Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 4 із 5
відгуків: 1176
рекомендують: 832 чол
не рекомендують: 344 чол
ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Вінниця)
08 лист 2022 00:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ніколи в житті не писав відгуки, але тут не пошкодую часу. Через провайдера втрачаю нерви та гроші, так як працюю з дому. Втрати пакетів у вечірній час вже декілька місяців. На сосідній вулиці проживає товариш, теж на жаль клієнт евересту, там аналогічна проблема ввечері, спеціально ходив та перевіряв. Тут 2 варіанти, або ж компанія дала вказівку спеціалістам ігнорувати та замовчувати проблему з інтернетом у вечірній час, або в службі підтримки з технічних питань сидять люди які як і мій дід не розберуться навіть у вайбері. Доволі смішно читати відповіді "представника компанії ", який намагається гасити пожежу склянкою води.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Дмитре. Для нас важливо, щоб абоненти отримували якісні послуги і були задовлені обслуговуванням. Врахувавши ситуацію, що питання в швидкості і втраті пакетів вечером, залишили виклик нашої ремонтної бригади на 09.11.2022р. на вечір. Очікуйте, будь ласка, наших спеціалістів. Дякуємо. Мирного неба і гарного дня.
Анонім (Вінниця)
05 лип 2019 17:02
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Во-первых, продавать интернет в розницу в 21 веке - это не просто странно, это уже ненормально, когда у всех нормальных компаний продаётся только пропускная способность сети. Более того, при отключении компания не хочет просто так возвращать деньги "у вас на балансе 120 гривен, но мы их вам просто так не дадим", помимо паспорта, чего по логике было бы достаточно, просят ещё и идентификационный код, информацию по платежу с карты/терминала и полные реквизиты карты. Ну зачем вам насиловать мне мозг и тратить моё время. Вот 120 гривен на счету с моей фамилией. Вот мои документы - отдайте мне деньги. В чём проблема?
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня! Для повернення коштів власник договору має звернутись в центральний офіс за адресою Д.Галицького 6Б (в робочий час офісу), надавши наступні документи: паспорт, ІК, реквізити картки власника договору, на яку буде повернення коштів, чек/квитанцію на оплату.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "VinNest"
Володимир (Вінниця)
20 вер 2018 22:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки
Download:
49.65 Мбіт/c
Upload:
15.5 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь давно провайдером і поки не зіткнувся з питанням переїзду проблем ніяких не було. Але переїжджаючи по місту з однієї з однієї адреси на іншу коли мені потрібен був якийсь час інтернет на обидвох адресах, то це щось жахливе. Відчуття що провайдер застряг в минулому столітті і такі тривіальні процедури, як зміна логіну, чи переведення аккаунту на іншу адресу це величезний подвиг. або чого варта необхідність відвідувати офіс для того щоб... змінити тарифний пакет!!! Особистий кабінет, зручність користування про таке провайдер мабуть не думав або не хотів думати як тільки знайду альтернативу обов'язково розгляну.
Аноним (Вінниця)
06 лют 2020 20:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Тут пишут за торможение мегого, причем через шнурок, про мобильный интернет, который быстрее работает чем эверест, у меня к вам вопрос, что Вы курите?! Какой нафиг мобильный интернет?! У Вас что там 6G?! На чем Ві просматриваете мегого?! У меня всё работает по wifi, телик смарт ТВ, смотри не хочу и ФоркПлеер работает и Смарт ТВ Боксы просто идеально работают, причем повторюсь, всё по wifi. Эти все жалобы либо пишут работники Воли, к которым никто не подключается, либо люди у которых на ПК 3и антивируса на автозапуске, 20 приложений висят в фоне и потом такие... Шота тормозит! А Евересту желаю роста и развития. ;)
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш позитивний відгук. Приємного Вам користування.
Анатолій (Вінниця)
09 трав 2023 14:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Не хочу гадити на іншого оператора, але.... до Евересту був Квікнет, просто кажучи про переваги Еверест, скажу що у Квіка все навпаки. Коли в вихідний день у неділю, пропав інтернет, терпець увірвався і я вирішив заради інтересу зателефонувати в Еверест, щоб перейти на цього оператора. Здивувався кілька разів, по-перше додзвонився за кілька секунд, по-друге запропонували протягом дня коли зручно що б прийшов майстер, а по-третє через пару годин у мене вже був інтернет, причому користуюся вже півроку і ніяких питань. Зручне сповіщення по оплаті. У процесі і тв перевів на Еверест. Всім рекомендую, спасибі за роботу!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш позитивний відгук. Приємного користування. Мирного вечора.
Сергей (Вінниця)
11 лют 2017 02:58
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Худший провайдер из известных мне. А я по Украине хорошо катаюсь, знаю какие бывают. Скорость 0,2 Мбит/с! (да, ДВЕ ДЕСЯТЫХ) мегабита при заявленных 100 Мбит/с. Техподдержка (если вообще в неё удастся дозвониться) скажет что у вас плохой роутер, плохой компьютер, плохой пользователь, в общем, вы дурак, а они все в белом. Хотите посмотреть что-то на youtube? Кликайте "воспроизвести" и идите пить чай. Как раз что-то закачается. Другой член семьи уже включил видео на своём компьютере? Что же, сегодня вы видео уже не посмотрите. Хотите поиграть в танки? Забудьте, на этом провайдере танки не работают вообще.
Фёдор Викторович (Вінниця)
02 бер 2020 23:31
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Уважаемое руководство ! Я один из первых Ваших абонентов, ещё со «Смарт», всегда всем доволен и услуги и компетентные работники. Но, был сегодня на Вишенке, в Вашем центре в ТРЦ Магигранд и мягко говоря был в шоке от хамства и поведения Вашей сотрудницы, эта дама "в теле" извините за выражение мало того что делала одолжение, отвечая на мои вопросы, ещё и откровенно говоря хамила. У компании очень хорошие консультанты работают, к этой женщине попал случайно (обычно обращаюсь к другим, но там было занято) и что сказать, очень неприятная и не ухоженная дама. Проведите беседу, она ведь лицо Вашей компании!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Для більш детального розуміння ситуації наш працівник зателефонував за вказаним в договорі телефоном. На жаль, ми отримали відповідь про недостовірність контактних даних. Будь ласка, зателефонуйте на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Адже для нас важливо зрозуміти ситуацію перед проведенням бесіди з нашим працівником. Хочемо зазначити, що зауважень до даного працівника раніше не виникало.
Твой Господин! (Вінниця)
25 лип 2019 19:31
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уже лет 9 - как пользуюсь их интернетом. Да, что говорить, провайдер застрял в 2005 году (тарифная линейка) просто вызывает смех + личный кабинет такой же унылый, а-ля сделан студентом на коленке за "дошик". Где это видано, чтобы в 2019 году были предложения с трафиком для - домашнего сегмента, когда я говорю знакомым, что у меня интернет с трафиком они смеются. Опять же повышают абонентскую плату - хотя доллар пошёл в низ, никакой конкретики почему повышают эту ужасную тарифную линейку - нет. Придётся идти на ВОЛЮ за 75 грн. в месяц на год. P.S. Ой-вей, даже в Киеве цены ниже на интернет.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня! Ми Вам вдячні за те, що користуєтесь нашими послугами з 2010 року. За 9 років активного користування Ви мали змогу переконатись, що якість наших послуг та сервіс дійсно найкращі у Вінниці. Ви, як наш постійний абонент з таким великим досвідом співпраці з нами, знаєте, що з 2010 року Ваш тариф "Нове безмежжя" з 99 грн/міс змінився в ціні до 192 грн/міс з 01,08,2019, тобто навіть не вдвічі. Об'єм трафіку при цьому було змінено зі 100 Гбайт до 750 Гбайт, а у Вашому випадку - до 937,5 Гбайт (тобто у 9 разів), адже за бонуси Ви збільшили трафік свого тарифу. Це є підтвердженням того, що ми постійно слідкуємо за потребами наших абонентів, вчасно збільшуючи об'єм трафіку для зручного користування нашою послугою Інтернет. Зважте, будь ласка, всі за та проти. Тим паче, Ви є користувачем нашої бонусної програми та картки "Еверкард". Хочемо наголосити, що Ви знову можете замовити знижку 50% на оплату тарифу: "Бонусний 750", а також використати Ваші бонуси (1366 бон) на сертифікати.
Валентин (Вінниця)
03 бер 2019 07:33
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Единственная и безальтернативная компания, предоставляющая услуги доступа к интернету. Обслуживание на высочайшем уровне. Скорость стабильно превышает заявленную в тарифе. Был конкретный случай, когда в пол-третьего ночи пропал интернет (вырубило электричество в щитке). Позвонил в службу поддержки, сказали, что группа выезжает прямо сейчас (пол-третьего, Карл!). Через пол-часа интернет заработал. Перезвонили и спросили или все в порядке. Сказать что я был удивлен - не сказать ничего.
Эверест - лучший! По поводу других услуг не могу сказать ничего, так как от телевизора избавился давно и навсегда.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Здравствуйте! Благодарим за высокую оценку работы нашей компании.
Аноним (Вінниця)
23 черв 2020 11:32
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уже задолбал этот ЕВЕРЕСТ!!! Постоянно когда идёт дождь плохо работает интернет и кабельное! В колл центре постоянно говорят одну и туже фразу, что это в связи с погодными условиями! Такое ощущение что за окном торнадо, из-за этого плохо у них все работает! Даже когда погода хорошая, интернет плохо работает! Не рекомендую! В колл центре сидят неопытные сотрудники, которые кроме фразы «из-за погодных условий» ничего не знают! Светит солнце - «из-за погодных условий»... Идёт дождь - «из-за погодных условий»... То какие условия нужны евересту чтобы он хорошо работал? Адрес Келецкая 117 и 111.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Вибачте, будь ласка, за тимчасові незручності. Дійсно, на якість сигналу кабельного телебачення можуть впливати декілька факторів, що не залежать від нас, як оператора кабельного телебачення. Двічі на рік спостерігається явище сонячної інтерференції, при якому на 5-10 хвилин погіршується або пропадає зовсім сигнал. Дощ, сніг, туман також здатні послаблювати сигнал. Як відомо з фізики, високочастотні хвилі не здатні оминати перешкоди. Тобто на шляху супутникових антен нашої головної станції та супутників має бути пряма видимість. Стосовно послуги Інтернет, то загалом проблем в мережі немає. Для виявлення локальних факторів, що можуть впливати на швидкість доступа послуги Інтернет, варто звернутись на цілодобову лінію підтримки та викликати нашу ремонтну бригаду: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07.
Аноним (Вінниця)
29 лист 2020 15:47
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вартість інтернету чи не найвища по місту, і постійно підвищують. Величезний мінус - тарифи з лімітованим трафіком. І це в 2020! Думаю, це такий хід, шоб не використовували IPTV, а користувались їх кабельним. Але можливість кинути по квартирі коаксиальный кабель далеко не завжди є, та і всілякі онлайн-сервіси коштують все дешевше. Вартість безлімітних тарифів взагалі незрозуміло висока... А ще, у провайдера неможливо взяти статичний маршрутизований IP в принципі. Тому рекомендую Еверест тільки якщо іншого нормального провайдера немає. Ну, або ви використовуєте інет для мемчиків, і соцмереж.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Всі наші абоненти можуть обрати один з семи тарифів відповідно до своїх потреб: 5 з трафіком та 2 безлімітних. Вікторе, наразі Ви користуєтесь тарифом "Нове Безмежжя", 1000 Гбайт, 230 грн/міс. Ви можете безкоштовно змінити тариф на безлімітний або за рахунок бонусів (їх у Вас 770 бон) збільшити на 25% трафік у Вашому тарифі: "Нове Безмежжя бонус", 1250 Гбайт, 340 бонусів, 230 грн/міс. Для більш детальної консультанції, будь ласка, зателефонуйте на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07 або напишіть нам в соціальних мережах Facebook, Instagram. Дякуємо.
Едуард (Вінниця)
06 бер 2023 23:26
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
108468
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет ужасный уже 3 недели, после звонков приезжают мастера в те моменты когда интернет хороший, ничего не делают смотрят сайт speedtest говорят все хорошо и уезжают, показываю видео с телефона их много, смотрят и говорят мне это не интерестно какой у вас пинг в играх, говорят мол попробуйте через кабель подключатся, люди не в своем уме, у меня ноутбук нахожусь в другой комнате, дома роутер дорогой, покупал я его для того что бы подключатся через кабель? Не грузит не видео в ютубе ничего, даже тот же сайт speedtest под вечер тоже не загружает, отношение хамское, буду менять провайдера.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Едуарде. Хочемо зауважити, що загалом проблем в мережі немає. Під час попереднього виклику нашої ремонтної бригади (05.03.2023р.) була зафіксована швидкість доступу в межах 70 Мбіт/с, що є хорошим показником. Загальні рекомендації (перезавантаження обладнання абонента, вибрати вільний канал роутера, по можливості підключати пристрої кабелем від роутера) надані Вам вірно. На жаль, технічно забезпечити високу швидкість передачі даних та стабільність сигналу по незахищеному середовищі (Wi-Fi) не може жодний провайдер. Тому радимо Вам по можливості абонентські пристрої підключати кабелем від роутера, обрати вільний радіоканал, а також розглянути варіант використання 2-діапазонного роутера (якщо маєте пристрої, що підтримують 5ГГц-діапазон). Що стосується спілкування - компанія Еверест завжди намагається будувати ввічливі та партнерські стосунки з абонентами. Нам дуже прикро, що у Вас склалося негативне враження про роботу наших консультантів. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Facebook, Instagram час звернення для з`ясування обставин. Мирного дня.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Вероніка (Вінниця)
19 квіт 2022 10:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Чудовий провайдер! Послугами користуюся дуже давно та багато. За цей час не було жодних нарікань та питань. Інтернет швидкий, без перебоїв у пікові години, а це найголовніше ;) Як додатковий плюс є бонуси, які можна витратити на всякі плюшки (можна вибрати на сайті Клубу Еверест). Дуже задоволена якістю як інтернету, так і телебачення. Сервіс обслуговування на найвищому рівні, за будь-якого звернення вирішувалися всі проблеми якісно та швидко, а також у ввічливій та тактовній формі. Обслуговуючий персонал – професіонали своєї справи!! Рекомендую цього провайдера всім своїм знайомим!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
John doe (Вінниця)
20 серп 2016 15:16
Переваги:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уже лет 5 - как пользуюсь их интернетом. Было всё чудесно, но увы былая слава - "канула в небытиё". По вечерам падает скорость, техническая поддержка очень слабая в плане консультации. Да, что говорить, провайдер застрял в 2005 году (тарифная линейка) просто вызывает дикий смех. Где это видано, чтобы в 2016 году были предложения с трафиком для - домашнего сегмента, когда я говорю знакомым, что у меня интернет с трафиком они смеются. Спасибо гройсману, который лоббировал интересы "Эвереста", из-за него - нет у Нас провайдера по имени "Киевстар".
Карина (Вінниця)
19 лип 2019 00:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь услугами компании Эверест более 5 лет и безумно счастлива. Никогда никаких проблем с ними не было. Огромным плюсом для меня является то, что они всегда на связи, даже ночью можно позвонить, в отличие от других провайдеров. Заявленная скорость соответствует действительности. За такую качественную услугу никаких денег не жалко. А, ещё у меня есть их карточка Эверкард, с помощью которой во многих магазинах можно получить скидку, таким образом экономить деньги. Такую карточку может получить каждый их клиент. Лучше провайдера не найдёте. Всем советую и сама пользуюсь!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго ранку! Дякуємо за Ваш відгук.
Сергій (Вінниця)
28 лют 2017 23:05
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Проживаю на Андрія Первозванного. Користуюсь інтернетом від Евересту понад 5 років, і за весь цей час проблем не було. Але 4 місяці тому почались жахливі проблеми. Ввечері падає швидкість, підіймається пінг та присутня жахлива втрата пакетів (ні дивитись прямі трансляції ні гратись онлайн забавки не виходить) і так у всіх сусідів по під'їзду. Протягом декількох місяців викликав спеціалістів декілька раз - абсолютно безрезультатно (діагностика проблеми ясно демонструє, що проблема з обладнанням провайдера). Робіть висновки самі, чи потрібна вам така якість надання послуг.
Аноним (Вінниця)
25 бер 2020 23:37
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер дно полное. Пользуюсь два месяца. И каждый день хуже и хуже. Вырубили инет когда хотят. Несколько раз в день. Каждый божий день. Дозвониться и наорать нереально. Просто пиздец. Пишу отзыв с телефона потому что инета нету. Мне тоже сказали что эверест не работает с роутером тенда. Что это такое. Как это не работает? Какая разница какой роутер. Что это за фигня. Итог. Ежедневные выключения, ноль обслуживания абонентов, пригающий когда вздумается пинг. И это все за 200 грн в месяц. И это даже не безлимит если что. Это блеать шутка а не компания. Дно полное.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. На даний момент проблем з мережею немає. Але можуть бути локальні фактори, що впливають на швидкість доступа послуги Інтернет. В будь-якому випадку для вирішення даного питання варто звернутись на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Також звернення можна залишити на нашому офіційному сайті або через сторінку в соціальних мережах Facebook, Instagram. Ми завжди оперативно реагуємо на звернення наших абонентів. На жаль, Ви не вказали Ваш абонентський номер чи електронну пошту для оперативного реагування на Вашу скаргу.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Вінниця)
28 серп 2020 11:10
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахлива компанія! Інтернет нестабільний, працює з перебоями. Користуюся Вашими послугами лише МІСЯЦЬ і вже довелося звертатися в техпідтримку 1001 раз. Моя робота напряму пов'язана з інтернетом. Отже, Еверест, чому я маю втрачати гроші через Вас та псувати свою репутацію через низьку швикість виконання роботи за відсутності нормально інтернету?! Постійно маєте якісь відмовки: то роутер не такий, то погода не та, то ще якась дурня, якої я ніколи не чула ні від якого іншого провайдера! Підняття прайсу? 230 грн? Ви знущаєтеся, справді? Немає за що стільки платити.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваше звернення. Завтра з 14:00 до 18:00 наша ремонтна бригада буде у Вас для діагностики проблеми.
Сергей (Вінниця)
07 черв 2022 16:05
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Помню, когда еще определялся с интернет-провайдером иногда у разных провайдеров возникали технические сбои, которые в течение длительного времени возобновляли свою работу. В Еверест если и бывает сбой в работе, то очень редко, возможно раз в полгода, если не реже, однако они сразу реагируют и в кратчайшие сроки возобновляют поставки услуг. Цена на услуги также приемлема. Не знаю, кому как, а мне все нравится. Смело могу рекомендовать без угрызения совести Еверест! Даже и не упомяну уже сколько лет вместе с ним и не вижу необходимости менять другого поставщика.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Андрей (Вінниця)
12 бер 2019 13:58
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость прыгает так как ей хочется, иногда невозможно вообще зайти в сеть. С 20 того числа заваливают СМС о проплате за тв. Что на самом деле сильно раздражает. Но вот что непонятно, то это почему при проплате за интернет он подключается сразу и автоматически, а за тв надо ещё подавать заявку. Неужели не понятно, что если проплатили, то надо подключить, а в ином случае зачем переплачивать. При звонке к оператору в 13:22 ответили, что подключение произойдет только завтра. Это я так понимаю забота о старых клиентах, которые были с вами с самого начала.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Здравствуйте! Хотим отметить, что существует множество причин, которые влияют на скорость Интернет услуги. Пожалуйста, обратитесь на гарячую линию поддержки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07, чтобы мы смогли решить этот вопрос. Услуга смс-напоминания является дополнительной, и за Вашим запросом может быть отключена (в телефонном режиме). Извините, что не смогли подключить КТВ сегодня. Дело в том, что на данный момент Интернет подключается - отключается автоматически программой; КТВ - физически и только после того, как Вы оставите заявку на повторное подключение. Мы возьмем к сведению Ваши замечания и будем работать над усовершенствованием нашего сервиса.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг