Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 259
рекомендують: 116 чол
не рекомендують: 143 чол
ТОВ "Лангейт"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 20 червня 2023
Шановні абоненти! Для оперативного вирішення вашої проблеми прохання при написанні відгуку зазначати в полі "ім'я" додатково номер особового рахунку(логін). Інакше нам важко Вас ідентифікувати за загальними даними. Компанія Лангейт пропонує користувачам швидкісний, якісний та надійний інтернет за помірними цінами. Також додатково для наших клієнтів ми пропонуємо цифрове телебачення від відомих брендів: Megogo, власне цифрове телебачення LANGATE.TV та кабельне телебачення. Більш детально з нашими пропозиціями можна ознайомитись на сайті: https://langate.ua/. Акційні пропозиції за посиланням: https://langate.ua/services/internet/shares. Способи зв'язку по технічним та іншим питанням: Телефон: 0503740674 (Вайбер) - багатоканальний, Facebook: https://www.facebook.com/LangateIsp/, чат бот на сайті langate.ua
З повагою, ТОВ "Лангейт"
Аноним (Чернівці)
01 серп 2019 12:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Скоростью доволен, ценой тоже. Работает хорошо. Пользуюсь я и вся моя семья. Советую всем друзьям и не только.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Аноним (Чернівці)
29 лип 2019 22:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Нормальный интернет. Если видите отзывы с других сетей (IP-адресов), то это точно заказные - от конкурентов.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Аноним (Чернівці)
26 лип 2019 23:04
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
9.43 Мбіт/c
Upload:
12.14 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасный интернет: скорости заявленной нет, постоянные перепады. Одни проблемы. Вроде оптика уже, а все тоже самое.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Для оперативного вирішення вашої проблеми прохання при написанні відгуку зазначати в полі "ім'я" додатково номер особового рахунку(логін). Якщо ви наш абонент - не має сенсу писати від імені Аноніма, якщо ви дійсно хочете вирішення вашого питання.
Аноним (Чернівці)
26 лип 2019 15:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет нормальний. Всі питання вирішуються перезавантаженням власного обладнання. Бувають деколи глобальні речі - але завжди інформація на сайті. Не бачу особливих проблем з цим провайдером.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Аноним (Чернівці)
24 лип 2019 20:17
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
76.95 Мбіт/c
Upload:
39.7 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость ниже заявленной. Частые аварии в моем районе. Иногда трудно дозвонится. Был "опенсвит" думал "лангейт" получше, но все одно и тоже....о!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
25.07.2019 року. Доброго дня. Дякуємо за відгук. Просимо надати ваші дані - логін, телефон або адресу щоб ми мали змогу детально розібратись в ситуації. Щоб бути справедливим - потрібно проаналізувати всі аспекти ,які можуть призвести до погіршення зв'язку. Для збереження конфіденційності ви можете надіслати ваші дані на емейл [email protected]. Ми обов'язково розберемось і вирішимо це питання. 26.07.2019 року Нажаль від вас ніякої інформації не надійшло
Анонім (Чудей)
23 лип 2019 09:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Абсолютно нормальный провайдер. Звичайно бувають проблеми - але дуже рідко. Потрібно слідкувати за своєю технікою - в більшості випадків вона є причиною збоїв.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Відгук залишений з IP адреси провайдера Компьютерная сеть "DnestrNET"
Аноним (Чернівці)
19 черв 2019 18:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Давно пользуюсь лангейтом, всем рекомендую. Особо понравились постоянные акции, всегда стараюсь принимать участие. :)
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Аноним (Чернівці)
08 черв 2019 19:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
15.41 Мбіт/c
Upload:
3.92 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я абонент зі стажем, але такої ганебної швидкості не пам'ятаю. Що це таке?!!!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Підкажіть будь ласка чи звертались ви на гарячу лінію 0503740674 ? Причин може бути багато - одна з основних по останній статистиці- некоректна робота кінцевого обладнання абонента. Якщо ви звертались - повідомте дату і час звернення - ми розберемось. В любому випадку звертайтесь - ми вам допоможемо.
Олег (Сторожинець)
18 квіт 2019 21:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже другу добу в нас відсутній інтернет зв’язок, у тех центрі відповідають «несправність»... Хіба я плачу за дні несправності??? В мене робота через інтернет і протягом цих 2-ох днів я втратив ~500 грн., «лангейт» готовий їх мені компенсувати??? Про якість інтернету я взагалі мовчу. Укртелеком 10 років назад був кращим ніж лангейт тепер!!! Повний відстій!!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
18.04.2019 . Доброго дня. Дякуємо за відгук. Для того щоб розібратись в ситуації та зрозуміти в чому труднощі, будь ласка відправте на емейл [email protected] вашу персональну інформацію : логін, або адресу проживання, або на кого зареєстрований інтернет. Ми обов'язково розберемось в ситуації і повідомимо вам про результат. Якщо простій більше доби, згідно договору оферти ви маєте право на компенсацію за кожен день відсутності інтернету понад добу.(тобто якщо дві доби - ми компенсуємо за одну добу вартість інтернету, для цього потрібно звернутись з письмовою заявою в Сторожинецьке відділення). 22.04.2019 року. Нажаль інформація від вас не надходила.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Mark (Хотин)
12 квіт 2019 02:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Худший интернет, хуже не придумать! Всегда пропадает интернет в самый не подходящий момент! Качество интернета говно, не подключайте себе этот интернет!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Ми готові вам допомогти, поясніть будь ласка з чим конкретно труднощі ? Також прохання надати на емейл [email protected] ваші ідентифікаційні дані: логін, або адресу, або на кого зареєстрований інтернет. Очікуємо на вашу відповідь. 15.04.2019 Нажаль відповідь від вас ми так і неотримали.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Телекоммуникационная Компания МАРОСНЕТ"
Анонім (Чернівці)
28 бер 2019 14:23
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Як раз, "шановний бот" є клієнтом ООО "Лангейт". По-перше до вас і дзвонив і заходив, стосоно тих питань, які не були вирішені. Виникає питання для чого тоді мої контакти. Що зміниться? По-друге відгуки від 26 та 27 березня відповідають дійсності.І мені, і не тільки мені думаю, не потрібні ваші коментарі, а треба позитивне вирішення питання і покращення швидкості інтернету, вчасне інформування клієнтів про зміну тарифів та справедливе ставлення до клієнтів. Я ще думаю, можна відмінити місячну оплату за послугу "Аванс", а саме оплата за 5 днів користування. Тобто надається пакет на цілий місяць, клієнт платить. Не надається інтернет на цілий міс., знімається оплата за час користування. Бо якщо у вас ремонтні роботи по 2-3 дня, а може і більше, ви клієнтам перерахунок не робете. Рекомендую покращити саму систему надання послуг, а саме інтернету, справедливий підхід до клієнтів, запровадити СМС-інформування про недоліки, зміну тарифів, про проведення робіт, тимчасове відключення інтернету (не тільки СМС-інформування про нестачу коштів на рахунку). Не коментуйте, а оперативно і якісно вирішуйте проблеми, на що ми клієнти і сподіваємося. Ще раз наголошую Ваших коментарів, я не потребую.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Дякуємо за ваші відгуки,які ви залишили. Оскільки вони написані з ІР адреси Укртелекому та ви не надали жодної контаткної інформації, по яким ми можемо ідентифікувати вас як нашого клієнта, нажаль ми не в стані вам надати відповідь або допомогу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Чернівці)
27 бер 2019 12:55
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
"Самостійно ми тарифи не змінюємо - лише з прямої вказівки клієнта" цитата попередньої відповіді представника ООО "Лангейт". Змінюєте, шановні. Змінюєте, навіть без смс-інформування клієнта. А про "вказівки клієнта" взагалі мовчіть. І дурете людей, більше навіть, як банки. Сьогоднішній "Лангейт" не порівняти з тим, що був 5-6 років тому.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Шановний бот ! По перше ви не надали жодної контактної інформації - а отже не є нашим клієнтом, про що свідчить і ваша IP адреса. По друге - не очікуйте на наші коментарі, оскільки ми не коментуємо інформацію, яка не співпадає з дійсністю.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Чернівці)
26 бер 2019 14:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Є у них цікава послуга аванс, 5 днів користування в кредит. Скористався і я авансом, в середині місяця замовив, послуга по часу було надана, як положено. До того у мене було 40 грн на рахунку, мені було повідомлено на початку березня, що я не зможу при такому балансі користуватися інтернетом, треба оплатити на цілий місяць. Думав хвате на ті 5 днів авансу. А далі саме цікаве. Дивишся баланс з метою заплатити за наступний вже місяць, а там борг 80 грн. Тобто за 5 днів користування, платиш як за цілий місяць. Ще при обіцяній швидкості у 100 Мбит/с, коливається від 13 до 17,21 Мбит/с. Оператори теж ніякі, не консультують фахово та не надають повної інформації. Самостійно можуть тобі поміняти тариф на більш дорожчий, не те що без згоди, а прямо без повідомлення абонента, підпільно. Повна хєрня! На початку, якось інакше надавались послуги. Нікому не рекомендую Лангейт, навіть своїм ворогам.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. З метою надання повної та фахової консультації надайте будь ласка вашу адресу або контактні дані для з'ясування достовірності наданої вами інформації. Що стосується абонплати - то згідно з договору оферти абонплата - це є фіксована плата за місяць, не залежно від терміну використання послуги. І тут є логіка - ми несемо витрати на обслуговування обладнання з якого ви включені щомісячно, незалежно від того чи користуєтесь ви ним чи ні, і порт зарезервований за вами. По друге - тариф 80 грн - на сьогодні це мінімальний тариф серед операторів, і судячи по всьому ми вам його не змінювали досить давно, проте напевно ви цього не помітили. Самостійно ми тарифи не змінюємо - лише з прямої вказівки клієнта або попереджаємо заздалегідь на сайті якщо мова йде про зміну тарифів у групи клієнтів. Ми завжди допомогаємо своїм клієнтам, і ті клієнти що звертаються до нас отримують і консультації і нашу підтримку.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Василий (Новоселиця)
21 бер 2019 21:33
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
88.35 Мбіт/c
Upload:
71.53 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Раджу цього провайдера для користування послугами. Скоро виповнюється 5 років як я користуюся послугами Лангейт. Всякого різного було за весь термін впевнено поставлю 5 зірочок. Чому? Тому, що: пінг 10-18 мс, швидкість на 90-95% від заявленої; + найсерйозніші поломки майже завжди виправляли за добу і тут же єдиний суттєвий, коли глобальна поломка, телефони підтримки як правило у відключці і приходиться здогадуватись в чому проблема самостійно. А щодо відсутності інтернету раз у рік, а в тяжкі часи і пару раз було за місяць - у кого їх не буває, та й не в печері живемо, смартфон виручає, це недолік, але для мене прийнятний.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за обєктивний відгук !!!
Анонім (Чудей)
16 бер 2019 20:51
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ну и говно конечно. Интернет говно, техподдержка еще большее говно, надо ждать неделями если интернет не работает.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Задля розуміння проблематики повідомте будь ласка коли ви звертались на підтримку, які саме скарги на інтернет, та ваші контактні дані. Дякуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера Компьютерная сеть "DnestrNET"
Сергій Кравчук (Хотин)
25 лют 2019 15:07
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключився до Langate рік назад. Швидкість - 40 Мбит/с вхідна, 20 Мбит/с - вихідна. Я не спец по інтернету, але за рік користування не бачив якихось серйозних неполадок. Чи може це тільки в нас, в Хотині? Швидкість може змінюватись на -15%, +5%.. І це - правда. Провайдера змінювати, попри різні неполадки в інших районах, не збираюсь. Мене все влаштовує!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук !
Відгук залишений з IP адреси провайдера Компьютерная сеть "DnestrNET"
Василь (Чернівці)
30 лист 2018 10:55
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.4 Мбіт/c
Upload:
8.14 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До поста від 29 листопада 2018, 15:14... Наш логін S-1822. Не анонім!!! Цікаво що у вас є час відписувати коментар про оцінку роботи компанії саме тут, а на офіційний запит на електронну пошту із прикріпленим відео з пінгом у 96 мс, загрузкою 7,65 Мбит/с та вигрузкою 5,51 Мбит/с ви не відповідаєте... Що ще треба нам зробити, щоби отримувати якісний Інтернет від соромно сказати "Вибору країни 2018"... Чекаю відповіді на офіційне звернення, а тим більше чекаю нормальної швидкості інтерент-з'єднання. Щиро, НЕ анонім.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. На ваш лист відповіли, більше того останнє що ми попросили вас зробити -це протестувати швидкість напряму без Мікротіка, через який ви працюєте, для того щоб усунути одну з можливих причин - обладнання. Відповіді від вас не було. І це було в четверг 29.11. 2018 року. Тому ми відписуємо і тут, і по емейлу. Якщо ви хочете оперативної відповіді - необхідно дзвонити на гарячу лінію 0503740674 або писати по цьому номеру на Вайбер. В такому випадку швидкість буде миттєва. На офіційну відповідь згідно ЗУ"Про звернення громадян" надається 1 місяць. Якщо вас цей термін влаштовує - в межах законодавчих норм ми вам відповімо.
Анонім (Чернівці)
29 лист 2018 15:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.05 Мбіт/c
Upload:
9.18 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На офіційне звернення про неналежну швидкість інтернет-з'єднання отримано відповідь, що у провайдера все гаразд і проблеми з нашого боку. Лангейт ніколи ні в чому не визнає свою вину, це при тому, що я використовую статичний IP. Замість 100 Мбит/с маємо 9 Мбит/с....
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук ! Нажаль Анонім ми не можемо надати вичерпну відповідь, оскільки ми не знаємо чи ви наш клієнт, чи дійсно у вас тариф 100 Мбіт, чи використовуєте ви роутер чи інше обладнання, скільки років вашому роутеру і т.п. Якщо ваша ціль виправити ситуацію - то очевидно що не потрібно ховатись за анонімами. Якщо у вас інша ціль - то Анонім підходить.
Анонім (Чернівці)
27 жовт 2018 11:20
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
63.34 Мбіт/c
Upload:
1.48 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
"Узкое место может быть как на нашей стороне, так и на вашей". Уважно прочитайте мій коментар - "ввечері, коли в основному користуюсь 4,5/0,06 Мбит/с" А по вашому виходить що "вузькі місця" активізуються увечері. На роутер впливають фази місяця а на ПК сутінки? Очевидно що навантаження на вашу апаратуру ввечері зростають і вона не справляється з ним в часи пік. Так поінформуйте будете нарощувати потужність обладнання і коли? Чи мені шукати іншого провайдера. З повагою Микола Кириллов "Kima1998".
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Для того щоб визначити проблему потрібно замовити монтажника. Він вийде до вас на місце, і вияснить в чому може бути проблема. Нажаль на відстані ще жоден провайдер не навчився вирішувати проблеми або виявляти їх. Телефон по якому можна замовити спеціаліста 0503740674, також ви можете по вайберу написати повідомлення. Тільки в такому випадку ви зможете отримати відповідь про причини. Якщо б це була теоретично проблема нашої апаратури - тут ми ми побачили ще з десяток повідомлень про поганий інтернет.
Микола Кириллов (Чернівці)
25 жовт 2018 21:58
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.45 Мбіт/c
Upload:
0.06 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При тарифному плані 100/100 Мбит/с, маю ввечері, коли в основному користуюсь 4,5/0,06 Мбит/с. Ну і як це зветься, якісною послугою?
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброе утро. Узкое место может быть как на нашей стороне, так и на вашей. Для этого нужно разбираться с причинами. Подскажите пожалуйста вы звонили на колл центр ? Заявляли о существующей проблеме ? Причин может быть миллион - и это может быть ваш роутер, торенты которые вы скачиваете, вирусы и т.д. Прежде чем писать отзыв необходимо убедиться что это действительно наша недоработка. Перезвоните на наш коллцентр 0503740674, мы вместе с вами разберемся в чем была проблема, а потом честно напишем здесь для наших клиентов что на самом деле произошло.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг