Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
юрій (Татарів)
14 лист 2020 07:35
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
74 Мбіт/c
Upload:
48.93 Мбіт/c
Договір:
300192
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гроші великі-мегабайт немає. Можливо ви зробити висновки. Вже поміняв приставку яка дозволяє получати мегабайти.
Аноним (Дубровиця)
14 лист 2020 00:22
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
39254
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За какой я плачу деньги? Интернет работает 5 часов из 24 скорость 12 из 50 Мбіт/с. Переводите деньги за то время когда нет интернета на следующий месяц.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, найближчим часом з вами зв'яжеться наш оператор технічного відділу, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної вами проблеми.Не можемо до Вас додзвонитися, щоб перевірити проблему в онлайн-режимі. Перевірка з нашої сторони не виявила проблем на лінії. Просимо Вас підключитись напряму до ПК, без роутера, і зателефонувати нам для діагностики.Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00).
Анонім (Мостиська)
13 лист 2020 20:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
52.36 Мбіт/c
Upload:
44.31 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто шикарно все працює використовую роутер netis N4. Не було інтернету тільки 20 хв велися роботи по підключенні нових абонентів, немає в мережі ніяких збоїв нічого не перезавантажую все працює 24/7!
Герасимчук Анатолій (Березне)
12 лист 2020 19:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
41944
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Для тих хто має намір підключатися до УАРНЕТ раджу дуже добре подумати перед тим, як підключатися, бо якість інтернету бажає кращого. Дуже часто пропадає інтернет, зв'язатися із службою підтримки чи додзвонитися навіть не реально, офіс взагалі зачинений. Якість наданих послуг "нуль". НЕ РАДЖУ ЦЬОГО ПРОВАЙДЕРА!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за Ваш відгук.Ваше звернення було передано у відділ технічної підтримки.Наші спеціалісти допомогли у вирішенні вище описаної вами проблеми.Будь ласка, залиште відгук про якість обслуговування на електронну скриньку : [email protected].Нам дуже важливий зворотній зв'язок!
Анонім (Берестечко)
11 лист 2020 12:22
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Моя скорость при указанных 20 Мбіт/с. http://skrinshoter.ru/s/111120/IDSyAvuy. Но вряд ли даже указанных 3 есть потому что даже на почту зайти не могу. Личный кабинет вообще ужас, у тех программистов руки с жопы растут. Школьники намного лучшие сайты делают. Кстати у меня своровали ввесь остаток, было на счету 5,83. Мелочь, но неприятно. Поддержка никак не среагировала на мои претензии.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Спасибо за Ваш отзыв.Чтобы разобраться в ситуации нам необходимо идентифицировать вас как нашего абонента. Пожалуйста,укажите номер договора, чтобы наши специалисты помогли вам.
Анонім (Львів)
05 лист 2020 15:11
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
144497
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключення до Інтернету відсутнє третій день! В службі техпідтримки кожного разу вказують нову причину відсутності зв'язку, "аби відчепились"! Третій день кажуть, цитую: "проблема не вирішена і невідомо коли буде вирішена", "ми не знаємо в чому проблема", "в сусідньому будинку згорів роутер", "в сусідньому будинку нема світла" (третій день?! хм...). Людей мають просто за ніщо!
Дуже сподіваюсь, що звернувшись на гарячу лінію Міністерства цифрової трансформації на голови ваших працівників, все-таки, зійде прояснення.
Дуже сподіваюсь, що звернувшись на гарячу лінію Міністерства цифрової трансформації на голови ваших працівників, все-таки, зійде прояснення.
Анонім (Ворохта)
01 лист 2020 11:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
300282
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
В іграх великий пінг. Зранку інтернет ще нормальний но десь після 21.00 інтернетом неможливо користуватися. Вже другий день підряд інтернет кожні 5 хв пропадає. При тарифі в 100 Мбіт/с є тільки 50 Мбіт/с.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Марченко Олексій (Львів)
31 жовт 2020 21:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
87.92 Мбіт/c
Upload:
14.32 Мбіт/c
Договір:
158251
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Часто відбуваються збої в роботі інтернету. Швидкість не відповідає договору (низька). Тяжко додзвонитись до оператора.
Владимир (Львів)
30 жовт 2020 21:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
16.54 Мбіт/c
Upload:
20.89 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Все, как обычно, начинается за "здравие...", а дальше как получится. В дневное время, еще более-менее, но вечером, начиная с 20 час., сервис переходит в режим "турбулентности" и "сверх-скоростей". Наблюдаю этот процесс уже дней пять. На вопросы: "рекомендуете или нет?" Затрудняюсь, помнится начинали здорово. Хорошо рекомендую. Пока рекомендую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
П.Володимир, дякуємо вам за тимчасово позитивний відгук) Підкажіть, будь ласка, номер угоди і ми перевіримо описану проблему.
Аноним (Львів)
29 жовт 2020 22:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
8.94 Мбіт/c
Upload:
5.18 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Там адмін взагалі трубку не піднімає. Інтернет супер, але буває що сервак підвисає. За 3 місяці перший раз пінгує з дозвоном. Повна лажа, тупо неберуть.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Наша служба техпідтримки працює цілодобово. Просимо звертатись за потреби за номерами телефону:
(032) 290-70-90
(067) 67-38-090
Ярослав (Львів)
23 жовт 2020 00:32
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Не розумію звідки стільки поганих відгуків. Насправді класний провайдер. При тарифі 100 Мбіт/с я отримую рівно 100 Мбіт/с на завантаження і відвантаження, пінг 4 мс. Мінус це тільки кол-центр. Обриви на лінії бувають тільки після негоди (буревій і т.д.).
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за позитивний відгук!
Володимир (Заболоття)
18 жовт 2020 21:55
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.68 Мбіт/c
Upload:
12.16 Мбіт/c
Договір:
165472
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я не знаю за що плачу 170 гр. на місяць. Швидкість мала, а в наявності від 1 до 15. А абонентну плату плати справно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, п.Володимире!
За вашим включенням проблем з нашого боку не виявлено. Зв'язок до вашого обладнання наявний в хорошій якості.
Підключення ПППоЕ тривалі й стабільні.
Для коректної перевірки якості послуги потрібно виконати підключення без роутера - переключити вхідний кабель у ПК та виконати підключення за логіном та паролем, зазначеними в угоді.
У разі появи зауважень до якості послуг при такому включенні, - зателефонуйте до нас для вирішення питання в онлай-режимі:
Цілодобово:
(032) 290-70-90
(067) 67-38-090
Аноним (Колонія Застав'я)
18 жовт 2020 11:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.35 Мбіт/c
Upload:
1.09 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
22400
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Навіщо така техпідтримка, до якої ніколи не додзвонитися?
Обіцяли багато, а отримую... "напиши лист на офіс, особисто проконтролюю, ага....".
Обіцяли багато, а отримую... "напиши лист на офіс, особисто проконтролюю, ага....".
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Не можемо до Вас додзвонитися, щоб перевірити проблему в онлайн-режимі. Перевірка з нашої сторони не виявила проблем на лінії. Просимо Вас підключитись напряму до ПК, без роутера, і зателефонувати нам для діагностики.
Анонім (Їжа)
15 жовт 2020 19:56
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
28 Мбіт/c
Upload:
15 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
212881
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет так і негрузить, не знаю за що навіть гроші плачу, зачіпати я нічого сам не буду. Є мастер, служба техпідтримки, це ваша робота, і їдьте самі дивіться, розбирайтеся в чому проблема. Інтернет дуже поганний. Тому чекаю майстра.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Здійснена нами перевірка не виявила проблем з нашого боку. Підключення в нормі, спостерігаємо довгі та стабільні ПППоЕ-сесії.
Для коректної перевірки якості послуги потрібно виконати підключення без роутера.
Тобто, переключити вхідний кабель до ПК та виконати підключення за логіном та паролем зазначеними в угоді.
Якщо проблема залишиться актуальною і після коректного включення, просимо зателефонувати до нас
для вирішення питання в онлай-режимі:
Цілодобово:
(032) 290-70-90
(067) 67-38-090
Анонім (Камінь-Каширський)
15 жовт 2020 15:46
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
15.85 Мбіт/c
Upload:
10.39 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет поганий, за 30 Мбіт/с плачу 180 грн (дуже дорого), а якість інтернету не відповідає заявленій. Спочатку як підключив все було гаразд, а далі все гірше, ще й абонплату піднімають.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Вкажіть, будь ласка, свій номер угоди, щоб ми могли діагностувати проблему.
Іван (Дібровськ)
14 жовт 2020 09:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.61 Мбіт/c
Upload:
19.56 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
33313
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ні в якому разі не рекомендую цього провайдера,швидкість із заявлених 100 Мбіт/с, тільки 10 Мбіт/с, обслуговування на 0, абонентів купа, а обслуговувати їх немає кому.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за наданий номер угоди.З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні вище описаної Вами проблеми.
Анонім (Львів)
12 жовт 2020 12:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
33.26 Мбіт/c
Upload:
23.27 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
212881
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я вже декілька разів звертався в службу підтримки, дуже тяжко дозвонитись, але нічого не змінилося. Інтернет дуже поганно грузить. Я незадоволений інтернетом.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Проблем на лінії не має. Для коректної перевірки швидкості потрібно підключитися на пряму до стаціонарного комп'ютера або ноутбука та запустити тест на швидкість. Якщо результати не будуть відповідати заявленим в угоді, прогсимо вас звернутися до нашої технічної підтримки за номерами: (032) 295-69-34 (067) 37-37-8-47 (цілодобово)
Анонім (Колонія Застав'я)
05 жовт 2020 06:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
33.69 Мбіт/c
Upload:
22.68 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
48443
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає заявленій - в тарифному плані 50 Мбіт/с, насправді 20 - 30 Мбіт/с, інтернет на вихідних інтернет з перебоями.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки , для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у вас тривалий час спостерігаються перебої в роботі послуги доступу до мережі Інтернет, повідомляйте, будь ласка, особистим СМС повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57 .
Анонім (Львів)
02 жовт 2020 22:17
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.76 Мбіт/c
Upload:
3.95 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гімно, а не інтернет, швидкість 100 Мбіт/с, а в реальному фільм годі подивитися.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть номер своєї угоди, щоб ми проаналізували проблему.
Володимир (Рівне)
01 жовт 2020 15:39
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
17.32 Мбіт/c
Upload:
36.65 Мбіт/c
Договір:
11419, 11420
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернета більше немає ніж він є. Телефон підтримки 0673620911 не відповідає декілька днів . Проблема не тільки в мене а більшості користувачів. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Володимире.Дякуємо за наданий номер угоди.З Вами зв'язався наш оператор технічної підтримки.По угоді № 11419, проблем з доступом до мережі Інтернет не виявлено. Перевірку надання послуги за угодою № 11420 не вдалося здійснити у зв'язку з вимкненим обладнанням.Просимо сконтактувати з нами для детальнішого дослідження по угоді № 11420 у зручний для вас час за номерами технічної підтримки: (0362) 42-04-05,(067) 362-09-11,(050) 461-59-75, (093) 745-51-15.Або ж напишіть лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг