Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 4 із 5
відгуків: 1175
рекомендують: 831 чол
не рекомендують: 344 чол
ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Огниста Дарія (Хмельницький)
26 січ 2023 20:00
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Телебачення жахливе, тому що більшість каналів російськомовні, йшов 11 місяць війни.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий ранок. ТОВ ТРК"Еверест" діє виключно у правовому полі та рентранслює канали в пакетах телебачення лише зі списку дозволенних Національною Радою з питань телебачення та радіомовлення України. Увесь список каналів є у вільному доступі на офіційному сайті Нацради: https://www.nrada.gov.ua/ Співвідношення кількості україномовних та російськомовних програм в ефірі також відповідає нормам законодавства, що діє в сфері телекомунікацій. Мирного дня.
Анонім (Хмельницький)
02 квіт 2023 21:06
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
22.55 Мбіт/c
Upload:
8.26 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість не відповідає договору, проте тариф підняти не забули. Треба передивитись інших операторів.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий день, Вікторія. Компанія Еверест має найсучаснішу оптичну мережу. Вона побудована нашими спеціалістами згідно усіх норм та з метою запезпечення стабільної роботи послуг для кожного абонента мережі незалежно від району міста та періоду доби. Акційна пропопозиція надається разово абонентам за адресою для ознайомлення з послугами і сервісом від компанії Еверест, якою у зв`язку з ситуацією в країні Ви користувались 25 місяців замість 12 по умовах акції. Тому це ні підняття тарифа, а регулярна абонплата. Для наших абонентів діє Бонусна програма де можна отримати знижки від партнерів та на наші послуги, якою Ви до речі скористались. Для нас важливо, щоб абоненти були задоволені як послугами, так і сервісним обслуговуванням. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу і швидко реагуємо на звернення наших абонентів. Що стосується якості послуги інтернет, то дійсно можуть бути локальні фактори, які впливають на швидкість доступу. Тому пропонуємо викликати наших спеціалістів, щоб вони перевірили і вирішили дане питання з якістю. Зверніться, будь ласка, на цілодобову лінію підтримки для оформлення виклику ремонтної бригади для діагностичних цілей: 700-701; (067) 9-700-709; (093) 1-700-701 або написавши нам в соц.мережі Facebook, Instagram. Будемо вдячні за зворотній зв"язок.
oleg (Вінниця)
01 груд 2022 00:15
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
124788
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Стосовно мого попереднього коментаря від 15 листопада. Оцінка 0 за максимальну не компетентність співробітників провайдера. Вам було надано усі дані, усі скриншоти, вказано на проблему! Тільки після маси переписок з вами ви визнали що проблема на вашій стороні і пообіцяли виправити на протязі декількох тижнів. Через декілька тижні проблему не усунули, через що повторне звернення - повторний відгук, де ви знову береться за старе і починаєте шаблонно відповідати про проблему пошкодження інфраструктури, яка на той час була не актуальною і продовжувати говорити що у вас все хорошо! Я вказав конкретно де у вас проблема, але ж ні, потрібно продовжувати падати лицем в багнюку чим визнати проблему на своїй стороні! Максимально не рекомендую провайдера, якщо є інші варіанти - скористайтесь ними. Компетентності від них не дочекатися. P.S. проблема зникла після того як почали відключати живлення по місту - і це підтвердження того що по вечорам у вас було перевантаження, яке ви не усували і тільки вигадували причини!!!
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий вечір! Дякуємо за Вашу активну позицію. Питання вирішується, так як нами було прийнято ряд заходів, які почали діяти лише зараз. Ми завжди відкриті до конструктивного діалогу з абонентами. Мирного неба і гарного вечора.
Володимир (Хмельницький)
14 лист 2023 22:29
Переваги:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Договір:
1009890
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я випадково оплатив кабельне за своїм номером договору, так от щоб перевести гроші з кабельного на оплату інтернету вони вимагають: 1. Скан-копія чеків/квитанцій, виписок банку/ів, що підтверджують оплату. 2. Скан-копія паспорта (1, 2, 3 сторінки). 3. Скан-копія довідки з реквізитами банку особи, яка звертається із заявою про повернення коштів. 4. Скан-копія ідентифікаційного податкового номера. Файли форматів: jpg, jpeg, png, розмір файлів до 8 Мб. Політика компанії максимально не лояльна до абонентів. Для чого або для кого, вони збирають особисті данні абонентів, це вже питання до силових структур. У нормальних Провайдерів достатньо, телефонного дзвінка, максимум копія чека, мова йде про 150 грн. В 2023 році давати швидкість 100 завантаження і 20 на віддачу, коли є дистанційне навчання і відео звʼязок, це умови палеоліту, провайдер на рівні ВОЛІ а може й гірше. Якщо ви динозавр, та полюбляєте бюрократію, тоді це для вас, у всіх інших випадках надзвичайно поганий вибір. Що до кабельного 90 відсотків каналів російською, плюс не можливість поставити на паузу років 20 тому було круто. На тепер інтернет телебачення давно по переду.
Відповідь представника ТОВ ТРК "ЕВЕРЕСТ":
Добрий ранок, Володимире! Бачимо, що Ви зверталися на цілодобову лінію підтримки щодо даного питання. Так, Ви оплатили кошти за послугу кабельне телебачення, а не за інтернет. Хочемо нагадати, що це дві різні послуги, і два різні рахунки. Тому перекинути кошти по дзвінку неможливо. Є певна форма повернення коштів на офіційному сайті компанії Еверест. Щодо персональних даних, то при підключенні абонент надає таку згоду. Стосовно телеканалів, ТОВ ТРК"Еверест" діє виключно у правовому полі та ретранслює канали в пакетах телебачення лише зі списку дозволених Національною Радою з питань телебачення та радіомовлення України. Увесь список каналів є у вільному доступі на офіційному сайті Нацради: https://www.nrada.gov.ua/. Співвідношення кількості україномовних та російськомовних програм в ефірі також відповідає нормам законодавства, що діє в сфері телекомунікацій. Інформуємо, що в тарифному пакеті, яким Ви користуєтесь трафік є безлімітним, і швидкість доступу є симетричною 100 Мбіт/с. Мирного дня.
Анатолій (Вінниця)
31 груд 2014 16:51
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
На сторінці клієнта необхідно лише спростити отримання статистичної інформації про розмір трафіка за поточний місяць.
Аноним (Вінниця)
18 січ 2015 13:38
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Найкращий провайдер у Вінниці. Швидкість з’єднання на висоті, пише 100 Мбіт/с, дає — 95-100 Мбіт/с. А якщо у когось руки криві, то це не до провайдера, а до доктора звертатися треба. Ціни низькі порівняно з іншими містами, зажралися всі інші тут у Вінниці.
Аноним (Вінниця)
27 вер 2015 11:20
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Крайне недоволен. Последние полгода провайдером работать в сети невозможно, связь рвет постоянно, скорее всего буду переходить на другого провайдера, дальше одни выражения — не хочу.
Анонім (Вінниця)
10 квіт 2016 19:39
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.52 Мбіт/c
Upload:
1.74 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Купил у Эвереста интернет на скорости 100 Мбит/c. По факту получаю то что показал спидтест. Обращаюсь к ним с претензиями — бесполезно.
Анонім (Вінниця)
12 квіт 2016 20:07
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.27 Мбіт/c
Upload:
0.11 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Після мого звернення щодо незадовільної швидкості інтернету минуло три тижні — жодного покращення. Дуже розчарований провайдером.
Анонім (Вінниця)
18 квіт 2016 23:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.24 Мбіт/c
Upload:
3.58 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Обещали 100 Мбит/c а реально даже 5 нету. На обращения по поводу отвратительной низкой скорости не реагируют. А на сайте продолжают завлекать 100 Мбит/с. Аферисты.
Анонім (Вінниця)
18 квіт 2016 23:50
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.57 Мбіт/c
Upload:
1.71 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Артист (штатний сотрудник эвереста) что ниже пишет о пк 90-годов пусть почитает какие требования (для абонентов) самого эвереста к оборудованию и програмному обеспечению и перестанет молоть ерунду. И еще, как мы видим по спидтесту этого штатного артиста (Download: 90.79 Мбіт/c, Upload: 17.41 Мбіт/c), эверест вполне способен выдавать официально заявленную скорость. И то что я и другие абоненты ее не получают, говорит о том что эверест сознательно и намеренно ограничивает (обворовывает) своих абонентов. А это уже гнусно и мерзко.
Аноним (Вінниця)
01 черв 2016 03:13
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Все працює прекрасно, правда тарифи трохи тупенькі, але тим не менше якість обіцяних послуг Еверест виконує.
Влад (Вінниця)
29 лип 2016 11:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Достаточно хороший оператор, пользуюсь уже полгода. Достоинства: Псотоянные акции, возможность копить бонусы, - постоянно покупаю сертификаты себе и жене и про карточку ихнюю хочу сказать, что очень удобно - скидка конечно маленькая, но мелочь? а приятно. Инет приемлем, (хотелось бы, конечно, меньше по стоимости тарифы и больше трафика). Недостатки - я не нашел.
Анонім (Вінниця)
03 серп 2016 16:59
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Нормальный провайдер. Полгода уже пользуюсь и никаких сбоев. Конфуз был при грозе, ночью еще устранили, дозвонится смог, правда что стационарный телефон в век нанотехнологий как—то старовато выглядит. Согласен с предыдущим комментарием.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Вінниця)
03 серп 2016 20:51
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
У меня претензий нет. Небольшие поправки на счет обслуживания. Про бонусную программу и карточку со скидками узнал только спустя 4 месяца. Позвонил сам провайдер и предложил использовать мои бонусы. Скидки оказались не фантастические но довольно приятные, так что я рекомендую. Раньше была воля, еверест на голову выше по непрерывности подачи инета. Район Подолье. Очень доволен.
Саша (Вінниця)
04 серп 2016 09:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Р-н Тяжилова, ул Ватутина, пинг 4 мс, загрузка 90 Мбит/с, отдача 23 Мбит/с. Цифры говорят сами за себя. Я очень доволен. Выбирал провайдера по этому рейтингу, потому решил оставить свой отзыв тоже. Пользуюсь 3й месяц.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Василий (Вінниця)
28 бер 2017 08:46
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь провайдером 3 года. Добиться какого-то ответа от операторов бессмысленно. Заученные культурные фразы, самостоятельности ноль. Тарификация по трафику, чего уже нет, по-моему, ни у одного оператора на Украине. Являюсь довольно продвинутым пользователем. Год назад пошла пропажа трафика. Боролся с ними около недели, вызвал техподдержку и полностью с помощью софта доказал, что потерь у меня нет ни на каком этапе. Показал графики в роутере. Час смотрели, согласились, ушли. Со следующего дня потери прекратились.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Промтелеком"
Аноним (Вінниця)
19 черв 2017 22:55
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Где интернет подключение за которое я оплатила 145 грн в месяц?! Почему постоянно отключается сеть? Почему не могу посмотреть что хочу или послушать музыку??? Почему постоянно "НЕТ ДОСТУПА К СЕТИ" - за что деньги дерете!!! Да еще воруете интернет - что случилось с раньше отличной командой?!
Дмитрий (Вінниця)
16 серп 2017 22:55
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Был когда-то очень хороший интернет. Стал *омно. В техподдержке обманывают, говоря что причина лагов скорости связи в роутере, но это не так. Трафик лимитирован. Пишут, но я не проверял, что еще и кто то этот трафик как будто ворует. И навязываются прийти домой типа проверить что то. И о главное Я НЕ МОГУ ПОСМОТРЕТЬ ФИЛЬМ НОРМАЛЬНО В КАЧЕСТВЕ HD. КАРЛ!!! Короче бред пошел разный. Перейду однозначно на другого оператора.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Наталія (Вінниця)
28 серп 2017 17:44
Переваги:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Замовили акційне підключення у серпні місяці: інтернет + кабельне за 30 грн. на 5 місяців. Підключення 2 грн. Результат при приході майстрів: тільки кабельне за 35 грн у місяць (інтернет - немає вільних портів). Підключення вийшло 272 грн (за додатковий телевізор 100 грн, за розетки, за штекер і ще за щось там ще, про що оператор не повідомив по телефону). Це при тому, що їх кабель не використовували (всі кабелі прокладені у стінах свої). При цьому інтернет невідомо, коли буде і буде за додаткові кошти. Де акція? Де логіка? Що за підключення за 2 грн, як воно вийшло 272. Акція мала бути 30*5=150 грн на 5 місяців. А вийшло вже 270 + 35 у місяць тільки кабельне, ще й без інтернету. Дуже незадоволена сервісом. :(
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг