Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 11
рекомендують: 6 чол
не рекомендують: 5 чол
ТОВ "Київські Мережі"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Віктор (Київ)
16 трав 2022 11:45
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Зв'язок плаває. Днів постійного зв'язку маже не буває. Частіше за все пропадає 4-6 разів на день. Висновки робіть самі.
Відповідь представника ТОВ "Київські Мережі":
Шановний Вікторе, повідомте будь-ласка ваш номер договору для з'ясування причин скарги або зв'яжіться будь-яким зручним для вас способом, інакше цей відгук буде розцінений як наклеп.
Александр (Київ)
04 серп 2019 14:21
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Техподдержка желала бы лучшего целый день трубку снимают и сразу бросают, а интернет как не работал так и не работает! И что за провайдер без личного кабинета!
Відповідь представника ТОВ "Київські Мережі":
Шановний абоненте. 04/08/2019 в районі де розташоване наше серверне обладнання згоріла електропідстанція і зникло електропостачання по всіх трьох фазах. Обладнання було переключене на акумуляторне живлення, а потім на живлення від електрогенератора, проте тимчасового відключення обладнання не вдалось уникнути. Певний час офіс було повністю знеструмлено, телефони не працювали ы також був відсутный зв'язок з Вашим Особисти кабінетом. В максимально короткий термін всі сервіси було відновлено. Приносимо свої вибачення за цю прикру ситуацію.
Відгук залишений з IP адреси провайдера FOP Boychenko Lubov Muhaylivna
Александр (Київ)
08 лип 2018 21:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет пропадает на пол дня или день каждую неделю, а на этой уже второй раз. Телефон поддержки молчит, так как сказать им нечего. Повелся на звонок их менеджера с акцией на пол года, хотя был уже у них и ушел, опять пришел к ним с другого провайдера и вот. Воскресенье. Эта веб страница недоступна, как и недоступна их служба поддержки. Отзыв пишу с мобильного. Не рекомендую вообще!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Анонім (Київ)
14 лют 2017 15:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
30.18 Мбіт/c
Upload:
4.12 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Периодически пропадает интернет, без каких либо предупрежднений, скорость абсолютно не соответствует заявленной (платим за максимальную 100 Мбит/с), а реальную вы можете увидеть. Доступа к личному кабинету, в принципе, нету. Посмотрим, как будет дальше, но если ничего не поменяется - будем менять провайдера.
Дмитрий (Київ)
26 вер 2016 16:45
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Скорость не соответствует тарифному плану. Не зависимо мир или Украина скорость не превышала 2 Мбит/с. А как правило ниже. Провайдер реально ни за что не несет ответственности, что в договоре явно и прописали. Поддержка работает до 21:00 и по выходным до 19:00. Большинство "аварий", по причине которых отсутствовал интернет происходило именно после окончания работы техподдержки. Если же все таки время аварий и работы поддержки совпадало, то единственный ответ всегда был: "... это не наша вина, потому что..." и дальше куча отговорок. А иногда в хамской формой задавался встречный вопрос: "Вы что хотите, что бы я поехал туда (в место возникновения проблемы) и разбирался с этим?...". Т.е. ни разу ответственность за отсутствие интернета или его низкую скорость провайдер не взял на себя. Зачем вообще такая техподдержка - не понятно! Про пересчет даже не приходится говорить.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО НПФ "Волз"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг