Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 957
рекомендують: 239 чол
не рекомендують: 718 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Владимир (Львів)
30 жовт 2020 21:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
16.54 Мбіт/c
Upload:
20.89 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Все, как обычно, начинается за "здравие...", а дальше как получится. В дневное время, еще более-менее, но вечером, начиная с 20 час., сервис переходит в режим "турбулентности" и "сверх-скоростей". Наблюдаю этот процесс уже дней пять. На вопросы: "рекомендуете или нет?" Затрудняюсь, помнится начинали здорово. Хорошо рекомендую. Пока рекомендую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
П.Володимир, дякуємо вам за тимчасово позитивний відгук) Підкажіть, будь ласка, номер угоди і ми перевіримо описану проблему.
Аноним (Львів)
29 жовт 2020 22:48
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
8.94 Мбіт/c
Upload:
5.18 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Там адмін взагалі трубку не піднімає. Інтернет супер, але буває що сервак підвисає. За 3 місяці перший раз пінгує з дозвоном. Повна лажа, тупо неберуть.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Наша служба техпідтримки працює цілодобово. Просимо звертатись за потреби за номерами телефону: (032) 290-70-90 (067) 67-38-090
Ярослав (Львів)
23 жовт 2020 00:32
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Не розумію звідки стільки поганих відгуків. Насправді класний провайдер. При тарифі 100 Мбіт/с я отримую рівно 100 Мбіт/с на завантаження і відвантаження, пінг 4 мс. Мінус це тільки кол-центр. Обриви на лінії бувають тільки після негоди (буревій і т.д.).
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за позитивний відгук!
Володимир (Заболоття)
18 жовт 2020 21:55
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.68 Мбіт/c
Upload:
12.16 Мбіт/c
Договір:
165472
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я не знаю за що плачу 170 гр. на місяць. Швидкість мала, а в наявності від 1 до 15. А абонентну плату плати справно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, п.Володимире! За вашим включенням проблем з нашого боку не виявлено. Зв'язок до вашого обладнання наявний в хорошій якості. Підключення ПППоЕ тривалі й стабільні. Для коректної перевірки якості послуги потрібно виконати підключення без роутера - переключити вхідний кабель у ПК та виконати підключення за логіном та паролем, зазначеними в угоді. У разі появи зауважень до якості послуг при такому включенні, - зателефонуйте до нас для вирішення питання в онлай-режимі: Цілодобово: (032) 290-70-90 (067) 67-38-090
Аноним (Колонія Застав'я)
18 жовт 2020 11:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.35 Мбіт/c
Upload:
1.09 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
22400
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Навіщо така техпідтримка, до якої ніколи не додзвонитися?
Обіцяли багато, а отримую... "напиши лист на офіс, особисто проконтролюю, ага....".
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Не можемо до Вас додзвонитися, щоб перевірити проблему в онлайн-режимі. Перевірка з нашої сторони не виявила проблем на лінії. Просимо Вас підключитись напряму до ПК, без роутера, і зателефонувати нам для діагностики.
Анонім (Їжа)
15 жовт 2020 19:56
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
28 Мбіт/c
Upload:
15 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
212881
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет так і негрузить, не знаю за що навіть гроші плачу, зачіпати я нічого сам не буду. Є мастер, служба техпідтримки, це ваша робота, і їдьте самі дивіться, розбирайтеся в чому проблема. Інтернет дуже поганний. Тому чекаю майстра.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Здійснена нами перевірка не виявила проблем з нашого боку. Підключення в нормі, спостерігаємо довгі та стабільні ПППоЕ-сесії. Для коректної перевірки якості послуги потрібно виконати підключення без роутера. Тобто, переключити вхідний кабель до ПК та виконати підключення за логіном та паролем зазначеними в угоді. Якщо проблема залишиться актуальною і після коректного включення, просимо зателефонувати до нас для вирішення питання в онлай-режимі: Цілодобово: (032) 290-70-90 (067) 67-38-090
Анонім (Камінь-Каширський)
15 жовт 2020 15:46
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
15.85 Мбіт/c
Upload:
10.39 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет поганий, за 30 Мбіт/с плачу 180 грн (дуже дорого), а якість інтернету не відповідає заявленій. Спочатку як підключив все було гаразд, а далі все гірше, ще й абонплату піднімають.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Вкажіть, будь ласка, свій номер угоди, щоб ми могли діагностувати проблему.
Іван (Дібровськ)
14 жовт 2020 09:43
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
9.61 Мбіт/c
Upload:
19.56 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
33313
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ні в якому разі не рекомендую цього провайдера,швидкість із заявлених 100 Мбіт/с, тільки 10 Мбіт/с, обслуговування на 0, абонентів купа, а обслуговувати їх немає кому.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за наданий номер угоди.З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні вище описаної Вами проблеми.
Анонім (Львів)
12 жовт 2020 12:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
33.26 Мбіт/c
Upload:
23.27 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
212881
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я вже декілька разів звертався в службу підтримки, дуже тяжко дозвонитись, але нічого не змінилося. Інтернет дуже поганно грузить. Я незадоволений інтернетом.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Проблем на лінії не має. Для коректної перевірки швидкості потрібно підключитися на пряму до стаціонарного комп'ютера або ноутбука та запустити тест на швидкість. Якщо результати не будуть відповідати заявленим в угоді, прогсимо вас звернутися до нашої технічної підтримки за номерами: (032) 295-69-34 (067) 37-37-8-47 (цілодобово)
Анонім (Колонія Застав'я)
05 жовт 2020 06:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
33.69 Мбіт/c
Upload:
22.68 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
48443
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає заявленій - в тарифному плані 50 Мбіт/с, насправді 20 - 30 Мбіт/с, інтернет на вихідних інтернет з перебоями.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки , для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у вас тривалий час спостерігаються перебої в роботі послуги доступу до мережі Інтернет, повідомляйте, будь ласка, особистим СМС повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57 . 
Анонім (Львів)
02 жовт 2020 22:17
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.76 Мбіт/c
Upload:
3.95 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гімно, а не інтернет, швидкість 100 Мбіт/с, а в реальному фільм годі подивитися.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть номер своєї угоди, щоб ми проаналізували проблему.
Володимир (Рівне)
01 жовт 2020 15:39
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
17.32 Мбіт/c
Upload:
36.65 Мбіт/c
Договір:
11419, 11420
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернета більше немає ніж він є. Телефон підтримки 0673620911 не відповідає декілька днів . Проблема не тільки в мене а більшості користувачів. НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Володимире.Дякуємо за наданий номер угоди.З Вами зв'язався наш оператор технічної підтримки.По угоді № 11419, проблем з доступом до мережі Інтернет не виявлено. Перевірку надання послуги за угодою № 11420 не вдалося здійснити у зв'язку з вимкненим обладнанням.Просимо сконтактувати з нами для детальнішого дослідження по угоді № 11420 у зручний для вас час за номерами технічної підтримки: (0362) 42-04-05,(067) 362-09-11,(050) 461-59-75, (093) 745-51-15.Або ж напишіть лист з номером угоди та актуальним номером телефону на технічний відділ : [email protected].
Наталія (Яринівка)
28 вер 2020 17:30
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
20.33 Мбіт/c
Upload:
18.03 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
42317
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Взагалі не погано, але останнім часом інтернет не відповідає тарифному плану, ми платимо 180 грн в місяць/100 Мбіт/с, але дотягує тільки на 20 Мбіт/с. Можете сказати в чому проблема?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за наданий номер угоди.З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Леся (Сарни)
25 вер 2020 18:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
32.42 Мбіт/c
Upload:
19.3 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Сьогодні не стабільний інтернет. Швидкість не відповідає заявленій, тобто тій яку оплачуємо. Прошу перевірити.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Лесю.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Лілія (Львів)
19 вер 2020 12:57
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
БРЕШУТЬ!!! НЕ виконують своїх зобов'язань належно. Куди і до кого звернутися за завдані мені збитки?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Галина (Стрий)
12 вер 2020 17:14
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
43.45 Мбіт/c
Upload:
34.24 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня! Швидкість інтернету не відповідає умові договору.Інтернет часто зависає.якщо так буде далі ,то відмовлюся від послуг.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Філюк Віктор (Плоске)
04 вер 2020 15:22
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
42774
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сам інтернет в принципі не поганий. обслуговування, це просто жах!!! Наведу приклад. Їхав автомобіль, та порвав кабель, через який підключений інтернет до мого будинку. Кабель був розірваний, на ДОРОЗІ І НЕ ПО МОЇЙ ВИНІ!!! Я подзвонив на гарячу лінію. Мені відразу передзвонив майстер, і сказав, що ремонт буде коштувати 1300 гривень!!! ЗА ЩО!!!! Потім, правда, зрозумів, що трішки перегнув палку із ціною, сказав нову ціну 400 гривень. Я готовий заплатити, як що мені її обоснують!!! Може хтось платить в газову компанію, як що на полі трактор прорве трубу??? Чи може коли вітер обриває кабель, яки несе електрику до будинку, платить??? Дзвонив на гарячу лінію 10 раз!!! Відповідь одна. Зараз із Вами зв'яжуться....І все!!! Справа не в грошах, справа в принципі!!! До Уарнету у мене був Укртелеком. Там тоже не все в порядку. Але, такого свинського відношення до клієнтів у них не має...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Віктор. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновлення роботи мережі.Пошкоджено було Абонентську лінію, згідно з договором ремонт останньої милі здійснює Абонент власним коштом.Договір п 5.10 “Оператор не несе жодної відповідальності за часткове або повне пошкодження кабелю чи обладнання, що знаходиться поза межею відповідальності Оператора.Межа відповідальності Оператора закінчується на обладнанні Оператора (розподільча коробка у відповідному будинку, до якого підключено Абонента), від якого проводиться кабель до приміщення Абонента.Межа відповідальності Абонента починається від обладнання Оператора та закінчується обладнанням Абонента включно.”Стосовно вартості робіт.Перед виїздом Вам називають попередню вартість виклику, що не є остаточною вартістю.Остаточна вартість робіт формується за результатами огляду на місці.Дякуємо за відгук.
Таня (Сарни)
02 вер 2020 22:28
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Три дні телефоную в техпідтримку, обіцяють приїхати з дня на день і так уже 3 дні. Не відповідально відносяться до своїх абонентів?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Тетяно.Просимо Вас повідомити номер угоди.
Юра (Рівне)
20 серп 2020 10:57
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Другий раз за тиждень пропадає інтернет в офісному центрі, ми втрачаємо гроші і через це я нікому не рекомендую цей інтернет!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Юрій.Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Ми будемо дуже вдячні за наданий номер угоди.
Петро (Сарни)
11 серп 2020 20:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
29383
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
От скажіть мені будь ласка-ви знущаєтесь??? 2 дні нормально працював інтернет з моменту останнього звернення( при цьому обіцянка зв'язатися зі мною і вирішити проблему не була виконана, мене тупо культурно послали). Тільки вечірній час настає-все-шукай інтернет у полі, бо по каналу УарНет ви його точно не знайдете. Скільки часу терпіти це неподобство? Ви мені просто скажіть скільки це все триватиме, та я й не буду оплачувати цю "чудо" послугу, поки усе не поремонтують. Мене уже дістало тратити свої нерви на те, щоб отримувати те, за що я плачу гроші. Місяць користування інетом - я тільки те і роблю що пишу відгуки і звертаюся у службу підтримки, яка доречі, нічого не робить, усім тупо плювати. https://2ip.ua/ua/services/providers-rating?act=1&asid=3255#opinion85946 - написав 4 листи, 3 смс і 3 дзвінки - на 3й дзвінок я таки додзвонився - пообіцяли, що перетелефонують з тех.відділу для вирішення проблеми - вгадайте що, ніхто не зателефонував - от несподіванка.На вихідних був нормальний інтернет у порівнянні з рештою часу-я подумав "ну все, нарешті, вирішили мою проблему", от і не пробував більше сконтактуватися з техпідтримкою, але тут на тобі, ті ж граблі летять мені у пику. Від того скільки часу ще ви будете псувати мені нерви - залежить те - скільки буду псувати нерви вам я. Якщо ви надієтесь усе проігнорувати, і знову обійтися відмовками - "ми вам зателефонуємо" - то я вас розчарую - терпець увірвався, з сьогоднішнього дня, будь яка проблема з інтернетом буде летіти вам у мінус відгук, просто з посиланням на минулі озвучені мною відгуки.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук. З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг