Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 3 із 5
відгуків: 99
рекомендують: 51 чол
не рекомендують: 48 чол
ТОВ "Пролайн ТМ"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Владислав (Київ)
28 трав 2021 17:38
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мій останній місяць користуванням цим провайдером. 1. Підключався рік назад по акційній пропозиції 1 Гб за 175 грн разом с телебаченням яке тоді коштувало формально мало. З першого квітня як завжди проплатив своїх щомісячні 175 грн., а інтернета немає, почав з'ясовувати, а ціна вже стала 350 грн!!! Ви що серйозно ?! Телебачення 99 грн. !!! ви в своєму розумі, за що? А інтернет 250 грн. На носі свята, плачу ще 175 грн щоб хоча б як вирішити питання, ну і як ви думаєте, правильно вони якимось дивним чином не проходять, перші 175 пройшли, інші ні. Виходить ситуація, свята, вони навіть не працювали 4 травня, але ж ми то працюємо, інтернета немає. Вирішую скористатися їх програмою кредит щоб хоча б якось дотягнути до 5 травня. Так з'ясувалось що ця функція просто не працездатна, дзвоню в тех відділ, дівчина підтверджує що перша сума є, друга немає, кажу ну хоча б підключите кредит на 3 дні бо він у вас на сайті не працює, а 5 травня будемо з'ясовувати. Вона пообіцяла що скаже комусь і починять до кінця дня, ну ладно думаю день якось посиджу на мобільному. Ну і як ви думаєте, нічого не зробили, 3 дні без інтернету. 3. 5 травня нічого не включилось, дзвоню, якось знайшлася ця сумма що не вистачало. Кажу мені ваше телебачення за 99 грн. і даром не потрібен, давайте виключайте, а гроші перекидаємо на інтернет, а далі у мене стався шок, у всіх так можна, а тут не можна, тобто я поседів без інтернету і телебачення, 1 травня вони не працювали, але я 5 травня коли вони вийшли на роботу не можу скасувати телебачення, бо вони скасовують тільки з першого і можуть скасувати тільки в наступному місяці, взагалі не при своєму розумі, іншого месяца точно вже не буде. У мене один тільки шок з клієнтоорієнтованісті цієї компанії. 4. Останнім часов дуже знизилась якість інтернета, коли рік назад підключав то тільки поставили просто все літало, зараз навіть не допомагає перезагрузка роутера. У мене пакет на 1Гб , я гадав що мене взагалі нічого не повинно було турбувати. 5. Телебачення, це жах, погана якість подачи сигналу (а у мене 1 Гб) саме телебачення подают з рашки, будете дивитись всю російську рекламу. Наприклад той же самі Ай Технології , відключають російську рекламу як що наприклад дивитись таки канали як TLC, а у них на віх віасатах то що, всюди транслюють тупу російську рекламу. 6. Ну і родзинка, мені піднімають плату з 175 грн, до 350 грн і тут же запускають акцію для нових 160 грн. за теж семе. Думають що вони вже, присадили мене на свої низькоякісні послуги і можна піднімати в 2 рази гг, ну ну хворі)) В моєму домі більше 10 операторів пропонують послуги інтернету та телебачення, перекинути провід на іншого це взагалі не проблема. У мене не було 4 дні інтернету і телебачення, а гроші заплатив як за два місяця. ШОК. Ваш абонентский відділ, повністю не компетентний, у вас працює не компетентна особа, завжди одна відповідь на всі питання, "ой не подгрузилось" Знову намагалися виставити рахунок на 350 грн, хоча я відключив телебачення. І знову мені б відключили послугу тощо не вистачало мною проплаченою суми і знову "ой не подгрузилось" Тепер я розумію як виникла ситуація, про яку я написав вище. Постійно пропадає інтернет, весь цей місяць. Категорично не раджу цього провайдера.
Наталия (Київ)
20 лют 2020 12:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Здравствуйте! Пользуюсь больше пяти лет услугами " Триолан". Поначалу было качество услуг неплохое, но последнее время желает лучшего... Абонплата на ТВ опять выросла - уже 100 грн/мес. Нужен дома интернет, хотела подключить. На "всё - про все" надо оплатить минимум 250 грн., купить модем. Задумалась. Должна же быть какая - то альтернатива, может есть дешевле, провайдеров немало в Киеве? Но не у каждого провайдера есть техническая возможность подключения определенного дома. Начала интересоваться у соседей. У кого - то "Триолан", как у меня, у кого - то " ІТ - технологии" и "Пролайн". О последнем провайдере не слышала ранее. Зато от знакомой соседки наслушалась море положительных отзывов об этой кампании: " Интернет - супер, ТВ - супер, качество услуг хорошее, постоянные акции, выгодные предложения и.д." Ого, думаю, позвоню - ка, я на горячую линию, узнаю, что предлагают. Во - первых, долго на линии " висеть" не пришлось. Во - вторых, приятный, спокойный голос девушки расположил к себе сразу, всё объяснила, рассказала. В - третьих, действительно, есть выгодные предложения в плане подключения, оформления, оплаты. Зашла на сайт " Пролайн". Все доступно написано. Не надо быть особо одаренным, чтоб понять. Есть рубрика " Вопросы - ответы". Самые распространенные вопросы от клиентов и ответы специалиста на них. Решила заключить с "Пролайн" договор. Выбрала пакет " Оптимальный" за 75 грн./мес. Как раз раз на этот пакет акция до конца этого месяца. Настоящая цена - 150 грн./мес. Так что я словила момент. Можно было подать заявку онлайн, но я решила попасть в офис. Живу я на Харьковском массиве и добраться до Декабристов, 3 могу пешком. Встретили меня приветливо две девушки - менеджеры, всё оформили в расслабленной обстановке. Показали, как я могу здесь через айбокс оплачивать их услуги и не только. Можно отдохнуть, присев на мягкий диван, как в кабинете, так и в вестибюле, попить воды. Во время оформления зашел руководитель, поздоровался, улыбается. Короче говоря, я вышла оттуда в приподнятом настроении. Вот это сервис! Спасибо! P.S. Так увлеклась написанием этого отзыва, что не заметила, как много накатала. Но оно того стоит. Можете представить, под каким я впечатлением...!
Відповідь представника ТОВ "Пролайн ТМ":
Добрий день! Дуже сподобався ваш відгук, дякуємо, що вибрали нашу компанію. Приємного користування послугами!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Ольга (Київ)
19 бер 2021 20:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
20210227\3
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не  хотілось писати, але накипіло. За неповний місяць, як ми користуємося пролайном регулярно проблеми з інтернетом. Встигли пожалкували, що захотілось акційний пакет з телебаченням. З попереднім провайдером нам в голову не приходило тестувати швидкість, чи копатись в налаштуваннях, з тех підтримкою спілкувались один раз за 3 роки коли старенький роутер помер, а тут в тех підтримку, як на роботу, відповідають правда швидко, але толку мало. Спочатку ми самі перезавантажували інтернет потім коли нам це набридло то  почались веселощі з тех підтр. (казали, що то, мабуть, щось з роутером) поки не відрубало при прямому з'єднані з компом, після цього десь 2 дні до приходу майстра тех підтримка не розуміла, що коїться (звісно ж ні нормального інтернету , ні ІPTV). Запропонували переобжати кабель, перед самим приходом раптом побачили розрив з'єднання на 50 метрах. Доречі, при підключенні навіть за окремі гроші переобжати не пропонували, як і 20 метрів кабелю прописаного в договорі, нічого не пояснили, договір нормально почитати не дали (цитата: "ви його все одно ніколи не використаєте") під'єднались до старого кабелю, ще і як з'ясувалося неякісно. Як сказав майстер, що лагодив, вони для з'єднання почали використовувати якісь  дешеві заглушки через які часто бувають розриви (а тех підтримка і не в курсі). Здавалося б хепі ЕНД , але ні, вранці полагодили, а ввечері вай фай знову почав періодично  відвалюватись і сам міг відновитися й знову почалось та сама пісня, витягніть кабель вставте в комп'ютер і ми не знаємо що це, у нас все в порядку, і ми гарантуємо підключення тільки через кабель, (викликайте майстра і платіть). Якщо що, то роутер новий, не з бюджетних, встиг нормально пропрацювати з попереднім провайдером (без відвалювань й танців з бубнами) і майстер скидав його до заводських і переобжав кабель. Враховуючи, що ми працюємо з дому і в Зумі то цей регулярний стрес і витрачений час на ігри в айтішників вже дістали. Маємо сильне бажання відключитись, але зовсім не хочеться дарувати передплату за 5 місяців, ще й за неякісні послуги.
Аноним (Гнідин)
27 вер 2022 13:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.32 Мбіт/c
Upload:
25.41 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже негативне враження від спілкування з технічним відділом компанії, - майже 2 роки періодичні проблеми зі з'єднанням- і відповідно часте спілкування з представниками технічного відділу з цього приводу. У відповідь "у нас все добре", а ви "змініть обладнання", "підключіться до кабелю", "викликайте майстра" в не дуже приємній формі, а "типу" відчепіться. Викликали майстра проблеми залишились, обладнання змінили(доречі старе прекрасно працює в іншому місці) проблеми залишились. Ну до кабелю підключити телефони і планшет не можемо. Але проблема не вирішується, вона залишилась, з"єднання доволі часто зникає. Знову виклинайтейте майстра. А для чого? щоб перевірити знову моє нове обладнання і сказати, що нічим не можна зарадити бо в той час, коли майстер прийшов, моє обладнання працює і з"єднання є. А на питання, то може і ваше обладнання треба перевірити в будинку відповідь "у нас все працює добре. Фініш. Замкнуте коло. Тобто ви абоненти сплачуйте за послуги, а компанія за якість зв"язку не відповідає. Нічим зарадити проблемі не може. Не дорога комнанія Пролайн, враження, що після 15 років співпраці, останні роки з яких, це суцільний треш в обслуговуванні і відношенні до абонентів, треба міняти не обладнання, а провайдера. Не можу рекомендувати компанію ПРОЛАЙН!
Аноним (Київ)
30 вер 2022 23:40
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Переходил я на пролайн много лет назад как он появился, работал отлично до последнего времени, каждую неделю слетает сеть, прыгает туда сюда, то есть интернет то нету и это бесит когда с 22:00 и до 00:00 он отлетает каждые 5-10 минут, что за в вашей шарашкиной конторе? Ну так это ещё не всё, скорость прыгает как хочет стабильности 0, техподдержка вообще атас (исключение пару инженеров), попадаешь на одного инженера с техподдержки, говорит отключите и подключите все пару раз и должно работать? Ты тормоз или как? Как будто мы это и так не делаем, в итоге он нихера сделать не смог, даже по системе не посмотрел. Таких работников гоните в шею они пустое место, потом набрал через минут 10-15 попался уже другой специалист который через вашу же систему возобновил сеть буквально за пару минут, вот такие спецы нужны. А в итоге контора дерьмо, надо менять провайдера, спецов нету одни криворукие. 1 звезда за то что попал на нормального спеца и то не с первого раза. А ну и да дозвонится к ним не реально они там такое чувство кофе пьют или курят по минут 40, а может и больше.
Сергей (Київ)
21 лист 2017 16:22
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
94.98 Мбіт/c
Upload:
94.1 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Живу в Дарницком районе, подключен около 7 лет +-. Практически никогда не возникало никаких проблем, если и были, то из за тех. работ, которые проводились достаточно быстро. Но в период с лета и до осени 2 - 3 раза падала скорость, поменял роутер на более мощный и все же проблемы еще пару раз возникали, просто часок мог сильно тупить инет. Предлагали естественно подключить напрямую и проверить, но я был уверен, что проблема не в роутере. Затем с начала осени такого не замечал, но выбесила одна ситуация когда в 12 ночи упал инет (около месяца назад), как я понял везде, ибо техподдержка была занята когда я звонил. Серьезно настроился менять провайдера, когда закончится оплаченный месяц. В итоге помониторив ряд провайдеров, которые могли бы подключить интернет по моему адресу, пришел к выводу, что пролайн все же топчик и решил бахнуть отзыв. Просто привык, что инет всегда идеальный и эти редкие спады немного расстроили, но объективно, у всех бывают неполадки. Так что ребята, я все таки останусь с вами.
Алексей Касянчик (Київ)
11 лист 2020 23:11
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Каждый день вечером после сезона отпусков не могу нормально пользоваться интернетом, постоянно слышу ваш роутер хреновый, частота радиоканал совпадает с другими жильцами. Съел эту лапшу, сменил радиоканал, тестил роутер в другом месте, обновил прошивку - помогло? Кака была, Кака есть! Открываю роутер и наблюдаю, к роутеру подключено 4 устройства, скорость загрузки скачет от 44 Кбит/с до 3 Мбит/с (хто не скаче - той москаль))) я не рекомендую даного провайдера, ибо техподдержка умеет красиво говорить, вызвать мастера оплатить, что бы приехал в будень день когда все с интернетом хорошо, он уехал, а проблема осталась не вижу смысла, ибо до конца рабочего дня проблемы с интернетом не наблюдаю! Как сказал мой коллега айтишник, что провайдеры вешают много потребителей, выше нормы на один интернет канал, поэтому и имеем то дерьмо! Так что решайте сами!
Игорь (Київ)
23 жовт 2023 18:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
555.38 Мбіт/c
Upload:
354.6 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключился 4 дня назад на замену Воле. Оставил заявку на сайте, перезвонила девушка, ответила на все вопросы и записала вызов мастера. Работа последнего удивила: человек пришел накануне и протянул провод на этаж, чтобы потом сэкономить время. А на следующий день (когда договорились о его приходе) завел провод в квартиру, подключил к роутеру, настроил интернет и телевидение. На все ушло минут 15-20. Интернет, конечно, до гигабита не дотягивает, но я и не питал иллюзий. Но в сравнении с прошлым провайдером - космос. Качество телевидения тоже порадовало. Почему я так долго терпел кабель-воля? Пока неполадок и обращений в тех. службу не было, оценить эти пункты не могу. В день подключения получил СМС с новостью, что мой интернет работает и при отключении электроэнергии. Вообщем, пока эмоции только положительные. Провайдера, однозначно, рекомендую.
Відповідь представника ТОВ "Пролайн ТМ":
Дякуємо за Ваш відгук та позитивну оцінку якості роботи спеціалістів нашого монтажного відділу! Нам приємно, що Ви обрали компанію «Пролайн ТМ» в якості інтернет провайдера. В разі виникнення питань звертайтесь в абонентський відділ компанії чи службу технічної підтримки. Користуйтесь нашими послугами із задоволенням!
Елена (Київ)
04 вер 2020 13:07
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Мошейники!!! Являлась клиентом данного провайдера 10 лет. Плату берут вперед. Если денег не хватает - сразу отключают интернет. Иногда возникали проблемы с тем что их оборудование "не видело" моего. Оперативно эту проблему не решали - т.к. объясняли - что с линией все в порядке - а дальше это не их вопросы. Но после того как они обновлялись - все начинало работать. В связи с карантином пришлось уехать. Перед приездом сделали проплату, но оказавшись в квартире - услуги не было. Перезвонили - нам ответили что договор закрыт из-за "долга", который образовался непонятно как. И наши деньги который накануне перечислены зачислены в оплату этого долга.
Я считаю руководителей этой конторы мошенниками, которые не ценят своих постоянных клиентов а считают их лохами. Не рекомендую связываться с этой конторой.
Відповідь представника ТОВ "Пролайн ТМ":
Добрий день! Згідно п.2.6. договору на послуги інтернет, який ми з вами підписали, вартість заявлених абонентом послуг сплачується оператору не пізніше першого числа нового календарного місяця. Отже, за 10 років користування послугами ви вже знали, що абонентську плату потрібно сплачувати до початку нового календарного місяця. Також є послуга Кредит довіри, яка дозволяє вам протягом 5 днів користуватися послугами в кредит безкоштовно. Якщо ви не скористались таким правом і не внесли своєчасно кошти, то провайдер має право призупинити надання послуг згідно п. 4.4. договору. Також ми завжди йдемо назустріч своїм абонентам та даємо можливість призупиняти послуги, якщо абонент їде у відпустку чи з інших причин не буде користуватись послугами довгий час. Період призупинення послуги може бути не менше 14 днів і не більше 3-х місяців. У цей період абонентська плата не стягується. Активувати послугу можна в особистому кабінеті або відправивши заяву (вказати номер договору, ПІБ, адресу і побажання призупинити послугу) на електронну пошту [email protected]. Якщо ви не активували послугу призупинення, то ваша передоплата списувалася за кожний місяць і борг з'явився, коли цієї суми стало недостатьо для покриття наступної абонентської плати. Тому радимо, перш ніж звинувачувати провайдера у дотриманні умов договору, уважно ознайомитися з усіма нашими послугами і можливостями, які ми надаємо абонентам для їх зручності.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
олег (Київ)
02 вер 2019 14:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компания "пролайн" полный отстой и мрак! Хамоватые сотрудники (Ирина в частности), жлобская и наплевательская политика руководства компании на отзывы людей! Они уже кричат в своих сообщениях, требуют реакции, изминенния подходов, увольнения ( Ирины в частности), а им на всех наплевать, положили болт и смеются над всеми! Качество интернета низкое, скорость никакая, часто пропадает связь и вовсе! Вообщем, категорически НЕ РЕКОМЕНДУЮ данную компанию к подключению! КАТЕГОРИЧЕСКИ НЕ РЕКОМЕНДУЮ! А действующим абонентам посоветовал бы отключаться и переходить к другим нормальным провайдерам! Может быть тогда до руководства "Пролайна" начнет доходить и они начнут дорожить своей репутацией! Сейчас ее просто нет, поэтому видимо и нечем дорожить!
Відповідь представника ТОВ "Пролайн ТМ":
Добрий день! Ваш відгук, на жаль, не можемо вважати об'єктивним. Наша компанія завжди діє в рамках умов договору, вам було надано всю необхідну та вичерпну інформацію в коректній формі. В разі виникнення проблем зі швидкістю рекомендуємо звернутись в службу технічної підтримки, яка працює цілодобово. Для вирішення проблеми вам також можуть порадити викликати майстра, в разі проблеми зі сторони провайдера - виклик буде безкоштовний.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО НПФ "Волз"
Марина (Київ)
09 лют 2021 09:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В очередной раз хочу выразить слова благодарности компании Proline, ее сотрудникам и руководству за качественное и быстрое выполнение своей работы. 7.02 в нашем доме был пожар, загорелся щиток, благо никто не пострадал. Но естественно электричество и все сопутствующие провода выгорели. После того как дежурная бригада электриков смогла восстановить электричество, я обратилась в тех поддержку компании Proline, в связи со сложившейся ситуацией. Оператор кол центра зафиксировал мое обращение и сказал что завтра(8.02) к вам приедет мастер для устранения проблемы. И действительно на следующий день приехал мастер, был очень вежливый и быстро все восстановил. Ещё раз спасибо компании и ее сотрудникам, за 12 лет обслуживания никаких проблем!
Відповідь представника ТОВ "Пролайн ТМ":
Дякуємо за ваш відгук та оцінку нашій компанії! Користуйтесь із задоволенням !
Юлия (Київ)
18 жовт 2019 23:57
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь первый и скорее всего последний месяц. 1. Подключение 6 дней, и то после 10 раза напоминания о себе. 2. Роутер настроили с телевизором не сложилось (начинают крутить на деньги настройка 100, кабель 4,5 м, обжимка края 50, вызов мастера 100 и т.д.) на несогласие один ответ тарифы на сайте. 3. ИНТЕРНЕТ ПОСТОЯННО ПРОПАДАЕТ. 4. Пытались настроить сами телик, на техподдержке помогли советом "Установите приложение". Но вот задача интернет постоянно отключается, установить не получается. Выбрали только по причине, что пользовались предыдущие владельцы квартиры. На последнем месте проживания был "Санлайн". Уже при подключении мастер сказал что одна контора, и мне все стало понятно, там точно такая же история.
Аноним (Київ)
02 трав 2019 06:07
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Хуже провайдера не встречал. Отключают без предупреждения. Никак не напоминают о запланированной оплате. В личный кабинет попасть невозможно (только с ip - адреса к которому вас подключали). Короче, если вы своим пожилым родителям подключили интернет PROLINE, то будьте готовы каждый месяц нервничать, что у них этот недоразвитый провайдер отключил интернет без какого либо предупреждения и вам нужно бежать куда-то чтобы пополнить (а то им жалко отправить смс заранее и предоставить пару дней в кредит до оплаты). В личный кабинет попасть сложнее чем в чужой аккаунт или в пентагон. В общем провайдер - дерьмо. Ни кому не рекомендую. Лучше переплатить другим, более профессиональным специалистам.
Відповідь представника ТОВ "Пролайн ТМ":
Здравствуйте, уважаемый абонент! Прежде чем писать такой отзыв, ознакомьтесь с услугами, которые доступны для нашим абонентов, т.к. вы вводите в заблуждение посетителей данного сайта. 1. Доступна услуга sms информирования, которую вы можете активировать через Личный кабинет. Стоимость такой услуги 1 грн/мес. 2. Доступна бесплатная услуга email информирования, достаточно актуализировать свой адрес эл почты в Личном кабинете. 3. По умолчанию, в целях безопасности, войти в Личный кабинет можно только с домашнего компьютера. Если у вас есть необходимость заходить в Личный кабинет с других компьютеров - вы можете установить соответствующую опцию в разделе Безопасность вашего ЛК. 4. Доступна услуга Кредит доверия, достаточно зайти в Личный кабинет и включить услугу. Кредит предоставляется бесплатно на 5 дней.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Київ)
26 вер 2017 17:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
78.86 Мбіт/c
Upload:
83.95 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Маршрутизация трафика просто отвратительная у этого провайдера. Пинг до большинства крупных серверов во Франкфурте ~50-60 мс, хотя временами бывает и вполне себе хороший пинг в районе 28-35 мс (каким он и должен быть, если у вас нормальный провайдер). Плюс ко всему, если мониторить специальным софтом, достаточно часто можно наблюдать потерю пакетов со стороны Пролайна, особенно по вечерам. Предоставленные скрины, которые подтверждают проблему со стороны Пролайна техподдержка просто игнорирует. Для большинства пользователей, которые только смотрят видео и качают торренты эти проблемы незаметны, но если вам важно качество соединения, то вы ощутите описанные проблемы на себе сполна.
Олег Лузя (Київ)
19 груд 2022 10:41
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
202209061
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключились по акционному пакету с телевидением, очень сильно пожалели об этом, предоплату внесли за год, уже практически 2 месяца нет интернета от слова совсем, на 1 час в сутки появляется и всё, хотя электричество в нашем доме есть практически всегда, служба техподдержки всегда либо выключены телефоны либо нельзя дозвониться, короче, дно полное , а не провайдер, на днях поедем и будем требовать свои деньги вернуть обратно, так как услуга не предоставляется вообще, это мошенничество, никому не рекомендую эту шарашкину контору, до этого был Адамант, там с обратной связью проблем не было вообще, да и обращались к ним раз в 2 года, одним словом Пролайны ждите в гости...
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Мария (Київ)
28 трав 2019 23:38
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Странно читать негативные отзывы. Может кому-то не повезло просто. :( Я с пролайном уже почти 10 лет. Никаких нареканий нет, даже уже не помню, когда последний раз звонила в техподдержку. Главное, не забыть оплатить. Вот, муж проворонил проплату, воспользовались бесплатным кредитом. Очень удобно. Никаких скрытых платежей, комиссий за включения, можно приостановить интернет на пару месяцев. Рекомендую Пролайн для тех, кто ценит стабильность и честность, а не прыгает по акциям разных провайдеров.
Відповідь представника ТОВ "Пролайн ТМ":
Мария, благодарим за ваш отзыв, рекомендации и доверие к нашей компании!
Аноним (Київ)
27 серп 2023 17:32
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість не відповідає дійсності! В абонентському відділі сидить замовник працівниця НАДЯ яка забиває на абонентів і не передає оформлені заявки керівництву на розгляд (вирішення питань). Технічний адмін Артем нічим не може допомогти коли зателефонував клієнт. Відношення до клієнтів у компанії хамське! Більше двох місяців відкрита заявка на некоректну роботу інтернету! Ні вибачень ні компенсацій! Робили все що тільки можна. Міняли обладнання в квартирі, перевіряли проводка і так далі.
Відповідь представника ТОВ "Пролайн ТМ":
В нашому абонентському відділі працюють кваліфіковані менеджери, які сумлінно виконують свою роботу. Заявки від абонентів вони оперативно передають в профільний Технічний відділ (керівництво керує компанією, для вашого розуміння). Для вирішення вашої проблеми співробітники нашої компанії протягом двох місяців регулярно тестували швидкість (вона відповідає вашому тарифу), перевіряли роботу вашого та нашого обладнання, робили його заміну за наш рахунок (хоч підстав для цього ні яких не було). Спираючись на виконані роботи ми робимо висновок, що послуга з нашої сторони надається вам в полному обсязі. Проблема знаходиться поза межами сфери роботи нашої компанії. Ми не відповідаємо за якість роботи віддалених серверів, маршрутизацію трафіку, навантаженість мережі, швідкість завантаження ресурсів тощо. Нас обурює ваша некорректна поведінка, небажання шукати причини проблеми в іншому, та перекидання проблем на провайдера. Спеціалісти нашої компанії не повинні виконувати ваші забаганки та вирішувати проблеми поза межею своїх обов'язків та компетенції!
Дмитрий (Київ)
25 вер 2016 22:55
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
90.63 Мбіт/c
Upload:
93.18 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Клиент сего провайдера 8 лет. Некогда один из лучших провайдеров последние годы становится весьма отвратительнейшим по качеству зарубежного сегмента сети посему имеем - Lags, lag spikes и прочее прелести в онлайн играх хотя пинг и скорость при этом остается в приделах нормы. Техподдержка не в курсе и посылает на верх где всем шоколадно. Тем временем продолжается наитие клиентов по акциям а тарифы хоть слегка поднять для улучшения ситуации видно некогда. Итого не рекомендую.
Дмитрий (Київ)
25 жовт 2021 10:24
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В последнее время постоянные проблемы с интернетом. Скорость маленькая так ещё и постоянно пропадает интернет. Дозвониться в службу поддержки не возможно, телефон постоянно занят. А если дозвонился, то это ничего не решает. Улучшений ни каких. Обслуживаюсь у них с 2014 года. Было более менее нормальное. Но последнее время просто ужас. Не советую данного провайдера. Сам буду переходить к другому. Лучше платить чуть больше, но зато за качественные услуги.
Відповідь представника ТОВ "Пролайн ТМ":
Добрий день! 25 жовтня 2021р, в Дарницькому районі стався масшабний збій в системі електроживлення ДТЕК, що спричинив автоматичне відключення обладнання нашої мережі. Протягом деякого часу були складнощі в роботі телефонії та доступу на наш сайт. Щодо проблем з якістю послуг в інший час радимо зробити виклик майстра, щоб на місці з'ясувати всі причини зниженння швидкості і усунути ії.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Владимир (Київ)
15 жовт 2019 12:57
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пролайн ТМ - издевательство над клиентами! Повышают тарифы без предупреждения и отключают интернет из-за отрицательного баланса (обязательно в выходные и посредине месяца). Сигнал слабый. 13 лет пользовался их услугами и несмотря на это отключили за 4 грн. 50 коп (непонятно откуда возникший долг). Такое повторяется постоянно. В этом месяце 3 раз - последняя капля - достали. Ухожу к другому провайдеру!!! Категорически не рекомендую!!!
Відповідь представника ТОВ "Пролайн ТМ":
Добрий день! Про зміну вартості послуг ми повідомляємо абонентів за місяць, інформація розміщується на сайті, в Особистому кабінеті, через email/sms розсилки. Радимо користуватися Особистим кабінетом для того, щоб отримувати важливу інформацію від провайдера. Стосовно призупинення послуг, вам була надана вся необхідна інформація щодо виникненя заборгованості через несвоєчасно оплачений кредит.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Интер-Телеком"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг