Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 957
рекомендують: 239 чол
не рекомендують: 718 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Наташа (Світязь)
07 лип 2020 19:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
211374
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дякую за те, що працівник швидко відреагував на скарги. Пояснив, розповів. Але потрібно було про це все розказати при установці.
Аноним (Дубно)
05 лип 2020 12:43
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
32720
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не підтримка, а кошмар. Тиждень! не працює інтернет передплачений, а провайдеру плювати. Операторів не вистачає - надішліть смс з номером угоди. Скільки десятків їх відправити, щоб була реакція?!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди. З вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "ВОЛЯ-Кабель"
Наташа (Світязь)
04 лип 2020 09:15
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
76.13 Мбіт/c
Upload:
66.59 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
211374
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету з моменту підключення (з листопада 2019р) не відповідає заявленому, часто пропадає зовсім можливо кілька днів у місяць. З 1 червня 2020 р, була встановлена швидкість 100 Мбіт/с, але отримуємо 38,55,66,78 Мбіт/с... То чому маю платити 300 грн не за 100, а за 40 Мбіт/с? Коли була заявлена швидкість 50 Мбіт/с за 200 грн, то отримувала 30 Мбіт/с. Чому? До операторів додзвонитись неможливо, лінія постійно зайнята... Мабуть, дзвонять такі ж не задоволені клієнти. За останні 2 тижні додзвонилась тричі, і тричі сказали, що поломки на лінії, чекайте, пояснити чому не працює інтернет і чому низька швидкість ніхто не може. Для роботи мені потрібна більша швидкість, а її немає....З учора взагалі швидкість впала до 45 Мбіт/с...
Альміра (Оженін)
02 лип 2020 16:11
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
44169
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня. Поповнила інтернет два дня назад, але він до сих пір не працює! Додзвонитись до оператора неможливо!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.На жаль за вказаним контактним номером телефону в угоді ми не можемо додзвонитися. Тому прохання зверніться до нас самостійно за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово).Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків, не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС- повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57, і ми обов'язково з Вами сконтактуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Микола (Рівне)
25 черв 2020 10:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
144515
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Рівненське відділення 4 дні водить мене за ніс, 4 дні бреше і не дає працювати. Ситуація наступна: 22 липня зранку зник інтернет, передзвонивши взяли трубку орієнтовно за 10 разом, сказали, що в них все ок, чекайте дзвінка з техпідтримки, через кілька годин я не витримав, передзвонив, сказали, що техпідтримка дзвонила, але в мене був вимкнений телефон (хоча він був ввімкненим), чекайте знову порекомендували мені, орієнтовно через годин я знову подзвонив, чекайте, зараз передзвонять, все в порядку черги, ще кілька дзвінків, без результату, але вечором десь близько 17ї, говорять що аварія, і завтра все полагодять, знатимуть о 8 ранку коли полагодять, бо ніхто не знає в якій черзі працюватиме бригада. Вівторок, 9 ранку, ніхто нічого не знає, передзвоніть в обід. Обід - Бригада має до вас їхати, але ми не знаємо де вона, передзвоніть за годину. За годину, бригада за інформацією підтримки, вже працює (жодних працівників я не бачив) скоро буде інтернет. Ближче до вечора, інтернету нема , передзвонюю, бригада попрацювала, але недопрацювала, завтра вже точно точно буде інтернет. Нема! До обіда мене кілька разів відправляли по адресу "передзвоніть пізніше" але по обіді, сказали, що вже все має працювати, мене не було на місці, на ранок четвертого дня що? Правильно! Інтернету немає. На запитання, по телефону, що за .... але в цензурному варіанті цього вислову, мені відповіли, УВАГА! Вам передзвонять з техпідтримки. Історія закінчилась, пишу тепер негативні відгуки всюди де можна. Куліса закрилась, інтернету не маю...
Відгук залишений з IP адреси провайдера ЧАО "Датагруп"
Петро (Сарни)
24 черв 2020 00:08
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За останні 2 тижні "інтернет" практично зник-із заявлених 8мб отримую від сили 1 Мбіт/с і то з пересадками до 0.Додзвонитися до служби підтримки не можу, на листи в E-mail відповіді не має. Сплачую послуги по 180 грн/місяць, а отримую тільки головний біль. До цього часу було терпимо і я ігнорував: просадки по швидкості, періодичні відключення, збої у роботі, але за останні 2 тижні терпець увірвався, у першу чергу через те, що мене ігнорують і абсолютно не приймаються ніякі дії у вирішенні моєї проблеми. Якщо так піде і далі, буду міняти провайдера, благо альтернативи з'явилися. Дякую за увагу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Петро. Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання.На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого wi-fi маршрутизатору. Саме через нього швидкість може зменшуватися. Прохання перевірити швидкість, під'єднавши інтернет-дріт на пряму до РоЕ-адаптера в обхід роутера. Обов'язково необхідно вимкнути впн-сервіси, антивірус, торенти та все, що може впливати на завантаження каналу трафіком. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть! Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків під час виникнення аварійної ситуації на магістральній лінії.Наберіться терпіння.Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок.
Аноним (Старий Добротвір)
23 черв 2020 18:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
интернет швидкість говно!!! Техпідтримка неадекватна... Взагалі не розуміє що робить... Слово клієнт для них з іншої планети...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Чи мошли б Ви надати номер своєї угоди та детальніше описати проблему, щоб ми мали можливість її діагностувати і вирішити.
Анонім (Сарни)
22 черв 2020 19:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
42505
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
22 червня. Цілий день немає доступу до інтернету. Телефонував на всі номери служби підтримки, ніхто не бере слухавку.
Як ще зв'язатись з надавачем послуг інтернету загадка.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Ми просимо вибачення за дані незручності. Виникла пожежа торф'яників на ділянці з вузловими комунікаціями.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновлення роботи мережі. Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори групи технічної підтримки розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків під час виникнення аварійної ситуації на магістральній лінії, не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є написання повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected].Або ж повідомте нас особистим СМС- повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57, і ми обов'язково з Вами сконтактуємо.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Тернопіль)
21 черв 2020 14:18
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
141522
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За день інтернет пропадає приблизно 35 разів, скорість дуже мала, пінг дуже великий (3000 мс), техпідтримка не відповідає. :(
Анонім (Ужгород)
15 черв 2020 13:01
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
43.78 Мбіт/c
Upload:
29.2 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
3560
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Вже 2 рази був відсутній інтернет через хакерську атаку але це нічого, але великий мінус це те що щиток який розподіляє інтернет знаходится в якомусь будинку, де інколи вимикають світло коли телефонуєш і кажеш що немає інтернету відповідають що на розподілі немає світла це великий мінус, ще мінус це тариф 100 Мбіт/с 100 там і не пахне знизив тариф до 50 і 50 немає як бачете( так що так.
Анонім (Ратне)
13 черв 2020 23:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.04 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Договір:
175543
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет взагалі зіпсувався, з'єднання то пропадає то появляється, швидкість взагалі падає, має бути по договору 30 Мбіт/с, а є 5 Мбіт/с, а то й менше. Далі 40 Мбіт/с, потім взагалі відсутнє з'єднання. Позвонив сказав, в них все ок. Чого можна було й очікувати. В загальному не рекомендую... Номер угоди 175543.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Маємо зафіксований виклик від Вас у травні. Проблем з нашо боку не було виявлено, тому рекомендували Вам підключитись без роутера для коректної перевірки швидкості. Якщо проблема ще є актуальною, просимо звернутись за телефонами підтримки й ми Вам допоможемо.
Андрон (Світязь)
13 черв 2020 21:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
110.03 Мбіт/c
Upload:
174.58 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Нарешті поміняли роутер на mikrotik ac2 Швидкість cтала 3 рази більша ніж на галімому тплінку. Питання до уарнета ~ чому ви ставите людям тплінки або нетіси, а потім вашій техпідтримці чпокають мозки зі скаргами на низьку швидкість?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Тішимось, що Ви вирішили завдання! На рахунок вибору роутера, то тут рішення завжди за користувачем, кожен обирає обладнання згідно своїх потреб та можливостей.
Аноним (Пустомити)
11 черв 2020 07:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
На відміну від інших площадок площадка на 45 ай пі йшла з хорошим трафіком і пінгом який при вай фай не шкодив здоров'ю але напевно і до них добрався наказ від учора зменшили пінг разом з ним став гірший трафік почався дискомфорт. Нащо це зробили хіба щоб знищити людей чутливих до частот такого сигналу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
У Пустомитах загальної проблеми з нашою мережею не спостерігалось, просимо повідомити номер угоди для детальнішого вивчення проблеми.
Петро (Львів)
11 черв 2020 00:59
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
2.01 Мбіт/c
Upload:
6.78 Мбіт/c
Договір:
200137
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шановний Уарнет заявка в тому, що мала швидкість була залишена 28.05.2020. Не одноразово я звертався до 28.05.2020, а чому не реєстровали, я не знаю запитайте своїх операторів в договорі швидкість 50 Мбіт/с, но ні як не 01, то повний брєд. 01.06.2020 мали приїхати майстри і виправити все. На превеликий жаль так ніхто і не подзвонив і не приїхав.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за уточнення! Направилено повторне звернення до партнерів, які обслуговують нашу мережу. Очікуйте дзвінка від спеціалістів.
Anonimus (Луцьк)
08 черв 2020 15:59
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Усунення пошкоджень
Download:
3.86 Мбіт/c
Upload:
2.3 Мбіт/c
Договір:
166085
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хост www.uar.net відхилив запит на з’єднання. Так багато сайтів теж відповідають і на різних комп'ютерах вже 11 місяців. Працює тільки через VPN.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Ви працюєте по радіо-підключенню на швидкості 3 Мб/c, спостерігаємо активне підключення протягом 90 годин. Для детальнішого дослідження ппросимо звернутись за номером телефону: 067-67-12-672
Андрій (Іваничі)
08 черв 2020 11:14
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
32.77 Мбіт/c
Upload:
30.35 Мбіт/c
Технологія:
DOCSIS
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Від дня підключення, майже три роки все працює добре. Швидкість відповідає заявленій провайдером, підтримка швидко реагує. Звертався двічі. Було б добре отримати додаткові послуги у вартість тарифу, так як 150 грн за мінімальний тариф то недешево. :)
Петро (Львів)
05 черв 2020 23:33
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.06 Мбіт/c
Договір:
200137
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шановний Уарнет заявка в тому, що мала швидкість була залишена 28.05.2020. Не одноразово я звертався до 28.05.2020, а чому не реєстровали, я не знаю запитайте своїх операторів в договорі швидкість 50 Мбіт/с, но ні як не 01, то повний брєд. 01.06.2020 мали приіхати майстри і виправити все. На привеликий жаль так ніхто і не позвонив і не приїхав.
Аноним (Броди)
05 черв 2020 11:46
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет ужасний, маленька скорість, не така яка була заявлена
Постійно пропадає. Просто ужас. Не рекомендую нікому.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо Вас повідомити номер угоди, щоб ми діагностували проблему.
Аноним (Львів)
04 черв 2020 00:31
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
8.91 Мбіт/c
Upload:
13.54 Мбіт/c
Договір:
200137
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не одноразово звертався замість 50 Мбіт/с 0.5 і до 30 Мбіт/с. Так провайдер виконує свої умови. Майстри мали бути 01.06.2020 так ніхто і не звязався.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
У нас немає зафіксованого виклику спеціаліста по Вашій угоді. Чи могли б Ви уточнити, коли і де залишали заявку?
Андрій (Рівне)
02 черв 2020 22:53
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Договір:
13824
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахивий інтернет, зворотній зв'язок жесть, таке враження, що це не люди 21-го століття, а ніби тьотя з "Совкового" овочевого магазину..., заготовлена фраза про підключення кабелю до ноута і все, про залучення спеціаліста до вирішення проблеми - брехня!, легше сказати що споживач відмовився..., вже майже рік лише погіршення послуги, здається що тумблер на швидкість вимикають і у вас аля 2G..., резюмую: керівник компанії або розуміє стан речей та навмисно таке лайно роздає, або йому покласти на це все, легше щоб "спеціалісти" повторювали мантру про підключення кабеля до ноута, а в іншому разі - плювати ОДНОЗНАЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Андрію. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг