Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 4 із 5
відгуків: 1175
рекомендують: 831 чол
не рекомендують: 344 чол
ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Виталий (Вінниця)
25 січ 2020 17:16
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрый день. Пользуюсь интернетом уже около 10 лет. За все это время глобальных проблем не было. Главный плюс: стабильность. Главный минус: тарифные планы. Скорость: Download 90+ Мбит/с / Upload 15 Мбит/с. У других провайдеров скорость +- та же, возможно Upload больше, но это не так критично, как стабильность. К скорости за 10 лет нет претензий, конечно ожидаю что рано или поздно уже появляться тарифы 200 Мбит/с, но в данный момент не критично. Главный минус это лимитный трафик. В 2020 году иметь лимитный трафик - это странно и неудобно. Один месяц его хватает, другой нет. Ходить доплачивать к тем 197 грн в месяц ещё, в то время когда у других провайдеров безлимитный - не хочется. Приходится выбирать, лимитный, но стабильный интернет 90/15 Мбит/с. Или менее стабильный, но безлимитный интернет от других провайдеров. P.S. да, есть другой тариф с большим трафиком, но цена очевидно больше. Время когда платили за трафик, а не за скорость, как по мне, уже прошло.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня. Ми проаналізували Вашу статистику по використаному трафіку: 18.09-18.10 було використано 256 Гбайт, 19.10-19.11 - 200 Гбайт, 19.11-19.12 820 Гбайт, 19.12.19-19.01.20 - 1 Тбайт. Наразі Ви користуєтесь бонусним тарифом "Нове Безмежжя Бонус" 937,5 Гбайт за 192 грн. Якщо Ви плануєте користуватись послугою Інтернет на такому ж рівні, як в січні, то ми Вам радимо обрати тариф "Нове Безмежжя плюс" 1,8 Тбайт за 240 грн/міс. Зміна тарифу безкоштовно.
Аноним (Вінниця)
10 серп 2019 23:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я даже не знаю что сказать. Пользуюсь вашим интернетом около 4 лет. Вначале все было хорошо никаких багов и так далее а дальше стало становиться хуже. В последнее время каждый месяц происходили какие то баги и неполадки: пропадал интернет и не было доступа даже к личному кабинету с других устройств. Тогда это было на 5, 10 ну максимум 15 минут. Сегодня произошло то же самое но оно уже длиться 3 с половиной часа. ТРИ С ПОЛОВИНОЙ ЧАСА КАРЛ. Я написала в поддержку но мне не ответили а потом попыталась дать заявку на звонок прошло (с заявки на звонок) где то полчаса и тишина а с письма в техподдержку где то полтора. Я проверяла кабель, и ноутбук но проблема как мне кажется явно не в них. Я даже не знаю рекомендовать мне это или нет.... Ибо очень обидно когда ты платишь за интернет, ждешь 30-40 минут вместо указанных 10 пока его включат сидишь полчаса и он пропадает в никуда и ты не можешь даже проверить баланс или связаться с кем то из поддержки...
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня! Всі нагальні питання можна вирішити, зателефонувавши на гарячу цілодобову лінію: 552-552, 067-829-59-49, 093-170-07-07. Наші оператори працюють 24/7 , щоб кожен наш абонент зміг отримати консультацію та відповідь на своє питання в будь-який момент. Хочемо Вас завірити, що 10.08.19 жодних проблем на лінії не було. Отже, послуга Інтернет мала дійсно активуватись протягом 15 хвилин після надходження коштів на Ваш рахунок. На жаль, Ви не вказали абонентський номер. Будь ласка, якщо у Вас є питання, телефонуйте нам!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Игорь Андреевич Ясинский (Хмельницький)
03 лют 2020 15:44
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сегодня подключился к данному провайдеру. Пока по качеству особо сказать нечего, за исключением того, что в первые же минуты после подключения оказалось несколько малоприятных моментов: 1. Заявлен безлимитный интернет, но на самом деле трафик лимитирован 2мя терабайтами в месяц, также не понятно это лишь на даунлоад или вместе с аплоадом? 2. Заявленная скорость также не совсем соответствует реальности: пинги довольно таки высокие; скорость скачивания на 10-15% ниже заявленной; скорость загрузки на 80-85% ниже заявленной. 3. В цифровом тв разочаровал факт отсутствие тв-гида практически на всех каналах (на Воле тв-гид присутствовал на большинстве каналах). Также из минусов хочу отметить отсутствие возможности подключения 200\500\1000 Мбит/с тарифных планов и статического ip адреса. :(
В общем первые впечатления пока не позволяют мне рекомендовать данного оператора т.к. наши "отношения" начались со лжи...
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня, Ігоре Андрійовичу. Ми завжди готові до конструктивного діалогу з абонентами. Давайте розберемо більш детально Ваші зауваження. 1. За статистичними даними м. Вінниці та м. Хмельницького середнє використання трафіку серед наших абонентів становить 200 Гбайт (загальний об’єм переданої та прийнятої інформації з мережі Інтернет). Тобто об’єм 2 Тбайта (а це в 10 раз більший трафік за середньостатистичний) дійсно можна вважати безлімітом, адже при користуванні даним тарифом жоден з наших абонентів у м. Хмельницькому не відчув обмежень в користуванні доступом до мережі Інтернет. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що в офіційних документах, на офіційному сайті та всіх рекламних носіях зазначений трафік 2 Тбайта. 2. Компанія надає тарифи на швидкості download до 100 Мбіт/с, upload до 30 Мбіт/с (спеціально обмежується компанією для технічного захисту мережі). Ми вживаємо усіх заходів, щоб у зоні нашої відповідальності забезпечити максимальну швидкість та низький ping. Стосовно конкретно Вашої ситуації: нашій бригаді Ви не надали доступу до Вашого обладнання (ПК), не дали можливості зробити монтаж та обжим витої пари, як наслідок – показати Вам реальну швидкість доступу послуги Інтернет. В даному випадку ми відправимо до Вас ремонтну бригаду, яка зробить необхідну діагностику та заміри швидкості доступу. З цією ціллю Вам зателефонує наш представник. 3. Функція Телегід працює не на всіх 120 телеканалах, так як цифрове телебачення ретранслюється в промо перегляді (без додаткової оплати та використання тюнерів, CAM-модулів, карточок авторизації). 4. Наявність нової потужної мережі та використання лише сучасного обладнання надають нам технічну змогу надавати швидкість і до 1 Гбіт/с. Тому при виникненні можливості абонентів прийняти таку швидкість на своєму ПК, можливості Інтернет ресурсів підтримати таку швидкість та наявності попиту на таку швидкість, ми звичайно будемо надавати абонентам тарифи зі швидкістю більше 100Мбіт\с в майбутньому. 5. Ми надаємо абонентам реальну динамічну ір-адресу, яка змінюється вкрай рідко. Статичну ір-адресу та синхронну швидкість абонент може отримати при замовленні послуги виділеного каналу, але і вартість такої послуги буде відповідна (тарифи на користування та вартість підключення обговорюються індивідуально). Ігоре Андрійовичу, Ви, як абонент нашої компанії «Еверест», при підключенні на акцію «Все про100» (100 грн/міс за 2 послуги терміном на 10 міс) отримали цікаві рейтингові телеканали груп TV1000, Sony, Discovery, Viasat etc без додаткового обладнання (тюнерів, CAM-модулів, карточок авторизації), без додаткової оплати за додаткові телевізори (у Вас 3 ТВ); стабільний високошвидкісний Інтернет; цілодобову технічну та сервісну підтримки. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що цілодобова лінія підтримки працює за телефонами: 700 -701, (067) 9 700 709, (093) 1 700 701, та оперативно реагує на всі звернення наших абонентів. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок від нашого представника.
Андрей (Вінниця)
27 жовт 2019 21:52
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
45.75 Мбіт/c
Upload:
15.63 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасное обращение техподдержки с абонентом. На вопрос "почему такая маленькая скорость" мне ответили "чтоб вам вирусов не загрузить"! Спасибо за беспокойство, но это перебор. Предложили вызвать мастера и я согласился ибо меня эта ситуация уже достала. Через 10 минут звонят и говорят "Забыла сказать вызов мастера вам обойдётся в 50 грн ибо нет причины вызова" и тут я просто упал. Я вам просто так что-ли звоню и говорю, что меня явно обделили скоростью? Бред полнейший. И наберите уже наконец-то компетентных сотрудников в техподдержку ибо когда задаёшь вопрос, а оператор спрашивает у других сотрудников "что мне ответить?" - это уже не смешно. Скорость ниже положенного. Мне нужна стабильная и хорошая скорость upload, но я получаю 10-15 прыгающих Мбит/с. За такую цену, 192 грн/месяц, постыдились бы. Это не говоря уже об 40-50 Мбит/с при заявленных 100 Мбит/с. 53189.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня! Ми обов'язково прослухаємо розмову для встановлення/ спростування факту некомпетентної консультації та приймемо необхідні міри у разі встановлення такого факту. Тариф "Нове безмежжя" передбачає download до 100 Мбіт/с та upload до 20 Мбіт/с. В будь-якому випадку наша ремонтна бригада завжди готова виїхати за зверненням наших абонентів та перевірити швидкість доступа нашої послуги Інтернет. Виклик безкоштовний. Дякуємо за Ваше звернення - ми обов'язково з Вами зв'яжемось.
Анонім (Вінниця)
19 квіт 2020 11:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постійна лажа з інтернетом, то він є то його немає, гаряча лінія все що може порадити - це перевірте наявність коштів на рахунку, перевірте з'єднання, перезавантажте роутер - а що ж його перезавантажувати як інтернет живе своїм життям 5 хв. є з'єднання 20 хв з'єднання немає (турецький барабан - пів часа настраюеш, п‘ять минут грає) і нащо я буду постійно біля роутера кукувати як діспетчер включи... виключи... включи... виключи... Що вже говорити якщо тест швидкості показує пінг 22 і 9.2 Мбит/с на завантаження, тоді коли київстар 4g пінг 20 швидкість завантаження 26 Мбит/с. Короче підключив тариф від київстара безлім інтернет і телебачення і роздаю з телефону інтернет - все працює космос. Причому лажа з еверестом почалась десь рік-два назад, до цього все було чотко. Еверест - робіть висновки якщо у вас перевантажена мережа - то хоч по знімайте білборди із рекламою не дуріть людей.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. На жаль, Ви не залишили контактних даних для оперативного зв'язку з Вами. Хочемо зауважити, що загалом проблем в мережі немає. Якщо в телефонному режимі встановити локальні джерела, що впливають на швидкість доступа послуги Інтернет, немає можливості, ми відправляємо нашу ремонтну бригаду для вирішення даного питання. Радимо зателефонувати на цілодобову лінію підтримки: 552 552, 067 829 59 49, 093 170 07 07 та оформити виклик ремонтної бригади.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Вінниця)
18 лют 2020 22:32
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.09 Мбіт/c
Upload:
6.97 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Здравствуйте. Пользуюсь услугами Эвереста около 5 лет. До начала 2020 никаких претензий не было ни к тарифам, ни к скоростям, ни к ценам. Но после нового года скорость стала стремительно падать, сегодня вообще дошла до 1 Мбит/с вместо обещанных 100 Мбит/с! Каналы смарт тв не грузятся (не от Эверест), сериалы с качеством средней паршивости тоже. Сколько можно проводить свои ремонтные работы? Это просто невыносимо! Когда такое было, что аплоад больше,чем скорость загрузки? Читала в отзывах ниже, что они обещались закончиться до 8.02.20. Сегодня уже 18.02. На горячую линию по всем трем номерам невозможно дозвониться ни днем, ни ночью, хотя они позиционируют себя как круглосуточный сервис. Пишу сюда, тк не знаю, как к ним достучаться. Наверное, нужно идти на офис... Скажите пожалуйста, Эверест, когда ждать от вас нормальных и качественных интернет услуг за 100 грн в месяц??
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Вибачте, будь ласка, за тимчасові незручності. На даний момент модернізаційні роботи продовжуються, але хочемо зауважити, що ми вживаємо заходів, щоб під час проведення планової модернізації наші абоненти могли комфортно користуватись послугою. Отримати інформацію Ви можете за телефонами цілодобової лінії підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07, а також через форму зворотнього зв'язку на офіційному сайті: everest24.com.ua/ та на сторінці в Facebook: www.facebook.com/clubeverestvn/. Дякуємо за розуміння.
Алена (Хмельницький)
02 жовт 2020 17:19
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Так как ответить на предыдущий отзыв Вам не могу, то пишу заново. На Ваш ответ мне, отвечу следующим образом. Вы походу не слушали разговор и не читали мой отзыв. Потому что поняли бы что я просила перезвонить мне перед тем как мастера будут ехать чтобы я смогла подъехать на квартиру. На что мне категорически отвечали, мы Вам звонить не будем, а они приедут с 9.30 до 13.00. На мои нормальные просьбы в телефоном режиме Вы не реагировали, сказали что есть в приоритеты другие вызовы, чем мой. После скандала, Вы уже предложили, а может после 9 вечера они подъедут. Сегодня же Вы звонили, и извинялись за то что мне попался некомпетентный оператор. А Ваш ответ на мой отзыв здесь, это не решение проблемы, а оправдание с Вашей стороны, которое не имеет отношения к возникшей ситуации. P.S. Интернет так и далее постоянно выбивает, 5 минут работает, 5 минут не работает.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Олено, ми завжди готові до конструктивного діалогу та зацікавлені у вирішенні всіх питань. У відповідь на Вашу першу скаргу від 01.10.2020 наш представник Вам зателефонував, щоб домовитись про виклик нашої ремонтної бригади для діагностики проблеми. Ви категорично відмовились від спілкування та виклику ремонтної бригади. У відповідь на Вашу поточну скаргу ми знову намагались вирішити дане питання. Врахувавши Ваше побажання щодо години, коли Вам зручно спілкуватись, ми телефонували о 16:19, 16:35, 17:06. Ви не брали слухавки. Для нас важливо, щоб наші абоненти отримували якісні послуги та сервіс. Загалом проблем в мережі немає. Для діагностики локальних факторів, що можуть впливати на швидкість доступу, радимо викликати нашу ремонтну бригаду. Виклик - безкоштовно. Очікуємо на зворотній зв'язок від Вас: 700-701; (067) 9-700-709; (093) 1-700-701.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Давид (Хмельницький)
15 трав 2021 10:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
1006138
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Здравствуйте многоуважаемый эверест, уже 2 недели у меня нет стабильного интернета, хотя раньше перед этим всё было хорошо, только иногда были проблемы со скоростью. При звонке к вашим неквалифицированным операторам, максимум могу услышать, перезагрузите, 15 мин подождите. А в последний раз оператор Виктория сказала, что не знает чем помочь, начала говорить за бригаду тупейших мастеров, которые приезжают и смотрят в потолок, говорят, мы не знаем в чем проблема. Скорость изначально пропадала ближе к вечеру, а я такой человек который не смотрит видосики, а любит поиграть, с пингом 999 это нереально. Теперь с самого утра твориться ужас с вашим недоИнтернетом. 5 мин нормально 2 часа ни о чем. К большому сожалению в нашем городе кроме как недоИнтернета нет больше провайдеров, где я был бы готов платить больше и не париться, приходиться пользоваться этим говном.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Давиде. Хочемо зауважити, що загалом проблем в мережі немає. Під час попередніх викликів нашої ремонтної бригади була зафіксована швидкість доступу в межах 94 Мбіт/с, що є хорошим показником. Загальні рекомендації (перезавантаження обладнання абонента, вибрати вільний канал роутера, по можливості підключати пристрої кабелем від роутера) надані Вам вірно. На жаль, технічно забезпечити високу швидкість передачі даних та стабільність сигналу по незахищеному середовищі (Wi-Fi) не може жодний провайдер. Тому радимо Вам по можливості абонентські пристрої підключати кабелем від роутера, обрати вільний радіоканал, а також розглянути варіант використання 2-діапазонного роутера (якщо маєте пристрої, що підтримують 5ГГц-діапазон). Для повторного виклику ремонтної бригади, будь ласка, телефонуйте: 700-701; (067) 9-700-709; (093) 1-700-701.
Аноним (Вінниця)
04 бер 2018 21:12
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Недавно подключили новую акцию 70 грн 600 Гб трафика, вместо вечерних просмотров фильма мы используем мобильный интернет, фильм нельзя ни то что в HD посмотреть он вообще не прогружает. Звонили в сервисный центр, они переводят стрелки что у нас проблемы с роутером, мол скорость показывает отличная и трафика ещё много но точной информации дать не могут. Самое обидное наверное то, что до обеда интернет более мнение работает (когда мы на работе). История с подключением вообще нас поразила, пришли 2 парня оформили все документы и как дошло дело до подключения они решили развести на покупку ихнего роутера ибо наш не работал, хотя потом посмотрели сами когда они ушли, а интернет кабель был вставлен не на модем для подачи вайфая, а в разъем для локальной сети, это возмутительно. Будем отключаться так как в поддержке нам ничего не могут сказать.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Игорь (Вінниця)
26 лип 2019 10:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Зашел оставить коммент и охренел просто от прочитанного! Как можно сравнивать компанию неВоля с этими недоакциями с нормальным провайдером Еверест? Люди! Вы что, мало читаете инфы в Инете? Мало слыхали о том, как просто перестают работать услуги неВоли, как невозможно дозвониться к ним и просто вызвать ремонтника? Как легко начислятся долги за услуги, которые вы не получаете? Как легко передаются потом эти долги коллекторам, которые душу вынимают из вас своими угрозами и звонками??? Как вы должны пользоваться услугами без возможности расторгнуть договор, либо плати штраф за расторжение? Никому не советую даже близко подходить к Воле! Еверест - честная компания, цены не самые дешевые, но и качественная услуга не может стоить дешево - дешевый сыр только в мышеловке! Уважайте себя - пользуйтесь качественными услугами! Услугами Еверест!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук.
Владислав (Вінниця)
30 груд 2018 16:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Собственно пользуюсь данным провайдером уже далеко не первый год, и нареканий особо нету, даже когда были проблемы вообще со всей сетью в том числе и мобильной (спасибо электросети, за их крутые перепады света), они наладили вновь интернет даже раньше чем успели операторы сотовой связи наладить саму сеть вообще. Для многих кажется сомнительным 750 Гб на месяц, но по опыту скажу, ещё не разу не умудрялся тратить весь трафик, дома живёт семья и все постоянно что - то качают, и при этом всё равно хватает. Единственный небольшой недостаток в системе, не совсем идеально дружит с роутерами, а именно, если закончился срок действия услуг и интернет заблокирован, вылазит сайт где предлагают перейти на страницу оплаты, в котором просто не загружаются страницы оплаты, хотя если подключить напрямую к ПК, всё ок. В общем однозначно рекомендую.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Благодарим за положительный отзыв о компании!
Аноним (Хмельницький)
04 лист 2020 18:59
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго вечора. Звернувся до Ваших представників в місті Хмельницькому, ціну пропонують гарну питань немає. Підсовують мені лист про право надання і користування моїми персональними даними, ООО Еверест з яким заключається договір, долі ФоПу левому і ще одній ТОВ чи гарант чи форвард. На запитання що я з Вами а не з всіма кому не день заключаю договір, отримав відповідь що не подобається ідіть лісом (в чемній формі), на адеквату заяву що мені потрібен лише послуги інтернету яку має надавати ТОВ Еверест, а не клуб ФОП, і телебачення інший тов, мені відповіли що лише так. Тепер головне, в тому листі відповідальність за розповсюдження даних третім особам є лише від евереста, так ви або зробіть правильний лист зі всіма сторонами, або не обманюйте людей. Або ж розясніть своїм працівникам що буває щось інше а ніж тільки так і не інакше.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо, що виявили бажання дізнатися більше про послуги від торговельної марки ЕВЕРЕСТ, звернулися до нас та щиро висловили свою думку. ТМ ЕВЕРЕСТ, надаючи послуги Аналогового телебачення та послуги доступу до мережі Інтернет, працює через декількох суб'єктів господарювання (в тому числі і ФОПів), з яких: - одні - організовують для абонентів різні розіграші, бонусні програми та акції, інформують про послуги та надають роз'яснення щодо них; - інші - забезпечують розвиток та прокладення телекомунікаційної мережі, послуги з підключення, ремонту та обслуговування комунікаційного устаткування. Все це зроблено для зручності та комфорту споживачів наших послуг. Всі ці господарюючі суб'єкти працюють для просування на ринку торговельної марки "ЕВЕРЕСТ" як бренду, що надає якісні телекомунікаційні послуги. І об'єднує їх усіх одна мета - турбота про своїх клієнтів та надання можливості отримувати краще у світі телекомунікацій. Сподіваємося, що скориставшись одного разу послугами від ТМ ЕВЕРЕСТ, Ви відкриєте для себе світ нових можливостей. Ми завжди відкриті для спілкування.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Елена (Вінниця)
01 січ 2017 17:22
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасный провайдер, пользуюсь с тех пор как зашли на рынок, НО с прошлого года сделали якобы дешевле, платила 100 грн, меня всё устраивало, сейчас 60, подключили всех жителей Винницы и вот вам опа. Я извиняюсь но в 21 веке звонить на домашний номер??? Оплатила телевидение, были выходные, оплата не прошла, приехали и выключили телевидение. А не проще сделать услугу, позвонить, а не присылать машину с двумя людьми для отключения? Скорость ни о чем!!! Сказали поменять роутер. Купила с тремя антеннами, сказали вам хватит на двухэтажный дом, но в двушке до спальни еле дотягивает. Мне не предложили ничего иного, чтоб я осталась довольна. Я извиняюсь, уважаемый Эверест, если вы не хотите терять клиентов, то делайте что то. Начните с телефона или вам дорого оплачивать киевстаровский тариф??? Думаю будем прощаться!!! Удачи в развитии!
Алёна (Вінниця)
26 бер 2014 11:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
У меня проведено кабельное аналоговое ТВ от Эвереста. В течении полугода ним не пользовались, естественно его отключили. Неделю назад я оплатила "За подключение" и "За пользование Кабельным ТВ за текущий месяц и на месяц вперед". После сразу же позвонила и попросила посмотреть видна ли моя оплата, ответили что да и что в течении дня возобновят Кабельное ТВ. На следующий день я снова позвонила, объяснила, что Кабельное как-то не так работает: почему то были подключены только телеканалы типа Новый, 1+1, Первый национальный ... и еще пару, и показывали они в ужаснейшом качестве, кабельные телеканалы не подключены. Попросила что бы на Эвересте решили этот вопрос, мне ответили что "Мастер" мне перезвонит в тот же день. В общем жду звонка я уже неделю, сегодня буду снова звонить УПРАШИВАТЬ...мля.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Максим (Вінниця)
10 трав 2023 16:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Я хотів би висловити свою подяку і захоплення вашою роботою в наданні послуг. Я користуюсь еверестом протягом довгого часу і дуже задоволений якістю обслуговування. Особливо я вражений вашою командою технічної підтримки, яка завжди готова допомогти у разі будь-яких питань та проблем з інтернетом, якщо такі виникають. Ваші спеціалісти з підтримки завжди доступні і відповідають на мої запити дуже швидко та ефективно.
Крім того, я хочу відзначити ваші зусилля для забезпечення стабільності та швидкості з'єднання. Я завжди можу розраховувати на якісний та стабільний сигнал, що дозволяє мені працювати в Інтернеті з високою швидкістю та безперебійно. В цілому, я дуже задоволений та рекомендую вас усім своїм друзям та знайомим. Дякую за вашу роботу та забезпечення мені надійного з'єднання з Інтернетом. З повагою, Максим)
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш позитивний відгук. Приємного користування. Мирного вечора.
Аноним (Вінниця)
04 бер 2020 23:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Раніше провайдер еверест був топ серед інтернет-провайдерів, але останнім часом стає все гірше, ціна на послуги росте, а якість навпаки - погіршується, швидкість інтернету замість обіцяних 100 Мбит/с не більше 10 Мбит/с (особливо у вечірній час, коли мережа завантажена, і провайдер мав би спрямувати сили на покращення якості та безперебійності інтернет-з'єднання, виходить навпаки, ще гірше), перебої зв'язку, відключення. Вечорами буває так, що мобільний інтернет від лайфселл працює краще за дротовий інтернет, що звісно ж доставляє незручності, тим паче що дивлячись на загальну ситуацію на ринку провайдерів, ціна у "Еверест" вище середнього, я б сказав що за те що зараз отримую навіть висока. Все ж надіюсь що роботи щодо покращення зв'язку виконуються, а відповіді і обіцянки не залишаться просто словами.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. На даний момент проходить черговий етап модернізації мережі, на якому проводиться заміна кореневого обладнання на зразки останнього покоління. Основні роботи ми намагаємося виконувати в період найменшої завантаженості мережі, щоб мінімізувати незручності для абонентів. При виникненні питань і проблем з доступом до Інтернету просимо зв'язатися з нашими фахівцями: (0432) 552 552, (067) 829 59 49, (093) 170 07 07. Вибачте, будь ласка, за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Алена (Хмельницький)
01 жовт 2020 15:38
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет плохой, очень часто пропадает. Больше половины времени не работает. Звонила на тех поддержку, мне доказывают что интернет работает у меня, что я не права. Предложили чтобы приехали мастера и проверили, я согласилась. Но договорится на какое время не получилось, потому что мастера работают с 9 утра до 13.00, а на мою просьбу чтобы договорится на какое точное время, или же чтобы они мне перезвонили перед тем как будут ехать ко мне, то был такой ответ: «майстры такого не делают, они не будут Вам звонить». Мне такое не подходит, потому что в это время я на работе, а договорится на определенное время чтобы я подъехала, тоже для них не вариант, потому что они не перезванивают. В итоге проблема не решена совсем. А ихнее решение, делайте что хотите, потому что мы не договариваемся на время и не перезванивание.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Ми прослухали Вашу розмову з нашим оператором. Для оптимізації робочого процесу наші ремонтники дійсно працюють в різних районах в різні проміжки часу. Вам було запропоновано прийняти наших майстрів або з 09:30 до 13:00, або з 18:00 до 21:00. Попередити абонента за деякий час до візиту майстрів ми можемо. Вибачте, будь ласка, за непорозуміння. Наш менеджер зателефонує Вам після 16:00, як попередньо домовились, для оформлення виклику ремонтної бригади. Дякуємо.
Аноним (Хмельницький)
24 лют 2024 03:32
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
1007969
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюся даним провайдером приблизно 3.5 роки.Справедливості ради потрібно сказати, що не зважаючи на те що 100 Мбит/с заявлених немає все одно швидкість хороша (на вихідні падає, але достатня). За весь період користування інтернет пропадав декілька разів, вважаю це чудовим результатом. Особисто, на мій погляд, портить все техпідтримка, раніше довше 1 хв не чекав оператора! Тепер все по іншому, приблизно пів року назад дзвонив на техпідтримку то бот сказав що звільниться оператор і мені передзвонить, оперетор звільнився приблизно через добу. Останній раз після дзвінка пройшло вже майже 2 доби, оператор так і не звільняється). На жаль прийшлось звернутися до іншого провайдера для підключення. Тому в загальному, не можу рекомендувати Еверест, feedback це дуже важливо (будь-який провайдер головне, щоб не Воля).
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Для нас важливо, щоб абоненти компанії Еверест отримували такі послуги і найкраще сервісне обслуговування. Якщо є зауваження стосовно якості, ми завжди відкриті до діалогу і намагаємося якнайшвидше вирішувати подібні ситуації. Ми працюємо 24/7 для того, щоб наші абоненти могли з комфортом користуватись послугами. Якщо Ви залишали голосе повідомлення, то вони обробляються на протязі доби. Також дзвінки не приймаються на час повітрянної тривоги. На даний момент бачимо, що користуєтесь послугою інтернет від компанії Еверест, з якого залишали відгук. Якщо у Вас є зауваження до якості послуги, пишіть, будь ласка, для оформлення виклику ремонтної бригади в особисті повідомлення нам в соціальних мережах Facebook, Instagram. Дякуємо.
Станіслав (Вінниця)
26 груд 2018 12:31
Переваги:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.16 Мбіт/c
Upload:
0.02 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня. Хочу підсказати (переважно молоді) що цей провайдер вочевидь якогось політика, так як обман, і здирнецтво, 4G безліміт - 65 грн в місяць (швидкість від 15 до 45 (перевірино мною)). А у Евереста* немає безліміту, 150 грн в місяць провідний! ПРОВІВДНИЙ КАРЛ!!!! Щей лімітований (150 Гб), тобто якщо ви полюбляєте у 21-му столітті дивитися HD Відео чи граєте в нові ігри-то у вас закінчиться інтернет через 15-20 днів... І тоді якщо ви не поповните знову на 150 грн, то доступ буде заблоковано! ЗАБЛОКОВАНО КАРЛ!!!! 2018 рік, сором!!! Не рекомендую нікому цей пережиток 2004-го року, і ще одне: якщо не поповнили рахунок і у вас закінчились ГБ еверест буде начисляти вам 1 грн в день. За що? Віп блін провайдер? Я оплатив 150 +15 в місяць.... за 150 Гб... У мене все, вирішуйте чи потрібне вам таке УГ.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня. Дякуємо за ваш відгук. Будь-ласка уточніть ваш абонентський номер - нам дуже важливо розібратися в цьому питанні! Факти наведені Вами не зовсім відповідають дійсності. Адже в компанії Еверест немає практики застосування пені для абонентів в яких вичерпався ліміт трафіку. Також в нас немає тарифу 150 грн - 150 ГБ. Допускаю, що ви помилились, адже ціна тарифу "Далечінь" - 130 гривень. Судячи з того, що в місяць ви використовуєте більше 150 Гб трафіку - радимо Вам замовити тарифний план "Нове безмежжя" сплачуючи 167 гривень ви отримуєте 750 ГБ трафіку на місяць. Дякуємо та сподіваємось на розуміння!
Сергей (Вінниця)
27 жовт 2021 20:07
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер гавно редкое, услуги включить интренет на пару минут для того, чтоб пополнить интернет если забыл нет. Если оплачиваешь интернет в последних числах месяца, то 250+ грн выкидываются в жопу, так как вы платите не за месяц пользования услугой, а до 1 числа. Жил на Набережном квартале, интернет работал без перебоев, теперь живу на Пирогово, раз в минут 10-15 пропадает интернет на пару минут (уже менял роутер, подсоединял кабель на прямую, ничего не помогает) на горячей линии, кроме рекомендации перезагрузить роутер не чем помочь не могут, на вопрос почему у меня здесь такой плохой интернет и почему на набережном был лучше, мне отвечают, что там лучше технологии, вот только цена одинаковая. Если есть выбор в провайдерах, то Эверест не рекомендую! Провайдер остался на уровне 2000 года.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий вечір, Сергію! Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Хотіли б зауважити, що розрахунковий період на послугу інтернет рахується з дати поповнення рахунку і списання коштів програмою, якщо оплата списалася для прикладу 25 числа даного місяця, то наступна оплата має бути також 25 числа наступного місяця (розрахунковий період по інтернету може змінюватися). По кабельному телебаченню дійсно розрахунковий період 1-го числа кожного місяця. Що стосується якості послуги інтернет, то дійсно можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Для отримання достовірних показників радимо робити заміри, підключивши кабель безпосередньо до ПК ( а не по Wi-Fi). На жаль, абонент не звертався для оформлення виклику ремонтної бригади для діагностичних цілей. Будь ласка, зателефонуйте нам у зручний для Вас час: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Дякуємо.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг