Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Не рекомендують
Артем (Чернівці)
06 серп 2020 14:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый хреновый интернет которым я пользовался за всю жизнь. Самая отстойная поддержка. Платишь за 100 Мбит/с получаешь 7-15 Мбит/с. Постоянные разрывы. Не рекомендую выбирать данного провайдера. Лучше переплатить 20-50 грн и получить нормальный интернет. Пользовался говногейтом 5 лет.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Нам дуже сумно що ви зіштовхнулись з даною проблемою. Для більш детального вирішення питання надішліть будь ласка в Viber (050)374-06-74 ваші контактні дані або ж на кого оформлений договір, ми допоможемо з вирішенням Вашого питання. Дякуємо!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Н1"
Игорь (Чернівці)
28 лип 2020 10:59
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуй данным провайдером (Langate) с 2016 года. Пока там был директором-хозяином Голубничий Андрей все работало отлично, все проблемы решались быстро и качественно. Компанию продали, новый хозяин сбивает тупо бабло и не исполняет своих обязательств. Уже год, с Июля 2019, у меня проблемы с интернетом. Постоянные сбои, обрывы, низкая скорость, высокий пинг. Начал звонить в компанию с Сентября, их ответ порадовал: у вас проблемы с роутером (это самый частый ответ). Ок купил новый роутер - ничего не изменилось. По работе уехал на пару месяцев, интернет проплачивается. Вернулся весной, все те же проблемы, звоню в Лангейт и снова оказывается у меня проблемы с роутером. Покупаю новый. Мастера приходят ко мне 2 недели подряд через день. Заставил их поменять все кабеля. Оказалось у них порт на крыше глючит. Два дня все нормально и потом все по новой. Снова мастера пришли, даже не смотрели ничего, 20 минут говорили по телефону, решили пора поменять их оборудование на крыше. Мой вам совет: если вам говорят , что у вас плохой роутер, не ведитесь. Заставте их поменять все их оборудование и только потом беритесь за роутер. Так 2 моих друга с разницей в месяц купили себе роутеры, по рекомендации Лангейта, и эти роутеры просто пылятся теперь, а люди попали в деньги по 50$ за роутер. Хозяин Лангейт, надеюсь ты успеешь прочитать пока твои сотрудники не удалили. Гавно твой интернет и хватит разводить людей. Начни заниматься нормально бизнесом, а не вести бизнес по "молдавски".
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. На ваше письмове звернення ми відповіли офіційним листом №168/07 від 21.07.2020 року.
Сильвия Пицул (Іжевці)
10 черв 2020 12:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Опять без интернета сидим, вся наша улица. До сегодняшнего дня скорость очень плохая. 2 недели назад попросила прийти и проверить что происходит с интернетом, до сих пор жду, перезванивала и и ответ таков (я не знаю чим вам допомогти, чекайте).
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Нам дуже сумно що ви зіштовхнулись з даною проблемою. Для більш детального вирішення питання надішліть будь ласка в Viber (050)374-06-74 ваші контактні дані або ж на кого оформлений договір, ми допоможемо з вирішенням Вашого питання. Дякуємо!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Сильвия Пицул (Іжевці)
28 трав 2020 14:04
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень низкая Скорость интернета. Невозможно ни музыку, ни фильм посмотреть, особенно вечером..... Когда звоню в техподдержку, повышают голос, у них типо всё хорошо, просят постоянно перезагружать роутер. Но сколько это не делай, интернет всё равно очень плохо ловит.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Нам дуже прикро , щодо проблеми з якою Вам довелося зіштовхнутися . Для більш детального вирішення питання надішліть будь ласка в Viber (050)374-06-74 ваші контактні дані , ми допоможемо вирішити ваше питання. Дякуємо!
Аноним (Чернівці)
20 трав 2020 13:10
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Цену регулярно поднимают, а качество стремительно падает. Вечером фильм посмотреть нереально, всё время зависает...?
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Добрий день! Будь ласка, залиште звернення в viber (050)374-06-74 , докладно описав суть проблеми, щоб наші фахівці могли зв'язатися з вами і допомогти у вирішенні ситуації
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Вадим (Чернівці)
17 трав 2020 22:13
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це ЖАХЛИВИЙ прововайдер, якщо ви цінуєте свій час і нерви - то ніколи в житті не думайте підключатись до них. Користуюсь тарифом ТУРБО за 150 грн. і по україні ввечері 40 Мбит/с з пінгом 30 мс, а якщо по європі то 0.3 Мбит/с з пінгом 70-100 мс, і так кожного вечору. З такою швидкістю ви можете забути про більшість сервісів потокової передачі (онлайн-фільми/музика, або ігри). Плюс техпідтримка максимально вср*та, на любу проблему реакція: "У нас всьо ок, перезвантажне роутер".
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Нам дуже прикро , щодо проблеми з якою Вам довелося зіштовхнутися . Для більш детального вирішення питання надішліть будь ласка в Viber (050)374-06-74 ваші контактні дані , ми допоможемо вирішити ваше питання. Дякуємо!
Янина Пищулина (Чернівці)
05 квіт 2020 01:01
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
3 марта 2020 года в доме 77 по улице Героев Майдана в городе Черновцы около 18.00 была поломка оборудования интернет провайдера Langate, в следствии чего у меня в квартире исчез интернет. В 9.00 4 марта в колл-центре провайдера мне ответили, что проблем нет, по вашему адресу поломка устранена, НО интернет в квартире так и не появился. Тогда работники колл-центре пообещали, что системный администратор проверит подключение и с нами свяжутся . Нам не перезвонили! Через пару часов я снова попыталась перезвонить и узнать в чем проблема и почему нет подключения, на что мне ответили, что через 2.5 дня к нам подойдёт мастер и проверит, что сейчас выходные и они не могут решить "наши" проблемы. Можно узнать, с каких пор неисправность оборудования компании вдруг стала моей проблемой? Почему такое "сверхскоростное" обслуживание клиентов? Почему при поднятии цен на услуги я узнаю только тогда, когда мне отключают интернет? Вы считаете, что это грамотный маркетинг, когда я оплатила месячную заявленную стоимость и вдруг, как оказывается, все подорожало. Вам не кажется, что есть конкуренты и помощнее вашей компании в нашем городе и у меня есть большой выбор. Это не первый прецедент с компанией Langate. В это кризисное время надо быть более внимательным к своим постоянным клиентам! Осадок неприятный. На данный момент никому бы не порекомендовала этого провайдера.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Дякуємо за відгук. Нам дуже прикро що сталась така ситуація. Проте карантині заходи змушують нас зменшувати кількість працівників та переглядати графік роботи працівників. Маємо надію що ви зрозумієте нас і те що ми робимо максимально можливі в цей час речі. Будемо вдячні за терпіння та розуміння. На даний момент зв'язок відновлений. Також вам буде здійснено перерахунок коштів за 3 дні. Ми будемо намагатись більш оперативно реагувати на звернення абонентів, наскільки це буде можливо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Чернівці)
28 лют 2020 22:29
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Спочатку був досить непоганий провайдер, зараз швидкість жахлива. Багато знайомих розірвали договір.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Нажаль в нас не має необхідної інформації для того щоб зрозуміти в чому саме проблема. Не має також інформації чи ви до нас звертались з такими проблемами, чи вирішувалась проблема з швидкістю після цього іт.п. У відгуку загальні фрази без жодної конкретики. Надайте будь ласка ваш логін і ми тоді предметно зможемо надати відповідь. На даний момент це схоже на замовний відгук.
Аноним (Стальнівці)
30 груд 2019 08:45
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый плохой интернет, не советую цена 150 грн, а интернет тупой лагает, скорости интернета плохая?
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Добрый день. У нас нет такой цены, уточните о каком провайдере идет речь.
Відгук залишений з IP адреси провайдера MYRENCONSULT Myren Consult
договір 1822 (Чернівці)
20 груд 2019 11:47
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.57 Мбіт/c
Upload:
0.87 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постійні проблеми з інтернет з'єднанням і з швидкістю. Після звернення в службу підтримки поради вимкнути обладнання мінімум на 5 хвилин.Чому не 5 днів? Після перезавантаження картина ще гірша ніж до. Зробіть щось нарешті!!! Неможливо працювати.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Анонім (Чернівці)
24 лист 2019 21:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
5.23 Мбіт/c
Upload:
1.62 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже нестабільний інтернет даже фільм не можна подивитись нормально. При стандартних 50 Мбит/с :( Ціна не відповідає якості.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Для оперативного вирішення вашої проблеми прохання при написанні відгуку зазначати в полі "ім'я" додатково номер особового рахунку(логін) або точну адресу.
Анжела chv 10842 (Чернівці)
10 лист 2019 20:24
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость интернета не соответствует оплате, объясните как при скачивании 5.3 Мбит/с и загрузке 10.2 Мбит/с я плачу за максимальную скорость! Еле дозвонилась к вам в службу с 10 раза, обещали разобраться...посмотрим! Пока не довольна вами, задумалась поменять провайдера!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Добрый день. Сегодня к вам подойдет мастер, есть заявка. Сможем дать расширенный ответ после выявления причины низкой скорости.
12/11/2019 Монтажник у вас был. Скорость замерили напрямую - отвечает тарифу. Проблема в роутере. Мы просим наших абонентов всегда подключаться напрямую кабелем к компьютеру или ноутбуку и замерять скорость - так вы и мы можем исключить проблему оборудования, которое стоит у вас, поскольку статистика говорит, что около 80% проблем возникает из за дешевых роутеров или старых роутеров, ресурс которых исчерпан. Более того, роутеры в основной массе режут скорость до 50% от той, которую мы подаем вам по кабелю. По этому мы просим, прежде чем нас обвинять в некачественных услугах давайте сначала определим в чем проблема. Мы всегда готовы помочь и объяснить клиенту как решить его проблему.
Павел Калашников (Чернівці)
25 жовт 2019 22:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.97 Мбіт/c
Upload:
11.24 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
И снова здравствуй вечер! Днем, когда нормальная скорость - предлагают прислать проверяющего. Вечером - опять капец интернету! В ответ на обращения хают домашнее оборудование "У вас дешевый китайский роутер" Да нет! У меня нормальный роутер, полученный при подключению к интернету. И вечером у него не меняются характеристики! Тариф поднялся, а скорость упала. Где обещанные 100 Мбит/с?
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Добрый день. Мы вам написали в Фейсбуке на ваше обращение после долгой переписки "Для того что бы понять что происходит у вас конкретно, необходимо что бы мастер пришел к вам, протестировал кабель, проверил наше оборудование и смог понять причину почему такая скорость, почему один день у вас так, а завтра иначе. Это не гадание на кофейной гуще, и как и у врачей мы не можем лечить по фотографии. Нужно провести диагностику. Связь мы не восстановили - она у вас постоянно, но вот причин по которым у вас падает скорость может быть миллион - от плохого коннектора до уставшего уже роутера. Для этого и требуется выход мастера на место. Если вы отказываетесь - завтра может быть ситуация что у вас снова упадет скорость - и вы снова к нам обратитесь с тем же вопросом. Проще установить причину и устранить ее." Мы не говорили что у вас дешевый китайский роутер. Мы вам конкретно написали - что необходим выход мастера, для того что бы установить причину, но вместо того что бы решить этот вопрос, вы везде пишете негатив - в чем логика ? Мы вам готовы помочь - но вы отказываетесь по неизвестным и непонятным для нас причинам.
Аноним (Чернівці)
24 жовт 2019 23:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9 Мбіт/c
Upload:
10.61 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость отвратительная. Заявленные "" Компанія Лангейт пропонує користувачам швидкісний, якісний та надійний інтернет за помірними цінами."" - никак не отвечает действительности!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Зазавичай якщо клієнт хоче вирішити проблему він не ховається під іменем Анонім, бо це принаймні не логічно, якщо звичайно цей відгук не є замовленням. Також не зрозуміло чи звертались ви на гарячу лінію про допомогу, і який був результат. Клієнтам які звертаються до нас ми завжди допомогаємо, і тому у них не має потреби писати тут. Третій варіант - проблема може бути не тільки у нас, але й у вас - якщо ви наприклад купили дешевий китайський роутер, або користуєтесь технікою яка вже морально застаріла. В будь якому випадку для цього потрібно спілкуватись і розуміти причини, а не писати гнівні пости без будь якої конкретики.
Аноним (Новоселиця)
11 жовт 2019 09:06
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В Новоселице просто жопа а не лангейт, обучите свой персонал!!!! При обращении в службу поддержки цитирую: Я: добрый день, у меня глючит инет. поддержка: а у вас есть роутер? Я: нету. поддержка: поэтому у вас и глючит инет!!! КАК ОНО ВЗАИМОСВЯЗАНО??? Обучите свой персонал, с таким подходом не долго вашей конторе осталось, я говорю именно о Новоселице, вообщем не рекомендую, платите хз за что...
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Нам дуже сумно що ви зіштовхнулись з поганим сервісом. Ми проведемо навчання з персоналом і надалі будемо працювати над підвищенням рівня операторів. Дякуємо за інформацію, яку ви надали.
Аноним (Чернівці)
26 лип 2019 23:04
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
9.43 Мбіт/c
Upload:
12.14 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасный интернет: скорости заявленной нет, постоянные перепады. Одни проблемы. Вроде оптика уже, а все тоже самое.
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Для оперативного вирішення вашої проблеми прохання при написанні відгуку зазначати в полі "ім'я" додатково номер особового рахунку(логін). Якщо ви наш абонент - не має сенсу писати від імені Аноніма, якщо ви дійсно хочете вирішення вашого питання.
Аноним (Чернівці)
24 лип 2019 20:17
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
76.95 Мбіт/c
Upload:
39.7 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость ниже заявленной. Частые аварии в моем районе. Иногда трудно дозвонится. Был "опенсвит" думал "лангейт" получше, но все одно и тоже....о!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
25.07.2019 року. Доброго дня. Дякуємо за відгук. Просимо надати ваші дані - логін, телефон або адресу щоб ми мали змогу детально розібратись в ситуації. Щоб бути справедливим - потрібно проаналізувати всі аспекти ,які можуть призвести до погіршення зв'язку. Для збереження конфіденційності ви можете надіслати ваші дані на емейл [email protected].
Ми обов'язково розберемось і вирішимо це питання.
26.07.2019 року Нажаль від вас ніякої інформації не надійшло
Аноним (Чернівці)
08 черв 2019 19:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
15.41 Мбіт/c
Upload:
3.92 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я абонент зі стажем, але такої ганебної швидкості не пам'ятаю. Що це таке?!!!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
Доброго дня. Підкажіть будь ласка чи звертались ви на гарячу лінію 0503740674 ? Причин може бути багато - одна з основних по останній статистиці- некоректна робота кінцевого обладнання абонента. Якщо ви звертались - повідомте дату і час звернення - ми розберемось. В любому випадку звертайтесь - ми вам допоможемо.
Аноним (Новоселиця)
04 черв 2019 21:00
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Все плохо хуже. Не видел за пять лет пользования одни нервы. А сейчас ещё хуже дождь идёт интернета нет. Простой дождь без. Ветра урагана ну вы поняли. Короче дерьмо дерьмом буду искать другого провайдера если найду вечно лагает сил нет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Олег (Сторожинець)
18 квіт 2019 21:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже другу добу в нас відсутній інтернет зв’язок, у тех центрі відповідають «несправність»... Хіба я плачу за дні несправності??? В мене робота через інтернет і протягом цих 2-ох днів я втратив ~500 грн., «лангейт» готовий їх мені компенсувати??? Про якість інтернету я взагалі мовчу. Укртелеком 10 років назад був кращим ніж лангейт тепер!!! Повний відстій!!
Відповідь представника ТОВ "Лангейт":
18.04.2019 . Доброго дня. Дякуємо за відгук. Для того щоб розібратись в ситуації та зрозуміти в чому труднощі, будь ласка відправте на емейл [email protected] вашу персональну інформацію : логін, або адресу проживання, або на кого зареєстрований інтернет. Ми обов'язково розберемось в ситуації і повідомимо вам про результат. Якщо простій більше доби, згідно договору оферти ви маєте право на компенсацію за кожен день відсутності інтернету понад добу.(тобто якщо дві доби - ми компенсуємо за одну добу вартість інтернету, для цього потрібно звернутись з письмовою заявою в Сторожинецьке відділення).
22.04.2019 року. Нажаль інформація від вас не надходила.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг