Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 4 із 5
відгуків: 1176
рекомендують: 832 чол
не рекомендують: 344 чол
ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Вінниця)
14 квіт 2016 19:28
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.79 Мбіт/c
Upload:
3.43 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Та же проблема что у других абонентов эвереста — они обманывают со скоростью. Причем в разы. Провайдер уже не тот.
Юля (Вінниця)
27 лип 2016 17:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дозвонится могу всегда, очень приятные и профессиональные консультантки. Я всем довольна. Особенно, что все делается вовремя, и еще очень часто пользуюсь бонусами.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Виталий (Вінниця)
03 серп 2016 10:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Тариф считаю, что безлим бы не помешал. Посчитал тариф с 400 Гб, то я его до 300 Гб только выкачиваю. Скорость норм.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Вінниця)
08 груд 2017 08:56
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При наявності нормальних кабельних каналів в стінах, трощити новенькі під'їзди та робити розводку в колгоспно-підвальному стилі може тільки провайдер відповідної гівно-якості з відповідним менталітетом. Був гарний під'їзд після ремонту, прийшов Еверест, понаприбивали до стін дротів-соплей та жестяних коробів. З часом, частина дротів у під'їздах відривається і створює кошмарне враження у гостей. Публікують рекламу в ліфтах, де якась кобила каблук від туфлі в рот бере з натяком на міньєт, все це бачать діти, питають, чому у тьоті каблук в роті. Демпінг ринку наприкінці 00-х зробив з провайдера монополіста, а по цінам Еверест вже далеко не ахти. Більшість реклами, яку публікує провайдер неправдива і розрахована на недалекоглядних нових користувачів — 30 грн чи 50 грн за інтернет, але у зносках мілким шрифтом, таким, що типографія не може навіть надрукувати, оговорюють, що акція триває лише 1 місяць. Всі нормальні по швидкості пакети мають обмеження по трафіку. Напевне, щоб не дай бог ви з сусідом тим інтернетом не поділились, або щоб більш вигідну підписку на ТВ на Megogo чи OLL-tv не оформили, а користувались їхнім «цифровим» пакетом послуг з 10 каналів. Якщо ви купили телевізор із START-TV дивіться в сторону інших провайдерів з нелімітованим трафіком, бо мультики або передачі у HD, які рано чи пізно знайдуть на YouTube ваші діти або ви швидко той трафік зкрутять і ніякі еверкарди і бонусні фєнєчки тому не будуть компенсацією. З плюсів — має власні канали на DTEL-IX, та піринг з besthosting та vinnest — що зробило багато міських сайтів в мілісекундній доступності, цей факт заслуговує на визнання.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ЧАО "Датагруп"
Димитрий (Вінниця)
18 черв 2018 19:22
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ребята, все положительные отзывы пишут боты. Не ведитесь на это редкое говно. Их вранье перешло все границы. Доверия к ним не будет никогда. Проще сменить адрес жительства чем подключиться к Эверест. Сдал к ибене матери их карточки разорвал договор.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
oleg (Вінниця)
16 жовт 2022 17:19
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Останній розгорнутий відгук. Нарешті отримав зворотній зв'язок, проблему не вирішили, але повідомили що займаються. Технічна підтримка продовжує шкутильгати. Поки тут не залишив відгук ніхто зворотнього зв'язку не надавав. З першого звернення в телефонному режимі пройшло більше 3-х тижнів (при цьому ще були повідомлення в підтримку на електронний адрес, інстаграм). Для розуміння як це зараз працює. На закордонні ресурси проблем немає, на українські ресурси в вечірній час значні втрати. Обідом все норм. Маршрут до закордонних ресурсів іде через провайдера Евротранстелеком, до українських - в основному через точки обміну у Києві. Поки очікую рішення на протязі 2-3 тижнів як вказали. Якщо виправлять - ОК, ні - будемо прощатися. Поки що потрібні українські ресурси завернув в Польський ВПН (дякую одному відомому ресурсу що жителям України надали рік безкоштовного доступу). І прохання до співробітників Еверест, не пишіть тут що проблема з з оптичними магістралями. Подивіться на https://bgp.he.net/AS49223 , https://bgp.he.net/AS24945 там явно видно що у Вінтелепорт і у вас одні ж і ті ж "верхні" провайдери, при цьому у Вінтелепорт таких проблем немає. Поки не рекомендую, особливо тим хто не зможе налаштувати впн певним чином. Якщо проблему виправите, відгук буде норм. Все, більше немає бажання тратити час на відгуки.
Аноним (Вінниця)
05 лют 2023 03:10
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Один з небагатьох провайдерів у місті, які ще пропонують лімітні тарифні плани, за великі кошти. Просто не залишають вибору людям, особливо у новобудовах, тому як заводять свої комунікації одразу (типу безкоштовно). Навіть на хуторах, і на бучмах є кращі провайдери, з більш нормальною тарифною сіткою, і більш стабільним з'єднанням. Але як Еверест обіцяє до 100 Мбит/с, так і є що до 100 Мбит/с, і це може бути як і 5-10 так і 80-90 Мбит/с. Користувався 2 роки на бучмах провайдером лінк нет. на мою думку один із топових провайдерів міста.
за 2 роки жодного разу не звертався у підтримку, тому як завжди стабільний інтернет. при тому що тариф безліміт по трафіку, швидкість обіцяють до 100 Мбит/с, а на вході отримую 100-115 і на виході не менше 80 Мбит/с.

Дякую за увагу. А компанії будь-ласка, починайте розвиватись і надавати послуги нормально, а не підіймати ціни, а якість так і залишається незмінною .
Багато провайдерів вже гігабітні тарифи пропонують, а ви й цю що є не можете до ладу привести.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Компанія ЕВЕРЕСТ™ забезпечує високу якість послуги доступу до Інтернету і стабільну швидкість до 100 Мбіт/с кожному абоненту, незалежно від обраного пакета, а вихідна швидкість (upload speed) – до 30-40 Мбіт/с. Це оптимальний показник для комфортної роботи в мережі Інтернет. Обмеження по вихідній швидкості існує для запобігання перевантаженню абонентської мережі, забезпечення якісного надання послуг і підтримки стабільної вхідної та вихідної швидкостей. Та абоненти можуть підібрати тарифний пакет відповідно до своїх потреб. Нагадуємо, що для наших абонентів діє Бонусна програма де можна отримати знижки від партнерів та на наші послуги. Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення наших абонентів/клієнтів. Що стосується якості послуги інтернет, то дійсно можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Бачимо, що Ви не зверталися стосовно швидкості послуги інтернет та не залишали виклик нашої ремонтної бригади. Тому пропонуємо викликати наших спеціалістів, щоб вони перевірили і вирішили дане питання з якістю. Зверніться, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки для оформлення виклику ремонтної бригади для діагностичних цілей: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07 або написавши нам в соціальні мережі facebook, Instagram. Будемо вдячні за зворотній зв"язок.
Сергей (Хмельницький)
12 трав 2020 00:22
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вначале после Воли, был очень доволен, своевременно всегда платил за все, а один раз посмел уехать на отдых (представляете не уведомил этого говно-оператора), а из-за ихней тупейшей системы оплаты, не смог оплатить в горах услуги кабельного ТВ. Приехавши домой, увидел на дверях табличку, сообщавшей всем соседям, что здесь живет злостный неплательщик. Позвонив в контакт-центр, пообщался с тупым оператором, который не смог мне адекватно что-то сказать. А потом я узнаю, что они в виду заботы о клиенте, не просто отключают ему услуги, а просто обрезают кабель и после этого должен прийти индеец, который его прикрутит. Вы блядь в каком веке живете дыбилы? Вы к тому же уроды удаляющие отзывы в фейсбуке и поп полной накручивающие отзывы. Вы хоть бы долбоебы разными их писали.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Сергію, 05.03.20 послуга кабельного телебачення була відключена в зв'язку з відсутністю оплати. Всі наші абоненти отримують смс-нагадування про оплату. Без комісії послуги можна оплатити через наш офіційний сайт. Наполегливо просимо Вас дотримуватись етикету в спілкуванні. Отримати відповідь на додаткові питання Ви можете, зателефонувавши на цілодобову лінію підтримки: 700-701; (067) 9-700-709; (093) 1-700-701.
Аноним (Вінниця)
28 серп 2020 11:10
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахлива компанія! Інтернет нестабільний, працює з перебоями. Користуюся Вашими послугами лише МІСЯЦЬ і вже довелося звертатися в техпідтримку 1001 раз. Моя робота напряму пов'язана з інтернетом. Отже, Еверест, чому я маю втрачати гроші через Вас та псувати свою репутацію через низьку швикість виконання роботи за відсутності нормально інтернету?! Постійно маєте якісь відмовки: то роутер не такий, то погода не та, то ще якась дурня, якої я ніколи не чула ні від якого іншого провайдера! Підняття прайсу? 230 грн? Ви знущаєтеся, справді? Немає за що стільки платити.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваше звернення. Завтра з 14:00 до 18:00 наша ремонтна бригада буде у Вас для діагностики проблеми.
Поліщук Андрій (Вінниця)
09 вер 2020 21:28
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
117213
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гіршого інтернету в мене ніколи не було. Мобільний працює краще. Протягом тижня відключу, і знайду іншого провайдера.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Загалом проблем в мережі немає. Але дійсно можуть бути локальні фактори, що впливають на швидкість доступу послуги Інтернет. При виникненні будь-яких зауважень до якості послуг радимо одразу ж телефонувати на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07. Вам зателефонує наш представник для оформлення виклику ремонтної бригади. Дякуємо за Ваше звернення. P.S. На жаль, не можемо Вам додзвонитись: "поточний стан рахунку абонента не дозволяє прийняти дзвінок". Будь ласка, зателефонуйте на цілодобову лінію підтримки або напишіть нам в соціальних мережах FB, Instagram. Дякуємо.
Ирина (Вінниця)
02 бер 2016 22:46
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Последний год одна беда с Еверестом: связь вечно рвёт, в техподдержку дозвониться ОЧЕНЬ большая проблема, скорость интернета в раз 10 меньше чем обещалось, отключают телевидение без предупреждение, а включения приходиться ждать несколько дней. Буду прощаться с этим провайдером...
Аноним (Вінниця)
08 черв 2016 22:03
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Download:
73.13 Мбіт/c
Upload:
12.58 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
На службе техподдержки нет мобильных номеров, в наше время много у кого отсутствует стационарный телефон, поэтому звонить по любым возникающим вопросам дороговато!!! После отключения интернет не возможно заплатить картой онлайн через еверест сайт (не проходит последний шаг так как кидает на сайт оплаты, а он ессесвено заблокирован). От ТВ отказался так как сильно поднялась цена, было бы хорошо сделать допустим 20-30 каналов за 20 грн, тоже самое с интернетом подняли лимит ГБ, подняли цену, но не сделали тарифный план с меньшой ценой (400 ГБ — 130 грн; 80 ГБ — 100 грн). Хочется 150-200 Гб за 80-100 грн. В ЗАЩИТУ: скорость ДО 100 Мбит/с вполне присутствует, делал тест в час пик, в остальное время: всегда скорость 85-95 Мбит/с, скорость закачки через торренты розогнавшись 10-11 МБАЙТ (80-88 Мбит/с). Пинг вообще прекрасный 5-20 мс. У Воли в этой же квартире 90 МИНИМУМ доходит до 250 мс в час пик. А для точной проверки скорости скачивайте их файл проверки (тех служба подскажет), не проходит — вызывайте чувака с ноутом техподдержки!
Аноним (Вінниця)
25 лип 2016 23:54
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто "зажравшейся" провайдер. В квартире больше пользуюсь 3G. Если какая-то проблема с электричеством, долго настраивают интернет и кабельное телевидение. Зато за неуплату, то быстренько отключают. Надо срочно менять провайдера! И ещё, Эверест независимо или работал в этот день интернет и телевидение или нет, все равно деньги считают!!!
Аноним (Вінниця)
10 лют 2017 22:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь услугами компании Еверест 2,5 года. До этого был ужасный интернет, так что еверест мне подошел. Но с каждым месяцем цена становилась выше - качество хуже! А за последние 3 дня не могу включить ни смарт тв, ни даже на планшете сериал посмотреть!! Звоним на гарячую линию, максимум предлагают перезапустить роутер! Спасибо, чтоб я без вас делала, гении. А вызывать мастера нет смысла, приходит говорит, что они безсильны и уходят выставляя счет за вызов. Иду искать новый провайдер.
Перегрызу оптоволокно (Вінниця)
20 бер 2017 03:16
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
35.42 Мбіт/c
Upload:
18.53 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Еверест ОВНО! Последние 4 месяца перелимит! Непонятно откуда и почему? Приходится доплачивать. Цена поднялась без каких-либо мотиваций! Услуга не стала лучше. Никто из этой канторы не может объяснить где девается мой трафик! Раньше мне хватало с головой 60 Гб. Но последние месяцы у меня 130-160 Гб трафика улетает. И я не играю в игры, не смотрю сутками фильмы, не качаю всякое говно с нэта. На рекомендации техподдержки я поменял пароли на всем на чем только можна. На роутере, на компе, поставил антивирус, хотя был нормальный.... а где трафик теряется так и неясно. Могу сказать одно: РАЗВОДЯТ! Не советую этого провайдера! Но выбора нет... Воля тоже фигня. Значит будем ругаться пока с этим! Всем удачи. Путин х..ло!
Денис (Вінниця)
12 лип 2017 20:53
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Думайте самі, обирати цього провайдера чи ні. Але скажу ось що. Щоб подивитись відео на 10 хвилин на Youtube у якості 720, іноді потрібно чекати 40-60 секунд, а іноді перезапускати браузер. А якщо хочете відкрити кілька програм, які потребують постійного підключення до мережі, то це точно не про Еверест. Не раджу нікому. Раніше було набагато краще. Зараз шкодую що взагалі підключився. Ще й тарифи постійно підвищують. Я не скаржусь на ціну, але якщо піднімаєте її, то підвищуйте і якість послуги. А тут все навпаки. Дякую що прочитали до кінця. =)
Владимир (Вінниця)
22 вер 2017 17:20
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За все время пользования интернетом в эвересте (3 года) никогда не превышал 150 гиг. А в августе вдруг насчитали мне за 3 недели аж 250. Причем 1 неделю меня не было в Виннице. Начал разбираться - говорят - смените пароль скорее всего у вас крадут - вообщем несли всякий бред. Согласен с предыдущими - скорость - никакая. Хорошо что воля есть в доме. Когда то ей пользовался и зря перешел на эверест. Обещали хорошую скорость. Буду возвращаться. ЭВЕРЕСТ НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Аноним (Вінниця)
30 трав 2018 22:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
32.67 Мбіт/c
Upload:
16.95 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вот такая ситуация на Замостье.... Надоело.... Обещают супер-пупер скоростной инет. Так что решайте сами.
Влад (Вінниця)
10 черв 2018 23:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
4.09 Мбіт/c
Upload:
4.1 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вот такие чудеса по вечерам у них происходят уже регулярно и на вишенке, техподдержка как всегда на высоте, стандартный ответ у нас все нормально. Технологически провайдер отличный, но что то в последнее время только огорчают. Цифровое ТВ можно только смотреть с аналоговым за который надо ещё и платить. А с ихними этими лагами iptv смотреть не реально. Номер заявки 56560, и я более чем уверен что к утру уже все будет норм.
Твой Господин! (Вінниця)
25 лип 2019 19:31
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уже лет 9 - как пользуюсь их интернетом. Да, что говорить, провайдер застрял в 2005 году (тарифная линейка) просто вызывает смех + личный кабинет такой же унылый, а-ля сделан студентом на коленке за "дошик". Где это видано, чтобы в 2019 году были предложения с трафиком для - домашнего сегмента, когда я говорю знакомым, что у меня интернет с трафиком они смеются. Опять же повышают абонентскую плату - хотя доллар пошёл в низ, никакой конкретики почему повышают эту ужасную тарифную линейку - нет. Придётся идти на ВОЛЮ за 75 грн. в месяц на год. P.S. Ой-вей, даже в Киеве цены ниже на интернет.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня! Ми Вам вдячні за те, що користуєтесь нашими послугами з 2010 року. За 9 років активного користування Ви мали змогу переконатись, що якість наших послуг та сервіс дійсно найкращі у Вінниці. Ви, як наш постійний абонент з таким великим досвідом співпраці з нами, знаєте, що з 2010 року Ваш тариф "Нове безмежжя" з 99 грн/міс змінився в ціні до 192 грн/міс з 01,08,2019, тобто навіть не вдвічі. Об'єм трафіку при цьому було змінено зі 100 Гбайт до 750 Гбайт, а у Вашому випадку - до 937,5 Гбайт (тобто у 9 разів), адже за бонуси Ви збільшили трафік свого тарифу. Це є підтвердженням того, що ми постійно слідкуємо за потребами наших абонентів, вчасно збільшуючи об'єм трафіку для зручного користування нашою послугою Інтернет. Зважте, будь ласка, всі за та проти. Тим паче, Ви є користувачем нашої бонусної програми та картки "Еверкард". Хочемо наголосити, що Ви знову можете замовити знижку 50% на оплату тарифу: "Бонусний 750", а також використати Ваші бонуси (1366 бон) на сертифікати.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг