Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Михайло (Олександрія)
02 груд 2021 12:55
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
27743
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Другу добу як пропав інтернет, зворотнього зв'язку з провайдером нема. Дотелефонуватись неможливо (24/7 оператори зайняті), на повідомлення не реагують. Послуга оплачена, як завжди компенсації небуде, тай не відомо скільки ще чекати на тех. підтримку (7 днів, 10 днів)? Якість надання послуг на нульовому рівні.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Найчастіші проблеми з відсутністю інтернету можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання абонента (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15 або надіслати свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500- 50-57. Наш технічний персонал виявить причину відсутності інтернету та прийме міри щодо її усунення.
Наталія (Сарни)
29 лист 2021 13:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
308015
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З 23,11 по даний час немає інтернета. На всі звернення відповідь оператора одна і та сама, чекайте до вас передзвонять технарі, за тиждень, жодного дзвінка і результата. Дзвоню і лишаю заявку щоденно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Аноним (Сарни)
27 лист 2021 21:35
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.64 Мбіт/c
Upload:
0.61 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До недавна в м. Сарни був один основний провайдер "Сова", і скажу чесно в моєму районі міста проклали нові лінії інтернент був хороший, але тільки стали ці довбані ISPRIVNE це жесть. Інтернет буває нема днями, швидкість не витримує жодної критики. За що я плачу вам кожен місяць 200 грн. Як так, в світі 5G вже використовують повним ходом, а тут в районному центрі уарнет видає 0,6 Мбіт/с. До оператора не дозвонитись, постійно якісь технічні роботи. Шановні які в біса роботи місяцями, якщо до вас криворукі уарнетівці все працювало нормально. Не можете нормально надавати послуги полиште цю справу, дайте працювати тим хто вміє і може. Це жесть а не інтернет. Не шановні уарнет закривайте свою шарашкину контору, не можете не лізьте.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Роман (Сарни)
27 лист 2021 20:42
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.14 Мбіт/c
Upload:
1.28 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
302552
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Это просто ужас, а не провайдер. Была в городе Сарны "SOWa", было плохо. Пришел ДП НТЦ "Уарнет"( Rivne ISP, Comline, может еще названия есть у них), стало не то что плохо, стало ужасно. С июня месяца идут техработы. Такое впечатление, что в техработах участвует 1 человек и тот инвалид без ног и со сломанными руками. 2021 год на дворе, они перенос базы делают пол года. Кол-центр - это мое любимое. Звонить туда - смысла нет - вообще не понимают, о чем им говоришь, что за проблема и тд и тп - всегда один ответ: в будние дни - у нас идут техработы ( с июня 2021 по сейчас), выходные дни - у нас авария. 5 месяцев слышу одно и то же. Главное, всегда есть что сказать, если интернет не работает или работает плохо. и самое любимое - у вас проблема с роутером. Всегда. Проверяешь роутер(благо у меня их много), на всех роутерах работает одинаково (еле как или вообще не работает). Звонишь опять, обьясняешь, сначала не верят и все равно настаивают что это роутер. Спустя минуту разговора - техработы. Теперь про сам интернет. 1. Может пропадать на 1-2 минуты n раз в течении дня - ответ: у нас техработы. 2. Скорость на прием - 0,50мбит-2мбита - у нас техработы или авария. 3. Нету интернета 1-2 часа - техработы. Самое главное - никаких предупреждений, писем, звонков, ничего. Предупреждать клиентов о сроках и времени перебоев с интернетом не нужно. Зачем. Мы же в 90-х живем, какой цивилизованный мир. В 2021 году я не могу 5 месяцев спокойно работать, не ужели так сложно дать мне стабильные 100мбит? Гигабитного порта нету, увы. 100 Мбіт/с максимум, с которых работает 1 Мбіт/с. Они даже извиниться не могут, так и должно все работать и так должны обслуживаться клиенты в современном мире. Тем ,кто захочет/надумает подключиться к данному провайдеру - не делайте этого. Если у вас есть выбор, выберите не этого провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Роман .Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування. Просимо вибачення за дані незручності.Якщо у Вас надалі є труднощі зі швидкістю, будь ласка, залиште звернення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected] з Вами зв'яжеться оператор технічної підтримки, для перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Юрій (Сарни)
27 лист 2021 20:12
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Провайдер фуфлогонний, інтернет такий як і провайдер. Швидкості нема. Тільки за гроші не забувають. Дозвонитись не можна. Просто дно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Юрій. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією.Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Анонім (Костопіль)
27 лист 2021 19:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.65 Мбіт/c
Upload:
1.51 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
42317
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
100 мегабітний інтернет? Звісно, тільки в 100 разів менший. :) Тоді чому і ціна в 100 разів не менша?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. За вказаним номером телефону в угоді не можемо з вами зв'язатися .Просимо сконтактувати з нами для детальнішого дослідження у зручний для вас час за номерами технічної підтримки: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75,
(093) 745-51-15 .
Олег (Рівне)
22 лист 2021 08:41
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
3256
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З даним провайдером постійні проблеми, остання проблема це відсутність інтернету 7 днів, жодних пояснень від працівників уарнет, невідомо скільки чекатимемо майстра. А інтернет послуга проплачена, і як завжди ніхто не компенсує ці дні без інтернету.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день. За вашим зверненням був сформований виїзд. Сьогодні до вас мають заїхати спеціалісти. Після відновлення роботи Інтернету зробимо перерахунок абонентської плати за період відсутності послуги.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Радехів)
20 лист 2021 20:42
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.34 Мбіт/c
Upload:
0.02 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету жахлива!!! Це не перший раз! Гроші платимо вчасно, а отримуємо жахливе з'єднання!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо повідомити номер угоди, щоб ми перевірили описану вами проблему.
Вадим (Сарни)
12 лист 2021 23:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
303630
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Техпідримка "попугаї". Починаючи з "колцентру". Проблема з інтернетом не вирішена вже тиждень. Не рекомендую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук. На жаль за вказаним контактним номером телефону в угоді ми не можемо додзвонитися. Тому прохання зверніться до нас самостійно за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Сарни)
12 лист 2021 20:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
307117
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
П'ять днів не працює інтернет. Спочатку потрібно залишити заявку, потім або не телефонують, або кажуть перезагрузіть роутер. Перезагрузили. Результатів нуль. Створюю знову заявку. Передзвонюють в 23.00, завтра інтернет буде. Завтра інтернету немає. Створюю заявку. Вже не перетелефоновують. Зато 01.11. плату за інтернет оперативно зняли. Супер провайдер.
Євгеній (Рівне)
02 лист 2021 15:15
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
118902
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Другий тиждень виникають проблеми з підключенням, у дитини дистанційне навчання, техпідтримка не виходить на зв'язок годинами, минулого звернення інтернет був відсутній добу, сьогодні (02.11.2021) знову така ситуація, мабуть прийшов час міняти провайдера.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Ланет Нетворк"
Аноним (Львів)
01 лист 2021 08:57
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
92.19 Мбіт/c
Upload:
78.55 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
104007
Рекомендую цього інтернет-провайдера
З 1 листопада перейшов на 100 Мбіт/с - чому я небачу даної швидкості? Повідомляти і брати гроші - ви мастакі, а надати абоненту те, за що виін платить ви НЕМОЖИТЕ.... Надіюсь що ви зверните на це увагу.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
За результатами аналізу по вашій угоді проблем, які можуть перешкоджати вам отримати заявлену швидкість, не виявлено.
Для коректного тестування швидкості потрібно відключити всі додаткові пристрої від мережі, зупинити активні з'єднання, перевірити чи не включено VPN-з'єднання з вашого боку.
Для того, щоб побачити швидкість 100+ Мбіт/с у вас має бути відповідне обладнання, яке пітримує роботу з кабелем в 1 Гбіт/с.
Більшість роутерів середнього цінового діапазону підтримують роботу тільки в 100 мб/с, їх максимальна пропускна швидкість 80-95 Мбіт/с.
Саме такі результати ви і бачите на тестах 92-78 Мбіт/с - це відміна швидкість при такому включенні до 100 мб/с і при такому типі обладання, яке підключаєте зі свого боку.
Для додаткової консультації прохання звернутись в технічну службу:
+38 (032) 290-70-90
+38 (067) 67-3-80-90
+38 (067) 37-37-8-47
Анонім (Рівне)
31 жовт 2021 21:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.52 Мбіт/c
Upload:
2.47 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Низька невідповідна швидкість інтернету постійно, особливо ввечері його може не бути взагалі!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук.Інтернет надаємо всім в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом.Судячи з телефонної розмови, низька швидкість спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого обладнання, а саме вплинути на роботу Wi-Fi роутера. Ви можете звернутися на гарячу лінію: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) та замовити виклик майстра. У найкоротші терміни майстер приїде на вашу адресу проведе діагностику, виявіть проблему, усуне її чи запропонує варіанти вирішення. При потребі ви можете замовити у нас послугу по встановленню роутера.
Аноним (Ковель)
29 жовт 2021 15:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет параша ебаная, платим за 100 Мбіт/с, получаем 13, мало того что нету даже 20 Мбіт/с, так еще и в играх пинг 100500 мс, может просто вылететь, чисто из-за того что этот БИТ лагает.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо повідомити номер угоди, щоб ми перевірили описану вами проблему.
Анонім (Ковель)
24 жовт 2021 23:41
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів
Download:
98.4 Мбіт/c
Upload:
87.75 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Раніше швидкість була 15-30 Мбіт/с, особливо нереально було ввечері користуватись, платили за 100 Мбіт/с. За порадою служби підтримки замінили галімий роутер НЕТІС із трьома йобїх мать антенами на Mікроток AC2 за 1600 грн який взагалі без антен, і ви неповірите!!! Швидкість стала 100 Мбіт/с через вайФай, який без антен ловить краще ніж той що з антенами!!! Як то кажуть вєк живи і вєк учись, краще відразу поставити добрий роутер, аніж дзвонити на підтримку і жалітися.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук!
Наталя (Сарни)
21 жовт 2021 10:29
Переваги:
Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Усунення пошкоджень
Договір:
8555
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший Інтернет-провайдер, який тільки може існувати. Працює стабільно - лише декілька днів на місяць. Постійно збої, нормальна робота - лише кілька годин на добу, або взагалі не працює! Додзвонитись - нереально, оформити заявку - аналогічно!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук. Нестабільний доступ до мережі інтернет спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. Щоб отримати максимальну швидкість вашого тарифного плану та мати стабільний доступ до мережі рекомендуємо користуватися інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. 19.10.2021 було зафіксовано заявку на виїзд майстра. Виїзд було здійснено 21.10.2021 року згідно з термінами зазначених у договорі. Якщо у вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть! Якщо вам відразу не відповіли, швидше за все всі оператори розмовляють у момент вашого вхідного дзвінка, дана ситуація можлива при великій кількості вхідних дзвінків. Наберіться терпіння. Не поспішайте класти слухавку щойно хтось з операторів звільниться — відразу підхопить ваш дзвінок. Додатковим способом зв'язку є листування. Відправте смс - повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected]. Або ж повідомте нас особистим СМС - повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57. Якщо контактний номер телефону вказано правильно Наш оператор обов'язково вам перетелефонує.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Рудка-Червінська)
20 жовт 2021 20:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.94 Мбіт/c
Upload:
2.07 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
З заявлених в договорі 30 Мбіт/с - маємо такий результат...(дивитись дані тесту). А тепер скажіть мені будь ласка, повинен я рекомендувати цього провайдера, чи ні?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Анонім (Львів)
20 жовт 2021 19:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.55 Мбіт/c
Upload:
0.58 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість Інтернет у не відповідає згідно угоди,по вечорах не можливо користуватися послугами. Чому немає стабільності???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Згідно з історією звернень на наш технічний відділ , нестабільний доступ до мережі інтернет спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. Чому немає стабільності??? Для стабільного доступу до мережі Інтернет рекомендуємо користуватися інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання.
Вадим (Рівне)
15 жовт 2021 15:21
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
15.45 Мбіт/c
Upload:
16.07 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
51153
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Після збільшення швидкості з 20 Мбіт/с до 50 Мбіт/с ця сама швидкість як температура у хворого на грип-на протязі дня може скакати від 45 до 2 Мбіт/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук. Нестабільний доступ до мережі інтернет спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. Щоб отримати максимальну швидкість вашого тарифного плану та мати стабільний доступ до мережі рекомендуємо користуватися інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. Якщо у вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть!
Володимир (Щуровичі)
14 жовт 2021 14:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
87.49 Мбіт/c
Upload:
77.83 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
На даний момент швидкість становить 87.49 Мбит/c що дуже добре ))), з листопада переходжу на 100 Мбіт/с - і ось тоді я буду бачити чи ДП НТЦ "Уарнет" заслуговує на місце НАЙКРАЩОГО інтернет провайдера, чи ні)))) і ось тоді буде. РЕКОМЕНДУЮ усім.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг