Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Аноним (Львів)
21 лип 2020 11:09
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Download:
93.46 Мбіт/c
Upload:
84.45 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
211675
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь вже майже рік, нарікань немає, швидкість чудова. От тільки пінг в онлайн-іграх завжди чомусь різний, то буває 35-40 мс, а далі він 50-60 мс. Це приблизно відбувається раз в місяць. В цілому, рекомендую, швидкість завжди стабільно 90-95 Мбіт/с при тому, що роутер не зовсім потужний.
Наташа (Світязь)
20 лип 2020 18:39
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.75 Мбіт/c
Upload:
2.13 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Та коли нарешті у вас буде відповідати швидкість інтернету відносно договору? Чому плачу за 100 Мбіт/с, а отримую 6 Мбіт/с? Це у вас такий "супер інтернет" чи знущання над людьми? Люди, не ведеться на даного провайдера!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо Вас уточнити номер угоди.
Аноним (Володимирець)
13 лип 2020 22:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самий гірший та нестабільний провайдер, інтернет то є, то його немає, і так кожні 15 секунд, і так через день, прошу урегулювати цю проблему.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди, щоб ми діагностували проблему.
Роман (Гоща)
13 лип 2020 14:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.76 Мбіт/c
Upload:
4.98 Мбіт/c
Договір:
46372
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключив інтернет 3 дні тому зі швидкістю 100 Мбіт/с, досі чекаю щоб активували тариф наразі швидкість 1.1 Мбіт/с. Мягко кажучи за такі гроші це не є гуманно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Романе.Просимо вибачення за тимчасові незручності. Під час тестового періоду абонентська плата вам не нараховувалась.Інформацію по залишку особистих коштів на рахунку, ви можете дізнатися звернувшись за контактними номерами телефонів : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15;
Анонім (Львів)
12 лип 2020 22:43
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже часто інтернет відключають просто так видає 30-40 Мбіт/с, а при загрузці ігр насправді 5-3 Мбіт/с. Сайти грузить швидко, а фільм нереально подивитися.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Який номер Вашої угоди?
Аноним (Корець)
12 лип 2020 09:47
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
14.85 Мбіт/c
Upload:
13.73 Мбіт/c
Договір:
11359
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый отсталый провайдер. Я даже отзив написал с 3 попитки. Идут обрывы. На данный момент тв тюнер не может выйти в интернет. Вот пишу и смотрю на индикацию роутера-прозреваю.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Якщо ви використовуєте wi-fi роутер, переконайтесь що він може передавати швидкість до 100 Мбіт/с. Зазвичай, саме проміжне обладнання перед усім впливає на швидкість Інтернету. Звертаємо вашу увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через маршрутизатор.
Наташа (Світязь)
12 лип 2020 08:50
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
35.57 Мбіт/c
Upload:
34.12 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
І знову скарга. Приходив спеціаліст, пояснив усе, але не до кінця, і не на всі питання. На мої питання : чому низька швидкість, чому часто пропадає інтернет, чому в сусідів працює, а в мене ні, відповідь одна---купіть модем за 2800грн,ще міні тарілку за 5000грн і все буде працювати. Пояснює про якісь заломи, переломи, передачі, втрати на лінії через роутер, хоча на пряму через кабель всеодно низька швидкість. В мене немає такої можливості придбати все. Та й получиться інтернет "золотий". Більш ніякої пропозиції вирішення проблеми. А швидкість знову низька, при заявлені 100мбіт(за стільки плачу), маю лише 35 Мбіт/с. Чому? Робіть якісь знижки чи що... Наразі будемо користуватись, як є, але скаржитися теж будемо Шкода, що немає інших провайдерів інтернету, поміняла би. Не рекомендую цього провайдера! Одні проблеми.
Едуард (Рівне)
07 лип 2020 21:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
15918
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Відношення 0. Рівень роботи з клієнтом 0. Інтернет 0. Техпідтримка 0. Не раджу нікому за таке відношення!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за Ваш відгук. Нам шкода, що у вас склалось таке враження.Останній раз коли було зафіксовано звернення, по вашій угоді 12.12.2018 року.Будь ласка, опишіть детальніше причину проблеми, щоб ми могли застосувати міри та стати кращими.Залишити звернення можна на електронні скриньки : [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.Нам дуже важливий зворотній зв'язок!
Наташа (Світязь)
07 лип 2020 19:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
211374
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дякую за те, що працівник швидко відреагував на скарги. Пояснив, розповів. Але потрібно було про це все розказати при установці.
Аноним (Дубно)
05 лип 2020 12:43
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
32720
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не підтримка, а кошмар. Тиждень! не працює інтернет передплачений, а провайдеру плювати. Операторів не вистачає - надішліть смс з номером угоди. Скільки десятків їх відправити, щоб була реакція?!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди. З вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Наташа (Світязь)
04 лип 2020 09:15
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
76.13 Мбіт/c
Upload:
66.59 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
211374
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету з моменту підключення (з листопада 2019р) не відповідає заявленому, часто пропадає зовсім можливо кілька днів у місяць. З 1 червня 2020 р, була встановлена швидкість 100 Мбіт/с, але отримуємо 38,55,66,78 Мбіт/с... То чому маю платити 300 грн не за 100, а за 40 Мбіт/с? Коли була заявлена швидкість 50 Мбіт/с за 200 грн, то отримувала 30 Мбіт/с. Чому? До операторів додзвонитись неможливо, лінія постійно зайнята... Мабуть, дзвонять такі ж не задоволені клієнти. За останні 2 тижні додзвонилась тричі, і тричі сказали, що поломки на лінії, чекайте, пояснити чому не працює інтернет і чому низька швидкість ніхто не може. Для роботи мені потрібна більша швидкість, а її немає....З учора взагалі швидкість впала до 45 Мбіт/с...
Альміра (Оженін)
02 лип 2020 16:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
44169
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня. Поповнила інтернет два дня назад, але він до сих пір не працює! Додзвонитись до оператора неможливо!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.На жаль за вказаним контактним номером телефону в угоді ми не можемо додзвонитися. Тому прохання зверніться до нас самостійно за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово).Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків, не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС- повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57, і ми обов'язково з Вами сконтактуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Микола (Рівне)
25 черв 2020 10:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
144515
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Рівненське відділення 4 дні водить мене за ніс, 4 дні бреше і не дає працювати. Ситуація наступна: 22 липня зранку зник інтернет, передзвонивши взяли трубку орієнтовно за 10 разом, сказали, що в них все ок, чекайте дзвінка з техпідтримки, через кілька годин я не витримав, передзвонив, сказали, що техпідтримка дзвонила, але в мене був вимкнений телефон (хоча він був ввімкненим), чекайте знову порекомендували мені, орієнтовно через годин я знову подзвонив, чекайте, зараз передзвонять, все в порядку черги, ще кілька дзвінків, без результату, але вечором десь близько 17ї, говорять що аварія, і завтра все полагодять, знатимуть о 8 ранку коли полагодять, бо ніхто не знає в якій черзі працюватиме бригада. Вівторок, 9 ранку, ніхто нічого не знає, передзвоніть в обід. Обід - Бригада має до вас їхати, але ми не знаємо де вона, передзвоніть за годину. За годину, бригада за інформацією підтримки, вже працює (жодних працівників я не бачив) скоро буде інтернет. Ближче до вечора, інтернету нема , передзвонюю, бригада попрацювала, але недопрацювала, завтра вже точно точно буде інтернет. Нема! До обіда мене кілька разів відправляли по адресу "передзвоніть пізніше" але по обіді, сказали, що вже все має працювати, мене не було на місці, на ранок четвертого дня що? Правильно! Інтернету немає. На запитання, по телефону, що за .... але в цензурному варіанті цього вислову, мені відповіли, УВАГА! Вам передзвонять з техпідтримки. Історія закінчилась, пишу тепер негативні відгуки всюди де можна. Куліса закрилась, інтернету не маю...
Відгук залишений з IP адреси провайдера ЧАО "Датагруп"
Петро (Сарни)
24 черв 2020 00:08
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За останні 2 тижні "інтернет" практично зник-із заявлених 8мб отримую від сили 1 Мбіт/с і то з пересадками до 0.Додзвонитися до служби підтримки не можу, на листи в E-mail відповіді не має. Сплачую послуги по 180 грн/місяць, а отримую тільки головний біль. До цього часу було терпимо і я ігнорував: просадки по швидкості, періодичні відключення, збої у роботі, але за останні 2 тижні терпець увірвався, у першу чергу через те, що мене ігнорують і абсолютно не приймаються ніякі дії у вирішенні моєї проблеми. Якщо так піде і далі, буду міняти провайдера, благо альтернативи з'явилися. Дякую за увагу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Петро. Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання.На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого wi-fi маршрутизатору. Саме через нього швидкість може зменшуватися. Прохання перевірити швидкість, під'єднавши інтернет-дріт на пряму до РоЕ-адаптера в обхід роутера. Обов'язково необхідно вимкнути впн-сервіси, антивірус, торенти та все, що може впливати на завантаження каналу трафіком. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть! Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків під час виникнення аварійної ситуації на магістральній лінії.Наберіться терпіння.Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок.
Аноним (Старий Добротвір)
23 черв 2020 18:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
интернет швидкість говно!!! Техпідтримка неадекватна... Взагалі не розуміє що робить... Слово клієнт для них з іншої планети...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Чи мошли б Ви надати номер своєї угоди та детальніше описати проблему, щоб ми мали можливість її діагностувати і вирішити.
Анонім (Сарни)
22 черв 2020 19:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
42505
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
22 червня. Цілий день немає доступу до інтернету. Телефонував на всі номери служби підтримки, ніхто не бере слухавку.
Як ще зв'язатись з надавачем послуг інтернету загадка.
Як ще зв'язатись з надавачем послуг інтернету загадка.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Ми просимо вибачення за дані незручності. Виникла пожежа торф'яників на ділянці з вузловими комунікаціями.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновлення роботи мережі. Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори групи технічної підтримки розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків під час виникнення аварійної ситуації на магістральній лінії, не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС- повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57, і ми обов'язково з Вами сконтактуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Тернопіль)
21 черв 2020 14:18
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
141522
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За день інтернет пропадає приблизно 35 разів, скорість дуже мала, пінг дуже великий (3000 мс), техпідтримка не відповідає. :(
Анонім (Ужгород)
15 черв 2020 13:01
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
43.78 Мбіт/c
Upload:
29.2 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
3560
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже 2 рази був відсутній інтернет через хакерську атаку але це нічого, але великий мінус це те що щиток який розподіляє інтернет знаходится в якомусь будинку, де інколи вимикають світло коли телефонуєш і кажеш що немає інтернету відповідають що на розподілі немає світла це великий мінус, ще мінус це тариф 100 Мбіт/с 100 там і не пахне знизив тариф до 50 і 50 немає як бачете( так що так.
Анонім (Ратне)
13 черв 2020 23:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.04 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Договір:
175543
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет взагалі зіпсувався, з'єднання то пропадає то появляється, швидкість взагалі падає, має бути по договору 30 Мбіт/с, а є 5 Мбіт/с, а то й менше. Далі 40 Мбіт/с, потім взагалі відсутнє з'єднання. Позвонив сказав, в них все ок. Чого можна було й очікувати. В загальному не рекомендую... Номер угоди 175543.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Маємо зафіксований виклик від Вас у травні. Проблем з нашо боку не було виявлено, тому рекомендували Вам підключитись без роутера для коректної перевірки швидкості. Якщо проблема ще є актуальною, просимо звернутись за телефонами підтримки й ми Вам допоможемо.
Андрон (Світязь)
13 черв 2020 21:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
110.03 Мбіт/c
Upload:
174.58 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Нарешті поміняли роутер на mikrotik ac2 Швидкість cтала 3 рази більша ніж на галімому тплінку. Питання до уарнета ~ чому ви ставите людям тплінки або нетіси, а потім вашій техпідтримці чпокають мозки зі скаргами на низьку швидкість?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Тішимось, що Ви вирішили завдання! На рахунок вибору роутера, то тут рішення завжди за користувачем, кожен обирає обладнання згідно своїх потреб та можливостей.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг