Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 259
рекомендують: 116 чол
не рекомендують: 143 чол
ТОВ "Лангейт"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 20 червня 2023
Шановні абоненти! Для оперативного вирішення вашої проблеми прохання при написанні відгуку зазначати в полі "ім'я" додатково номер особового рахунку(логін). Інакше нам важко Вас ідентифікувати за загальними даними. Компанія Лангейт пропонує користувачам швидкісний, якісний та надійний інтернет за помірними цінами. Також додатково для наших клієнтів ми пропонуємо цифрове телебачення від відомих брендів: Megogo, власне цифрове телебачення LANGATE.TV та кабельне телебачення. Більш детально з нашими пропозиціями можна ознайомитись на сайті: https://langate.ua/. Акційні пропозиції за посиланням: https://langate.ua/services/internet/shares. Способи зв'язку по технічним та іншим питанням: Телефон: 0503740674 (Вайбер) - багатоканальний, Facebook: https://www.facebook.com/LangateIsp/, чат бот на сайті langate.ua
З повагою, ТОВ "Лангейт"
Павел Калашников (Чернівці)
25 жовт 2019 22:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.97 Мбіт/c
Upload:
11.24 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
И снова здравствуй вечер! Днем, когда нормальная скорость - предлагают прислать проверяющего. Вечером - опять капец интернету! В ответ на обращения хают домашнее оборудование "У вас дешевый китайский роутер" Да нет! У меня нормальный роутер, полученный при подключению к интернету. И вечером у него не меняются характеристики! Тариф поднялся, а скорость упала. Где обещанные 100 Мбит/с?
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Добрый день. Мы вам написали в Фейсбуке на ваше обращение после долгой переписки "Для того что бы понять что происходит у вас конкретно, необходимо что бы мастер пришел к вам, протестировал кабель, проверил наше оборудование и смог понять причину почему такая скорость, почему один день у вас так, а завтра иначе. Это не гадание на кофейной гуще, и как и у врачей мы не можем лечить по фотографии. Нужно провести диагностику. Связь мы не восстановили - она у вас постоянно, но вот причин по которым у вас падает скорость может быть миллион - от плохого коннектора до уставшего уже роутера. Для этого и требуется выход мастера на место. Если вы отказываетесь - завтра может быть ситуация что у вас снова упадет скорость - и вы снова к нам обратитесь с тем же вопросом. Проще установить причину и устранить ее." Мы не говорили что у вас дешевый китайский роутер. Мы вам конкретно написали - что необходим выход мастера, для того что бы установить причину, но вместо того что бы решить этот вопрос, вы везде пишете негатив - в чем логика ? Мы вам готовы помочь - но вы отказываетесь по неизвестным и непонятным для нас причинам.
Аноним (Чернівці)
24 жовт 2019 23:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9 Мбіт/c
Upload:
10.61 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость отвратительная. Заявленные "" Компанія Лангейт пропонує користувачам швидкісний, якісний та надійний інтернет за помірними цінами."" - никак не отвечает действительности!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Зазавичай якщо клієнт хоче вирішити проблему він не ховається під іменем Анонім, бо це принаймні не логічно, якщо звичайно цей відгук не є замовленням. Також не зрозуміло чи звертались ви на гарячу лінію про допомогу, і який був результат. Клієнтам які звертаються до нас ми завжди допомогаємо, і тому у них не має потреби писати тут. Третій варіант - проблема може бути не тільки у нас, але й у вас - якщо ви наприклад купили дешевий китайський роутер, або користуєтесь технікою яка вже морально застаріла. В будь якому випадку для цього потрібно спілкуватись і розуміти причини, а не писати гнівні пости без будь якої конкретики.
Аноним (Новоселиця)
11 жовт 2019 09:06
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В Новоселице просто жопа а не лангейт, обучите свой персонал!!!! При обращении в службу поддержки цитирую: Я: добрый день, у меня глючит инет. поддержка: а у вас есть роутер? Я: нету. поддержка: поэтому у вас и глючит инет!!! КАК ОНО ВЗАИМОСВЯЗАНО??? Обучите свой персонал, с таким подходом не долго вашей конторе осталось, я говорю именно о Новоселице, вообщем не рекомендую, платите хз за что...
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Нам дуже сумно що ви зіштовхнулись з поганим сервісом. Ми проведемо навчання з персоналом і надалі будемо працювати над підвищенням рівня операторів. Дякуємо за інформацію, яку ви надали.
Аноним (Чернівці)
01 серп 2019 12:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Скоростью доволен, ценой тоже. Работает хорошо. Пользуюсь я и вся моя семья. Советую всем друзьям и не только.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Аноним (Чернівці)
29 лип 2019 22:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Нормальный интернет. Если видите отзывы с других сетей (IP-адресов), то это точно заказные - от конкурентов.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Аноним (Чернівці)
26 лип 2019 23:04
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
9.43 Мбіт/c
Upload:
12.14 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасный интернет: скорости заявленной нет, постоянные перепады. Одни проблемы. Вроде оптика уже, а все тоже самое.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Для оперативного вирішення вашої проблеми прохання при написанні відгуку зазначати в полі "ім'я" додатково номер особового рахунку(логін). Якщо ви наш абонент - не має сенсу писати від імені Аноніма, якщо ви дійсно хочете вирішення вашого питання.
Аноним (Чернівці)
26 лип 2019 15:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет нормальний. Всі питання вирішуються перезавантаженням власного обладнання. Бувають деколи глобальні речі - але завжди інформація на сайті. Не бачу особливих проблем з цим провайдером.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Аноним (Чернівці)
24 лип 2019 20:17
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
76.95 Мбіт/c
Upload:
39.7 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость ниже заявленной. Частые аварии в моем районе. Иногда трудно дозвонится. Был "опенсвит" думал "лангейт" получше, но все одно и тоже....о!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
25.07.2019 року. Доброго дня. Дякуємо за відгук. Просимо надати ваші дані - логін, телефон або адресу щоб ми мали змогу детально розібратись в ситуації. Щоб бути справедливим - потрібно проаналізувати всі аспекти ,які можуть призвести до погіршення зв'язку. Для збереження конфіденційності ви можете надіслати ваші дані на емейл [email protected]. Ми обов'язково розберемось і вирішимо це питання. 26.07.2019 року Нажаль від вас ніякої інформації не надійшло
Анонім (Чудей)
23 лип 2019 09:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Абсолютно нормальный провайдер. Звичайно бувають проблеми - але дуже рідко. Потрібно слідкувати за своєю технікою - в більшості випадків вона є причиною збоїв.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Відгук залишений з IP адреси провайдера Компьютерная сеть "DnestrNET"
Аноним (Чернівці)
19 черв 2019 18:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Давно пользуюсь лангейтом, всем рекомендую. Особо понравились постоянные акции, всегда стараюсь принимать участие. :)
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Аноним (Чернівці)
08 черв 2019 19:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
15.41 Мбіт/c
Upload:
3.92 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я абонент зі стажем, але такої ганебної швидкості не пам'ятаю. Що це таке?!!!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Підкажіть будь ласка чи звертались ви на гарячу лінію 0503740674 ? Причин може бути багато - одна з основних по останній статистиці- некоректна робота кінцевого обладнання абонента. Якщо ви звертались - повідомте дату і час звернення - ми розберемось. В любому випадку звертайтесь - ми вам допоможемо.
Аноним (Новоселиця)
04 черв 2019 21:00
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Все плохо хуже. Не видел за пять лет пользования одни нервы. А сейчас ещё хуже дождь идёт интернета нет. Простой дождь без. Ветра урагана ну вы поняли. Короче дерьмо дерьмом буду искать другого провайдера если найду вечно лагает сил нет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Олег (Сторожинець)
18 квіт 2019 21:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже другу добу в нас відсутній інтернет зв’язок, у тех центрі відповідають «несправність»... Хіба я плачу за дні несправності??? В мене робота через інтернет і протягом цих 2-ох днів я втратив ~500 грн., «лангейт» готовий їх мені компенсувати??? Про якість інтернету я взагалі мовчу. Укртелеком 10 років назад був кращим ніж лангейт тепер!!! Повний відстій!!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
18.04.2019 . Доброго дня. Дякуємо за відгук. Для того щоб розібратись в ситуації та зрозуміти в чому труднощі, будь ласка відправте на емейл [email protected] вашу персональну інформацію : логін, або адресу проживання, або на кого зареєстрований інтернет. Ми обов'язково розберемось в ситуації і повідомимо вам про результат. Якщо простій більше доби, згідно договору оферти ви маєте право на компенсацію за кожен день відсутності інтернету понад добу.(тобто якщо дві доби - ми компенсуємо за одну добу вартість інтернету, для цього потрібно звернутись з письмовою заявою в Сторожинецьке відділення). 22.04.2019 року. Нажаль інформація від вас не надходила.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Mark (Хотин)
12 квіт 2019 02:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Худший интернет, хуже не придумать! Всегда пропадает интернет в самый не подходящий момент! Качество интернета говно, не подключайте себе этот интернет!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Ми готові вам допомогти, поясніть будь ласка з чим конкретно труднощі ? Також прохання надати на емейл [email protected] ваші ідентифікаційні дані: логін, або адресу, або на кого зареєстрований інтернет. Очікуємо на вашу відповідь. 15.04.2019 Нажаль відповідь від вас ми так і неотримали.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Телекоммуникационная Компания МАРОСНЕТ"
Анонім (Чернівці)
28 бер 2019 14:23
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Як раз, "шановний бот" є клієнтом ООО "Лангейт". По-перше до вас і дзвонив і заходив, стосоно тих питань, які не були вирішені. Виникає питання для чого тоді мої контакти. Що зміниться? По-друге відгуки від 26 та 27 березня відповідають дійсності.І мені, і не тільки мені думаю, не потрібні ваші коментарі, а треба позитивне вирішення питання і покращення швидкості інтернету, вчасне інформування клієнтів про зміну тарифів та справедливе ставлення до клієнтів. Я ще думаю, можна відмінити місячну оплату за послугу "Аванс", а саме оплата за 5 днів користування. Тобто надається пакет на цілий місяць, клієнт платить. Не надається інтернет на цілий міс., знімається оплата за час користування. Бо якщо у вас ремонтні роботи по 2-3 дня, а може і більше, ви клієнтам перерахунок не робете. Рекомендую покращити саму систему надання послуг, а саме інтернету, справедливий підхід до клієнтів, запровадити СМС-інформування про недоліки, зміну тарифів, про проведення робіт, тимчасове відключення інтернету (не тільки СМС-інформування про нестачу коштів на рахунку). Не коментуйте, а оперативно і якісно вирішуйте проблеми, на що ми клієнти і сподіваємося. Ще раз наголошую Ваших коментарів, я не потребую.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Дякуємо за ваші відгуки,які ви залишили. Оскільки вони написані з ІР адреси Укртелекому та ви не надали жодної контаткної інформації, по яким ми можемо ідентифікувати вас як нашого клієнта, нажаль ми не в стані вам надати відповідь або допомогу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Чернівці)
28 бер 2019 11:45
Переваги:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Одразу не раджу цього провайдера! Після проведення ними технічно-ремонтних робіт пропав інтернет, вони кажуть, що в них все добре, проблема в нашому комп"ютері, комп"ютер новий, викликали майстра пару разів, оплачували ремонтні роботи, хоч проблема була саме в них. Кажуть що роутери в них не професійні, і взагалі в них роутерів немає, щоб купували самі, щоб був хороший, за це вони не відповідають. Інтернета так і немає, але оплачувати потрібно, бо у них все добре. Не раджу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Чернівці)
27 бер 2019 12:55
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
"Самостійно ми тарифи не змінюємо - лише з прямої вказівки клієнта" цитата попередньої відповіді представника ООО "Лангейт". Змінюєте, шановні. Змінюєте, навіть без смс-інформування клієнта. А про "вказівки клієнта" взагалі мовчіть. І дурете людей, більше навіть, як банки. Сьогоднішній "Лангейт" не порівняти з тим, що був 5-6 років тому.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Шановний бот ! По перше ви не надали жодної контактної інформації - а отже не є нашим клієнтом, про що свідчить і ваша IP адреса. По друге - не очікуйте на наші коментарі, оскільки ми не коментуємо інформацію, яка не співпадає з дійсністю.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Чернівці)
26 бер 2019 14:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Є у них цікава послуга аванс, 5 днів користування в кредит. Скористався і я авансом, в середині місяця замовив, послуга по часу було надана, як положено. До того у мене було 40 грн на рахунку, мені було повідомлено на початку березня, що я не зможу при такому балансі користуватися інтернетом, треба оплатити на цілий місяць. Думав хвате на ті 5 днів авансу. А далі саме цікаве. Дивишся баланс з метою заплатити за наступний вже місяць, а там борг 80 грн. Тобто за 5 днів користування, платиш як за цілий місяць. Ще при обіцяній швидкості у 100 Мбит/с, коливається від 13 до 17,21 Мбит/с. Оператори теж ніякі, не консультують фахово та не надають повної інформації. Самостійно можуть тобі поміняти тариф на більш дорожчий, не те що без згоди, а прямо без повідомлення абонента, підпільно. Повна хєрня! На початку, якось інакше надавались послуги. Нікому не рекомендую Лангейт, навіть своїм ворогам.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. З метою надання повної та фахової консультації надайте будь ласка вашу адресу або контактні дані для з'ясування достовірності наданої вами інформації. Що стосується абонплати - то згідно з договору оферти абонплата - це є фіксована плата за місяць, не залежно від терміну використання послуги. І тут є логіка - ми несемо витрати на обслуговування обладнання з якого ви включені щомісячно, незалежно від того чи користуєтесь ви ним чи ні, і порт зарезервований за вами. По друге - тариф 80 грн - на сьогодні це мінімальний тариф серед операторів, і судячи по всьому ми вам його не змінювали досить давно, проте напевно ви цього не помітили. Самостійно ми тарифи не змінюємо - лише з прямої вказівки клієнта або попереджаємо заздалегідь на сайті якщо мова йде про зміну тарифів у групи клієнтів. Ми завжди допомогаємо своїм клієнтам, і ті клієнти що звертаються до нас отримують і консультації і нашу підтримку.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Василий (Новоселиця)
21 бер 2019 21:33
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
88.35 Мбіт/c
Upload:
71.53 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Раджу цього провайдера для користування послугами. Скоро виповнюється 5 років як я користуюся послугами Лангейт. Всякого різного було за весь термін впевнено поставлю 5 зірочок. Чому? Тому, що: пінг 10-18 мс, швидкість на 90-95% від заявленої; + найсерйозніші поломки майже завжди виправляли за добу і тут же єдиний суттєвий, коли глобальна поломка, телефони підтримки як правило у відключці і приходиться здогадуватись в чому проблема самостійно. А щодо відсутності інтернету раз у рік, а в тяжкі часи і пару раз було за місяць - у кого їх не буває, та й не в печері живемо, смартфон виручає, це недолік, але для мене прийнятний.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за обєктивний відгук !!!
Анонім (Чудей)
16 бер 2019 20:51
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ну и говно конечно. Интернет говно, техподдержка еще большее говно, надо ждать неделями если интернет не работает.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Задля розуміння проблематики повідомте будь ласка коли ви звертались на підтримку, які саме скарги на інтернет, та ваші контактні дані. Дякуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера Компьютерная сеть "DnestrNET"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг