Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 4 із 5
відгуків: 1176
рекомендують: 832 чол
не рекомендують: 344 чол
ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Вінниця)
04 лют 2020 21:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
31.35 Мбіт/c
Upload:
17.08 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет при заявленных 100 Мбит/с очень не стабилен. Иногда падает до 10 Мбит/с. При просмотре фильма на Мегого или в интернете и других ресурсах зависает. Подключение через кабель. WiFi ещё хуже бывает. 4G от Киевстар имеет иногда выше скорость... Роутер TP-link один из последних.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Олександре Петровичу, вибачте, будь ласка, за незручності. З 4 по 7 лютого 2020р. відбувається планова модернізація мережі - заміна головних серверів, в зв'язку з чим може спостерігатись нестабільність послуги Інтернет. На сьогодні, 5 лютого, Ви оформили виклик ремонтної бригади, тобто Ваше питання обов'язково буде вирішено. Дякуємо за розуміння.
Игорь (Хмельницький)
05 лют 2020 01:31
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
94.44 Мбіт/c
Upload:
17.51 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Т.к. нет возможности ответить представителю провайдера под первым отзывом - публикую его таким образом...
Теперь по-пунктам ответа: - Я не вёл речь о неком статистическом опросе ибо я не могу знать проводился ли он и тем более о его результатах, да и это впрочем не важно. Есть факт введения в заблуждение абонентов на ваших рекламных бордах. Остальное - лирика. - По поводу пинга - я не утверждал и не утверждаю, что параметры его критично завышены, я веду речь в сравнении с той же волей от которой я давно мечтал откреститься, но не было стабильной альтернативы, кроме почившего эйрбаса, на который я в своё время "сбежал"... Но это тоже лирика и как я уже указал выше - не критично. - А вот некая попытка переложить на меня вину несоответствия скоростей ибо я сам протянул витуху в комнату и обнял её это по меньшей мере смешно! Результаты по скоростям и пингам у меня идентичны с соседом, подключенным к вашей сети... Могу даже на спор провести вместе с компанией эксперимент суть которого будет заключаться в проведении выборки того же спидтеста на десяток разно удалённых серверов, отключении существующего корда, сразу же подключением нового корда, который отожмут ваши монтажники той же длины кабеля, проведением аналогичной выборки спидтеста по тем же серверам... потом корд, который я обжал самостоятельно, подключим в локальную гигабитного сеть, проведением тест на стабильность и те же манипуляции с обжатым вами кабелем, на закуску протестим корды на предмет потери напряжения, сопротивления каждого контакта и если результаты будут идентичны в пределах статистической ошибки - провайдер публично приносит мне извинения за введение в заблуждение и голословное "обвинение", предоставляет на постоянной основе реальный безлимит без ограничения аплоада 30-ю мегабайтами, а предоставят 110 Мбит/с в обе стороны для получения "честной сотки")))) З.Ы. Пока спасибо, что появилась возможность на подключение, как поговаривают, стабильного интернета и особенно альтернативного кабельного ТВ (хотя к предыдущему провайдеру в этом плане не было нареканий, кроме постоянного урезания наполнения из-за которого приходилось переходить на более дорогие ТП) правда не без ложки дёгтя, но всё же 100 грн.\мес. это почти даром... За чуть более, чем сутки использования разрывов и т.д. не замечено. Как будет в дальнейшем будет видно. Пока не могу ни рекомендовать ни не рекомендовать т.к. прошло слишком мало времени, но в качестве паритета к первому отзыву поставлю рекомендовать...
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Ігоре Андрійовичу! Дякуємо за Ваше звернення. Компанія ЕВЕРЕСТ™ забезпечує високу якість послуги доступу до Інтернету і стабільну швидкість до 100 Мбіт/с кожному абоненту, незалежно від обраного пакета. Тим часом безлімітні пакети інших провайдерів мають обмеження, які частіше за все не озвучуються абонентам (так, після використання певного об'єму трафіку у більшості провайдерів швидкість суттєво знижується). Ми ж цілодобово надаємо стабільну послугу з незначним контролем трафіку (2 Тбайта) для контролю комерційного використання доступу до Інтернету, з метою запобігання перевантаження абонентської мережі та захисту від вірусів. Якщо абонент використав вказаний об'єм трафіку і факт комерційного використання не підтверджується, він може і надалі користуватися послугою без обмежень. Ще раз звертаємо Вашу увагу на те, що в офіційних документах, на офіційному сайті та всіх без винятку рекламних носіях зазначені умови акційних пропозицій та користування послугами, зокрема і вказано трафік 2 Тбайта. Бачимо, що проблеми зі швидкістю у Вас дійсно відсутні, адже 94,44 Мбіт/с (ще й при використанні роутера) є відмінним показником швидкості доступу до Інтернету. Наразі потреби у виклику нашої ремонтної бригади немає. При виникненні запитань звертайтеся до цілодобової служби підтримки: 700-701, (067) 9-700-709; (093) 1-700-701.
Игор (Хмельницький)
05 лют 2020 09:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет -для использования мне хватает с головой. Дома бываю редко. :) Но после работы посидеть в интернете или поиграть в онлайн игру за глаза хватает.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Доброго дня. Дякуємо за Ваш позитивний відгук.
Аноним (Вінниця)
06 лют 2020 20:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Тут пишут за торможение мегого, причем через шнурок, про мобильный интернет, который быстрее работает чем эверест, у меня к вам вопрос, что Вы курите?! Какой нафиг мобильный интернет?! У Вас что там 6G?! На чем Ві просматриваете мегого?! У меня всё работает по wifi, телик смарт ТВ, смотри не хочу и ФоркПлеер работает и Смарт ТВ Боксы просто идеально работают, причем повторюсь, всё по wifi. Эти все жалобы либо пишут работники Воли, к которым никто не подключается, либо люди у которых на ПК 3и антивируса на автозапуске, 20 приложений висят в фоне и потом такие... Шота тормозит! А Евересту желаю роста и развития. ;)
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш позитивний відгук. Приємного Вам користування.
Yura (Вінниця)
08 лют 2020 20:55
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не зрозуміло, що трапилося з провайдером, але якість послуг дуже зіпсувалася. Швидкість нестабільна, по декілька разів на день з'єднання взагалі пропадає. Банальне відео 720p дивитися без зависань нереально.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Вибачте, будь ласка, за тимчасові незручності. Наразі проводиться модернізація мережі (заміна головних серверів), що може вплинути на швидкість доступу послуги Інтернет. По закінченню терміну модернізації послуга Інтернет почне працювати знову стабільно. Дякуємо за розуміння.
Аноним (Хмельницький)
11 лют 2020 09:47
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Добре, що вчасно спригнув з Волі на Еверест, бо за 2 послуги зараз плачу180 грн (акція закінчилась 2 місяці тому), а мої знайомі на Волі за 2 взагалі неякісні послуги, при чому кабельним не користуються, а інтернет працює через день)))), платять 300 грн. По звичці ті ж знайомі просили знижку у Волі - вже не дає, каже, відключайтесь)) Велкам))))
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук та приємного Вам користування.
Аноним (Хмельницький)
13 лют 2020 16:32
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже комфортно користуватись даним провайдером - послуги працюють стабільно, персонал привітний - міняв тариф після акції на 100 грн, безліміт мені не потрібно. На літо зміню на ще менший.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Аноним (Хмельницький)
14 лют 2020 09:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хороша якість інтернету від цього провайдера. Користуюся вже рівно 12 місяців, за цей період було лише дві проблеми і то з моєї вини. Ремонтники приїхали вчасно і все виправили:) це також важливо, швидкість реагування на проблеми користувачів!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Віктор (Хмельницький)
14 лют 2020 13:56
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Раджу до підключення! Сиджу зараз з друзями, а роутер Інтернет від х-сіті зовсім не роздає (нас 4 людини). Вдома також 4 юзера, але інтернет від Евереста працює суперово!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Ольга (Хмельницький)
15 лют 2020 18:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Мені подобається інтернет та телебачення. Особливо приємний персонал - моє питання вирішили швидко та були уважні. Наразі комфортно користуюсь обома послугами. П.С. інтернет не лагає, працює відмінно.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Юля (Вінниця)
16 лют 2020 18:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочу сказать спасибо персоналу Эверест за профессионализм и тактичность. Часто обращаюсь на горячую линию по любым пустякам, так как знаю, что ребята всегда вежливо меня проконсультируют и все подробно объяснят. И это не смотря на то, что могу мало ли не каждую неделю задавать тот же вопрос)))) Этот отзыв пишу специально здесь, так как на их сайте негде это сделать.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш позитивний відгук та високу оцінку роботи наших працівників. Приємного Вам користування.
Аноним (Вінниця)
17 лют 2020 18:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочу побажати вам процвітання та побільше вдячних клієнтів, Еверест! Особисто у мене послуги працюють чемно, ніяких серйозних проблем за десь 4 роки користування не виникало ще, в тому числі і на даний момент все працює. Раджу на підключення вашу компанію своїм друзям та знайомим.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш позитивний відгук.
Людмила (Вінниця)
18 лют 2020 10:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочется отдельно поблагодарить девочек в Магигранде (имен не помню) - всегда приветливые и готовы помочь, пойти навстречу. Услуги работают качественно. Сервис на высшем уровне. Было даже дело, что рано утром (где -то в 6 утра) просились ребята в подъезд к своему оборудованию, чтобы услуги заработали. Советую.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Аноним (Хмельницький)
18 лют 2020 14:01
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключив телебачення. Є що подивитися, і ексклюзивні канали також є у пакеті. Зручно що усе в одному пакеті. Оплатив і дивишся.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Ольга (Вінниця)
19 лют 2020 23:18
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
83.14 Мбіт/c
Upload:
16.08 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Впервые пишу отзыв в интернете. Сегодня вечером не смогла посмотреть фильм, позвонила на Эверест, сказали, что мой роутер не перезагружался почти 6 мес, и что так типа нельзя для его корректной работы.... Я не сильно поверила в их "отмазку", но все же выполнила совет парня с техподдержки - перезагрузила роутер....и сейчас всё супер, как было всегда... Поэтому решила написать здесь. Может кому-то моя ситуация поможет. :)
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук. Звертайтесь, будь ласка, ми завжди раді допомогти.
Олег (Вінниця)
21 лют 2020 16:09
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Писав негативний відгук. Оперативно відреагували - приїхали хлопці, зробили заміри, змінили в налаштуваннях роутера парметри - і інтернет знову літає. Не знаю, як видалити попередній негативний, тому пишу новий. Дякую за оперативність.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш позитивний відгук. Негативний відгук можливо видалити через технічну підтримку сайту. Приємного Вам користування.
Дмитрий (Хмельницький)
21 лют 2020 16:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет радует. Пока проблем не встречал. Надеюсь будет лучше моего прошлого провайдера. Надеюсь с вами все будет ок.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук.
Олександр (Хмельницький)
24 лют 2020 16:09
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Разочарован полностью на 100%, вот с чем я столкнулся: -"Обрыв соединения", "ДНС сервера может быть не доступен", проблема решается только перезагрузкой роутера, при общении с операторами, "отмазка" всегда одна, это у вас проблемы с роутером!!! Куплен новый роутер!!! НО проблема осталась! Звонки операторам, напрасная трата времени. Больше пользоваться услугами этой "конторы" не буду и другим не советую... Отстой полный... Меняю провайдера 100.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. 24.02.20 був оформлений виклик нашої ремонтної бригади (час візиту 19:00-21:00) для діагностики та вирішення даного питання, з чим бригада успішно справилась. Дякуємо за Ваш наступний позитивний відгук. Приємного користування послугою.
Олександр (Хмельницький)
26 лют 2020 11:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
91.14 Мбіт/c
Upload:
24.49 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
После устранения неисправности, всё отлично! Спасибо за качественный сервис!!! Ремонтникам отдельное спасибо!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. Дякуємо за Ваш відгук та високу оцінку роботи наших працівників.
Євгеній (Вінниця)
10 квіт 2020 19:31
Переваги:
Якість послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В нелёгкое время для людей, не надейтесь даже на минимальную лояльность от этой компании, тем более если вы ВМЕСТЕ много лет (новичков они балуют конфетами). Трое детей, работу заморозили, не было возможности внести плату за ТВ (дети без мультиков с ума сходят) и инет. Отрезали от всего, даже не поинтересовались. Но к этому исходу нет претензий, за услуги нужно платить. Но факт того, что за повторное подключение, в это тяжёлое время для людей, не сделать даже 5 грн. Скидки - это жлобский момент.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день. На жаль, Ви не вказали свій абонентський номер, щоб ми мали змогу більш детальніше розглянути Вашу ситуацію. Всі наші абоненти отримують sms-нагадування про оплату за послуги. Компанія завжди йде назустріч абонентам. У разі відсутності змоги своєчасно внести оплату за кабельне телебачення варто першого числа поточного місяця звернутись на цілодобову лінію підтримки: 552-552; (067) 829-59-49; (093) 170-07-07 з проханням про відстрочку платежа. В такому випадку компанія очікує надходження коштів до узгодженої з абонентом дати оплати. Також зверніть увагу на можливість оформлення знижок на послуги в рамках Бонусної програми. Під час карантину всі питання абонент може вирішити в телефонному режимі.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг