Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Місто: Всі міста
Показати відгуки:
Верифіковані користувачі
Коля Васюхник (Старосілля)
28 квіт 2022 21:04
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
40.56 Мбіт/c
Upload:
33.38 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Все чудово але є велике "але" швидкість інтернету не відповідає наданому тарифу хочу дізнатись чи можливо виправити це.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми і вирішити її. Будемо вдячні за наданий номер угоди.
Анонім (Львів)
09 квіт 2022 16:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
243139
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Слабкий інтернет, особливо як дощ. В центрі Львова. Підтримка не виявляє бажання вирішувати проблему - говорять так, щоб збутися. Кажуть підключати напряму до ноута, і не хочуть чути, що якщо зранку була швидкість 30/30 Мбіт/с, а в обід працює через раз і швидкість нижче 1 Мбіт/с, то проблема зовсім не в роутері. І то вже не вперше. Сказали б чесно, що в них проблема і в межах такого то часу вирішать, тоді можна було б розрахувати час, всяке буває і я б з розумінням віднісся. Але робити з когось дурака, то якось не правильно, як на мене. Не рекомендую!!! Якщо є можливість, виберіть іншого провайдера. Сам буду шукати кращі варіанти.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! За Вашою угодою бачимо 1 звернення до служби технічної підтримки протягом цього року. Запевняємо Вас, що на даний час мережі працюють у звичному режимі і проблем зі швидкістю не фіксуємо. Ми не можемо гарантувати швидкість через Ваше мережеве обладнання, саме тому для коректної перевірки роботи інтернету просимо Вас підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі: +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90 (цілодобово).
Аноним (Брунетівка)
07 квіт 2022 01:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.19 Мбіт/c
Upload:
0.73 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
102962
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет взагалі гівно, якщо хтось хоче підключити краще модем мобільний візьміть він краще працює, бо стаціонар Інтернет гівно зовсім шкода((
Анонім (Стара Вижівка)
06 квіт 2022 09:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.1 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Зашибісь швидкісний інтернет. І такі просадки трапляються по 100 раз за день. А коли запитуєш, то в них все добре з мережею.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо вас повідомити номер угоди, щоб ми проаналізували проблему.
Анонім (Львів)
05 квіт 2022 22:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.7 Мбіт/c
Upload:
2.83 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
Номер 102962
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже поганий інтернет, всі знайомі і я в тому числі плануємо перейти на мобільний інтернет цей гавно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми. Зателефонуйте в службу підтримки. Телефон: +38 (032) 290-70-90 / +38 (067) 67-3-80-90
Технічна підтримка Email: [email protected]. Повідомте свій номер договору та опишіть проблему, вони вам допоможуть.
Богдан (Задільське)
01 квіт 2022 23:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
207022
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сплачую за швидкість інтернету 100 Мбіт/с, сподівався хоча б на 50-60 Мбіт/с... В результаті дійсна швидкість не перевищує 20-25 Мбіт/с. Дуже повільний інтернет, переглянути майже нічого неможливо, а щоб щось завантажити, то потрібно дуже довго часу. Єдиний плюс цілодобова служба підтримки, завжди можна дізнатись причину поломки на лінії і час відновлення роботи інтернету.
Віктор (Плоске)
30 бер 2022 18:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
40.33 Мбіт/c
Upload:
30.37 Мбіт/c
Договір:
32730
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Регулярне просідання швидкості інтернету, особливо у вечірній час з 20:00/00:00. Явище систематичне і непоодиноке в нашому населеному пункті всі 22 абоненти бідкаються. Прийміть будь ласка міри.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Михайло Гулій (Тростянець)
05 бер 2022 19:22
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.55 Мбіт/c
Upload:
0.4 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже поганий інтернет, швидкість не відповідає заявленій, не реально щось переглянути. Доречі інтернет провайдер Уарнет, поганий не тільки тут. В Березині також бажає кращого!!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
ОНОВЛЕНО: ідентифікували Вас за вказаною в запиті контактною інформацією. Перевірили зв'язок до договору 160880 - проблем не зафіксували. Просимо вас перевірити коректність налаштування кінцевого обладнання та сконтактувати з технічною підтримкою, якщо проблема не втратить актуальності:
(067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово).
Вітаємо! Просимо повідомити ваш номер угоди для об'єктивної діагностики проблеми.
Анонім (Львів)
17 лют 2022 21:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
234.5 Мбіт/c
Upload:
243.02 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
176253
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хороший інтернет провайдер, стабільна робота інтернета, недавно поміняв тарифний план на 250мб/с, виникли деякі проблемі зі швидкістю але це було через мою провину, в техпідтримці мені все розказали і допомогли вирішити проблему. Пінг хороший, шкидкість інтернету відповідає тарифу, рідкі відключення. Наразі дуже радий що підключився до цього інтернет провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за Вашу довіру та відгук.
Олег (Мощаниця)
16 лют 2022 21:00
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.52 Мбіт/c
Upload:
0.6 Мбіт/c
Договір:
31960
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет жахливий, більше немає чим є, постійно пропадає. У провайдера немає конкурентів у нашій місцевості, тому немаємо вибору. За таку якість повинні повертати кошти.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо, що вказали номер угоди. Ваш запит передано у технічний відділ. Найближчим часом з Вами зв'яжеться наш оператор, для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Андрей (Сарни)
07 лют 2022 19:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За последние 14 дней вылетел интернет столько раз что по пальцам ног и рук не пересчитаешь. Ладно если бы я находился где то на окраине города или в глуши. Ваш представитель находится за 100-150 метров от моего дома. На жалобы отвечают заготовленным текстом - проверить кабель на наличие повреждений, перезагрузить роутер, и подключить кабель на прямую к пк. Бывало что нет интернета сутки но при этом цена услуги не уменьшилась. Пользуюсь этим провайдером исключительно потому что нет других кроме укртелекома. Радует только задержка в играх не выше 50, больше плюсов не нашел.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо Вас повідомити номер угоди, для вияснення причин виникнення проблеми.
Анонім (Рівне)
04 лют 2022 17:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
137914
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер. Все жахливо нікому не рекомендую. Постійні ремонтні роботи, особливо у вихідні дні. Оператори ігнорують, майстра усунути поломку чекаю 3 дні. Я розумію коли світло відключали на вишці тиждень, але чогось плату за тиждень ніхто не зменшив.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. У зв'язку з епідеміологічною ситуацією кількість монтажних бригад зменшилась. Ми перепрошуємо, що виїзд майстра прийшлось перенести на понеділок.Перерахунок абонентної плати здійснюється у випадку ненадання Послуги або зниження її якості до неприпустимих показників з вини Оператора за наявності письмової заяви від Абонента. Заяву можна відправити на електронну адресу: [email protected].
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Вадим (Рівне)
01 лют 2022 09:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.63 Мбіт/c
Upload:
11.25 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
51153
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
1 лютого через Приват 24 намагався сплатити абонплату інтернет-провайдеру,не зміг цього зробити в зв'язку з якимись технічними проблемами зі сторони надавача послуг.Подзвонив за номером -0362 420405 щоб дізнатися в чому причина,але якась коронована особа жіночим голосом заявила що проблема вирішується і взагалі чому я до цих пір ще не сплатив абонплату.На прохання розмовляти не похамськи і більш адекватно ця мадам заявила що вона буде себе вести так як рахує за потрібне і чіткої відповіді про те коли буде усунена технічна несправність не надала,так само як і відмовилась представитись.Після цього подзвонив у Львів ,у головний офіс компанії Уарнет і попросив номер телефону працівника який відповідає за роботу регіональних відділень.У відповідь якийсь хлопчина,який теж до речі забув представитись,змученим голосом сказав що номер телефону він надати не може а мені порадив що якщо є якісь скарги написати листа на електронну пошту і керівництво його розгляне.Шановне керівництво компанії Уарнет не забувайте що користувачі Ваших послуг платять Вам гроші,будь ласка не набирайте персонал на базарі і проводьте з ними хоть зрідка тренінги по роботі з клієнтами.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди. 01.02.2022 року «ПриватБанк» проводив тимчасові технічні роботи, які тривали декілька годин. Є додаткові методи оплати послуги http://rivneisp.net/payment. Фінансовий стан Ви можете перевірити в особистому кабінеті http://stat.dan.net.ua , він доступний без підключення до інтернету, лише з наших мереж. У особистому кабінеті можна скористатися безкоштовною послугою "Кредит", який доступний у розділі "Фінансова інформація". Просимо вибачення за таку неякісну роботу співробітників, через яку у Вас склалася негативна думка. Зі свого боку запевняємо, що профілактичну роботу зі співробітниками було проведено. Ми готові покращувати, якість обслуговування. Свої пропозиції та побажання ви можете залишити на електронну скриньку [email protected]. Спасибі, що залишаєтесь нашим абонентом.
Анонім (Корець)
29 січ 2022 21:54
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гувно з гувна часті простої особливо зранку коли навчання онлайн, приїхали підключати то так себе розхвалювали що ми тут самі кращі, а всі хужі.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Анонім (Львів)
27 січ 2022 19:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.3 Мбіт/c
Upload:
1.05 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість жахлива. Не раджу. За що плптимо гроші. Швидкість просто жахлива!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми і її вирішити. Будемо вдячні за наданий номер угоди.
Ярослав (Рівне)
15 січ 2022 21:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет найгірший в місці, нікому не раджу, постійні вильоти падіння швидкості та часто його взагалі немає, гівно одним словом.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Буртин Ярослав Ю. (Вишків)
15 січ 2022 11:02
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
6.39 Мбіт/c
Upload:
4.79 Мбіт/c
Договір:
229782
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Від початку нового року інтернет препоганий,то є то немає. За 150 грн. має бути не такий. До нового року я дивився і телебачення, а тепер не можу, бо лиш висить і заікається.
Аноним (Жидачов)
13 січ 2022 15:24
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.66 Мбіт/c
Upload:
58.03 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
150284
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає тій, яка прописана у договорі!!! Не можу рекомендувати, не виконують того що обіцяють при підключенні!!! Тариф 50 Мбіт/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! В нашій базі зафіксована інформація, що угода розірвана з 01.09.2021р. Просимо вас звернутись у службу техпідтримки провайдера, який надає послуги на даний момент.
Наталія (Зарічне)
12 січ 2022 00:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
301565
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добу немає інтернету, дзвонила кілька разів, одні відмовки що чекайте, вам передзвонять. Не можуть пояснити в чому причина. Дзвонили, так, але певне дуже мало ішли гудки, бо не чула. Не передзвонюють. При повторному зверненні обіцяють що передзвонять з техпідтримки, але проходить кілька годин і не передзвонюють. Я виконую всі умови договору, провайдер - ні! Немає послуги уже добу, а інтернет необхідний для роботи!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Ваші звернення зафіксовані. На жаль за вказаним номером телефону не змогли з Вами зв'язатися.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Рівне)
08 січ 2022 22:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.24 Мбіт/c
Upload:
0.9 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає договору. Інтернет не стабільний, постійно пропадає!!! По вечорах буває відсутній взагалі. Чому???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого wi-fi маршрутизатору. Саме через нього швидкість може зменшуватися. Прохання перевірити швидкість , підключивши інтернет-дріт на пряму в обхід роутера. Обов'язково необхідно вимкнути впн-сервіси, антивірус, торенти та все, що може впливати на завантаження каналу трафіком. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть!
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг