Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Володимир Воронцов (Рівне)
09 черв 2021 18:34
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108114
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто жахливий інтернет провайдер, якість обслуговування в колцентрі м. РІВНЕ дорівнює нулю. Дуже часто пропадає інтарнет, ніхто не може дати зрозумілої відаовіді коли буде віднлвлено надання послуги.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.На базовій станції вийшло з ладу обладнання.Ми просимо вибачення за дані незручності, які у Вас виникли з доступом до мережі Інтернет.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновили послугу не пізніше терміну визначеного у договорі п. 6.2.1.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Аноним (Львів)
09 черв 2021 12:01
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.06 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Уарнет - найстабільніший інтернет в Україні. Протягом 6 років користування - стабільно гівно, яке нічого не грузить. Я таку швидкість інтернету в 2005 році мав через 2g. Можу привітати провайдера з підкоренням нових вершин і з досягненням такої якості! Так тримайте і надалі.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо повідомити номер Вашої угоди.
Анонім (Львів)
08 черв 2021 22:39
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.51 Мбіт/c
Upload:
10.59 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Компанія яка знаходиться в глибокій стагнації і не збирається нічого робити для того щоб з неї вийти швидкість згідно договору має бути 20 Мбіт/с, а маєм....
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Аноним (Володимирець)
06 черв 2021 18:18
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
46313
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дякую що ви є! 200 Мбіт/с в селі, навіть у снах таке не снилось!) Швидкість просто вогонь!) 2 роки на радіо, вже рік на оптиці, жодних проблем!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дуже Вам вдячні за такий приємний відгук!
Анонім (Гоща)
06 черв 2021 17:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.38 Мбіт/c
Upload:
0.85 Мбіт/c
Договір:
40003
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернету просто нема, навіть коментувати нічого. Вірніше, він буває часом, коли не треба. У всіх знайомих в окрузі теж саме. Підключайся хоч Wi-Fi, хоч кабелем, хоч стальним тросом, хоч гумовим шлангом. Платиш за 50 Мбіт/с, а маєш нуль цілих хрен десятих. Техпідтримка розказує байки, а на ділі нічого не міняється.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор, для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Андрій (Верін)
03 черв 2021 18:10
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
20.15 Мбіт/c
Upload:
36.92 Мбіт/c
Договір:
u189446
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Включив комп, інтернет глючить, провірив швидкість 12 Мбіт/с при договорі на 100 Мбіт/с!!! На 100 Мбіт/с! Подзвонив до оператора, а там - та в договорі написано що ми надаємо швідкість ДО 100 Мбіт/с, тобто 12 Мбіт/с тоже не погано. Ось такий сервіс. Правда після розмови з оператором швидкість підняли до 50 Мбіт/с на 1 день а потім знову 12-30 Мбіт/с. Ось так обманюють, платиш за 100 а маєш гівно.
Анонім (Львів)
31 трав 2021 17:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер на ринку. За своїх клієнтів не хвилюються від слова ВЗАГАЛІ. НЕ РЕКОМЕНДУЮ НІКОМУ!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо вас повідомити номер угоди.
Анонім (Львів)
09 трав 2021 15:29
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.45 Мбіт/c
Upload:
0.99 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Чому постійно нестабільність швидкості. Платимо за 4 по факту 1 і менше мбіт. Особливо ввечері та по вихідних.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за звернення. Інтернет надаємо в повному об'ємі згідно обраного тарифного плану.Просимо , звернутися у відділ технічної підтримки, коли проблема проявить себе знову (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово).
Анонім (Львів)
07 трав 2021 22:26
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
0.27 Мбіт/c
Upload:
0.55 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Відсутність інтернету. Швидкість не стабільна. Особливо по вечорам. Чому пропадає швидкість???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук. З Вами зв'яжеться наш оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово)
Анонім (Львів)
07 трав 2021 11:38
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
92.25 Мбіт/c
Upload:
93.26 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
142453
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Стабільне з'єднання. Але ціна на виділену ІП версії 4 дуже велика. Та шкода, що ІП версії 6 не видають, або хоча б продавали для звичайних фізичних осіб, не тільки для юридичних.
Лілія (Рівне)
26 квіт 2021 19:02
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
12093
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Обслуговування препаскудне. Дуже часто пропадає інтернет, неполадки вирішуються тижнями. Останній раз інтернет пропав у п'ятницю 23.04 в обід до понеділка 26.04 19.00 год. проблему не вирішено, оператор з п'ятниці повторює одну і ту ж відмовку. Не рекомендую ні в якому разі підключатися до цього провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Лілія. Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.Інтернет був відсутній по причині проблеми з електроживленням у вашому будинку. Енергокомпанія проводила роботи по відновленню упродовж декількох днів. В цілях безпеки нам було заборонено встановлення резервного живлення. Роботи по відновленню електроенергії наразі завершено та доступ до мережі Інтернет відновлено. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);Телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Угода № 158251 (Львів)
03 квіт 2021 13:19
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
18.4 Мбіт/c
Upload:
41.77 Мбіт/c
Договір:
158251
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже низька швидкість інтернету. Завжди оператор говорить, що проблема у мене. Прошу покращити якість надання послуг.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! На даний момент проблеми з включенням по Вашій угоді не фіксуємо.
Для коректної перевірки роботи інтернету просимо Вас підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку.
Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі.
+38 (032) 290-70-90
+38 (067) 673-80-90
Аноним (Рівне)
02 квіт 2021 13:05
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
130841
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рокемендуємо даного провайдера. Якість послуги - низька. Робота служби підтримки - незадовільна. При відсутност доступу до інтернету понад 3 дні працівники відповідають зверхньо, хамлять. На предметні зауваження по питанню відсутності доступу до мережі - відповідають наступне: "якщо не подобається - змінюйте провайдера. Вибір великий на ринку". Звернення було 02.04.2021 року, час звернення: 12 год:52 хв. Усім дякую за увагу і гарних виконавців замовлених послуг.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування. Будь ласка, напишіть лист нам на електронну скриньку [email protected] з ім'ям оператора, який хамив та номер телефону, на який телефонували, обов'язково вкажіть актуальний номер телефону, за яким можемо зв'язатися з Вами. Дана інформація необхідна, для покращення обслуговування наших абонентів та уникнення подібних ситуацій у майбутньому.
Стосовно причини відсутності Інтернету. Після проведення аварійних робіт в РОЕ у нас вийшов з ладу магістральний комутатор, ми зробили все можливе, для оперативної заміни обладнання та відновлення роботи мережі.
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Сколе)
25 бер 2021 21:19
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
177739
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
ЕЕЕЕ ви збераєтесь вирішувати проблему з втратою пакетних даних? Відпишіться чи ви настільки бездарні що навіть не можете відписати?
Анонім (Львів)
24 бер 2021 21:31
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
177739
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шановний провайдер чому ви не рішаете проблеми з Request timed out? В день працює норм в ночі ідеально а перідо з 17 по 22 год неможливо сидіти((( Вирішуйте проблему.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Загальної проблеми не спостерігаємо, просимо вас здійснити первірку до ресурсів, де виникає проблема та до інших сайтів, для порівняння. Наприклад, до адрес 8.8.8.8, 194.44.214.214 та i.ua. Рекомендуємо провести перевірку утилітою MTR (WinMTR) чи аналогом та надіслати результати тесту на скриньку [email protected].
Сергій (Сварицевичі)
21 бер 2021 19:47
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
21299
Рекомендую цього інтернет-провайдера
В загальному претензій ніяких немає. Раніше просідала швидкість але на даний час все добре. Однак є ложка дьогтю в бочці межа - інколи інтернет зникає від декількох годин, до дня, що звичайно не завжди зручно. Особливо в період карантину, коли навчання відбувається дистанційно. Хотілося би щоб про подібні відключення в зв'язку з ремонтом чи що там у вас. На даний час інтернет відсутній і хотілось би дізнатись причину.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Сергію. Дякуємо за відгук.21.03.21 р. проводилися короткочасні технічні роботи, які тривали протягом 10 хв. Інформацію стосовно чи надається доступ до мережі Інтернет можете дізнатися за контактними номерами телефонів Рівненського обласного представництва : тел. 067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 – для СМС.Email: - [email protected] - технічна підтримка;
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Aleks (Шацьк)
20 бер 2021 21:19
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.88 Мбіт/c
Upload:
4.98 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
175409
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Вельми Шановний провайдер!!! Швидкість вашого інтернету така ж сама як і ваш загальний рейтинг. Чому Ви в наглу намахуєте своїх же абонентів. Чому читаючи відгуки Ви не робите висновки. Оці 183 людини що рекомендують Вас це можливо років 5 назад вони писали. Актуальний ваш рейтинг не 2 із 5, а 0,25 із 5. Про які заміри швидкості на пряму через мережевий кабель Ви розказуєте. В даному випадку ніяких замірів робити не треба, результат якто кажуть "на лиці" і він плачевний. Для прикладу: Луцьк, 2011 рік. Провайдер "Білайн" він же "Киівстар". Швидкість за договором 8 Мбіт/с. В квартирі 3 (три) ноути які практично одночасно підключені через Wi-Fi. ІНТЕРНЕТ ПРАЦЮВАВ БЕЗ НАРІКАНЬ. Доречі краще ніж зараз. Шацьк, 2021 рік. Провайдер "БіТ" він же "Уарнет". Швидкість за договором 50 Мбіт/с. В будинку 1 ноут 1 планшет і 1 телефон підключені практично завжди одночасно. ШВИДКІСТЬ РІВНА ВАШОМУ РЕЙТИНГУ ТОБТО 0,25 Мбіт/с. Про iptv і не хочу згадувати бо в телевізора може бути стрес. Робіть висновки ШАНОВНІ.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Дякуємо, що вказали номер угоди! Проблем на лінії не спостерігаємо. Ваша угода діє з 2017-ого року, по гарфіках завантажень бачимо, що заявленна швидкість (до 50 мб/с) досягається.
Рекомендуємо Вам перезавантажити роутер і здійснити повторні заміри швидкості. Для коректної перевірки необхідно підключитись напряму кабелем (без роутера), інтернет-провайдер на має впливу на роботу Wi-Fi.
Якщо повторний тест не буде відповідати заявленій в угоді швидкості, просимо Вас звернутися в технічну підтримку за номерами телефонів:
+38 (067) 67-3-80-90
+38 (067) 37-37-8-47
Анонім (Львів)
10 бер 2021 01:18
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Користуюсь УарНет вже більше 5 років. Стабільність на висоті - як завжди гівно!!! Проблеми усуваються повільно, якщо вина взагалі не звалюється на клієнта! Так тримати!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо Вас повідомити номер угоди і заміряти швидкість, напряму підключившись до роутера.
Анонім (Львів)
09 бер 2021 19:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
48.28 Мбіт/c
Upload:
30.19 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Краще за Волю і київстар. Стабільність з’єднання. Швидке опрацювання замовлення. Всі налаштування роблять зразу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за довіру!)
Анонім (Рівне)
05 бер 2021 19:03
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
36915
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Задолбался с етим ихним интернетом одни проблемы даже после перехода с радио на оптику сначала все вроде норм но после года пользования началось... Скорость падает к нескольким килобитам. Видос норм нельзя посмотреть. Да и с апреля хотят плату за тариф повысить!!! За такое качество услуг несогласен платить. Уже отключил интернет с апреля в дальнейшем буду искать более нормальный вариант лучше уже на мобильный безлимит переходить он стабильнее работает хотя и чуть дороже будет!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. На жаль по вказаному номеру договору не було зафіксовано жодного звернення на технічну підтримку стосовно проблеми зі швидкістю Інтернету.Інтернет надаємо всім нашим абонентам в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом.Найчастіші проблеми з відсутністю Інтернету можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15 або надіслати свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500- 50-57. Наш інженер технічного відділу виявить причину проблеми зі швидкістю доступу до мережі Інтернет та надасть допомогу.Причини збільшення тарифних планів опубліковано на офіційному веб-сайті http://dan.net.ua.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг