Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 965
рекомендують: 241 чол
не рекомендують: 724 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Аноним (Ґулянка)
27 груд 2022 21:39
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
6.18 Мбіт/c
Upload:
6.27 Мбіт/c
Договір:
18477*
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жалюгідний інтернет провайдер. Лінійка тарифних планів - це кошмар. Якість інтеренетy така, що не можy поговорити при важливій розмові по телеграмy. Слyжба підтримки - та легше певно до Байдена додзвонитись. Очікyвання - 7 хвилин і нічого. Погоджyюсь з висновком, що вони монополісти і їм начхати на якість. Якщо y мене бyде вибір - інтернет від УАРНЕТ або договір з дияволом, я виберy пyнкт 2-й. В пеклі певно краща якість інтернетy. При першій же можливості необхідно замінити провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Тарифні плани у нас залишаються на середньо-мінімальному рівні в порівнянні з тарифами інших операторів та провайдерів, які працюють у Рівненській області. Інтернет надаємо в повному об'ємі згідно з обраним тарифним планом. Ваше звернення передано у тех. відділ. Також ви можете самостійно звернутися на технічну підтримку : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Додатковим способом зв'язку є листування. Відправте смс - повідомлення з номером угоди та контактним номером телефону на електронну скриньку [email protected]. Або ж повідомте нас особистим СМС - повідомленням з номером договору на номер (097) 500-50-57. Якщо контактний номер телефону вказано правильно Наш оператор обов'язково вам перетелефонує.
Аноним (Львів)
26 груд 2022 23:56
Переваги:
Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
10.53 Мбіт/c
Upload:
6.17 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Интернет плохой в городе стоит оплата дешевле чем в смт, Оплата на 100 Мбіт/с скорость интернете проверяю 10 Мбіт/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Вкажіть номер Вашої угоди, щоб могли ідентифікувати вас та передати задачу відповідальним особам, які зможуть допомогти вам.
Аноним (Сарни)
25 груд 2022 21:25
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.47 Мбіт/c
Upload:
5.81 Мбіт/c
Договір:
330367
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постiйнi просадки по швидкостi iнтернету!!! Заявлено 100 Мбіт/с, а по факту маю 5 Мбіт/с!!! Пiдключений по кабелю, не через WIFI.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Олеся (Сарни)
27 лист 2022 16:25
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
10.13 Мбіт/c
Upload:
2.92 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
От скажіть мені, як так можливо виставляти абонплату за !!!! повітря? Не мала змоги оплатити в минулому місяці інет, чому маю платити за те що не отримувала, щоб надалі користуватись інтернетом?! 250 грн за що? Інтернет при цьому предоставляли? Можливо досить людей за ідіотів тримати! Нараховуйте за те що надаєте! Оту дебільну опцію в допотопному кабінеті прибиріть і не позортесь! Ще раз, виставляйте плату за фактично надану послугу (оплатив - користуєшся, немає коштів ставте 0, поповнив - користуєшся, а не покривати -250, -500 (без доступу до мережі) і т.д)
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Будь ласка, повідомте свій номер угоди, щоб ми могли з Вами зв'язатися та надати відповіді на запитання.
Анонім (Сарни)
26 лист 2022 22:50
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Подняли абонплату, разом з нею кількість послуг упала через відключення світла. Світла нема по 6-10 годин, набагато більше нема й інтернету так як свою станцію розмістили в зовсім іншому районі. Абонплату подняли якоби необхідністю підняти зарплату працівникам. Цк при тому, що багатьом зменшили на 20-30%.На емейл відповіді не дадуть, даже не надійся, по телефону як додзвонитися заморозять яку-небудь відмазку. Треба в адміністрацію Президента й кабмін подавати спільну заяву, нехай розберуться як то можна було в такий складний час підняти абонплату, при цьому таким чином надавати послуги.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за відгук. Будь ласка, вкажіть номер Вашої угоди, для того щоб ми могли з вами зв'язатися та вивчити більш детальніше проблему з наданням послуги. Для нас дуже важлива думка і пропозиції кожного, оскільки це допомагає нам зробити послуги ще кращими й більш комфортними.
Анонім (Доброгостів)
13 лист 2022 22:57
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.05 Мбіт/c
Upload:
1.77 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
121160
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При тарифі до 100 Мбіт/с максимальна швидкість (і то лише вночі) до 50 Мбіт/с. Вдень в середньому не більше 3 Мбіт/с. А зараз взагалі тільки 0,05 Мбіт/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отримуєте послугу через e-mail: [email protected] . Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Анонім (Львів)
06 лист 2022 11:51
Переваги:
Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
34.91 Мбіт/c
Upload:
15.56 Мбіт/c
Договір:
158553
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже низька швидкість, в три рази нища заявленій в договорі і оплачена. В чому причина в такій низькій швидкості інтернету?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отримуєте послугу через e-mail: [email protected] . Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Стас (Рівне)
02 лист 2022 11:55
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
Залупа
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Максимально херове обслуговування, навязування послуг, оператори та тех підтримка нав'язують неіснуючі послуги, відключають інтернет дома, і говорять треба викликати майстра, я все сам зробив без майстра, поміняв всі кабелі лан і так далі, проблема залишилась почали відключати інтернет і говорити, що проблема в мене, хоча це не так, нікому не рекомендую цього провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день, Стас! Для аналізу та вирішення проблеми просимо вказати номер угоди.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Рудка-Червінська)
30 жовт 2022 20:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.2 Мбіт/c
Upload:
24.89 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Ну і де ваш інтернет 50 Мбіт/с? Ціну підняли, а якість!? і За це я маю сплатити 250 грн?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Вкажіть, будь ласка, у коментарі номер угоди, щоб ми перевірили ваше підключення.
Аноним (Теслугов)
23 жовт 2022 21:09
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Постійно пропадає інтернет і якісь технічні помилки на стороні Інтернет провайдера. Також не оправдано висока ціна за підключення і ціна тарифного плану в 2 рази вища ніж у інших а якість бажає очікувати кращого. Не рекомендую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо вказати номер телефону, щоб ми проаналізували проблему.
Анонім (Львів)
18 жовт 2022 14:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
44.15 Мбіт/c
Upload:
10.95 Мбіт/c
Договір:
126979
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дико вибачаюсь і спростовую всі попередні коментарі спричинені неправильною методикою перевірки швидкості інтернету.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Вдячні вам за розуміння і бажання детально дослідити проблему! Цінуємо, що маємо таких свідомих користувачів. Гарного подальшого користування інтернетом!
Анонім (Львів)
16 жовт 2022 19:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.23 Мбіт/c
Upload:
4 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
196417
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
При оплаченій швидкості до 50 Мбіт/с швидкість тільки 4 Мбіт/с... За що платиться такі гроші. Стабільно погана швидкість. До речі провайдер бізнес і технології...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Дякуємо за відгук! Просимо Вас для коректної перевірки роботи інтернету підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі: +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90 (цілодобово).
Андрій (Львів)
14 жовт 2022 14:42
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
14.43 Мбіт/c
Upload:
10.57 Мбіт/c
Договір:
126979
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Самі бачите яка швидкість, при заявлених 50 Мбіт/с, і це так постійно - трошки більше, трошки менше, але ніяк не 50 Мбіт/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день, Андрію! На даний час мережі працюють у звичному режимі і проблем зі швидкістю не фіксуємо. Ми не можемо гарантувати швидкість через Ваше мережеве обладнання, саме тому для коректної перевірки роботи інтернету просимо Вас підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі: +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90 (цілодобово).
Анонім (Львів)
11 жовт 2022 20:50
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
55.28 Мбіт/c
Upload:
58.25 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
246079
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
TL:DR – жити можна, якщо не зтикатись з проблемами. Інакше хочеться когось прибити. Живу в новому будинку (2020 року здачі), даний провайдер, а саме ТзОВ "Бізнес і Технології", якимось чином "по договору" виступає єдиним можливим провайдером на весь будинок на найближчі пару років. Це вже діч. Але окей, можливо чудовий провайдер? Куди там. Лінійка тарифів дно – максимум 100 Мбіт/с (тобто реальні 50-60 Мбіт/с). Як тільки світло пропаде у будинку (з війною це не рідке явище), то усе, їхнє "обладнання" треба обов'язково перезавантажити і зателефонувати їх службі підтримки, яка ще має на своїй стороні щось зробити, при цьому майже завжди зверхньо реагує на це наче це мені подобається їм телефонувати. Якщо світло пропало ввечері, то гудбай інтернет до ранку. Сайт наче із нульових, таке в універах на перших заняттях діти роблять, зробити в особистому кабінету можна буквально нічого – тільки глянути на свій тариф. Тож кожного разу, коли виникають проблеми, вирішувати їх приходиться тільки з проблемами. P.S.: ціни підняли, нічого не сказавши. Хочеш зайти в особистий кабінет, щоб подивитись хоча б скільки платити – 503 помилка. Просто ДНІЩЕ. Коли все ж зміг зайти, навіть форма логіну не працює. Сайт робила якась домогосподарка за безкоштовно, не інакше.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Нажаль, тут немає можливості вести діалог. Будь ласка, підкажіть Ваші актуальний номер телефону, номер договору та повну адресу, за якою ви отримуєте послугу через e-mail: [email protected] . Дякуємо за звернення і чекатимемо на Ваше повідомлення!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Yura Ohonovskiy (Верін)
11 жовт 2022 20:20
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
189458
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
До недавна був підключений пакет на 100 Мбіт/с. Після сплати 130 грн 24 числа, 4 числа відключили інтернет. Подзвонив, запитав чому так. Відповіли про збільшення ціни на 50 грн. Я сплатив ще 50 грн. Після цього дуже помітно пропала швидкість але я не перевіряв. Після перевірки виявилось що у мене тепер підключений пакет на 50 Мбіт/с... Тобто було 130 грн за 100 Мбіт/с, а після збільшення ціни на 50 грн швидкість впала у 2 рази.... коштувало 1.3 грн/мбіт а тепер 3.6 грн/мбіт. Ціна виросла на 270%? Ви знущаєтесь??
Андрій (Львів)
11 жовт 2022 19:14
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
26.79 Мбіт/c
Upload:
28.89 Мбіт/c
Договір:
126979
Рекомендую цього інтернет-провайдера
11.10.2022р., як завжди, швидкість менша заявленої в угоді 126979. Є припущення, що така ситуація не тільки в мене. Більшість абонентів не звертає уваги на такі "дрібниці", але вартість послуги не стає меншою.
Андрій (Львів)
09 жовт 2022 15:53
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
10.95 Мбіт/c
Upload:
17.18 Мбіт/c
Договір:
126979
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Як завжди, швидкість менша половини від заявленої, згідно угоди 126979. Після декількох тестів збільшується незначно але далека від норми.
Андрій (Львів)
08 жовт 2022 05:35
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
40.46 Мбіт/c
Upload:
28.61 Мбіт/c
Договір:
126979
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість, в більшості випадків, менша заявленої. Бувають короткочасні припинення надання послуги - до 1 хв. Після багаторазового тестування швидкість збільшується, але не досягає заявленої. Вказані дефекти для мене не критичні, але при виконанні умов угоди в повному обсягу з моєї сторони, бажано, щоб виконувались аналогічно послуги провайдера.
Алекс (Костопіль)
01 жовт 2022 10:14
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Після подорожчання в такий важкий стан при такій великій кількості поломок осадок залишився надовго. Як так можна взагалі!? Буду переходити до іншого провайдера тим більше там обіцяли знижку на пеоші абонплати.
Аноним (Сарни)
18 вер 2022 08:49
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
После подорожания и такой хамской поддержкой смысла оставаться с этим провайдером не вижу. Есть варианты получше.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг