Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Усі відгуки
Павел Калашников (Чернівці)
25 жовт 2019 22:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.97 Мбіт/c
Upload:
11.24 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
И снова здравствуй вечер! Днем, когда нормальная скорость - предлагают прислать проверяющего. Вечером - опять капец интернету! В ответ на обращения хают домашнее оборудование "У вас дешевый китайский роутер" Да нет! У меня нормальный роутер, полученный при подключению к интернету. И вечером у него не меняются характеристики! Тариф поднялся, а скорость упала. Где обещанные 100 Мбит/с?
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Добрый день. Мы вам написали в Фейсбуке на ваше обращение после долгой переписки "Для того что бы понять что происходит у вас конкретно, необходимо что бы мастер пришел к вам, протестировал кабель, проверил наше оборудование и смог понять причину почему такая скорость, почему один день у вас так, а завтра иначе. Это не гадание на кофейной гуще, и как и у врачей мы не можем лечить по фотографии. Нужно провести диагностику. Связь мы не восстановили - она у вас постоянно, но вот причин по которым у вас падает скорость может быть миллион - от плохого коннектора до уставшего уже роутера. Для этого и требуется выход мастера на место. Если вы отказываетесь - завтра может быть ситуация что у вас снова упадет скорость - и вы снова к нам обратитесь с тем же вопросом. Проще установить причину и устранить ее." Мы не говорили что у вас дешевый китайский роутер. Мы вам конкретно написали - что необходим выход мастера, для того что бы установить причину, но вместо того что бы решить этот вопрос, вы везде пишете негатив - в чем логика ? Мы вам готовы помочь - но вы отказываетесь по неизвестным и непонятным для нас причинам.
Аноним (Чернівці)
24 жовт 2019 23:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9 Мбіт/c
Upload:
10.61 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость отвратительная. Заявленные "" Компанія Лангейт пропонує користувачам швидкісний, якісний та надійний інтернет за помірними цінами."" - никак не отвечает действительности!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Зазавичай якщо клієнт хоче вирішити проблему він не ховається під іменем Анонім, бо це принаймні не логічно, якщо звичайно цей відгук не є замовленням. Також не зрозуміло чи звертались ви на гарячу лінію про допомогу, і який був результат. Клієнтам які звертаються до нас ми завжди допомогаємо, і тому у них не має потреби писати тут. Третій варіант - проблема може бути не тільки у нас, але й у вас - якщо ви наприклад купили дешевий китайський роутер, або користуєтесь технікою яка вже морально застаріла. В будь якому випадку для цього потрібно спілкуватись і розуміти причини, а не писати гнівні пости без будь якої конкретики.
Аноним (Новоселиця)
11 жовт 2019 09:06
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В Новоселице просто жопа а не лангейт, обучите свой персонал!!!! При обращении в службу поддержки цитирую: Я: добрый день, у меня глючит инет. поддержка: а у вас есть роутер? Я: нету. поддержка: поэтому у вас и глючит инет!!! КАК ОНО ВЗАИМОСВЯЗАНО??? Обучите свой персонал, с таким подходом не долго вашей конторе осталось, я говорю именно о Новоселице, вообщем не рекомендую, платите хз за что...
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Нам дуже сумно що ви зіштовхнулись з поганим сервісом. Ми проведемо навчання з персоналом і надалі будемо працювати над підвищенням рівня операторів. Дякуємо за інформацію, яку ви надали.
Аноним (Чернівці)
01 серп 2019 12:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Скоростью доволен, ценой тоже. Работает хорошо. Пользуюсь я и вся моя семья. Советую всем друзьям и не только.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Аноним (Чернівці)
29 лип 2019 22:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Нормальный интернет. Если видите отзывы с других сетей (IP-адресов), то это точно заказные - от конкурентов.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Аноним (Чернівці)
26 лип 2019 23:04
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
9.43 Мбіт/c
Upload:
12.14 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасный интернет: скорости заявленной нет, постоянные перепады. Одни проблемы. Вроде оптика уже, а все тоже самое.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Для оперативного вирішення вашої проблеми прохання при написанні відгуку зазначати в полі "ім'я" додатково номер особового рахунку(логін). Якщо ви наш абонент - не має сенсу писати від імені Аноніма, якщо ви дійсно хочете вирішення вашого питання.
Аноним (Чернівці)
26 лип 2019 15:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет нормальний. Всі питання вирішуються перезавантаженням власного обладнання. Бувають деколи глобальні речі - але завжди інформація на сайті. Не бачу особливих проблем з цим провайдером.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Аноним (Чернівці)
24 лип 2019 20:17
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
76.95 Мбіт/c
Upload:
39.7 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость ниже заявленной. Частые аварии в моем районе. Иногда трудно дозвонится. Был "опенсвит" думал "лангейт" получше, но все одно и тоже....о!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
25.07.2019 року. Доброго дня. Дякуємо за відгук. Просимо надати ваші дані - логін, телефон або адресу щоб ми мали змогу детально розібратись в ситуації. Щоб бути справедливим - потрібно проаналізувати всі аспекти ,які можуть призвести до погіршення зв'язку. Для збереження конфіденційності ви можете надіслати ваші дані на емейл [email protected].
Ми обов'язково розберемось і вирішимо це питання.
26.07.2019 року Нажаль від вас ніякої інформації не надійшло
Анонім (Чудей)
23 лип 2019 09:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Абсолютно нормальный провайдер. Звичайно бувають проблеми - але дуже рідко. Потрібно слідкувати за своєю технікою - в більшості випадків вона є причиною збоїв.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Відгук залишений з IP адреси провайдера Компьютерная сеть "DnestrNET"
Аноним (Чернівці)
19 черв 2019 18:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Давно пользуюсь лангейтом, всем рекомендую. Особо понравились постоянные акции, всегда стараюсь принимать участие. :)
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Аноним (Чернівці)
08 черв 2019 19:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
15.41 Мбіт/c
Upload:
3.92 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я абонент зі стажем, але такої ганебної швидкості не пам'ятаю. Що це таке?!!!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Підкажіть будь ласка чи звертались ви на гарячу лінію 0503740674 ? Причин може бути багато - одна з основних по останній статистиці- некоректна робота кінцевого обладнання абонента. Якщо ви звертались - повідомте дату і час звернення - ми розберемось. В любому випадку звертайтесь - ми вам допоможемо.
Аноним (Новоселиця)
04 черв 2019 21:00
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Все плохо хуже. Не видел за пять лет пользования одни нервы. А сейчас ещё хуже дождь идёт интернета нет. Простой дождь без. Ветра урагана ну вы поняли. Короче дерьмо дерьмом буду искать другого провайдера если найду вечно лагает сил нет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Олег (Сторожинець)
18 квіт 2019 21:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже другу добу в нас відсутній інтернет зв’язок, у тех центрі відповідають «несправність»... Хіба я плачу за дні несправності??? В мене робота через інтернет і протягом цих 2-ох днів я втратив ~500 грн., «лангейт» готовий їх мені компенсувати??? Про якість інтернету я взагалі мовчу. Укртелеком 10 років назад був кращим ніж лангейт тепер!!! Повний відстій!!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
18.04.2019 . Доброго дня. Дякуємо за відгук. Для того щоб розібратись в ситуації та зрозуміти в чому труднощі, будь ласка відправте на емейл [email protected] вашу персональну інформацію : логін, або адресу проживання, або на кого зареєстрований інтернет. Ми обов'язково розберемось в ситуації і повідомимо вам про результат. Якщо простій більше доби, згідно договору оферти ви маєте право на компенсацію за кожен день відсутності інтернету понад добу.(тобто якщо дві доби - ми компенсуємо за одну добу вартість інтернету, для цього потрібно звернутись з письмовою заявою в Сторожинецьке відділення).
22.04.2019 року. Нажаль інформація від вас не надходила.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Mark (Хотин)
12 квіт 2019 02:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Худший интернет, хуже не придумать! Всегда пропадает интернет в самый не подходящий момент! Качество интернета говно, не подключайте себе этот интернет!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Ми готові вам допомогти, поясніть будь ласка з чим конкретно труднощі ? Також прохання надати на емейл [email protected] ваші ідентифікаційні дані: логін, або адресу, або на кого зареєстрований інтернет. Очікуємо на вашу відповідь.
15.04.2019 Нажаль відповідь від вас ми так і неотримали.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Телекоммуникационная Компания МАРОСНЕТ"
Анонім (Чернівці)
28 бер 2019 14:23
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Як раз, "шановний бот" є клієнтом ООО "Лангейт". По-перше до вас і дзвонив і заходив, стосоно тих питань, які не були вирішені. Виникає питання для чого тоді мої контакти. Що зміниться? По-друге відгуки від 26 та 27 березня відповідають дійсності.І мені, і не тільки мені думаю, не потрібні ваші коментарі, а треба позитивне вирішення питання і покращення швидкості інтернету, вчасне інформування клієнтів про зміну тарифів та справедливе ставлення до клієнтів. Я ще думаю, можна відмінити місячну оплату за послугу "Аванс", а саме оплата за 5 днів користування. Тобто надається пакет на цілий місяць, клієнт платить. Не надається інтернет на цілий міс., знімається оплата за час користування. Бо якщо у вас ремонтні роботи по 2-3 дня, а може і більше, ви клієнтам перерахунок не робете. Рекомендую покращити саму систему надання послуг, а саме інтернету, справедливий підхід до клієнтів, запровадити СМС-інформування про недоліки, зміну тарифів, про проведення робіт, тимчасове відключення інтернету (не тільки СМС-інформування про нестачу коштів на рахунку). Не коментуйте, а оперативно і якісно вирішуйте проблеми, на що ми клієнти і сподіваємося. Ще раз наголошую Ваших коментарів, я не потребую.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Дякуємо за ваші відгуки,які ви залишили. Оскільки вони написані з ІР адреси Укртелекому та ви не надали жодної контаткної інформації, по яким ми можемо ідентифікувати вас як нашого клієнта, нажаль ми не в стані вам надати відповідь або допомогу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Чернівці)
28 бер 2019 11:45
Переваги:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Одразу не раджу цього провайдера! Після проведення ними технічно-ремонтних робіт пропав інтернет, вони кажуть, що в них все добре, проблема в нашому комп"ютері, комп"ютер новий, викликали майстра пару разів, оплачували ремонтні роботи, хоч проблема була саме в них. Кажуть що роутери в них не професійні, і взагалі в них роутерів немає, щоб купували самі, щоб був хороший, за це вони не відповідають. Інтернета так і немає, але оплачувати потрібно, бо у них все добре. Не раджу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Чернівці)
27 бер 2019 12:55
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
"Самостійно ми тарифи не змінюємо - лише з прямої вказівки клієнта" цитата попередньої відповіді представника ООО "Лангейт". Змінюєте, шановні. Змінюєте, навіть без смс-інформування клієнта. А про "вказівки клієнта" взагалі мовчіть. І дурете людей, більше навіть, як банки. Сьогоднішній "Лангейт" не порівняти з тим, що був 5-6 років тому.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Шановний бот ! По перше ви не надали жодної контактної інформації - а отже не є нашим клієнтом, про що свідчить і ваша IP адреса. По друге - не очікуйте на наші коментарі, оскільки ми не коментуємо інформацію, яка не співпадає з дійсністю.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Чернівці)
26 бер 2019 14:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Є у них цікава послуга аванс, 5 днів користування в кредит. Скористався і я авансом, в середині місяця замовив, послуга по часу було надана, як положено. До того у мене було 40 грн на рахунку, мені було повідомлено на початку березня, що я не зможу при такому балансі користуватися інтернетом, треба оплатити на цілий місяць. Думав хвате на ті 5 днів авансу. А далі саме цікаве. Дивишся баланс з метою заплатити за наступний вже місяць, а там борг 80 грн. Тобто за 5 днів користування, платиш як за цілий місяць. Ще при обіцяній швидкості у 100 Мбит/с, коливається від 13 до 17,21 Мбит/с. Оператори теж ніякі, не консультують фахово та не надають повної інформації. Самостійно можуть тобі поміняти тариф на більш дорожчий, не те що без згоди, а прямо без повідомлення абонента, підпільно. Повна хєрня! На початку, якось інакше надавались послуги. Нікому не рекомендую Лангейт, навіть своїм ворогам.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. З метою надання повної та фахової консультації надайте будь ласка вашу адресу або контактні дані для з'ясування достовірності наданої вами інформації. Що стосується абонплати - то згідно з договору оферти абонплата - це є фіксована плата за місяць, не залежно від терміну використання послуги. І тут є логіка - ми несемо витрати на обслуговування обладнання з якого ви включені щомісячно, незалежно від того чи користуєтесь ви ним чи ні, і порт зарезервований за вами. По друге - тариф 80 грн - на сьогодні це мінімальний тариф серед операторів, і судячи по всьому ми вам його не змінювали досить давно, проте напевно ви цього не помітили. Самостійно ми тарифи не змінюємо - лише з прямої вказівки клієнта або попереджаємо заздалегідь на сайті якщо мова йде про зміну тарифів у групи клієнтів. Ми завжди допомогаємо своїм клієнтам, і ті клієнти що звертаються до нас отримують і консультації і нашу підтримку.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Василий (Новоселиця)
21 бер 2019 21:33
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
88.35 Мбіт/c
Upload:
71.53 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Раджу цього провайдера для користування послугами. Скоро виповнюється 5 років як я користуюся послугами Лангейт. Всякого різного було за весь термін впевнено поставлю 5 зірочок. Чому? Тому, що: пінг 10-18 мс, швидкість на 90-95% від заявленої; + найсерйозніші поломки майже завжди виправляли за добу і тут же єдиний суттєвий, коли глобальна поломка, телефони підтримки як правило у відключці і приходиться здогадуватись в чому проблема самостійно. А щодо відсутності інтернету раз у рік, а в тяжкі часи і пару раз було за місяць - у кого їх не буває, та й не в печері живемо, смартфон виручає, це недолік, але для мене прийнятний.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за обєктивний відгук !!!
Анонім (Чудей)
16 бер 2019 20:51
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ну и говно конечно. Интернет говно, техподдержка еще большее говно, надо ждать неделями если интернет не работает.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Задля розуміння проблематики повідомте будь ласка коли ви звертались на підтримку, які саме скарги на інтернет, та ваші контактні дані. Дякуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера Компьютерная сеть "DnestrNET"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг