Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2.5 із 5
відгуків: 1313
рекомендують: 536 чол
не рекомендують: 777 чол
ТОВ "Бест Інтернет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Злой клиент (Київ)
07 вер 2019 20:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дайте заявленную скорость, мошенники! Невозможно пользоваться инетом, сколько можно лапшу вешать клиентам про качественный интернет?
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абоненте! Існує багато факторів, котрі впливають на швидкість інтернету. Детальніше можна ознайомитися за посиланням https://best.net.ua/voprosy-obsluzhivaniya/sluzhba-servisa/problemi-zi-shvidkistyu.-diagnostuvannya-ta-virishennya.html Якщо Ви дотримуєтесь всіх порад і всеодно швидкість не відповідає заявленній, зверніться до нашої техпідтримки зручним для Вас шляхом.
Аноним (Київ)
31 серп 2019 12:53
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шарашкина контора, персонал в техническом отделе общаться с клиентами не умеет, хамят толком ответить на заданный вопрос не могут. Обслуживание ниже бровки, так держать!
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абонент! Якщо у вас виникають проблеми з інтернетом звертайтесь до технічної підтримки через особистий кабінет https://my.best.net.ua/login, або за вказаними телефонами на сайті https://my.best.net.ua. Якщо проблеми з персоналом, опишіть їх більш детально з фактами які вказують і підтверджують Вашу скаргу.
Денис (Київ)
27 лип 2019 16:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компания - полное го... Начиная от менеджера кол центра - заканчивая всеми остальными сотрудниками. Позвонил я в компанию, позвонил второй человек с целью подключения интернета. Деньги взяли, за неделю никто не приехал. Оператор - я вашу заявку передала менеджеру, с вами свяжутся. Как вы думаете кто-то связался? Верно - нет и не думали. И так уже 4 дня общения. На требование соединить с руководством для решения проблемы - я не буду вас соединять, руководство по таким вопросам не общается, я вашу заявку передала менеджеру и по кругу пошла одна и та же фраза. Казалось иногда, что говоришь с автоответчиком, ане человеком, так как на всё один ответ
Итог - деньги заплачены, за неделю никто не приехал, менеджер 4й день связывается. Никому не рекомендую и советую писать негативные отзывы в случае таких же ситуация, а не пускать ситуацию на самотёк. Пусть работают качественнее или клиенты не попадают в такую же ситуацию.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановна Денис! Якщо Ви дійсно абонент "Бесту" і наразі у Вас є проблеми з отриманням послуг компанії, Вам варто звертатись до технічної підтримки вказаними шляхами на офіційному сайті компанії https://my.best.net.ua або через Особистий кабінет https://my.best.net.ua/login. Наразі у вашому зверненні прослідковується негатив, неправда та завуальована образа. В різних реченнях ви вказуєте 4 дні і тиждень, це різні строки. Можливо з Вами зв'язались не так швидко як Ви цього очікували, та це не привід негативу та образам! Приносимо Вам вибачення за можливі незручності.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Київ)
25 лип 2019 12:26
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет просто жахливий, швидкість не перевищує 2 Мбит/с, пінг підскакує до 1000 Мбит/с, техпідтримка не дає ніяких порад і просто каже, що це ваші проблеми.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абоненте! Існує багато факторів, котрі впливають на швидкість інтернету. Детальніше можна ознайомитися за посиланням https://best.net.ua/voprosy-obsluzhivaniya/sluzhba-servisa/problemi-zi-shvidkistyu.-diagnostuvannya-ta-virishennya.html Якщо Ви дотримуєтесь всіх порад і всеодно швидкість не відповідає заявленній, зверніться до нашої техпідтримки зручним для Вас шляхом.
Бест - ДНО (Київ)
27 черв 2019 23:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Слушайте, ребята, к вам вообще нереально дозвониться в техподдержку, когда я думал, что бест это полное дно, снизу еще постучали. Самый дырявый провайдер интернета. Поддержка - дерьмо. Интернет - дерьмо. НЕ ПОДКЛЮЧАЙТЕСЬ К БЕСТ.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абонент! Якщо у вас виникають проблеми з інтернетом звертайтесь до технічної підтримки через особистий кабінет https://my.best.net.ua/login, або за вказаними телефонами на сайті https://my.best.net.ua.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Київ)
05 квіт 2019 23:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь больше 2 лет все в порядке, техподдержка отвечает быстро и качественно, нареканий нету вообще.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Ми раді що Вас влаштовує наш сервіс та якість послуг, залишайтесь і надалі з "Бест"!
Аноним (Київ)
05 бер 2019 12:31
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Подключился уже как месяц, подключали как то в 2 этапа, в принципе быстро. Рассказали куда обращаться в случае поломки и номера телефонов и на сайте личный кабинет. Показали что все работает, замеряли при мне скорость даже, роутер у меня дешевенький, соответственно и раздает так же, а кабелем почти соответствует заявленной скорости в тарифном плане. Так что пока пользуюсь без нареканий а дальше будет видно.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Дякуємо за Вашу оцінку та відгук.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
04 бер 2019 12:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Нет никаких проблем со скоростью, устраивает тарифный план, пока довольна услугами данного провайдера.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Дякуємо за Вашу оцінку та відгук.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Виталий (Київ)
24 лют 2019 14:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
79.86 Мбіт/c
Upload:
66.2 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хочу принести извинение за два негативных отзыва ранее, действительно проблема была в роутере. Возможно мой опыт поможет кому-то из пользователей. У меня был очень плохой WiFi выдавало жалких 15-25 Мбит/с (днем) через роутер ТP_Link WR840N (частота 2.4GHz, стандарт 802.11n, выпуск роутера 2015 г.) - я зразу подумал на провайдера. Но потом подсоединил ноут напрямую по проводу (точнее ноут проводом к роутеру, чтоб не менять МАС адрес в сети) и снова замерял скорость - выдало по проводу около 92 Мбит/с (днем при тарифном плане 100 Мбит/с). Тогда стало понятно, что проблема в старом роутере, походу у него "умер" радиомодуль. Решил заменить на новый роутер ТОТОLINK А3002RU (из серии не дорого, но сердито). Через ТОТОLINK А3002RU (частота 2.4GHz, стандарт 802.11n) сразу стал WiFi под 80 Мбит/с (днем по квартире, а ночью все 90 Мбит/с). Это не реклама, можете взять любой другой. Я лично смотрел чтоб в роутере был Гигабитный порт - для нормального просмотра ІPTV в будущем). + чтоб нормально работал WiFi на ноуте обновил драйвера Адаптера беспроводной сети (выставил стандарт 802.11n + полосу 40GHz/Авто + включил WMM (передача мультимедиа) - иначе комп не сможет нормально принять сигнал WiFi. Вообщем, если у Вас тоже плохой WiFi, тогда сначала замерьте скорость интернета напрямую от кабеля на ПК, и станет понятно где проблема.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Віталій, стосовно відгуків- не переймайтесь :) Головне, що наразі швидкість інтернету відповідає нормі. Для нас важливо, щоб наші абоненти були задоволені якістю наданих нами послуг. Ми вдячні Вам, що Ви так детально описали з якою саме проблемою зіткнулися, можливо у майбутньому Ваш відгук буде корисним комусь з наших абонентів. Залишайтеся і надалі з "Бест"!
Анастасия (Київ)
17 лют 2019 23:41
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
1. Бессовестная сервисная поддержка. Пытались дозвонится чтобы просто поменять апи адрес, за 4 часа никто не перезвонил. Первые 3 раза ещё отвечала девушка, говорила все менеджеры заняты, а потом и она перестала брать трубку. 2. Сайт ваш дерьмо!! Невозможно через личный кабинет заплатить за интернет онлайн. Обидно, к сожалению другого провайдера в доме пока нет, но я сделаю все возможное чтобы жэк разрешил чтобы зашли и другие провайдеры.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Анастасіє, стотовно "Первые 3 раза ещё отвечала девушка, говорила все менеджеры заняты, а потом и она перестала брать трубку...", то в нас немає окремо дівчини, котра б підіймала слухавку та казала, що всі менеджери зайняті, напевно Ви розмовляли з автовідповідачем, Вам варто було залишитися на лінії та трохи почекати, поки менеджер звілниться, або Ви завжди можете замовити зворотній дзвінок і не треба нікого чекати, з Вами зв'яжуться якнайшвидше, ось посилання https://best.net.ua/kontakty/callback.html?fbclid=IwAR3gx4234mI4CRdYNEatfWBCJDvkpbbS6lxtS080CXUHnSBrS1VL9NNRmw (це у випадку якщо ВИ ДІЙСНО АБОНЕНТ КОМПАНІЇ) Щодо оплати, то є багато способів поповнення коштів Ukrpays, TachCard... можна й інші підібрати. Не подобається через Особистий кабінет сплачувати, можна на сторонніх ресурсах (Portmone...). Якщо онлайн не зручно, то в терміналі або в банкі. Якщо не хочете сплачувати комісію, то поповнюйте рахунок в терміналах "Бест", додаю посилання на перелік різноманітних способів оплати https://best.net.ua/voprosy-obsluzhivaniya/kak-oplatit.html
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Київ)
17 лют 2019 21:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Служба техпідтримки
Download:
94.92 Мбіт/c
Upload:
95.82 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Лучший из доступных. Альтернативы пока нет. Бывают проблемы с доступом, но устраняют достаточно оперативно.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абоненте! Ми вдячні Вам за оцінку та відгук. Залишайтеся і надалі з "Бест"
Виталик (Київ)
02 лют 2019 18:54
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пользуюсь 1,5 года (Киев, ул. Академика Вильямса). Сначала инет был хороший, но к концу года стал полный отстой. У меня тариф 150 грн. (это средний по цене) и обещанная скорость 100 Мбит/с (на все), НО по факту реальная скорость всего 15-25 Мбит/с!!! Проверено на "спидлинк" и других замерщиках. И еще часто бывают падения сети (во всем доме, у соседей тоже). Короче, фигня полная и пользоваться не возможно. На такой скорости даже страничка ютуб думает при загрузке.
Не рекомендую, собираюсь менять провайдера.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Віталій, існує багато факторів, котрі впливають на швидкість інтернету, детальніше можна ознайомитись з переліком за посиланням https://best.net.ua/voprosy-obsluzhivaniya/pitannya-vidpovidi/internet/chomu-shvidkist-internetu-ne-vidpovidae-zamovlenij.html Якщо Ви скористалися всіма порадами за посиланням, а проблема так і не зникла, просимо звернутися за допомогою Особистого кабінету на сайті https://my.best.net.ua/login , замовити дзвінок https://best.net.ua/kontakty/callback.html?fbclid=IwAR3gx4234mI4CRdYNEatfWBCJDvkpbbS6lxtS080CXUHnS-BrS1VL9NNRmw або за контактними номерами телефонів на сайті https://best.net.ua/kontakty/kontaknti-telefoni.html
Кирилл (Київ)
24 груд 2018 11:50
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Если Вы часто пользуетесь интернетом, то этот провайдер категорически Вам противопоказан, так как стабильно раз в неделю какие-то аварии на не определенное время. Телефоны техподдержки, когда случается авария, выключаются. Да и если Вы все-таки дозвонитесь в техподдержку, то там всегда ответ один: "У Вас проблемы с роутером, у нас все работает нормально". Сообщения с возмущениями о работе провайдера в группе Facebook вытираются с завидной скоростью (скорость вытирания неугодных постов в 100 раз больше скорости устранения косяков работы интернета).
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абоненте! Аварії через те, що пошкоджують та навмисно ріжуть магістральні кабелі "Бесту", ми прагнемо та вирішуємо якнайшвидше цю проблему. Телефони технічної підтримки не вимикаються. Вони підв'язані до Інтернету, як мобільні, так і стаціонарні (IP телефонія). Ви завжди можете замовити зворотній дзвінок, скориставшись формою на сайті https://best.net.ua/kontakty/callback.html?fbclid=IwAR3gx4234mI4CRdYNEatfWBCJDvkpbbS6lxtS080CXUHnS-BrS1VL9NNRmw З приводу повідомлень на сторінці "Бест" у Facebook, то видаляються ті, в котрих є нецензурна лексика. Дякуємо за Ваше звернення!
Аноним (Київ)
19 груд 2018 14:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
з 18/12/2018 по 19/12/2018 відсутній інтернет, додзвонитись не можу, куди звертатись не зрозуміло...
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абоненте! Відсутність Інтернету через те, що порізані в декількох місцях магістральні кабелі "Бесту". Встановлено, що пошкоджено і резервний кабель. Всі телефони підв'язані до Інтернету, як мобільні, так і стаціонарні (IP телефонія), тому вони не працюють. Час усунення проблеми до 18-00( в деяких районах Київщини сервіс вже відновлено) Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Щоб слідкувати за перебігом подій, підпишіться на нашу сторінку в фейсбуці https://www.facebook.com/bestnetua/
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Украинская автомобильная корпорация"
Аноним (Київ)
19 груд 2018 12:56
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Почему не работает интернет, и не предупредили на своем сайте что сегодня 19.12.2018 будет отключен, или на украине все так делают...
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абоненте! Відсутність Інтернету через те, що порізані в декількох місцях магістральні кабелі "Бесту". Встановлено, що пошкоджено і резервний кабель. Всі телефони підв'язані до Інтернету, як мобільні, так і стаціонарні (IP телефонія), тому вони не працюють. Час усунення проблеми до 18-00( в деяких районах Київщини сервіс вже відновлено) Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Щоб слідкувати за перебігом подій, підпишіться на нашу сторінку в фейсбуці https://www.facebook.com/bestnetua/
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Интертелеком"
Аноним (Київ)
19 груд 2018 09:41
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Надоело постоянная отключка интернета. Скорость мизерная хотя по заявкам 200 Мбит/с, а у меня 15 Мбит/с, максимум 100 Мбит/с. Вообщем НИКОМУ не рекомендую данное НАИХУДШЕЕ качество интернета.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний абоненте! Відсутність Інтернету через те, що порізані в декількох місцях магістральні кабелі "Бесту". Встановлено, що пошкоджено і резервний кабель. Всі телефони підв'язані до Інтернету, як мобільні, так і стаціонарні (IP телефонія), тому вони не працюють. Час усунення проблеми до 18-00( в деяких районах Київщини сервіс вже відновлено) Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Щоб слідкувати за перебігом подій, підпишіться на нашу сторінку в фейсбуці https://www.facebook.com/bestnetua/
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
12 лист 2018 22:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Пропав інтернет у самий необхідний момент, коли працювала. Телефони провайдера були зайняті, після тривалих дзвінків взагалі вимкнули телефони. Недоліки ніхто не виправив. Про технічні роботи ніколи не попереджають, а сам інтернет дуже часто відключають. Категорично не рекоменду. Якщо хочете зекономити свій час, нерви та гроші, то звертайтесь до іншого інтернет провайдера!
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Шановний, якщо наразі у Вас є проблеми з отриманням послуг компанії, Вам варто звертатись до технічної підтримки вказаними шляхами на офіційному сайті компанії https://my.best.net.ua або через Особистий кабінет https://my.best.net.ua/login. В цей період в компанії сталась аварія і вона буда маштабна, тому ні інтернету ні зв'язку з провайдером не було. Новини також можна прочитати на сторінці https://www.facebook.com/bestnetua/.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Евгений (Київ)
13 жовт 2018 09:58
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дежурный ответ звучит так Шановний абонен! Якщо у вас проблеми зі швидкістю, варто звернутись до технічної підримки через особистий кабінет https://my.best.net.ua/login. Або за телефонами вказаними на сайті компанії.) Словно это зарядка с утра. Скорость 63 Мбит/с Украина при оплате за 100 Мбит/с, СМС уведомления настраивают восемь лет, не получается. Одно хорошо и четко,- своевременно отключают. Хреновый сервис.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Евгене, "чергова відповідь" звучіть так, адже на швидкість інтернету впливає багато факторів, котрі зазвичай абоненти не враховують (Зменшувати швидкість доступу до Інтернету можуть наступні показники: 1. Роутер. Якщо Ваш комп'ютер підключений не безпосередньо, а шляхом бездротового з'єднання, 2. Антивірус. Сучасні антивірусні програми, у межах своєї функціональності, не завжди можуть бути правильно налаштовані і це може знижувати швидкість доступу до Інтернету. 3. Торенти та eMule. При закачуванні будь-якого файлу також можуть служити, як перешкода для визначення заявленої провайдером швидкості. Крім того необхідно зважать на те, що швидкість доступу ділиться між абонентськими пристроями, підключеними на роутер, і, при виконанні замірів, необхідно відключити всі зайві пристрої ...). Тому ми і радимо звернутися до тех.підтримки, щоб наші спеціалісти допомогли ПРАВИЛЬНО виміряти швидкість інтернету та врахувати всі фактори. Дякуємо за відгук!
Сергей (Київ)
04 квіт 2018 10:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не работает с самого утра, не интернет не телевидение. На телефоны никто не отвечает. Вот и думай теперь что делать, сам на сам без телика. Заказал обратный звонок, но 3 часа жду.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Добрий день! На жаль, сьогодні можливі проблеми в деяких регіонах у зв'язку з пошкодженням кабелю.У зв'язку з аварією, на автоматичній телефонній станції тимчасово не працював контакт-центр. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Підписуйтесь на нашу сторінку в фейсбуці, щоб бути в курсі всіх подій https://www.facebook.com/bestnetua/
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО НПФ "Волз"
Аноним (Київ)
23 бер 2018 22:14
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
34.17 Мбіт/c
Upload:
22.96 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет ужасен. Я думал что хуже "Укртелеком" нет ничего, но БЕСТ оказался днищем. Скорость и близко не дотягивает к той за которую платишь.
Відповідь представника ТОВ "Бест Інтернет":
Добрий день, шановний Анонім(Київ), Всі звернення реєструються у відділі роботи з клієнтами, якщо на разі у вас є проблеми зі швидкістю, першочергово рекомендуємо вам продивитись відео за посиланням : https://best.net.ua/voprosy-obsluzhivaniya/sluzhba-servisa/problemi-zi-shvidkistyu.-diagnostuvannya-ta-virishennya.html яке дасть змогу правильно виміряти швидкість. Якщо вимірявши швидкість зазначеними способами в відео, вона не буде відповідати швидкості тарифного плану варто звернутися до технічного відділу, за посиланням ви зможете знайти номери телефонів, або замовити зворотній зв`язок з вами : https://best.net.ua/kontakty/kontaknti-telefoni.html Або звернувшись через форму особистого кабінету на сайті https://my.best.net.ua/login . Дякуємо за відгук.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг