Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 4 із 5
відгуків: 405
рекомендують: 306 чол
не рекомендують: 99 чол
ТОВ "НашНет"
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Аноним (Київ)
26 січ 2024 01:18
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень большое пожелание провайдеру начните раздавать ipv6 адреса потому что двойной нат просто жесть. Качество услуг так себе, поддержка всегда делает вид, что проблемы на стороне абонента. В последние время стал пропадать интернет при заходе на ютуб и в браузер притом iptv пашет надеяться компания переймёт это к сведенью.
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Дякуємо за Ваш відгук! Бачимо, що після того, як з вами поспілкувалися наші фахівці з технічної підтримки, проблема зникла. Будь-ласка, якщо ще виникнуть будь-які проблеми з послугами, одразу звертайтеся до технічної підтримки, для оперативного вирішення.
Анонім (Київ)
19 січ 2024 20:13
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
8 років з цим провайдером і останні 5 повний жах, в вечірній час можна по 20 хв чекати провантаження сторінки браузера. В техпідтримці відповідь одна - "це щось з вашим роутером". Я вже третій роутер замінив, прокинув по хаті кабелі, щоб зменшити навантаження на wifi, розділив між двома роутерами користувачів повітряного сигналу, але з 19:00 до 21:00, в часи пік, швидкість падає. Дивно. Певно це таки мої роутери погані.
Аноним (Київ)
16 січ 2024 11:22
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
46.31 Мбіт/c
Upload:
38.34 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гамно, а не интернет в 2024 году ! Мир 100 Мбит/с это типа роскошь... 14 лет на этом интернете и все больше хочется от него отказаться и таки откажусь. Бесит постоянно, проседает скорость, постоянно!
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Дякуємо за ваш відгук. Вибачте, але не зовсім зрозуміло, що мається на увазі під «Мир 100 Мбит/с это типа роскошь». Масових нарікань на швидкість від абонентів ми не отримуємо та і запас міцності каналу достатній, щоб виключити можливі проблеми з падінням швидкості. Можливо мають місце проблеми з якимось конкретним сайтом або сервісом, чи ж з швидкістю по Wi-Fi, якщо це так, треба розбирати конкретну проблему, а для цього потрібно більше інформації від вас. Дякуємо.
Аноним (Київ)
24 лист 2023 22:57
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постоянно пропадает, периодически режется скорость. Одним словом - ужас. Сапорты ничего не знают, отвечают шаблонными фразами. Никому не рекомендую и буду менять провайдера. Своих денег он не заслуживает.
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Дякуємо за Ваш відгук! Було б дуже добре, якби ви залишили свій номер договору і ми могли розібратися в ситуації. Запевняємо, що не може бути ситуації в якій наша технічна підтримка «нічого не знає». Є ситуації при яких технічна підтримка не може вирішити проблему віддалено і прямо зараз, в таких випадках направляється наш майстер, де він на місці вирішує всі проблеми. Тому, прошу, повідомити ваш номер договору, щоб ми змогли проаналізувати ситуацію та вирішити будь-яку проблему з послугами. Дякуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
СВ (Київ)
15 черв 2023 17:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер тільки бере кошти, а послуги надає в меншому об'ємі ніж в пакеті послуг за який бере оплату.
Аноним (Київ)
22 квіт 2023 02:48
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Что сказать из 100 Мбит/с пакета реально 20-35 Мбит/с. Пишешь в поддержку отмазка стандартная у нас все в порядке проверяйте свой роутер. В общем такое впечатление клиентов набрали, а закупать новое оборудование а зачем.
Аноним (Київ)
11 квіт 2023 14:47
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь послугами НашНет Більше 5 років. Скотилися до рівня середнього столичного провайдера: 1. Відключили IP канали, при цьому не змінили вартість тарифного плану. 2. Зняли статичний IP. 3. У період відключення електроенергії проблему з автономністю так і не вирішили.
Відповідь представника ТОВ "НашНет":
Дякуємо за Ваш відгук. Спробуємо відповісти по пунктам, для розуміння. 1. Ми так розуміємо про IP канали Ви маєте на увазі телеканали групи Віасат? Відключили їх не тільки ми, а всі оператори, за вимогою законодавства, а порушувати закон та продовжувати їх транслювати, це не про нас. 2. Статичний IP – так, це було необхідно з технічної точки зору. І як показала практика, більшості абонентів статика і не потрібна. В іншому випадку, завжди є змога замовити собі статичну IP адресу. 3. Проблема з автономністю обладнання під час відключення електроенергії це питання над яким ми працюємо постійно і не зупиняючись. Відсоток мережі, яка працює автономно в періоди відключення електроенергії росте кожного тижня, але поки що ми не можемо заявляти, що така ситуація з усім покриттям.
Денис (Київ)
02 лют 2023 15:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
88.86 Мбіт/c
Upload:
90.59 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
10093672
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Разочарован в этом провайдере. Рядовые сотрудники просто не хотят решать вопросы дальше их полномочий. Подключился к НашНет только по причине их автономности. На оборудовании стоят источники бесперебойного питания. В ноябре, при отключении света, оборудование НашНет держало около 3+ часов. На сегодняшний день это уже около 1 час 25 минут. И это оборудование спокойно успевает заряжаться, так как отключения происходят всего на 2-3 часа два раза в сутки. А что будет когда отключения будут более длительные? По своим наблюдениям, аккумулятор с каждым днем деградируют очень быстро и держит на 3-5 минут меньше. С такими темпами, через неделю будет держать уже 1 час. Позвонил в поддержку узнать смогут ли они заменить аккумулятор, объяснил ситуацию. Мой дом поставили в очередь, но сказали что мы не в приоритете и сколько ждать неизвестно. Тогда я предложил ЗА СВОИ деньги заменить аккумулятор. На что мне сказали, что обсудят с руководством и вернуться с обратной связью. Прошел почти месяц, ни звонка, ни привета. Позвонил еще раз с таким же вопросом, ответ такой же, отправим на руководство на рассмотрение. Обратной связи никакой. Офис не работает, поэтому обсудить проблему с кем-нибудь из топ менеджмента, просто невозможно. Люди на телефонах ничего решать не хотят. Вывод: Провайдер просто не хочет решать проблемные ситуации даже за счёт абонента. Они заинтересованы видимо только в подключении новых абонентов. Хотя вопрос который решается просто приездом их мастера и заменой их акума на мой. К сожалению, буду вынужден искать другого провайдера.
Аноним (Київ)
27 січ 2023 21:17
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Плохой провайдер. Особенно в последнее время. Телевизор не возможно посмотреть. Постоянно зависает. Дозвониться в офис или в службу поддержки не возможно.
Аноним (Київ)
27 січ 2023 12:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Раніше подобався провайдер, а зараз ні. Інтернет не працює вже двоє діб. Думав почекаю, а тут нагліють просто. І ще просять у вайбер пишуть щоб написав позитивний відгук. Дістало. Служба підтримки то скидають взагалі, то автовідповідач. Я плачу гроші за послуги. Буду відмовлятись і все. Дно.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Тарас (Київ)
26 січ 2023 19:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
10050174
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сотрудничаю с провайдером "Нашнет" уже 7 лет. Последний год только ПРОБЛЕМЫ с ними: частые отключения интернета даже, когда есть свет. Когда света нет, интернета тоже нет и это создает большие проблемы при работе из дому. В техслужбу не дозвониться. Раньше нужно было ждать по 10 минут звонка, а сейчас они включили автоответчик и после него сразу бросают трубку. То есть, вы даже мастера не вызовите теперь. У них слишком часто происходят поломки (так они говорят в автоответчике), что приводит в прерывистой подаче интернета. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Володимир (Київ)
09 січ 2023 18:09
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вирішив оце підключити собі провайдера з UPS на світчі. Вибрав Нашнет, бо тільки він має таке щастя в нашому будинку. Пообіцяли 3 години автономної роботи. Підключили через тиждень. Швидкість відповідає. Все норм. При першому відключенні автономність їх світча обмежилась 29 хвилинами. А в мене був важливий дзвінок через інтернет. В підтримці сказали, шо проблема дійсно є і скоро буде заміна акумуляторів на УПС. Заявили терміни по телефону до кінця лютого. Якщо хтось хоче інтернету під час вимкнення основного живлення, то Нашнет вам його не дасть. Оце в цьому місяці по користуюся, бо вже сплатив, а в наступному продовжу з Київстаром. З ним хоч буде вигідніше. Коли забезпечить Нашнет норм. акуми на ДБЖ своїх, то знов буду користуватись, можливо. А так - шило на мило змінив. Тай таке.
Юля (Київ)
08 січ 2023 12:28
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Набридло воювати з ними. Я клієнт нашнет з 2010-го року. Коли почалися відключення світла, спочатку вони працювали, коли світло було, а потім почалося. Світло є, а інтернету по 5-15 годин немає. На підтримку поки не напишеш, хрін хтось щось буде робити. Коли світла не було 14 годин, писала скаргу, перерахували вартість, вчора світла не було 5 годин, сказали, що у минулий раз перерахунок був виключенням. Шановні працівники нашнет, мені дуже сильно начхати на ваше обладнання, кабелі і іншу фігню, яку ви постійно відписує. Війна могла бути відмазкою у березні-квітні, за 10 місяців війни вже час би якось налаштувати свою роботу, бо оплату вимагаєте регулярну, а послуги надаєте через раз.
Олександр (Київ)
24 груд 2022 04:03
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я з ними більше 13 років! Справно плачу за тарифом. Зараз постійно е проблеми з підключенням до іх мережі. Не працює після відключення світла ( і під час відключення можете не розраховувати на інтернет) - на що оператор відповідає у нас не працює резервне живлення у вашому домі. Купіть нам акумулятор за свій рахунок! Це приблизно 12-15000.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Київ)
10 груд 2022 14:51
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В отсутвие света нет интернета. Должны или пересчитать тариф или предоставлять услуги. Оплату требуют, а услуги не предоставляют. Решение вопроса не двигается. Делать ничего не хотят, только бабки собирают с людей.
Анастасия (Киев) (Київ)
07 груд 2022 18:31
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
10061596
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую даного провайдера. Провайдер не поважає клієнтів, забиває на потреби користувачів, інтернет не постачає, при цьому гроші знімає. Сьогодні 4 день без Інтернету, компанія ніяк не реагує. Додзвонитись майже неможливо - потрібно 15-20 хвилин чекати на лінії і це в кращому випадку. Зазвичай просто автовідповідач і музика. Детальніше: Подали заявку, що 2 дні немає Інтернету, виявилось що вони знають з першого дня, і просто потрібно щоб приїхав майстер і перезапустив якесь обладнання. Пообіцяли ближче до обіду зробити. Після цього пройшло вже два дні і нічого не змінилось, додзвонитись не змогли, більше не відповідають (ні вранці, ні в обід, ні ввечері, дзвонили і чекали на лінії по 20 хв). Звичайна справа, що немає зворотного дзвінка. Не рекомендую.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Алинка Вергун (Київ)
05 груд 2022 19:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Відношення жахливе останнім часом, раніше такого не було. Інтернет жахливий ( в більшості часу його або немає або нема світла) , Оператори не знають що відповідати клієнтам і починають брихати. За те що 2 місяці немає нормального інтернету кошти повернули тільки за 3 дні. На питання чому ви не можете щось змінити вони мені запропонували купити генератор і підключити якусь штука яка по факту коштує не дорого але треба її підключити до генератора або аккумулятора щоб працювало. ( ціни на них не маленькі, купити його дорого щоб потім у них він не працював. І другий варіант знайти іншого провайдера. Ідея знайти іншого провайдера мені дуже сподобалася дякую за пораду.
Аноним (Київ)
04 груд 2022 09:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Неприятный осадок оставляет нашнет, после нескольких лет пользования. Если раньше я рекомендовал нашнет, то на сегодняшний день категорически не рекомендую!!! Выше описанные негативные отзывы соответствуют реальной ситуации. Интернет практически отсутствует, обратная связь тоже.
Екатерина (Київ)
03 груд 2022 21:52
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
К сожалению в последнее время не возможно дозвониться в техподдержку. Песню California знаю уже на память. При этом за услугу берут полную плату, хотя, в связи с веерными отключения и и отсутствием интернета даже когда есть свет, отказались делать перерасчет. Говорят, в договоре указано до трех дней если по их причине нет интернета, то тогда компенсируют. Уважаемые, я догово́р даже не видела при подключении. Мало того, отключения света в связи с войной- это форс мажор. В любом договоре форс мажорные ситуации разрешают индивидуально. А здесь отмахиваются как от мухи. А ещё если сложить все время без предоставления услуги, то выйдет намного больше трёх дней. Не хорошо! Вынуждена думать о другом провайдере, который заботиться о своем потребителе!
ФОП Утенко С.О. (Київ)
11 лист 2022 11:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
1008-9854
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ну так себе вышел пользовательский опыт. Мало того, что взяли 1000 грн при подключении... при том что кабель оптоволоконный уже был проведен от прошлых ваших клиентов, так еще и не желаете вовремя обслуживать ИБП, по итогу про отключении электричества даже по оптоволокну интернет мгновенно отваливается, после восстановления электричества интернета нет еще 3 часа - так как нет электричества в соседнем здании. По итогу по тарифам для юр.лиц получаю минимум интернета в течении рабочего дня. Автоматический перерасчет никто не делает. Делайте выводы господа предприниматели при выборе интернет провайдера.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг