
Анонім (Попелы)
10 апр 2019 15:10
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Устранение неисправностей
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго дня. Якщо б у нас була альтернатива, то не тільки ми а всі наші знайомі перестали б користуватись послугами цієї компанії. Грубість працівників компанії, ніякої ввічливості... Оплативши щомісячну абонплату в понеділок, інтернету в мене не було 2 дня, зі звернень мені пояснили що він є і в мене все ок, хоча його не було. На 3 день після оплати я зателефонувала до них знову і пояснила що зайшовши на свій модем бачу що вони дають мені ір-адрес я з’єднуюсь з їхнім сервером, а от інтернету вони мені не дають - на що була відповідь, ми вам перетелефонуємо. Через 30 хв інтернет з’явився, ніхто так і не перетелефонував. Ви за кого нас маєте, ви думаєте що люди дурні які нічого не розуміють? Не потрібно обманювати! Ну і на кінець, зробіть нормальну систему оплати від числа до числа, а як ні то будьте добрі якщо з Вашої вини в мене не було 3 дня інтернету то компенсуйте нам це!!! І таких історій багато я чую часто!!! Навчіться надавати якісні послуги, ну і будьте ввічливими а не хамлом!!!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Добрий день! Повідомте, будь ласка, номер своєї угоди, щоб ми мали можливість дослідити і вирішити проблему.
Ярослав (Малая Любаша)
19 авг 2022 22:19
Преимущества:
Нет
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
2.59 Мбит/c
Upload:
3.6 Мбит/c
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
154021
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Спеціально занижуються швидкістьі якість зєднання. До такого висновку прийшов після 3х днів поспіль розмов з тех підтримкою, і щоразу, замість того щоб розказати причину поганого зєднання і час вирішення, розповідали який чудовий інтернет буде якщо перейти на так зване "оптоволокно" яке є поблизу. Після подачі заявки в тех підтримку перезвонювали через 2-3 годин, а перед тим як вони мали набрати, інтернет відразу ставав чудовим, і швидкість висока і затримка низька. А через 5-10 хв після дзвінка знову обрізали. Уже 7 років користуємось чим провайдером, час від часу звісно були проблеми, але протягом останніх двох місяців просто жах. Якщо вам справді такі користувачі, що сидять на радіоезернеті, стоять як кістка в горлі, то переведіть їх самі безкоштовно на ваше так зване "оптоволокно", і не тріпайте їм нерви. Оптоволокно від вашого представника, а перехід коштує 2.5к+ грн. 25 років надає послуги доступу до мережі інтернет - це коротко про фірму.
Т (Александрия)
30 нояб 2020 10:29
Преимущества:
Линейка тарифных планов
Недостатки:
Дополнительные услуги, Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Технология:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договор:
13521
Не рекомендую этого интернет-провайдера
З вами з 2008 року, но саме в цьому році це просто ЖАХ!!! Якщо раніше рекомендувала вас, то зараз пораджу десятою дорогою обійти! Дозвонитись - нереально, залишаєш по номеру угоду- ніхто навіть не здогадається передзвонити, ауууу що з вами??? Що за ставлення? Два місяці мене запевняли, що вся проблема в моєму роутері, купили новий, а проблема залишилась! Говорила з іншими вашими клієнтами і в них те саме. А ваші «спеціалісти» далі запевняють, що моя проблема! Ну звичайно, краще скинути на когось, ніж вирішити питання!!! Жахлива швидкість. З проплачених 50 надходить 1-2, а інколи і того нема. Після того як достукатися до вас хвилин 30 все добре. А далі проблема повертається! Часто вибиває інтернет на декілька секунд! Жахлива якість обслуговування клієнтів! ВИПРАВТЕ ПОМИЛКІ, чи ви набрали клієнтів і справитись не можете??? Поверніть мені Уарнет, який був в 2008 році!!! Там була якість і саме головне ЛЮДЯНІСТЬ!!! І 256 мб грузило швидше ніж зараз ваші 50!
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Ваше звернення було опрацьовано 30.11.2020 року.На момент звернення до Вас, проблем зі зв'язком не фіксуємо.Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. Якщо відсутня можливість перевірити швидкість на пряму, ви завжди можете замовити виклик спеціаліста додому.Для того, щоб оформити заявку на виїзд. Звертайтесь за контактними номерами телефонів :067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 – для СМС.Або ж пишіть лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].
Аноним (Ровно)
10 янв 2020 20:51
Преимущества:
Подача заявки на подключение, Выполнение заявки на подключение
Недостатки:
Линейка тарифных планов, Дополнительные услуги, Качество услуги, Скорость Интернет соединения, Служба техподдержки, Устранение неисправностей
Download:
3.43 Мбит/c
Upload:
7.57 Мбит/c
Не рекомендую этого интернет-провайдера
Доброго часу доби!!! Коли вирішиться проблема з швидкістю інтернета!!! Як вечір, так ЖОПА!!! В техпідтримці сказали, що проблеми з обладнанням, брав другий модем, все те саме.... Потім сказали, що Wi Fi приемник не може видати швидкість.... Купив 15 м кабелю і як ви думаєте??? Все те саме!!! Після чого сказали, що є проблема з наданням послуг і треба розширювати канал.... Немає слів!!! Плачу за 100 мегабіт.... Зайти в особистий кабінет, щоб змінити тариф на мінімальний, не можливо....це відбувається на протязі 2 тижнів!! Сьогодні додзвонився в техпідтримку. Дав номер договору, цілий день чекаю дзвінка... Його не поступило!!! Сказали тестувати швидкість, тільки у них на сайті, тому, що інші проги некоректно працюють...а на сайті уарнет, що не текст то 100 Мбит/с завжди показує, тільки айпі адреса не відомо чия, тільки не моя.... Якщо є другі варіанти, то не рекомендую цього провайдера!!! Якщо, щось номер договору 30367.
Ответ представителя ДП НТЦ "Уарнет":
Доброго дня.Нам дуже шкода, що у Вас виникли проблеми з доступу до мережі Інтернет. Ваше питання передано в технічний відділ. Чекайте на дзвінок, для спільної діагностики з технічною підтримкою. З повагою, Уарнет.
Оставленные отзывы являются исключительно личным (субъективным) мнением пользователя о провайдере и качестве предоставляемых услуг