Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Аноним (Миколаїв)
25 лют 2023 11:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
28.17 Мбіт/c
Upload:
29.67 Мбіт/c
Договір:
u189446
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
10-15 підвисань від 5 сек до 1 хв за годину, вирубує з колів мітів, розєднує сесії, переходжу на мобільний інтернет де швидкістью 5-7 Мбіт/с і все ок.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо вас зателефонувати у відділ технічної підтримки за вказаними номерами: +38 (067) 373-78-47, +38 (032) 295-69-34 та +38 (032) 290-23-03 і детальніше описати проблему 'зависання від 5 сек до 1 хв за годину'. Наші спеціалісти допоможуть діагностувати та вирішити проблему, на даний час за вашим включенням їх не фіксуємо.
Ігор (Львів)
17 лют 2023 19:18
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
123471
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Стабільно в районі обіду пропадає інтернет, живу біля головного офісу. Прийшов майстер заміряв сигнал сказав що все збс і пішов, вже тиждень вирішують проблему!!! Спочатку всім рекомендував уарнет за приємні ціни, і за те що під час відключень був інтернет, але бачу що це була помилка!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Ігоре, добрий день! За вашою угодою не спостерігаємо проблем з включенням, бачимо що зв'язок не розривався біля 9 діб. Просимо вас зателефонувати у наш у відділ тех. підтримки в момент виникнення проблеми - продіагностуємо її та проконсультуємо вас по всіх запитаннях.
Контактні телефони (цілодобово): +38 (067) 373-78-47, +38 (032) 295-69-34 та +38 (032) 290-23-03.
Анонім (Львів)
11 лют 2023 21:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
4.11 Мбіт/c
Upload:
11.22 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
117987
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Обслуговування може бути гірше тільки в Укртелекомі, швидкість із заявлених 100 Мбіт/с не дотягує і до 5 Мбіт/с. Плата за тарифи росте, а обслуговування ніяке.
Анонім (Рівне)
06 лют 2023 12:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
302508
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кожне звернення в Колл центр - це серіал, який може йти тижнями. Дівчатка колл центру дозволяють собі від порад самим щось передати тех підтримці до кидання слухавки. Проста процедура заміни роутера (провайдер має прописати мак адресу) це ще той квест. Люди! Налагодьте роботу. Чи поставте нормальне обладнання, щоб до вас не телефонувати, чи оперативно реагуйте! Техпідтримка в телеграмі не відповідає, хоча фахівець ввічливий, перепросив за незручності і все вирішив за 2 хв. Видно, що процеси в компанії не налагоджені абсолютно. Колл центр лише займає час і абсолютне ні за що не відповідає. Контактів для скарг не надає, окрім як емейл. Кароч. Кожне звернення - це стрес, який продовжується годинами.
Той самий (Радивилів)
05 лют 2023 21:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
205545
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Писав довго в технічну підтримку і все марно! З 16 числа січня місяця інтернета після 4 годин немає! Нормально працює до 4 дня! Техпідтримка не реагує! Ви будете щось робити чи ні? Реально люди платять за повітря вам! Робіть щось бо ніхто не буде з вами хотіти мати діла.
Аноним (Сарни)
05 лют 2023 13:25
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
304810
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Щомісяця плачу за повітря!!! З заявлених 50-ти Мбіт/с маю максимум, 10-12 Мбіт/с. При цьому інтернету більше немає, чим є. Абсолютно безвідповідальне і безсовісне надання (хоча швидше НЕНАДАННЯ) послуг з двостороннього договору.
Обурена!
Обурена!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Олексій (Львів)
04 лют 2023 14:16
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
60.08 Мбіт/c
Upload:
87.9 Мбіт/c
Договір:
158252
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет дуже поганий, якщо він і є то не відповідає швидкості згідно договору (дуже низький). До оператора додзвонитись не можливо, просто не відповідають.
Анонім (Львів)
01 лют 2023 15:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
14.84 Мбіт/c
Upload:
15.87 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
900
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже погана якість надання послуг, важко додзвонитися до оператора. Неякісний зв'язок, дуже помалу реагують на звернення.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Вкажіть, будь ласка, коректно номер договору, щоб ми мали можливість проаналізувати проблему і надати зворотній зв'язок.
Аноним (Сарни)
26 січ 2023 18:31
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
20352
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Отключают iнтернет по графiку в 10.00 та 14.00 й не важно, оключили в цей момент свiтло чи нi. На скарги не реагують. Просив роутер помогти настроить так порадили звернутись до продавця, внаслiдок мушу його продати, бо хрен знае якi настройки можуть бути у мого конченого провайдера. Iншi провайдери давно замінили безкоштовно обладнання. Звертався зi скаргою у Львiвське представництво, так там такi ж самi упирi, даже не вiдповiли. Зато смс просплату вчасно отправляють. Звертаюсь до iнших. ШАНОВНI ПРОВАЙДЕРИ, КОНКУРЕНТИ УАРНЕТА- ПРОВЕДIТЬ У НАС IНТЕРНЕТ. УАРНЕТ ТАК ВСIХ ДICТАВ, ЩО ЛЮДИ РАДI БУДУТЬ ЛЮБОМУ ДРУГОМУ.
андрій (Львів)
10 січ 2023 16:16
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
192987
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Переводять мене на скловолокно вже 2 місяці. Жодні дзвінки та скарги не допомагають, пробував дзвонити на тех підтримку - жодного результату.
Аноним (Стара Вижівка)
05 січ 2023 22:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги
Download:
46.93 Мбіт/c
Upload:
39.27 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер не идеальный, но как по мне лучший в Старой Выжевке, скорость плохая бывает если идет трафик (включенный телевизор, скачивается видео, и.тд), скоро подключим 300 Мбіт/с, добавлю отзыв.
Анонім (Львів)
27 груд 2022 21:40
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
7.14 Мбіт/c
Upload:
8.87 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ціну підняли. А послуги погіршилися. А будуть все списувати на війну. Чим далі все гірше і гірше.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Будь ласка, підкажіть Ваш номер угоди, щоб ми могли зв'язатися з Вами та допомогти. Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення.
Аноним (Ґулянка)
27 груд 2022 21:39
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.18 Мбіт/c
Upload:
6.27 Мбіт/c
Договір:
18477*
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жалюгідний інтернет провайдер. Лінійка тарифних планів - це кошмар. Якість інтеренетy така, що не можy поговорити при важливій розмові по телеграмy. Слyжба підтримки - та легше певно до Байдена додзвонитись. Очікyвання - 7 хвилин і нічого. Погоджyюсь з висновком, що вони монополісти і їм начхати на якість. Якщо y мене бyде вибір - інтернет від УАРНЕТ або договір з дияволом, я виберy пyнкт 2-й. В пеклі певно краща якість інтернетy. При першій же можливості необхідно замінити провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Тарифні плани у нас залишаються на середньо-мінімальному рівні в порівнянні з тарифами інших операторів та провайдерів, які працюють у Рівненській області. Інтернет надаємо в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом. Ваше звернення передано у тех. відділ. Також ви можете самостійно звернутися на технічну підтримку : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Додатковим способом зв'язку є листування. Відправте смс - повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected]. Або ж повідомте нас особистим СМС - повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57. Якщо контактний номер телефону вказано правильно Наш оператор обов'язково вам перетелефонує.
Аноним (Львів)
26 груд 2022 23:56
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
10.53 Мбіт/c
Upload:
6.17 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет плохой в городе стоит оплата дешевле чем в смт, Оплата на 100 Мбіт/с скорость интернете проверяю 10 Мбіт/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Аноним (Сарни)
25 груд 2022 21:25
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.47 Мбіт/c
Upload:
5.81 Мбіт/c
Договір:
330367
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постiйнi просадки по швидкостi iнтернету!!! Заявлено 100 Мбіт/с, а по факту маю 5 Мбіт/с!!! Пiдключений по кабелю, не через WIFI.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Олеся (Сарни)
27 лист 2022 16:25
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
10.13 Мбіт/c
Upload:
2.92 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
От скажіть мені, як так можливо виставляти абонплату за !!!! повітря? Не мала змоги оплатити в минулому місяці інет, чому маю платити за те що не отримувала, щоб надалі користуватись інтернетом?! 250 грн за що? Інтернет при цьому предоставляли? Можливо досить людей за ідіотів тримати! Нараховуйте за те що надаєте! Оту дебільну опцію в допотопному кабінеті прибиріть і не позортесь! Ще раз, виставляйте плату за фактично надану послугу (оплатив - користуєшся, немає коштів ставте 0, поповнив - користуєшся, а не покривати -250, -500 (без доступу до мережі) і т.д)
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Будь ласка, повідомте свій номер угоди, щоб ми могли з Вами зв'язатися та надати відповіді на запитання.
Анонім (Сарни)
26 лист 2022 22:50
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подняли абонплату, разом з нею кількість послуг упала через відключення світла. Світла нема по 6-10 годин, набагато більше нема й інтернету так як свою станцію розмістили в зовсім іншому районі. Абонплату подняли якоби необхідністю підняти зарплату працівникам. Цк при тому, що багатьом зменшили на 20-30%.На емейл відповіді не дадуть, даже не надійся, по телефону як додзвонитися заморозять яку-небудь відмазку. Треба в адміністрацію Президента й кабмін подавати спільну заяву, нехай розберуться як то можна було в такий складний час підняти абонплату, при цьому таким чином надавати послуги.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Будь ласка, вкажіть номер Вашої угоди, для того щоб ми могли з вами зв'язатися та вивчити більш детальніше проблему з наданням послуги. Для нас дуже важлива думка і пропозиції кожного, оскільки це допомагає нам зробити послуги ще кращими й більш комфортними.
Анонім (Доброгостів)
13 лист 2022 22:57
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.05 Мбіт/c
Upload:
1.77 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
121160
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При тарифі до 100 Мбіт/с максимальна швидкість (і то лише вночі) до 50 Мбіт/с. Вдень в середньому не більше 3 Мбіт/с. А зараз взагалі тільки 0,05 Мбіт/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отримуєте послугу через e-mail: [email protected] . Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Анонім (Львів)
06 лист 2022 11:51
Переваги:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
34.91 Мбіт/c
Upload:
15.56 Мбіт/c
Договір:
158553
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже низька швидкість, в три рази нища заявленій в договорі і оплачена. В чому причина в такій низькій швидкості інтернету?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отримуєте послугу через e-mail: [email protected] . Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Стас (Рівне)
02 лист 2022 11:55
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
Залупа
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Максимально херове обслуговування, навязування послуг, оператори та тех підтримка нав'язують неіснуючі послуги, відключають інтернет дома, і говорять треба викликати майстра, я все сам зробив без майстра, поміняв всі кабелі лан і так далі, проблема залишилась почали відключати інтернет і говорити, що проблема в мене, хоча це не так, нікому не рекомендую цього провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день, Стас! Для аналізу та вирішення проблеми просимо вказати номер угоди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг