Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 861
рекомендують: 427 чол
не рекомендують: 434 чол
ТОВ НПК "Хоум-Нет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 11 грудня 2021
Шановні користувачі. Наполегливо радимо для більш точних показників швидкості, проводити тест прямим з"єднанням (кабель до комп"ютера), а не через wi-fi мережу. Також обов'язково вимкніть VPN, Viber, Facebook. У разі незадовільної роботи послуги, зателефонуйте: 0931700700; 0952700700, 067-408-18-58 або напишіть у Viber 067-408-18-58, для швидкого усунення проблеми. Дякуємо за співпрацю та залишені відгуки. Бажаємо низького PINGa, високої швидкості та міцного здоров"я.
З повагою, ТОВ НПК "Хоум-Нет"
Користувач хоумнета (Костопіль)
03 січ 2023 14:00
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я бажаю скорішої смерті в муках всім людям які працюють в homenet. Я користуюсь цим провайдером все життя і все моє свідоме життя, та жалкую про це. Настільки жахливого постачальника послуг потрібно ще пошукати, запитаєте чому я пишу цей відгук на пан-телеком? Відповіді в мене не має. Скоріше всього вони співпрацюють і зробили свою шайку щоб не могли залишати гнівні відгуки і змінюють дані роутера. Але я не пальцем роблений!!! Мене не проведеш.
Стрелець Анна (Костопіль)
14 черв 2021 11:40
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую. Регулярно 5-6 днів на місяць вибиває " немає доступу до інтернету". На підтримці лише " чекайте , технічні неполадки ". За, що платяться кошти?
Відповідь представника ТОВ НПК "Хоум-Нет":
Доброго вечора Анна. Напишіть будь ласка Ваш номер договору, перевіримо інформацію. Дякуємо за відгук
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Роман (Костопіль)
10 жовт 2019 15:21
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не пройшло даже 20 днів після поповнення рахунку за інтернет вже вони отключать його до наступної оплати. А де тут цілий місяць інтернету ау?
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Юлія (Костопіль)
02 бер 2019 09:03
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На жаль, сталася дуже прикра ситуація. У лютому була відсутня в місті, інтернет не поповнила. 27 лютого прийшло смс-нагадування від хоум нет про те, що місяць короткий, тому необхідно сплатити за послуги для користування інтернетом в БЕРЕЗНІ. Рахунок поповнила через приват 24, з розрахунку, що платіж буде зарахований протягом 3 днів (так вказано на офіційному сайті хоум нет). 28 лютого у другій половині дня мені чомусь увімкнули інтернет, а 1 березня вимкнули. Зателефонувала на гарячу лінію, щоб з'ясувати, а виявилося, що 170 гривень зняли за користування інтернетом кілька годин. Запитала чи можна перенести вже сплачених мною 170 гривень як оплату за березень (бо провайдер по суті надав мені послуги на вже неіснуючий місяць!!!). На моє прохання почула відверте хамство від оператора з погрозами типу "не подобається? То зараз відправлю бригаду і демонтуємо обладнання. Ви цього хочете?". А хотіла я зовсім іншого... Коли запитала в оператора, кому можна поскаржитися, вона,ніби знущаючись, сказала, що поскаржитися я можу лише їй.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Петро (Костопіль)
29 січ 2019 20:23
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер нікудишній нікому не порекомендую. По перше швидкість не відповідає дійсності. По друге якщо поломка то ліквідується вона дуже і дуже повільно якщо вони кажуть що через пять днів відсутності буде перерахунок, то гарантія що включать на пятий день і то на день-два, а далі історія повторюється і на той самий термін і так далі. По третє телебачення яке вони рекомендують взагалі ніяке канали з заявлених міняються по декілька разів на тиждень. Не провайдер а лохотронщик. Мій телефон 063 7172532 як і всі я не ховаюся.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ДП НТЦ "Уарнет"
Сергій (Костопіль)
09 лют 2017 19:28
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.67 Мбіт/c
Upload:
0.51 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я звісно чув негативні відгуки про цей провайдер, але не думав, що все настільки погано. Швидкісь взагалі нікчемна, постійно пропадає сигнал. А коли звертаюсь в сервісну службу - відповідь завжди одна і та ж сама: "сигнал відмінний, швидкість хороша, ніяких проблем не виявлено". Дурять людей, от і все.... Категорично не рекомендую!!!
Юрий (Костопіль)
28 січ 2017 07:41
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.53 Мбіт/c
Upload:
4.54 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Этого провайдера я не кому не рекомендую, интернет и соединение ужасное, как и монтаж и обслуживание.
Аноним (Костопіль)
11 жовт 2015 03:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В час пік інтернет не працює (з 18:00 по 23:00 в вихідні будь коли може пропасти інтернет). Коли звониш до пітримки, то чуєш відповідь, що звертайтесь в робочий час. Але в робочий час я інтернетом не користуюсь, а теж працюю на роботі.
Аноним (Костопіль)
18 серп 2014 23:17
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не сподобався мені провайдер, в їх тут монополія — що хочуть то і роблять. Ждав встановлення 2 місяці. Раніше постійно інтернет вибивав, приходив до них — кваліфікованої допомоги я не отримав. Але якщо немає іншого, то і такий піде. Раніше був модем — тоже не діло. Якщо є вибір - не радив би.
Аноним (Костопіль)
05 бер 2013 22:28
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключился месяц назад, повелся на красивую рекламу... Явный плюс то, что особых сбоев интернета не было. Минус то, что они, мягко говоря, обманщики. Заявленной скорости нет даже и близко. В общем подключаться не рекомендую.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг