Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 861
рекомендують: 427 чол
не рекомендують: 434 чол
ТОВ НПК "Хоум-Нет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 11 грудня 2021
Шановні користувачі. Наполегливо радимо для більш точних показників швидкості, проводити тест прямим з"єднанням (кабель до комп"ютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. У разі незадовільної роботи послуги, зателефонуйте: 0931700700; 0952700700, 067-408-18-58 або напишіть у Viber 067-408-18-58, для швидкого усунення проблеми. Дякуємо за співпрацю та залишені відгуки. Бажаємо низького PINGa, високої швидкості та міцного здоров"я.
З повагою, ТОВ НПК "Хоум-Нет"
Анонім (Конотоп)
29 бер 2017 14:51
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я плачу 200 грн в месяц и уже 7 дней нет норм инета. Техподдержка не чего не делает, хоть и говорит что все сделаем. Обращаюсь каждый день. Так что не берите не когда этот интернет, а то нет ни интернета ни техподдержки.
Анонім (Нові Санжари)
18 жовт 2017 01:25
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Три тижні технік не усуває обрив кабеля. Численні звернення на гарячу лінію безрезультатні. Оператори не надають ніякої інформації, кожного разу одне і те ж - чекайте. Скільки ще чекати, рік?
Відповідь представника ТОВ НПК "Хоум-Нет":
Здравствуйте. Ваш вопрос решен?
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Київ)
04 лист 2017 22:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
8 Мбіт/c
Upload:
4.17 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає тарифному плану за який плачу гроші... Продаєш заявку на усунення проблем... усувають... Пару днів працює нормально, а потім знову те саме...
Аноним (Нове Місто)
14 груд 2017 12:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.05 Мбіт/c
Upload:
0.07 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість послуги жахлива, швидкість не відповідає заявленій в тарифному плані, а до контакт-центру годі догукатися... Провайдер ви хоча б читаєте відгуки про себе ? Зробили б уже якісь висновки.
Виола (Нові Санжари)
25 груд 2017 23:47
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто ужас. Вечные аварии и неисправности. Месяца не проходит без накладок. Оплачиваю за 30 дней услуги, получаю 25. К отзывам своих клиентов не прислушиваются. Улучшений нет. В общем ДРЯНЬ. № ДОГОВОРА 43382.
Валентина (Мошуров)
30 бер 2018 18:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Останніх пів року інтернету практично немає, хоча абонплата за тариф тільки збільшується. Оператори тільки і говорять, що в них проводиться модернізація, і коли вона закінчиться вони самі не знають, або взагалі не беруть трубку. Відповідальність за неполадки ніхто не несе. Дуже НЕ РЕКОМЕНДУЮ ПАН ТЕЛЕКОМ!!!
Аноним (Жмеринка)
31 бер 2018 22:18
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключили быстро и качественно. Скорость шикарная. 95+ Мбит/с на приём и 90+ Мбит/с на отдачу. Пинг 4 как по мне лучше не найдёшь. :) Кто играет в танки тот поймет.
Любов (Устимівка)
07 трав 2018 09:40
Переваги:
Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Незадоволені службою технічної підтримки та якістю робіт, впродовж місяця інтернет працює лише два тижні, при звернені до служби підтримки обіцяють зв'язок з регіональним менеджером, дальше слів не йде. Ніхто не телефонує. Інтернет потрібен для роботи, несемо фінансові збитки. Як вийти з такої ситуації. Дуже незадоволенні рівнем обслуговування.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "МегаИнет"
Андрей (Запоріжжя)
16 трав 2019 21:54
Переваги:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто ужас с нас таких дураков делают! Просто злости не хватает. За что мы платим 190 гр, я собираюсь переходить на другой интернет и вам советую. Хватит терпеть!!!
Аноним (Диканька)
20 вер 2019 21:54
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ПЛАЧУ 100 ГРН В МЕСЯЦ ПОЛУЧАЮ 0.07 Мбит/с. Техподдержка грубо выражусь говно потому что позвонил днем сказал проблему, а результат минимальный увидел на следующий день. На месте провайдера я бы топил за качество предоставления интернета своим клиентам, чтобы о мне не говорили как о куске дерьма.
Красава (Конотоп)
14 лют 2020 22:01
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
78.85 Мбіт/c
Upload:
25.08 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Оцінка 4, чому падає швидкість, хоча оптика, трохи підняти швидкість вивантаження, скачка нормально.
Вадим (Херсон)
04 квіт 2020 21:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Лицевой 72320 не работает целый день интернет. Херня полная. Роутер перезагрузил пон и лан горят, ничего не лезет.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Долинська)
14 квіт 2020 05:58
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компания Хоум-нет. Обычные Разводилы. Пользуюсь этим провайдером, так как нету альтернативы. С 2016 года интернет очень часто не работает. Примерно каждый месяц по несколько дней. Звонки в техподдержку не даёт никаких результатов. Хамят сбрасывать трубку. А последний 2019-2020 год совсем не дозвониться. Пробовал больше 100 раз уже дело принципа. Не берут трубку. В общем это самые настоящие кидалы.
Відповідь представника ТОВ НПК "Хоум-Нет":
Доброго дня. Дякуємо Вам за оцінку. Нам важлива Ваша думка. З повагою, HomeNet
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Бахмач)
20 квіт 2020 09:44
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Люди не ведитесь, я был подключен к этой шарашкиной конторе, ничего хорошего в этой компании нет! Один из доказательств это заказные отзывы, посмотрите за 17.04 число их столько наштамповали, даже дурак поймет заказуху. Как же они себя любят, воспевают в отзывах и врут при подключении что они белые и пушистые, на самом деле волки в овечьей шкуре.
Відповідь представника ТОВ НПК "Хоум-Нет":
Доброго дня. В кожного є своя думка та вподобання. Ще добавлю те, що ми ніколи і нікому не платили за відгуки! Так знаю що є компанії які змушують своїх співробітників писати відгуки, а негативні відгуки видаляють. Ми в сою чергу бажаємо бачити реальну картину і працюємо над покращенням послуги та сервісу. Вибачте, жодних до Вас претензій але частіш за все, АНОНІМ виявляється конкурентом та пише різні негативні відгуки. Будьте здорові. Дякуємо за відгук
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Корець)
30 квіт 2020 21:37
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.91 Мбіт/c
Upload:
11.59 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З початку все було дуже добре і швидкість нета була на рівні, але на протязі останніх трьох місяців швидкість падає все більше і більше і з заявлених 100 Мбит/с не більше 15 Мбит/с, а у відповідь ми працюємо над даною проблемою.
Відповідь представника ТОВ НПК "Хоум-Нет":
Доброго дня. Напишіть Ваш номер договору перевірю інформацію, можливо зможу вирішити дане питання. Бо такої швидкості як у Вас реально в жодного абонента немає. Дякую за відгук
Аноним (Залізний Порт)
04 серп 2020 08:17
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.69 Мбіт/c
Upload:
2.78 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость по тарифному плану 30 Мбит/с, вот какая реальная скорость. Подключайтесь на здоровье и мучайтесь.
Відповідь представника ТОВ НПК "Хоум-Нет":
Шановні користувачі. Наполегливо радимо для більш точних показників швидкості, проводити тест прямим з"єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. У разі незадовільної роботи послуги, зателефонуйте: 0931700700; 0952700700; 0682100500 або напишіть у Viber 067-408-18-58, для швидкого усунення проблеми
Аноним (Диканька)
17 серп 2020 22:31
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2 Мбіт/c
Upload:
2.87 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ужасно тупит. В основном постоянно. Со звонков толку нет. Постоянно надо перезагружать. Не реально что то посмотреть.
Відповідь представника ТОВ НПК "Хоум-Нет":
Шановні користувачі. Наполегливо радимо для більш точних показників швидкості, проводити тест прямим з"єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. У разі незадовільної роботи послуги, зателефонуйте: 0931700700; 0952700700; 0682100500 або напишіть у Viber 067-408-18-58, для швидкого усунення проблеми. Дякуємо за співпрацю та залишені відгуки.
Катерина (Хорошів)
18 серп 2020 21:58
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет мягко кажучи жахливий!!! Кожного дня на годину-дві пропадає. З таким інтернетом має бути і мобільний інтернет. НІКОМУ не рекомендую!!!
Відповідь представника ТОВ НПК "Хоум-Нет":
Шановні користувачі. Наполегливо радимо для більш точних показників швидкості, проводити тест прямим з"єднанням (кабель до компьютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. У разі незадовільної роботи послуги, зателефонуйте: 0931700700; 0952700700; 0682100500 або напишіть у Viber 067-408-18-58, для швидкого усунення проблеми.
Аноним (Новгород-Сіверський)
03 лист 2020 14:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
23.83 Мбіт/c
Upload:
9.28 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Больше года пользуюсь, не одного раза не было заявленной скорости. :( Вечером вообще часто бывает около ноля. 0800 не перезванивает.
Відповідь представника ТОВ НПК "Хоум-Нет":
Доброго дня. В Новгород Северському нас немає. Можливо якась помилка. Напишіть номер договору. Дякую
Петро (Бар)
12 лист 2020 23:28
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Прошу роз’яснити, чи настає право власності абонента на встановлене обладнання? Якщо ні - то у разі розірвання договору (скажімо через 6 місяців) чи потрібно повернути провайдеру обладнання і щось там у договорі про зношення обладнання, себто і чого доброго доплатити ще прийдеться? Договір трохи неоднозначні формулювання має.
Відповідь представника ТОВ НПК "Хоум-Нет":
Доброго дня! Все обладнання від компанії надається в оренду , а саме модем ( та роутер, якщо підключення з ним). При розриві договору, власнику договору потрібно звернутись на гарячу лінію або у вайбер. Фіксується заявка на демонтаж обладнання та передаєтесь на технічного спеціаліста. Співробітник телефонує, узгоджує час виїзду з клієнтом та демонтує обладнання. Дякуємо за звернення!
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг