Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 4 із 5
відгуків: 131
рекомендують: 105 чол
не рекомендують: 26 чол
ІСП "LinkCom"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Зоя (Львів)
21 лют 2024 19:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий вечір. Сподівались, що буде дійсно швидкісний інтернет, але часто сигнал переривається, після ремонтних робіт, погіршилось. На жаль...
Відповідь представника ІСП "LinkCom":
Добрий день! Нам дуже прикро і ми розуміємо ваше розчарування. Ми цінуємо кожного клієнта та зацікавлені у вирішенні вашої проблеми! Будь ласка, напишіть ваш ППК або зв'яжіться з нашою службою підтримки зручним для вас способом: 1)зателефонуйте на гарячу лінію 0800 217 209; 2)напишіть нам в телеграм або вайбер http://t.me/LinkcomChatBot viber://pa?chatURI=linkcomchatbot 3)надішліть вашу адресу та ППК нам пошту [email protected] Будемо вдячні за зворотний зв'язок!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Наталія (Львів)
27 жовт 2023 22:17
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вперше підключила 30.09.2023 послугу, за порадою, що хороший інтернет та спеціалісти. Однак я стикнулася з НЕ компетентністю та некваліфікованими «операторами» і «спеціалістами»! Уже місяць пройшов, а мені договору про підключення інтернету не надали навіть в електронному вигляді не говорячи вже про друкований примірник. 25.10.2023р було здійснено дзвінок до оператора і повідомлено що за адресою вул. Патона користувач вашими послугами буде переїжджати на іншу адресу, інтернет я оплатила за акцією 10=12, тобто на рік часу. Оператор повідомив, що по адресі де буду проживати інтернет НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДКЛЮЧЕНИЙ на даний момент, але він передасть звернення у відділ "монтажу і підключення" і повідомив, що з того відділу передзвонять мені проінформують. Сьогодні уже 27.10 до мене ніхто не дзвонив!!! Телефоную я знову до оператора знову розказую ситуацію і знову мені оператор говорить що інтернету в мене не буде, бо вони не будуть протягувати кабель чи ставити тарілку. Я щось незрозуміла, як можна так відноситися до своїх абонентів??? Людина замовляє у вас послугу за яку ви на ПЕРЕД ПОВІДОМЛЯЄТЕ, ЩО КОШТИ ПОВЕРТАТИ НЕ БУДЕТЕ і ще й ВІДМОВЛЯЄТЕСЯ НАДАВАТИ ПОСЛУГУ. З ЯКОГО ДИВА??!!! Порушення власного ж договору: -розділ 7 п. 7.2 пп. 7.2.1 «За ненадання або неналежне надання послуг Постачальник несе перед Абонентом відповідальність, у тому числі майнову, відповідно до Договору та законодавства.» - розділ 7 п. 7.2 пп. 7.2.3 Питання щодо відшкодування завданих Абонентові фактичних збитків, моральної шкоди через неналежне виконання Постачальником обов’язків, передбачених Договором, вирішуються в судовому порядку. Оператор повідомляє МОЖЕ ПОТІМ, через три місяці ми вам підключимо інтернет, цікаво якби ви відреагували, якби вам так відповіли??? Це взагалі нормальна відповідь оператора за оплачені НАПЕРЕД послуги??? ДОБРЕ ЩО ГРОШІ ОТРИМАЛИ, а послуги надавати не збираються. ЦЕ ВЗАГАЛІ НОРМАЛЬНЕ ВІДНОШЕННЯ???
Відповідь представника ІСП "LinkCom":
Наталіє, нам дуже прикро, що виникла така ситуація. Ми хочемо індивідуально розглянути Ваше звернення щодо цієї ситуації. Напишіть нам в телеграм або вайбер http://t.me/LinkcomChatBot viber://pa?chatURI=linkcomchatbot або на пошту [email protected] та повідомте ваш ППК та номер телефону, щоб ми змогли виправити ситуацію та змінити ваше враження! Будемо вдячні за зворотний зв'язок!
Анонім (Львів)
04 вер 2023 09:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.13 Мбіт/c
Upload:
7.76 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший інтернет у Львові. Якість Інтернету жахлива заявлено 100 Мбит/с, а по факту дай Боже шоб було 10 Мбит/с і то... Це якесь свято має бути, ще й до того всього монополісти.
Відповідь представника ІСП "LinkCom":
Добрий день! Нам дуже прикро і ми розуміємо ваше занепокоєння та розчарування. Ми цінуємо кожного клієнта та зацікавлені у вирішенні вашої проблеми! Будь ласка, напишіть ваш ППК або зв'яжіться з нашою службою підтримки зручним для вас способом: 1) зателефонуйте на гарячу лінію 0800 217 209 2) напишіть нам в телеграм або вайбер http://t.me/LinkcomChatBot viber://pa?chatURI=linkcomchatbot 3) надішліть вашу адресу та ППК нам пошту [email protected] Будемо вдячні за зворотний зв'язок!
Анонім (Львів)
05 лип 2023 23:16
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
23.19 Мбіт/c
Upload:
10.83 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Маючи гігабітне підключення та роутер, який видає до 700 Мбит/с, в результаті маю 23 Мбит/с, через що не завантажуються навіть фільми без пауз, що буває часто.
Відповідь представника ІСП "LinkCom":
Добрий день! Напишіть, будь ласка, нам нашу пошту [email protected] за якою саме адресою Ви користуєтеся інтернетом, щоб ми змогли виправити ситуацію та змінити ваше враження! Будемо вдячні за зворотний зв'язок!
Аноним (Львів)
12 лют 2023 21:37
Переваги:
Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
10.9 Мбіт/c
Upload:
51.9 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Перше враження після підключення жахливе. Підключив швидкість до 350 Мбит/с, а таке відчуття щодо 35 Мбіт/c. При цьому в інших провайдерів Вега видає заявлені 92-100 Мбіт/c з будь-яким сервером. Копійка теж показує себе добре. Не рекомендую!
Відповідь представника ІСП "LinkCom":
Добрий день! Напишіть, будь ласка, нам нашу пошту [email protected] за якою саме адресою Ви користуєтеся послугами, щоб ми змогли виправити ситуацію та змінити ваше враження! Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
Андрій Сувала (Львів)
03 лют 2023 11:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подав заявку на підключення інтернету ще 4-го грудня, отримав інформацію що очікувати на підключення до 20 робочих днів. Відношення до клієнтів жахливе. Після очікування я зателефонував у компанію, сказали що тепер від 20-ти робочих днів через багато бажаючих. Від недавна у них запрацювала акція "Рік без турбот", оплачуєш за цілий рік, та отримуєш підключення до 5-ти робочих днів. Після мого довгого очікування тепер нав'язують мені цей тариф і кожен раз збільшують час очікування, який на даний момент від 27 січня від 30 до 60 робочих днів. Хіба людина, яка вже прочекала на них 40 робочих днів захоче платити за цілий рік щоб протягом 10-ти робочих днів їм ставили інтернет, звісно ні, бо вона очікувала свій інтернет у перший термін який був зазначений ними (до 20 робочих днів). Тепер вони набирають багато людей по тій "акції" і ставлять їм інтернет, а ті люди які замовили інтернет ще до "акції" посилають на три букви. Ще й дзвонять і насміхаються з цього, що ти дурак очікуй дальше, а ми тобі ще не раз подзвонимо щоб ти заплатив 4 тис. грн. за інтернет + 1 тис. підключення щоб ми тобі все ж провели тобі цей довгоочікуваний інтернет. То ж кому шкода свого часу і нервів не очікуйте підключення або ж платіть зразу за "акцію". Співчуваю також людям, які подали заявку до їхньої "класної акції" і тепер очікують н-ну кількість часу. Нормального відношення до клієнтів не має, вони всіх рахують за лохів.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Львів)
10 січ 2023 11:22
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь майже рік. Сервіс - немає такого. Відключення інтернету самим провайдером згідно орієнтованому графіку відключень світла що провайдер знаходить сам.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Київ)
28 груд 2022 11:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ЖАХЛИВИЙ СЕРВІС!!! Орієнтовно 20 Листопада подав заявку на підключення, перетелефонували на наступний день, сказали що підключення можливе, але слід очікувати щонайменше 10 днів. Орієнтовно з 10 грудня спробували зв'язатись щоб дізнатись який статус заявки. Лінії зайняті... перетелефонували числа 20 грудня самі, запропонували підключення за 5 днів, увага вартість.... 4000 грн!!! Ми відмовились, але нам пообіцяли що підключать до Нового Року. Сьогодні подзвонили знову щоб сказати що наразі технічно не можливо підключити, бо слід ставити якесь додаткове обладнання, це при тому що я знаю точно в під'їзді сусіди користуються послугами даного провайдера, а мені ще слід очікувати ще кілька місяців.... ЯК ТАК???!!!
Чи якщо б я погодився на термінове підключення за 4К грн. це обладнання появилось само собою?! Збережіть свої нерви, не зв'язуйтесь з даним провайдером!!!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "Поинтнет"
Анонім (Колоденка)
07 груд 2022 18:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гаряча лінія не працює, бот не працює. Видаляють відгуки в гуглі, якщо вони їм не подобаються. Гаряча лінія не працює уже кілька днів якщо не більше, додзвонитись коли є проблеми з інтернетом не реально, а щоб відключити йобаного провайдера треба буде їхати в їх офіс? А і так пишу з 4джі, бо цей інтернет не працює.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Анонім (Львів)
03 жовт 2022 19:28
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
швидкість скаче як їй хочеться, із заявленої в договорі є певне 20%. При чому в один момент може бути 90 Мбит/с, а в інший 0.01 Мбит/с. Раніше в техпідтримці сказали, що проблема в роутері. Замінив роутер на сучасну модель, супер круту, але що в кінцевому результату? Нічо фактично це поміняло. Швидкість як скакала, так і скаче. Періодично інтернет зникає.
Відповідь представника ІСП "LinkCom":
Добрий день! Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] та повідомте за якою саме адресою Ви користуєтеся інтернетом, щоб ми змогли виправити ситуацію та змінити ваше враження! Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
Аноним (Львів)
25 вер 2022 09:19
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
158.07 Мбіт/c
Upload:
149.82 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Заявленная скорость отличается и это при максимальном тарифе где должно быть до 1 Гбит/с... Не рекомендую.
Відповідь представника ІСП "LinkCom":
Добрий день! Є безліч факторів, які впливають на швидкість. Напишіть, будь ласка, нам нашу пошту [email protected] за якою саме адресою Ви користуєтеся послугами, щоб ми змогли виправити ситуацію та змінити ваше враження!
елена Marchenko (Львів)
01 вер 2022 09:31
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливий провайдер. Хотіли змінити укртелеком на кращого провайдера. В результаті заміни на лінком інтернет працює жахливо, відключається, швидкість не відповідає заявленій. Коли звернулися в офіс, отримали лише хамську поведінку, а не вирішення ситуації. Нікому не раджу.
Відповідь представника ІСП "LinkCom":
Добрий день, Олено! Нам дуже шкода, що у Вас склалося таке враження. Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] за якою саме адресою Ви користуєтеся інтернетом, щоб ми змогли виправити ситуацію та змінити ваше враження! Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Олександр (Львів)
05 серп 2022 03:49
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
38.81 Мбіт/c
Upload:
34.33 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдера рекомендую, але є декілька але: - швидкість менша від заявленої провайдером. Замість обіцяних 100 Мбит/с швидкість до 40 Мбит/с; - ціна в 199 грн/міс за 100 Мбит/с не відповідає якості і є завищеною. Якщо тар. план на 1 ГБ коштує 249 грн/міс, то в такому випадку тарифний план на 100 Мбит/с мав би коштувати в районі 75-100 грн/міс максимум.
Відповідь представника ІСП "LinkCom":
Добрий день, Олександре! Дякуємо за Ваш відгук. Є безліч факторів, які впливають на швидкість. Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] або зателефонуйте в технічну підтримку - 0 800 217 209 (дзвінки безкоштовні), щоб ми змогли виправити ситуацію та змінити Ваше враження!
Максим (Львів)
18 квіт 2022 20:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шановні люди. Якощ ви вибираєте собі інтернет провайдер, то декілька разів подумайте перед тим, як звертатися до LinkCom. Нас спочатку неділю морозили і ніяк не могли приїхати та підключити. А сьогодні приїхали, зробили аби як, так поспішали, що навіть не встигли перевірити. Інтернет то працює, то не працює. Тепер дзвонимо до них, а вони годують нас тим, шо рам передзвонять і толку з того нуль. Річ не в тих 700 грн, що ми віддали за підключення. Якщо, ви вважаете, шо для того, щоб зробити все якісно потрібно 1000 грн, то так і скажіть, бо ви доставляєте нам зайві, никому не потрібні у цей час проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Львів)
24 бер 2022 14:00
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
23.81 Мбіт/c
Upload:
6.57 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Изредка около 20 Мбит/с, а всегда 6-10 Мбит/с. Слишком часто полное отсутствие интернета без предупреждения. А плата 199 грн.
Відповідь представника ІСП "LinkCom":
Добрий день! Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження. Ми завжди попереджаємо про технічні роботи чи перебої в мережі. Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] або зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 217 209 (дзвінки безкоштовні) для вирішення ситуації.
Ірина (Львів)
15 лют 2022 12:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
НЕ ЗВ'ЯЗУЙТЕСЬ! Забрали у мене занадто багато часу і постійно "футболили"! Ще 4 січня я за допомогою оператора подала заявку на підключення. І до 10 лютого, тобто більше місяця, я чекала на підключення, а оператори мене по три рази переадресовували, або казали, що "найближчим часом" мені перетелефонують. На жаль, "найближчий час" не уточнювали і, на жаль, навіть через декілька робочих днів мені не дзвонили! Хоч при подачі заявки мені сказали, що в сусідів вже підключено, ще й оптоволокно (тобто взагалі проблем не буде) і максимум протягом 10 робочих днів в мене буде Інтернет. Декілька разів дзвонила, нагадувала, питала, оскільки дуже треба Інтернет! А мені відповідали, що то свята, то погода погана, і сьогодні нарешті я зателефонувала знову, і мені сказали, що неможливо з кимось зв'язатись і мені просто його не підключать. ПРЕКРАСНО! "Футболити" у них виходить дуже гарно, а от надавати якісні послуги і не морочити людям голови - якось не виходить...
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Марія Лінг (Львів)
01 лют 2022 10:45
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Рік була у захваті від провайдера і роботи контакт центру. А зараз це жах.... Кожне відключення світла означає що інтернету не буде мінімум півдня. В контакт центр намагаюсь дозвонитись вже годину. Постійно дякують за терпіння. Однозначно буду переходити на іншого провайдера.
Зіпсувся Лінком. Абсолютно зіпсувся...
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Ярина (Львів)
19 січ 2022 22:57
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Тарифи ростуть, а якість ні!!! Дивно чому для нових клієнтів є акції а для тих хто користується послугами лише збільшення тарифів???
Відповідь представника ІСП "LinkCom":
Добрий день, Ярино! Дякуємо за Ваш відгук. Ми встановлюємо актуальні ціни на ринку телекомунікацій, також у нас завжди є вигідні акції. Акція "10=12", поповнивши авансом на суму за 10 місяців, Ви отримаєте ще 2 місяці безкоштовного інтернету. Акція є безтерміновою. Акція "Для друга" - запросіть своїх друзів та знайомих приєднатись до мережі “LinkCom” та отримуйте по 200 грн на рахунок! Кількість нових абонентів, які будуть запрошені за допомогою акції “Для друга” – необмежена.
Наталя (Львів)
26 лист 2021 19:04
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
33.34 Мбіт/c
Upload:
38.93 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету жахлива з кожним днем все гірше і гірше. Постійно перезавантажуємо систему. Некомпетентність кол центру вражає (Соломія). Причина неусунена. Нераджу цю фірму.
Відповідь представника ІСП "LinkCom":
Добрий день, Наталю! Дякуємо за Ваш відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження. Напишіть, будь ласка, нам на пошту [email protected] або зателефонуйте на гарячу лінію 0 800 217 209 (дзвінки безкоштовні) для вирішення ситуації.
Анонім (Львів)
16 вер 2021 16:19
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Зняли квартиру. Лінком стоїть у більшості квартир, навіть у сусіда, проте в нас підключати вони не бажають, так як "не зручно". Я і рієлтор в шоці. Майстри просто лінуються виконувати свою роботу. Відповідальності ніякої. Запропонували всі можливі варіанти - на всі відмовили. Жахливий провайдер. Не рекомендую.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Центр сервисного обслуживания"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг