Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 121
рекомендують: 38 чол
не рекомендують: 83 чол
ІСП "Поінтнет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анна (Вінниця)
30 жовт 2019 17:12
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я фрілансер і від хорошого інтернету залежить моя робота та прибуток. Спочатку все працювало добре і я була дуже задоволена. В цьому місяці вже вже вп'яте чи вшосте виключають інтернет без жодного попередження. Часто це роблять з обіду та до вечору. Коли я зателефонувала до провайдера та запитала в чому справа, консультант мені сказав, що наче йдуть якісь ремонтні роботи, тому так. Коли я запитала чи довго триватимуть ремонтні роботи, він сказав, що не знає. Кожний раз як мені виключають інтернет, це повний сюрприз, і я змушена чекати від 2 годин, поки мені вдасться попрацювати. Сьогодні (30.10.2019) інтернет вазагалі відключили о 10 і його до цих пір (17.00) немає. Додзвонитись до операторів просто неможливо, я дзвонила на 4 різних номери, на одному з них висіла 12 хвилин перш ніж вони поклали трубку, тому запитати та проконсультуватись, в чому причина відключення, не можу. Отже, загалом, я НЕ рекомендую Home Net, якщо вам потрібен інтернет для навчання, роботи чи чогось важливого.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Віталій Шевчук (Вінниця)
08 груд 2018 15:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Почему нет горячей лини, за что мы платим, если никто не отвечает. Пожалуйста скажите номер, а то уже вибесили. Звоню по всем номерам вроде хороший интернет и скорость хорошая, а горячей линии и никто не отвечает.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Вінниця)
01 бер 2018 13:22
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочу висловити своє обурення діями стосовно абонентів і, можливо, ця скарга змусить задуматись чи лояльно Ви ставитесь до клієнтів! Наприкінці лютого місяця зайшовши на сайт даного Інтернет провайдера щоб дізнатись, яка сума потрібна для сплати за послуги Інтернету на березень поточного року, там було вказано 150 грн, далі я поповнила рахунок за допомогою EasyPay. 1 березня 2018 року з'єднання з Інтернет мережею було відсутнє, мене вразило і обурило, коли дізналася причину відключення з'єднання. При спробі додзвонитися по номеру абонентського відділу 0674081858 мене спіткала невдача (зайнятий номер) і лише десь після 40-го виклику вдалося додзвонитися. Після розмови з оператором Кариною виявилося, що послуга відключена через брак коштів, а саме 20 грн, мене проінформували смс про зміну абон плати з 1 березня, яка становитиме 170 грн. Але у мене на телефоні я не можу переглядати смс, а на Ваш сайт заходжу лише в особистий кабінет, щоб переглянути суму поповнення на наступний місяць. Обурює, що при своєчасній сплаті основної суми Ви одразу вимкнули з'єднання, а могли б попередити, що бракує коштів і відключити згодом, адже поповняю рахунок постійно заздалегідь і лише через онлайн послугу EasyPay, бо не маю змоги з маленькою дитиною їздити в пошуках терміналу, а особливо в лютий мороз!!! Це недоопрацювання компанії Хомнет через яке мушу страждати я!?? Чому не замінили суму абон плати за березень 2018 р зі 150 грн на 170 грн??? Сподіваюсь, на майбутнє Ви будете працювати в інтересах обох сторін, а не лише в своїх!!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО НПК "Хоум-Нет"
Аноним (Вінниця)
13 лип 2017 14:29
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень плохой провайдер. За два месяца пять поломок. Ремонтируют очень долго. Хуже провайдера я еще не встречала.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Аноним (Вінниця)
15 трав 2017 00:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Фигня ваш интернет! Как всегда обещают одно, а выходит совсем другой. Почти каждый день DNS сервер не отвечает. Надоело УЖЕ!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО НПК "Хоум-Нет"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг