Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3.5 із 5
відгуків: 1065
рекомендують: 720 чол
не рекомендують: 345 чол
ТОВ "Білінк"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 12 липня 2023
Шановні абоненти! При наявності питань технічного характеру, звертайтеся, будь ласка, до нашої технічної підтримки : [email protected].
З повагою, ТОВ "Білінк"
Илья (Київ)
19 лист 2021 23:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
21.36 Мбіт/c
Upload:
6.42 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нестабильное соединение, большой пинг, потери пакетов. Поддержка плохая, скорость не соответствует заявленной.
Анонім (Київ)
27 вер 2021 21:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
12.3 Мбіт/c
Upload:
15.15 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Погляньте на швидкість і вирішуйте самостійно. Все інше не важливо, як тарифні плани і тд, то все окозамилювання.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Доброго дня. А чи зверталися Ви з цим питанням до технічної підтримки? Якщо виникають питання щодо послуги Інтернет, звертайтеся в службу технічної підтримки напряму: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Або відправте повідомлення на [email protected]
Аноним (Київ)
13 вер 2021 18:54
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
0987649
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сегодня обещали прислать аварийную бригаду, но муж сразу предупредил что будет дома к 18:00. Вернувшись домой позвонил, но ответ меня просто ростроил. Они не приедут. Уже на протяжении месяца мне росказывает, то кабель перебит, поменяли. То роутер неисправный, но с ним все хорошо. Не интернет а просто ужас. Не рекомендую... Бригада сегодня не приедит, а это говорит о том что сегодня мы снова без интернета. Не подключайте.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Аноним (Київ)
24 черв 2021 17:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый ужасный интернет, никому не рекомендую! Интернет очень медленный, с трудом грузит, сегодня 10 раз звонила на службу поддержки, как были проблемы с интернетом, так и остались.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Добрый день. Если возникают вопросы по услуге Интернет, обращайтесь в службу технической поддержки направления: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Или отправьте сообщение на [email protected]
Марина (Київ)
03 черв 2021 17:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Как только изменился контент провайдер Билинк. Качество интернета пошло на спад. В интернете начались застои когда смотришь видео. А телевидение вообще отвратительное почему то один и тот же канал показывается по два раза. Нету всех ТВ каналов что было в первом Билинк провайдере. Когда смотришь любой канал через 10 минут прерывается на этот ТВ канал связь и он начинает репеть и пропадает. Так что Я и многие мои знакомые очень разочарованы в теперешнем провайдере Билинк. Никому не рекомендую этот провайдер!!!
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Добрый день, Марина. В компании Билинк не произошли никаких изменений, которые могли бы повлиять на ухудшение услуги Интернет. поэтому с Вашей стороны это ложная информация. Если возникают вопросы по услуге Интернет, обращайтесь в службу технической поддержки направления: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Или отправьте сообщение на [email protected]
Аноним (Київ)
29 трав 2021 01:13
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.96 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вместо того чтоб предоставлять услуги Билинк начал воевать со своими клиентами. Интернета по сути нет. Также обратите внимание на дизлайки на ВСЕХ негативных отзывах. Ну и накрутка позитивных отзывов тоже весьма очевидна. Ибо откуда могут взяться позитивные отзывы, если и интернета то нет?
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Добрый день, уважаемый Аноним. Мы ценим мнение каждого абонента, и каждый день работаем над улучшением качества услуг и сети. Наши абоненты это знают и ,возможно, по этой причине не понимают негатива некоторых отзывов. Мы обязательно с Вами свяжемся для решения вопроса и устранения всех неполадок. Благодарим за отзыв.
Аноним (Київ)
22 трав 2021 22:26
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
По вечерам и ночью отваливается временами интернет. Месседжеры висят в состоянии "Connecting..." Весь день можно качать без проблем, а вечером и ночью вечно в роутере показывает проблемы с DHCP провайдера и т д. Перезагрузки роутера и перевтыкание кабеля в 99,99% случаях не помогают.В ответ на почту или в соц сетях пишут, что передали заявку тех отделу. Те звонят днем, когда нет проблем, чтобы сообщить, что в текущий момент проблем не видят (а их и нет). Вешают лапшу. 1 раз слег интернет совсем. Телефоны техподдержки вообще отклоняли входящие звонки. Пока что узнаю наличие других провайдеров. Провайдер, звонить в ответ на отзыв не нужно. Мне уже надоело слышать, что ваши "специалисты" во время отсутствия проблем не видят проблем. Похоже, что на данной странице ботами просто набивают оценки провайдеру.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Добрый день. Согласно информации, наш менеджер связался с Вами для решения данного вопроса. Если возникают вопросы по услуге Интернет, обращайтесь в службу технической поддержки направления: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Или отправьте сообщение на [email protected]
Аноним (Київ)
18 трав 2021 16:09
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якось перестало працювати ТВ (а це буває,то збій то плейлист пропаде або не обновляється ,то на лінії обрив і т.д. як кажуть буває), так як я був зайнятий, батько(пенсіонер) подзвонив провайдеру дізнатись причину (як завжди бо він його дивиться),бла бла бла і йому сказали що з нашою приставкою телебачення працювати більше не буде, вони готові продати в розстрочку нову. Було два дзвінка один при мені,3й вже я подзвонив. Модель приставки TVbox x96 max, коли я зайшов в особистий кабінет знайти плейлист на тв,щоб перевірити чи не злетів він вкотре,я побачив що функція Телебачення не активована.. Нажав на зелену кнопочку Активувати...ого і таки активував, все підключив, настроїв і О ЧУДО приставка працює,нічого нового купляти не потрібно. Ну тут вже мене заїло. Подзвонив в техпідтримку, Старший менеджер Ольга наче так звали подружаню, мені почала втирати дич, про те, що батько назвав модель іншої приставки за 96 грн(мене напевно гугл забанив я так і не знайшов її,цікавож було), і вони в порядку інструкцій по скриптам з Богданом все правильно зробила, що запропонували йому в розсрочку купити нову. І взагалі в логах нічого не відключалось, вони нічого не знають, і в них є запис розмови. Коли я попросив включити мені розмову,я почув ні, хоча вона дуже чітко і переконливо називала X96 mag і ще щось там, на моє а Ви звідки знаєте? я отримав "я зним розмовляла")))Ну я розумію що пенсіонер який не знає анг вмісто мах міг сказати mag, напутати, але Х 96 чітко вимовив, це на хвилинку у Вас на сайті в обладнанні за 1000грн продають, я розумію що Ваша айпітелефонія лагає і чути через раз принаймні Вас.яб все зрозумів якби я не був присутнім при другому його дзвінку в той час коли я налаштовував тв, але на моє повторне включіть розмову я отримав , не включу бо третім особам ми таку інформацію не передаємо,я ваще хто ви такий, на хвилинку я з Вами підписував договір і дзвонив з номеру який вказаний в особистому кабінеті. Якщо Вам потрібно ,то ми надомо можливість прослухати її в офісі за адресою або в суді)))А мені прям робити нема що ,тільки кататись до Вас в офіс, хоча бажання є, ремнем по сраці дати. Мені здається, але попахує розводом.Можливо не сама компанія а менеджери такі вумні і кмітливі заради премій стараються, а можливо і компанія дбає про клієнтів особливо похилого віку. Тут я вже не знаю,логів в мене нема))))і ніколи не буде,бо менеджеру напевно так важко їх підчистити,тож які зусилля треба прикласти, щоб таке зробити,особливо працюючи в інтернет провайдера))) Вирубили тв, пенсіонер дзвонить, і йому розказують про те що треба купити нову приставку,бо твоя старенька і не тяне наше мега тв,))) Можна в розстрочку дідуля по 100 грн в місяць, ну або як мінімум замовити виклик майстра для настройки обладнання бо ваші плей лести якщо не втемі то без бутилки не введеш, Бінго, без лоха жизнь плаха...ну це так не доказово і чисто теорія,і чисто моє бачення ситуації яка склалась.але але.... Я або зміню провайдера з принципу хоча,як пише в кабінеті "Ви з нами: 7 років 120 активних днів" і не зважаючи на косяки я з вами співпрацював стільки років або всі наступні розмови і мої маніпуляції в кабінеті будуть під запис,щоб рот відкрити не змогла менеджер Оля чи як її там. І особисто Вам компашка Боді і Олі, щоб батькам Вашим так пояснювали коли ТВ не працює,як Ви це робите. Успіхів провайдерята. Міцного здоровя. А люди мають це прочитати)))
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Доброго дня. Дякуємо за інформацію, ми розібралися в ситуації та наш менеджер зв'язався з Вами, і питання вирішено. Ще раз приносимо вибачення за непорозуміння. Якщо виникають проблеми з послугами, звертайтеся за телефонами: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Або відправте повідомлення на [email protected]
Аноним (Київ)
21 квіт 2021 02:46
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
По вечерам часто отваливаются месседжеры и облачные сервисы. Видео с ютьюба и тд проще скачать и посмотреть, чем наблюдать постоянные подгрузки. Часто ночью отваливается DHCP сервис провайдера или же пишет, что не подключен кабель в ВАН-порте. Кабель переобжимал. Роутер работал стабильно годами. Надо уходить. Все очень плохо.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Добрый день. Исходя из информации, менеджер с Вами связался, проблем на данный момент не обнаружено. Если возникают вопросы по услуге Интернет, обращайтесь в службу технической поддержки направления: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Или отправьте сообщение на [email protected]
Катерина (Київ)
29 бер 2021 16:34
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользовалась услугами 8 лет, после очередного повышения тарифов, провайдер отключил ТВ и уведомил о необходимости покупки дополнительного девайса для возможности смотреть ТВ.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Ощадбанк"
Аноним (Київ)
22 бер 2021 17:08
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Плохое качество именно Телевидения. Мало каналов. есть каналы повторяются два раза. Каналы транслируются не во весь экран. Не советую подключаться к новому провайдеру Билинк Омега ТВ. Первый провайдер Билинг был лучше чем теперешний.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Здравствуйте. Если возникают вопросы по услуге Интернет, обращайтесь в службу технической поддержки направления: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Или отправьте сообщение на [email protected]
Аноним (Київ)
02 бер 2021 01:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
1.15 Мбіт/c
Upload:
2.52 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Каждый вечер и ночью скорость сильно снижается, бывает 0.5/2 Мбит/с. Днём соответствует тарифному плану.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Добрый день! Наш менеджер уже связался с Вами для уточнения информации и консультации по возникшим вопросам. Если возникают вопросы касательно услуги Интернет, обращайтесь в техническую поддержку напрямую: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Или отправьте сообщение на [email protected]
Аноним (Київ)
19 лют 2021 14:33
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
56.68 Мбіт/c
Upload:
38.08 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не соответствует скорость и интернет не стабильный плюс цена не соответствует. Задумываюсь перейти полность на мобильный интернет.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Доброго дня. Якщо виникають питання щодо послуги Інтернет, звертайтеся до технічної підтримки напряму: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Або відправте повідомлення на [email protected]
Наталья (Київ)
10 січ 2021 05:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь услугами несколько лет, всё устраивало. Но в последнее время происходят аварийные ситуации , возникающие, как заявили в техподдержке, из-за отсутствия эл.энергии на щитке. В самый неподходящий момент, когда у ребенка были контрольные на дистанционке, пропал интернет на целый день. На выходных опять та же проблема , в техподдержке надменно ответили, что сутки могут устранять. Со страхом ожидаю окончания каникул и возобновления дистанционного обучения, не хотелось бы, но придется менять провайдера.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Добрый день, Наталья. Мы приносим извинения за неудобства, у нас на сети была обнаружена аварийная ситуация, которую наши специалисты устранили за максимально короткие сроки. К сожалению, мы не можем определить Вас как абонента, так как отзыв оставлен не с нашего провайдера, а так же без номера договора. Если возникают проблемы с услугой Интернет, обращайтесь к нам по номерам: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Или отправьте сообщение на [email protected], с уточнением номера договора и описанием ситуации. Мы ценим мнение каждого нашего абонента и работаем над улучшением сервиса!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Реальный пользователь (Київ)
09 січ 2021 19:45
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Тоже почитал отзывы и сильно удивился почему у данного провайдера такой высокий рейтинг и куча позитивных отзывов и понял одну простую штуку: СТАБИЛЬНО КЛЕПАЮТ СЕБЕ ПОЗИТИВНЫЕ ОТЗЫВЫ. При том лучше бы быстрее устраняли неисправности, а не в течении 3-х дней как услышал от их оператора по телефонам техподдержки!
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Добрый день! Мы не можем определить Вас как абонента, так как отзыв оставлен не с нашего провайдера, а так же без номера договора. Если возникают проблемы с услугой Интернет, обращайтесь к нам по номерам: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Или отправьте сообщение на [email protected], с уточнением номера договора и описанием ситуации. Мы ценим мнение каждого нашего абонента и работаем над улучшением сервиса!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Укрком"
Roman Shemeliak (Київ)
03 січ 2021 21:23
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дивно чому у провайдера такий високий рейтинг. Особисто інтернет не підключав, користувався тривалий час +-1.5 роки без особливих нарікань. Проте з початку карантину якість інтернету значно погіршилась, а за останній місяць взагалі жахлива. На жалоби просто відповіли, що проблеми на моєму боці. Але якщо інтернет працює з постійними перебоями навіть при підключенні напряму до ноутбука про які проблеми на моєму боці може йти мова? Не можу порекомендувати даного провайдера, а особливо його клієнтську підтримку. Ставлю найнижчу оцінку з метою стимулювати його рухатись у правильному напрямку.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Доброго дня. Якщо виникають питання щодо послуги Інтернет, звертайтеся до технічної підтримки напряму: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Або відправте повідомлення на [email protected]
Аноним (Київ)
24 груд 2020 22:32
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Частые сбои в подачи Интернета. О сбоях не информируют, нужно звонить на горячую линию уточнять. Горячая линия не всегда доступна.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Добрый день! Мы не можем определить Вас как абонента, так как отзыв оставлен не с нашего провайдера, а так же без номера договора. Если возникают проблемы с услугой Интернет, обращайтесь к нам по номерам: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Или отправьте сообщение на [email protected], с уточнением номера договора и описанием ситуации. Мы ценим мнение каждого нашего абонента и работаем над улучшением сервиса!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Київ)
16 груд 2020 23:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
С 17:00 до 02:00 Скорость интернета 25 Мбит/сек смарт тв не работает, playstation не работает. Стоимость этой «супер услуги» 175 гривен в месяц.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Добрый день. Наш менеджер связался с Вами, и исходя из полученной информации у Вас есть повреждение кабеля за квартирой. Назначен выезда мастера. Если у Вас возникают вопросы, касательно услуги Интернет, то обращайтесь в техническую поддержку, для помощи и решения вопроса. (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Или отправьте сообщение на [email protected]
Тоша (Київ)
01 груд 2020 21:59
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Один із найгірших провайдерів, був встановлений максимальний тарифний план, але постійно глючив, швидкість не відповідає... Телевізор зависав, часто поломки на лінії.
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Добрый день! Мы не можем определить Вас как абонента, так как отзыв оставлен не с нашего провайдера, а так же без номера договора. Если возникают проблемы с услугой Интернет, обращайтесь к нам по номерам: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Или отправьте сообщение на [email protected], с уточнением номера договора и описанием ситуации. Мы ценим мнение каждого нашего абонента и работаем над улучшением сервиса!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
01 груд 2020 21:04
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Худшие! Стабильно выбивает интернет по 3-4 раза в день. Одновременно можно использовать только одно устройство иначе на других девайсах будет очень лагать. В техподдержке ничего внятного не отвечают, а часто и вовсе отключают свою телефонию. Также падает скорость по ночам, настолько, что видео приходиться смотреть в 240p))). Не рекомендую!
Відповідь представника ТОВ "Білінк":
Добрый день! Мы не можем определить Вас как абонента, так как отзыв оставлен не с нашего провайдера, а так же без номера договора. Если возникают проблемы с услугой Интернет, обращайтесь к нам по номерам: (044) 594-34-34; (050) 498-34-34; (096) 498-34-34; (093) 498-34-34. Или отправьте сообщение на [email protected], с уточнением номера договора и описанием ситуации. Мы ценим мнение каждого нашего абонента и работаем над улучшением сервиса!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг