Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 957
рекомендують: 239 чол
не рекомендують: 718 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Наташа (Світязь)
10 серп 2020 23:34
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.31 Мбіт/c
Upload:
0.28 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Люди, не ведіться, не підключайте даного оператора!!!! Дурдом!!! Постійно пропадає, додзвонитись неможливо, а якщо вийде додзвонитись, то відповідь одна - 'обриви на лінії, по дорозі.' А чому при заявленій швидкості 75 Мбіт/с, отримую лише 1-3 Мбіт/с!???? Це викачка грошей? То робіть скидку, чи 1 місяць безкоштовно. Скільки можна вам скаржитись, а ви не реагуєте?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Повторно просимо Вас надати номер угоди, без цієї інформації не можемо діагностувати проблему.
Віталій (Самбір)
10 серп 2020 22:33
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Тільки приходить вечер і інтернету немає!!! За що ми платим гроші!!! Треба міняти провайдера! Якщо і завтра буде таке саме то платити за цей місяць я НЕ БУДУ!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Тарас (Смольне)
08 серп 2020 15:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
116.91 Мбіт/c
Upload:
128.94 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
116145
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Після 12 років із одним "відомим" провайдером, який ледве давав 5-10 Мбіт/с, вирішив змінити лінію ADSL на оптоволокно. Працює тиждень, ціна та якість супер, швидкість чудова, нарешті можна подивитись фільм у хорошому зображені, дякую!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо Вам за позитивний відгук! Ми працюємо для вас ;-)
Святослав (Світязь)
08 серп 2020 14:34
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
55.69 Мбіт/c
Upload:
63.66 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
І ми перейшли від укртелекому! Уарнет - ракєта. Попри велику кількість людей швидкість зовсім не просідає, навіть більша ніж написана в угоді. Платимо за 50, а є 55-60 Мбіт/с. Дрібниця, але приємно!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо Вам! Користуйтесь з задоволенням!
Аноним (Острог)
07 серп 2020 09:28
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
39399
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не змогла дати відповідь на попередню скаргу. Отже пишу знову. В травні місяці подала заявку на підключення інтернету. Три місяці в свій адрес чую лише хамство і відмову. По якій причині мені не підключають інтернет?? Ви його підключаєте безкоштовно, що дозволяєте собі таке ставлення??? Чому таке жахливе відношення до клієнтів?? Чи можливо хамство ваших працівників треба записувати і розголошувати в соц. сєтях?? Вже купу нервів потратила і нічого не змінилося. 39399 номер угоди в травні. Висновок мене послали і сказали що треба було раніше підключати. 38272 22.07. Пройшло більше 10 днів. Ніхто не передзвонює. Що мені робити???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми передали Ваше звернення у відділ менеджерів по підключенню Інтернету , чекайте на дзвінок наш менеджер зв'яжеться із Вами для уточнення ситуації. Дякую, що звернулися до нас!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонимус (Шацьк)
07 серп 2020 00:22
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
90.16 Мбіт/c
Upload:
92.39 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Ваше мега пушка інтернет, РЕКОМЕНДУЮ!!! Не розраховував що буде такая швидкість) Раніше стояв ГАВНОТЕЛЕКОМ, який був м'яко кажучи "говном", кароче якщо виникає бажання НОРМАЛЬНОГО інтернету, беріть УАРНЕТ, не пошкодуєте, відгуки які "негативні", це просто люди не правильно тестують швидкість і не розуміють що в них "Радіо Інтернет".
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за розуміння і теплі слова!)
Анонім (Олександрія)
05 серп 2020 19:27
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
11553
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це просто жахливо , якщо ви з такою швидкістю будете обслуговувати ваших клієнтів то у вас їх не буде і не по тій причині що ви дуже добре обслуговуєте а навпаки , жахливо .Цілий день сьогодні дзвоню на вашу тех-підтримку і відповіді немає у вас що з другого боку провода обрізані що до вас додзвонитися це як просити гору перевернутись? Раджу вам подумати над вашим обслуговуванням бо з таким успіхом ви позбавити всіх клієнтів , а нема клієнтів ,то немає роботи, а нема роботи, то і грошей тоже нема.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук.Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка.Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок.Ми працюємо над покращенням якості обслуговування наших абонентів.Тому додатковим способом зв'язку є листування.Надсилайте свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500-50-57. Також можна написати лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].Ми обов'язково з Вами сконтактуємо, та допоможемо розібратися з причиною виникнення проблеми з доступом до мережі Інтернет.
Петро (Сарни)
05 серп 2020 19:13
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня! Ну зв'язалися зі мною о 9 ранку, уявляєте, а я на роботі, обладнання вимкнене. Мені подякували за звернення і сказали телефонувати на номер техпідтримки коли буду вдома і з увімкненим устаткуванням, і Ви знаєте, пройшов оце о 19/00 додому і пробую, як дурник телефонувати (очевидно ж трубку ніхто не піднімає). Ну, і як будемо виходити із положення?! До кінця тижня залишаю увімкненим обладнання, вирішуйте проблему (не думаю, що моя присутність як "супер спеціаліста з IP технологій " чимось зарадить) очевидно, що проблема з Вашої сторони, вирішуйте, за повітря гроші я платити не збираюся, дістала вже вся ця ситуація. P.S Пишу у відгуках бо по іншому до Вас не достукатись.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Петре, доброго дня.Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Для детальнішого дослідження виникнення проблеми з доступом до мережі Інтернет необхідно звернутися до нас у зручний для вас час, коли Ви будете на місці біля обладнання. Будь ласка, напишіть нам Смс — повідомлення з номером договору на номер (097) 500-50-57 або ж Ви можете написати лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected]., і ми обов'язково з Вами сконтактуємо.
Петро (Сарни)
04 серп 2020 21:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернетом просто неможливо користуватися, стабільно зникає з'єднання - 5 хв працює - 10хв "відпочиває", постійні розриви по лінії, швидкість падає з заявлених 50 Мбіт/с до 2 Мбіт/с, за день по 15-50 разів зникає інтернет на різні періоди часу, служба підтримки тільки кормить відмовами, що проблема вирішується, проблема планує вирішуватись, про проблему відомо - над проблемою працюють. За місяць з моменту підключення максимум 5 днів інтернет працював більш менш стабільно, решта часу-це просто спалення нервових клітин. Якість інтернет послуги на даний момент - НЕЗАДОВІЛЬНА.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди.З Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Сергій (Сварицевичі)
30 лип 2020 18:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
21299
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Останнім часом часті перебої сигналу - інтернет то з'являється то зникає кожні 5 - 10 сек. Роутер перезагружал, індикатори мигають і світяться зеленим, що вказує на відсутність пошкоджень.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди.З Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться на нашу гарячу лінію за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Владимир Титаренко (Миколаїв)
28 лип 2020 18:43
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
37.59 Мбіт/c
Upload:
46.09 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Протягом дня особливо з 18 години до 19 години падає з 45 Мбіт/с до 15 Мбіт/с, а то і більше особливо вхідна!!))
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Вдячні за рекомендації! Просимо ще уточнити номер угоди для аналізу проблеми зі швидкістю.
Анонім (Львів)
21 лип 2020 22:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.05 Мбіт/c
Upload:
0.42 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
126101
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вечері дуже поганий інтернет з 10 Мбіт/с швидкості немає навіть 1 Мбіт/с або може зникнути інтернет на декілька хвилин а потім проявитися.
Аноним (Львів)
21 лип 2020 11:09
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Download:
93.46 Мбіт/c
Upload:
84.45 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
211675
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь вже майже рік, нарікань немає, швидкість чудова. От тільки пінг в онлайн-іграх завжди чомусь різний, то буває 35-40 мс, а далі він 50-60 мс. Це приблизно відбувається раз в місяць. В цілому, рекомендую, швидкість завжди стабільно 90-95 Мбіт/с при тому, що роутер не зовсім потужний.
Наташа (Світязь)
20 лип 2020 18:39
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.75 Мбіт/c
Upload:
2.13 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Та коли нарешті у вас буде відповідати швидкість інтернету відносно договору? Чому плачу за 100 Мбіт/с, а отримую 6 Мбіт/с? Це у вас такий "супер інтернет" чи знущання над людьми? Люди, не ведеться на даного провайдера!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо Вас уточнити номер угоди.
Аноним (Володимирець)
13 лип 2020 22:25
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самий гірший та нестабільний провайдер, інтернет то є, то його немає, і так кожні 15 секунд, і так через день, прошу урегулювати цю проблему.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди, щоб ми діагностували проблему.
Роман (Гоща)
13 лип 2020 14:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.76 Мбіт/c
Upload:
4.98 Мбіт/c
Договір:
46372
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключив інтернет 3 дні тому зі швидкістю 100 Мбіт/с, досі чекаю щоб активували тариф наразі швидкість 1.1 Мбіт/с. Мягко кажучи за такі гроші це не є гуманно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Романе.Просимо вибачення за тимчасові незручності. Під час тестового періоду абонентська плата вам не нараховувалась.Інформацію по залишку особистих коштів на рахунку, ви можете дізнатися звернувшись за контактними номерами телефонів : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15;
Анонім (Львів)
12 лип 2020 22:43
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже часто інтернет відключають просто так видає 30-40 Мбіт/с, а при загрузці ігр насправді 5-3 Мбіт/с. Сайти грузить швидко, а фільм нереально подивитися.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Який номер Вашої угоди?
Аноним (Корець)
12 лип 2020 09:47
Переваги:
Додаткові послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
14.85 Мбіт/c
Upload:
13.73 Мбіт/c
Договір:
11359
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самый отсталый провайдер. Я даже отзив написал с 3 попитки. Идут обрывы. На данный момент тв тюнер не может выйти в интернет. Вот пишу и смотрю на индикацию роутера-прозреваю.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Якщо ви використовуєте wi-fi роутер, переконайтесь що він може передавати швидкість до 100 Мбіт/с. Зазвичай, саме проміжне обладнання перед усім впливає на швидкість Інтернету. Звертаємо вашу увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через маршрутизатор.
Наташа (Світязь)
12 лип 2020 08:50
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
35.57 Мбіт/c
Upload:
34.12 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
І знову скарга. Приходив спеціаліст, пояснив усе, але не до кінця, і не на всі питання. На мої питання : чому низька швидкість, чому часто пропадає інтернет, чому в сусідів працює, а в мене ні, відповідь одна---купіть модем за 2800грн,ще міні тарілку за 5000грн і все буде працювати. Пояснює про якісь заломи, переломи, передачі, втрати на лінії через роутер, хоча на пряму через кабель всеодно низька швидкість. В мене немає такої можливості придбати все. Та й получиться інтернет "золотий". Більш ніякої пропозиції вирішення проблеми. А швидкість знову низька, при заявлені 100мбіт(за стільки плачу), маю лише 35 Мбіт/с. Чому? Робіть якісь знижки чи що... Наразі будемо користуватись, як є, але скаржитися теж будемо Шкода, що немає інших провайдерів інтернету, поміняла би. Не рекомендую цього провайдера! Одні проблеми.
Едуард (Рівне)
07 лип 2020 21:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
15918
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Відношення 0. Рівень роботи з клієнтом 0. Інтернет 0. Техпідтримка 0. Не раджу нікому за таке відношення!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за Ваш відгук. Нам шкода, що у вас склалось таке враження.Останній раз коли було зафіксовано звернення, по вашій угоді 12.12.2018 року.Будь ласка, опишіть детальніше причину проблеми, щоб ми могли застосувати міри та стати кращими.Залишити звернення можна на електронні скриньки : [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.Нам дуже важливий зворотній зв'язок!
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг