Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 965
рекомендують: 241 чол
не рекомендують: 724 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Аноним (Рівне)
13 жовт 2021 09:17
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
31.06 Мбіт/c
Upload:
0.48 Мбіт/c
Договір:
45674
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просте смарт тв. Не можливо дивитись, постійно підвісає, не кажу вже про якісь ігри... При заяленій в договорі швидкості в 50 Мбіт/с маю 31 Мбіт/с... А інколи того менше.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. За вказаним номером телефону в договорі не можемо з вами зв'язатися. Просимо сконтактувати з нами для детальнішого дослідження у зручний, для вас час . Телефонні номери технічної підтримки: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово), 097-500-50-57 – для СМС.
Анонім (Шацьк)
13 жовт 2021 00:41
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
59.5 Мбіт/c
Upload:
61.47 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключились весною, в порівнянні з укртелекомом - небо і земля, швидкість більша ніж в договорі, має бути 50 Мбіт/с, а тести показують 55-60 Мбіт/с. Як пропадає інтернет то пишуть причину у групі вайбер і оперативно ремонтують.
Я задоволений!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дуже Вам вдячні за такий приємний відгук!
Анонім (Рудка-Червінська)
01 жовт 2021 21:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
7.21 Мбіт/c
Upload:
4.22 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет просто жах, пропадає декілька разів на день. Часто падає швидкість (плачу за 30 Мбіт/с), пінг захмарний. І не запитуйте у мене номер договору, та не звинувачуйте у всьому Wi-fi, такі проблеми у всіх в нашому регіоні і уже давно. Перший рік після підключення все було гаразд і я був задоволений провайдером, а далі все гірше і гірше.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам або ж самостійно зверніться на нашу гарячу лінію.
Анонім (Радехів)
30 вер 2021 20:40
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.12 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість жахлива!!! За що берете гроші!!! Не можливо працювати, а дітям вчитися!!! Дуже часто пропадає інтернет.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам або ж самостійно зверніться на нашу гарячу лінію.
Анонім (Львів)
28 вер 2021 18:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.45 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість нереально погана. За що ми платимо гроші розчаровуєте дуже сильно надіємось що в ближчий час будемо писати хороший вігкук.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам або ж самостійно зверніться на нашу гарячу лінію.
Сергій (Шпанів)
27 вер 2021 18:47
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
51667
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість при заявлених 20 Мбіт/с - реально до 4 Мбіт/с, до підключення я знав, що сервіс слабенький, але щоб на стільки?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Сергію. Нам дуже прикро, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми передали ваше звернення на техпідтримку. Найближчим часом наші фахівці зв'яжуться з вами на вказаний номер телефону в угоді, для уточнення ситуації. Якщо у вас є проблема з доступом до мережі Інтернет, телефонуйте в службу підтримки: (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15, повідомте свій номер договору та опишіть проблему, вони вам допоможуть! Дякую, що звернулися до нас!
Иван (Городіще)
22 вер 2021 02:23
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
39254
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никому не советую. Пропал интернет - дозвониться херушки, ночью отключают телефон, нет ни вызова, ни чего. Стучи по батарее. Они ночью спят а деньги получают за какой. И за какой я плачу если он периодически пропадает а если дозвонишься то как всегда авария в с. Городище. Какая нафиг авария если у нас даже распределителя в селе нету а в с. Удрицьк. Скорее бы сменить долбаный Уарнет.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук.Дійсно за вашим напрямком 10.09.2021 р. фіксувалося тимчасове зникнення зв`язку, яке було усунуто в найкоротші терміни. Телефони технічної підтримки працюють цілодобово: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 . Також є адреса електронної скриньки, на яку можна писати в будь-який зручний для вас час: [email protected] — технічна підтримка. Нам важливо знати за яким номером телефону Ви зверталися?Прохання написати повідомлення на електронну адресу [email protected]
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Анонім (Канонічі)
29 серп 2021 17:09
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
14953
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
По тарифному плану швидкість інтернету 20 Мбіт/с, а реально від 0.4 до 12 Мбіт/с, постійно зависає. Раніше швидкість була кращою.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Запевняємо вас, що Інтернет провайдер “Уарнет” надає швидкість у повному об'ємі. Просимо , звернутися у відділ технічної підтримки, підключити кабель напряму до РоЕ-адаптера в обхід роутера + відключити впн-сервіси, антивірус, торенти та все, що може впливати на завантаження каналу трафіком, для усунення можливих технічних проблем.Контактні номера цілодобової технічної підтримки : 067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 – для СМС. Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
Аноним (Луцьк)
29 серп 2021 12:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет говнище, пинг в играх с 15 мс скачет до 1000 мс, играю в CS 1.6 и CS GO, когда идёт важный матч на украинском турнире, всегда лагает, так невозможно играть. ГДЕ ОБЕЩАННЫЕ 100 Мбіт/с? Максимально показывает 45-50 Мбіт/с, и то опускается. Не рекомендую этот интернет-провайдер.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо повідомити номер угоди, щоб ми перевірили описану вами проблему.
Сергій (Сварицевичі)
28 серп 2021 14:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
21299
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сьогодні вночі після грози вимкнули електрику в поселенні на три години. Після увімкнення інтернет зник у всьому поселенні і не з'явився до сил пір (у всіх мигає червона лампочка) така проблема виникала і раніше, однак вирішувалась максимум за дві години, а сьогодні компанія Уарнет мабуть вирішила покласти болт на перевірку надходження сигналу по своїй мережі.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Проблем у даному напрямку не було зафіксовано. Якщо у Вас є проблеми з доступом до мережі Інтернет, не зволікайте, а відразу звертайтесь на гарячу лінію : 067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 – для СМС. Email: - [email protected] - технічна підтримка;
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Сарни)
27 серп 2021 10:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
4181
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Редагую вчорашній відгук. Таки добре, що можна лишити відгук на сайті, а особливо коли на нього реагують. Моя порада всім у кого проблеми, відразу лишайте відгук. Після вчорашнього мого відгуку відразу звязалися зі мною. О 21:00 зателефонували зі служби підтримки, а сьогодні о 08:00 служба технічної підтримки вже була в мене дома і оперативно та якісно усунули неполадки, які виникли з моєї вини (дитина вирвала шнур). Дякую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо, за відгук!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Аноним (Сарни)
26 серп 2021 10:59
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
4181
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кошмар!!!! Жах!!! другий тиждень не можуть вирішити проблему, годують завтра, завтра або передали на технічну службу. Шкода що в нашій державі немає кому пожалітися на вас і шкода що інтернет є монополістичним. Верніть сову!!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться з запитом на електронну скриньку [email protected]. Обов'язково вкажіть номер договору та номер телефону.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Анонім (Мала Любаша)
23 серп 2021 22:33
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.99 Мбіт/c
Upload:
1.39 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість інтернету не відповідає тарифному плану. До техпідтримки додзвонитись важко.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Будь ласка, повідомте номер договору.
Аноним (Сарни)
14 серп 2021 10:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
5589
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
УЖАСНЫЙ ИНТЕРНЕТ, проблемы не решают уже 3 месяца, вечные разрывы, заявки на вызов мастера игнорируют... НЕ СОВЕТУЮ ЭТО ПОДКЛЮЧАТЬ, приходится пользоваться мобильным интернетом за что я плачу?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Проблеми з не стабільним доступом до мережі Інтернет можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання у абонента (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15 або надіслати свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500- 50-57. Наш технічний персонал виявить причину відсутності інтернету та прийме міри щодо її усунення.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Анонім (Львів)
12 серп 2021 22:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
1.31 Мбіт/c
Upload:
1.43 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає тарифному плану. Регулярно. Подекуди інтернет відсутній повністю...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дослідивши Ваше звернення, повідомляємо, що немає жодних причин, з яких ви не можете отримати швидкість, заявлену в угоді. Судячи з телефонної розмови, низька швидкість спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого обладнання , а саме вплинути на роботу Wi-Fi роутера.
олександр (Зарічне)
11 серп 2021 22:03
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
152226
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Працівники неадекватні, був даже в рівному - не допомагають з проблемами. Не знаю навіщо таких тримати.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться з запитом на електронну скриньку [email protected]. Обов'язково вкажіть номер договору та номер телефону.
Анонім (Рівне)
11 серп 2021 09:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключений по радіо. Пропав інтернет, сказали згоріла база від блискавки. На наступний день замінили обладнання. Дякую за оперативність.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук!
Аноним (Сарни)
27 лип 2021 11:27
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
5589
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Был подключен к сове г. Сарны, передали меня на уарнет и начались бесконечные разрывы, ужасный интернет. Оставлял много заявок которые закрываются проблема пропадает на несколько дней и снова появляется. На что мне отвечают когда будет проблема тогда и звоните нам а проблема появляется каждые 3-5 дней. И я на протяжении 3 месяцев не могу решить ее. Они ничего не делают кормят только завтраками. Операторы с колл центра хамят потому что им надоели мои вечные заявки и вопросы почему у меня плохой интернет. работники тех поддержки отвечают очень медленно и все списывают на мое оборудование. оборудование заменили на другое результата нету. УЖАСНЫЙ провайдер был бы другой провайдер в городе отключился бы давным давно. но к сожалению должен терпеть этого поставщика интернета!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Анонім (Рудка)
20 лип 2021 18:47
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
17.22 Мбіт/c
Upload:
9.38 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Де 30 Мбіт/с за які я плачу, пінг майже 500 мс. І це ще велика швидкість, буває взагалі 0 Мбіт/с і пінг 3000 мс.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо повідомити номер Вашої угоди.
Олександр (Костопіль)
19 лип 2021 16:01
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Договір:
20352
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Досить часто пропадати став інтернет. Знов вчора цілий день, щоб дізнатись причину й сьогодні в 11 годин нарешті дозвонився на номер 0937455115 . Стандартна відповідь на запитання чого нема інтернету - сталася аварія. На моє зауваження, що таке відбувається доволі часто - отримав просто геніальну відповідь. "Ви же не звоните в рес чи в автодор, коли вони займаються ремонтом". Коли я сказав, що їм я не плачу абонплату взяла й просто кинула трубку. Питання до керівництва "В якому пту ви берете таких працівників і чому так часто відбуваються поломки?"
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Олександр. На жаль, 19.07.2021 року о 11:28 виникла аварійна ситуація на вузловій ділянці мережі, яка знаходиться у Сарненському напрямку. Ми зробили все можливе для оперативного усунення аварії та відновлення роботи мережі. О 15:45 було відновлено доступ до Інтернету. Просимо вибачення за незручності, які довелося відчути частині наших абонентів у зв'язку з аварійною ситуацією.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг