Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 4 із 5
відгуків: 1176
рекомендують: 832 чол
не рекомендують: 344 чол
ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Максим (Вінниця)
21 черв 2022 11:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Був моїм першим провайдером, з тих пір пару змінив і повернувся назад. Стабільне підключення, за останні кілька років не помічав особливих перебоїв. Пару разів відправляв якісь відгуки, на їхню роботу і був здивований тим, що мені передзвонили і дали зворотний зв'язок за моїми відгуками. Дуже приємна річ. Поговорили, обговорили та й усе.) Не особливо заморочуюсь із цього приводу, працює, для роботи та ігор мені вистачає з головою. Хороший провайдер!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Богдан (Вінниця)
05 лют 2020 08:54
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користувався рік послугами даного провайдера. Все було дуже навіть чудово. Але з початку 2020 року спостерігаються до 20% втрати пакетів при онлайн геймінгу. Грати просто нереально. Ping Plotter відображає втрати і стрибки пінгу від 5 до 500 на вузлах enet.vn.ua. Підтримка говорить, що у них все нормально, це я не у ті ігри граю... Шукатиму іншого провайдера, тому що платити 200 грн в місяць за інтернет із дикими втратами пакетів не маю бажання.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Богдане. Ми завжди реагуємо на звернення наших абонентів, але, на жаль, Ви не вказали Ваш абонентський номер для зв'язку. Для отримання якісних послуг компанія проводить модернізацію мережі: замінює головні сервери. Термін модернізації- з 04 по 07 лютого 2020р. Вибачте, будь ласка, за тимчасові незручності. Якщо після закінчення модернізації мережі Ваше питання не вирішиться, будь ласка, зателефонуйте на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Дякуємо за розуміння.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Фирма "Радио"
Карина (Вінниця)
02 лип 2018 16:22
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь этим провайдером более 3-х лет и ни разу не возникало никаких проблем! Мои родители когда-то пользовались Волей и всё время жаловались, то интернет пропадает, то скорость маленькая... Устала я всё это слушать и перевела их на Эверест, теперь горя не знают и радуются! Очень довольна и всем советую! Безумно тешит карта Эверкард, когда подсчитала сколько с помощью неё экономлю денег в месяц! Подсчитайте и вы, эта сумма вас приятно удивит.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Старлайт Медиа"
Дарина (Вінниця)
18 лист 2022 17:59
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
47073
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Обслуговування за останній рік стало просто жах. Якість інтернету не відповідає. Остання капля стало, те що уже 3 дні немає ні інтернету, ні кабельного телебачення, через те як Ви кажете, бо обстріли і пошкодженні лінії, але як так по місту майже у всіх є і працює,а тільки в деяких квартал немає.Так само у інших провайдерів все добре,а у Вас ні. Як ціни на послуги під час війни піднімати можна, а якість обслуговування і вирішення проблем ні(((
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Дарино. У зв"язку з частими плановими та аварійними відключеннями електропостачання автоматично вимикається обладнання у будинках, тому тимчасово можуть бути відсутні послуги інтернету та кабельного телебачення. Ключове обладнання може знаходитися в іншому будинку, де у цей момент немає електропостачання. Наші майстри працюють цілодобово. Просимо поставитись з розумінням до складної для всіх ситуації та дати час на відновлення послуг. Що стосується актуалізації цін, то зміни відбуваються не частіше, ніж 1 раз в рік, одночасно ми завжди збільшуємо кількість трафіку в тарифних пакетах на 25%. Також усі абоненти є учасниками Бонусної програми та можуть економити користуючись карткою Еверкард на знижки від парнерів. Будь ласка, звертайтесь на цілодобову лінію підтримки: 552-552, 067-829-59-49, 093-170-07-07 або пишіть нам в соціальні мережі Facebook та Instagram. Мирного неба та гарного дня.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Александр Пушкарь (Вінниця)
28 серп 2019 11:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Компания даёт достаточно большой выбор тарифов, в том числе возможность за баллы увеличить трафик в пакете (бесплатно!) или уменьшить цену (правда, раз в год, если не ошибаюсь). Не могу понять тех, кто пишет о ценах - всегда можно в личном кабинете посмотреть, сколько интернета используешь, и поменять тариф (бесплатно !) или позвонить на горячую линию и проконсультироваться. Меня лично все устраивает в данной компании - подключайтесь смело!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня! Дякуємо за Ваш відгук.
Юрій (Вінниця)
21 січ 2020 12:16
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На сходовій клітці вандали вирізали 4 метра кабеля. Подав заявку. В КЦ повідомили, що заміна кабеля оплачується 50х50. Прийшли "майстри", вставили на "скрутки з ізолентою"(!!!) вирізаний кабель, здерли з сина (проживає він) повну(!) вартість і (с умным видом) пішли. Мені не шкода грошей (це дрібязок), але коли почув про "скрутки", відношення до Евереста кардинально змінилося. Згадав Укртелеком і його долю...((
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня. 21.01.19 наші працівники за згодою Вашого сина відновили абонентський ввід шляхом з'єднання "скотч-лок", при цьому взявши оплату 50/50. Сьогодні за Вашим проханням ми переробимо роботу, виконавши повну заміну кабеля з оплатою 50/50. Вибачте за непорозуміння.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "АкадемНэт"
Максим (Вінниця)
10 лист 2021 16:17
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Месяц как пользуюсь, пока нареканий не возникло. Сервис и поддержка на уровне. Даже удивительно, ведь знаю ситуацию в Киеве, есть с чем сравнить. Проводили в Киеве, монтажники пришли через 3 дня. В Виннице оставил заявку вечером, а утром уже звонок, что есть возможность сделать это прямо сейчас (хотя до этого с оператором договаривались на 15:00). В общем пока все устраивает. Я из тех, кто любит находить минусы, но пока таких не обнаружил.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Аноним (Вінниця)
02 лют 2021 16:32
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Еверест - ДНО повне. По роботі доводилось жити в Житомирі, Хмельницькому, але з таким дорогим та в одночас не якісним провайдером не стикався ніде. Граю в World of Tanks. Пінг у Евереста 80 - 110 при нормі 10 - 20 у інших операторів. Фільм подивитись неможливо... Постійна буферизація й підгрузи. Загалом, якість послуги викликає тільки негативні емоції. В жодному разі нікому не порадив би. В особистому рейтингу провайдерів 100% аутсайдер.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Загалом проблем в мережі немає. Для діагностування локальних джерел, що можуть впливати на швидкість доступу, варто зателефонувати на цілодобову лінію підтримки для виклику ремонтної бригади: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Ми проаналізували Вашу історію звернень. Протягом останнього часу скарг на якість послуги Інтернет не надходило. Також наш представник Вам зателефонував про оформлення виклику ремонтної бригади. На жаль, Ви не прийняли дзвінок. Будь ласка, зателефонуйте на цілодобову лінію підтримки. Ми завжди оперативно реагуємо на всі звернення наших абонентів.
Наталя (Хмельницький)
04 лют 2020 18:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь Еверестом декілька місяців. За весь час користування жодних питань до компанії не виникало - Інтернет юзаем всією сім"єю (я, чоловік і 2 дітей), телебачення сугубо для дітей, там куча дитячих телеканалів. В компанію дзвонила лише раз, коли подавала заявку на підключення - взяли трубку одразу ж, надали приємну консультацію, смс про оплату присилають, роблю платежі через сайт компанії без комісії! Компанія варта Вашої уваги.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук.
Аноним (Вінниця)
26 лип 2017 06:00
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я записываю каждый раз кол-во использованных МБ - это "засекли" и теперь не дают вход в "Клиентский уголок". Такие действия команды дают повод думать, что это прикрывание воровства трафика у меня (параллельно со мной пользуются другие от компании). При включении компьютера данные очень "скачут" - прекратите воровать - достали своей нечистоплотностью. Делаете так, чтобы не переходили на более дешевле тариф?!
Роман (Вінниця)
01 квіт 2019 18:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Можу рекомендувати Еверест, тому що кабельне телебачення - якісна картинка, цікаве наповнення. Інтернет - проблем взагалі не було. Ні разу. Були питання з оплатою, змінився номер телефону, і я не сказав про це Евересту, відповідно не отримав смс. Але загалом СМС надходять з проханням оплатити послуги - і Інтернет, і кабельне. Підтримка працює дійсно цілодобово. Ввічливі, що радує, бо якось скрізь не дуже привітні люди зараз. Рекомендую!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня! Вдячні за Ваш відгук.
Анонім (Хмельницький)
16 серп 2022 23:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До недавнього часу була майже повністю задоволена послугами, які надає компанія. Але нещодавно було відключено декілька каналів ТБ, які наша сім‘я часто дивилась. Замість них з‘явилось «незрозуміло що»! Гроші платимо ті ж, що й раніше, а хороших каналів поменшало! Консультант гарячої лінії сказала, що найближчим часом нічого не зміниться. Тож чекаю кінця місяця, бо вже оплатила послуги ТВ, а далі шукаю нового постачальника даних послуг.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Юліє! Компанія Еверест завжди дбає про якість послуг, сервісу, в тому числі пропонує своїм абонентам найкращий перелік телеканалів. Хочемо зауважимо, що у зв"язку з анулюванням ліцензій національних телеканалів медіагрупи «України» та "А-media" в нашій сітці мовлення була здійснена заміна телеканалів "Україна", "Україна 24", "Футбол 1", "Футбол 2", "Індиго", "A- FirstInternational", "A-Premier", "A-Classic". Також наша ініціативна група відділу маркетингу постійно аналізує контент телеканалів. На жаль, з початком повномасштабного вторгнення певна частина каналів української медіагрупи "1+1" перестала оновлювати контент, постійно транслюючи відзняті раніше телепередачі. При цьому ж значно піднімають плату. В зв"язку з цим зроблена заміна на дійсно рейтингові, цікаві телеканали. Однак якщо контент даних телеканалів покращиться, ми будемо спілкуватись з представниками медіагрупи про повернення каналів в нашу сітку мовлення. Будемо вдячні за розуміння. Мирного неба та гарного дня.
Елена (Вінниця)
18 лист 2016 13:54
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подала заявку на подключение инета. Меня набирают на мой номер я беру бросают трубку, я перезвонила прослушала робота-оператора минут 5 и потом меня сбросили, я оставила заявку на свой номер, мне перезвонили и тут же сбросили. Мой номер (097)5028902 номер подключен на абонплату и звонить на стационарные номера я не могу. Я перезвонила с чужого номера, сьело 5 гривен и перезвонив мне - сбросили трубку. Как скажите к вам дозвониться????
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Катя (Вінниця)
18 груд 2018 10:45
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Опыт пользования Эверестом - месяц. Что понравилось: 1. Очень вежливый оператор на телефоне 2. От момента моего звонка до приезда техников прошли сутки 3. Договор оформили на месте 4. Выбрала обычное ТВ (возможно позже переподключусь к цифровому), но получила все каналы, которые люблю 5. Скорость интернета - вполне себе нормальная. Что не очень: Это как бы и не минус, но: нет своих серверов, на которых можно было бы найти интересное.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Дякуємо за змістовний відгук!
Алексей (Вінниця)
13 бер 2023 21:10
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.76 Мбіт/c
Upload:
0.34 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Безобразная скорость. Особенно вечером. Ранее, еще пару лет назад все было идеально и я данного оператора рекомендовал знакомым. При использовании и того же оборудования, и тех же устройств подключения. Роутер хороший, при проблемах роутер всегда перегружаю. Оператор нелояльный к абонентам. Цены растут, качество упало. Перерасчетов оплаты, когда услуги по предоставлению интернета не предоставлялись оператором никогда не делаются.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Олексію. Дякуємо, що є абонентом компанії Еверест вже багато років та ще рекомендуєте послуги своїм знайомим. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу та оперативно реагуємо на всі звернення наших абонентів. Загалом проблем в мережі немає. Але дійсно є локальні фактори, які можуть вплинути на якість послуг. Для встановлення причини пропонуємо абонентам прийняти нашу ремонтну бригаду. Для нас дійсно важливо, щоб наші абоненти отримували якісні послуги та сервіс. Нагадуємо, що для наших абонентів діє Бонусна програма де можна отримати знижки від партнерів та на наші послуги. Бригада зможе приїхати саме в той час, коли зазвичай спостерігається проблема з якість послуги. Написавши нам в соціальні мережі facebook, Instagram.або зателефонуйте на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Будемо вдячні за зворотній зв"язок. Мирного дня.
Андрей (Вінниця)
02 груд 2021 23:04
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасная скорость загрузки интернета, битрейт проседает постоянно. Скорость скачивания 93 Мбит/с, а выгрузки 17 Мбит/с. Ужасссс. Спрашивал у поддержки как можно поменять тариф чтобы ускорить хоть немного интернет, и мне ответили что Эверест не способен ни на что более сервизное чем максимум зайти в КС ГО чтобы не было пинга. Меня этот провайдер уже полностью не устраивает. 21 век, а интернет у Эверест как-будто его только изобрели.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий ранок, Андрію! Абонентам надається вихідна швидкість (upload speed) – до 15-20 Мбіт/с. Це оптимальний показник для комфортної роботи в мережі Інтернет. Обмеження по вихідній швидкості (до 15-20 Мбіт/с) існує для запобігання перевантаженню абонентської мережі, забезпечення якісного надання послуг і підтримки стабільної вхідної та вихідної швидкостей. Для домашнього користування послугою Інтернет важлива саме швидкість download, а не upload. І ми надаємо download до 100 Мбіт/с. Хочемо зауважити, що тисячі наших абонентів користуються послугою Інтернет від нашої компанії, не відчуваючи жодного обмеження. Якщо у Вас все ж залишилися запитання з даного приводу, напишіть нам, будь ласка, в соціальних мережах Facebook, Іnstagram (щодня з 09.00-21.00) або телефонуйте на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Гарного Вам дня!
Ольга (Вінниця)
19 лют 2020 23:18
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
83.14 Мбіт/c
Upload:
16.08 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Впервые пишу отзыв в интернете. Сегодня вечером не смогла посмотреть фильм, позвонила на Эверест, сказали, что мой роутер не перезагружался почти 6 мес, и что так типа нельзя для его корректной работы.... Я не сильно поверила в их "отмазку", но все же выполнила совет парня с техподдержки - перезагрузила роутер....и сейчас всё супер, как было всегда... Поэтому решила написать здесь. Может кому-то моя ситуация поможет. :)
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук. Звертайтесь, будь ласка, ми завжди раді допомогти.
Анонім (Вінниця)
26 квіт 2022 10:35
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Сьогодні вранці зник інтернет, а так як я працюю в мережі, мені дуже важливо це! Я зателефонував на підтримку, в телефонному режимі нічого не вирішили, то я залишив заявку на ремонтну бригаду. Чесно, я реально здивований, бо через хвилин 40 вони приїхали, і от зараз я це пишу, а вони замінюють кабель, бо якесь гамно обірвало його у підїзді! Технічна підтримка мене приємно здивувала) користуюсь вашими послугами 2 роки. Рекомендую!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Дмитрий (Вінниця)
20 вер 2022 16:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрый день! хочу оставить свой отзыв об интернет-провайдере Эверест, меня более чем устраивает этот провайдер, нравится скорость, качество, цена вполне приемлемая, пользуюсь достаточно давно им, конечно бывают и сбои, от этого никто не застрахован, но служба поддержки всегда вовремя реагирует на заявки, и достаточно быстро исправляет ошибки, рекомендую этого провайдера! На сегодняшний день я доволен интернетом на? Процентов!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Раиса (Вінниця)
08 січ 2020 16:11
Переваги:
Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Здравствуйте, мы уже как 8 лет как подключены к провайдеру Эверест. Последний год постоянно проблемы с скоростью интернета (бывает временами что скорость падает) и длится оно некоторое время и потом снов скорость стает на свое место. Дискомфорт когда ты смотришь фильм и тут скорость падает сильно и не грузит ничего -_- ... а так обслуживание хорошое. Уже новый роутер купли от фирмы Эверест и не помогло как было так и есть...
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня! В такому випадку для оперативної діагностики локальних причин, що впливають на швидкість доступа послуги Інтернет, варто викликати ремонтну бригаду: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Очікуйте, будь ласка, на дзвінок нашого представника. P.S. На жаль, на телефон, вказаний в договорі, на даний момент ми додзвонитись не можемо (поточний стан рахунку абонента не дозволяє прийняти дзвінок), тому, будь ласка, напишіть нам на пошту: [email protected].
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг