Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 935
рекомендують: 230 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Сергій (Сварицевичі)
28 серп 2021 14:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
21299
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сьогодні вночі після грози вимкнули електрику в поселенні на три години. Після увімкнення інтернет зник у всьому поселенні і не з'явився до сил пір (у всіх мигає червона лампочка) така проблема виникала і раніше, однак вирішувалась максимум за дві години, а сьогодні компанія Уарнет мабуть вирішила покласти болт на перевірку надходження сигналу по своїй мережі.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Проблем у даному напрямку не було зафіксовано. Якщо у Вас є проблеми з доступом до мережі Інтернет, не зволікайте, а відразу звертайтесь на гарячу лінію : 067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 – для СМС. Email: - [email protected] - технічна підтримка;
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Сарни)
27 серп 2021 10:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
4181
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Редагую вчорашній відгук. Таки добре, що можна лишити відгук на сайті, а особливо коли на нього реагують. Моя порада всім у кого проблеми, відразу лишайте відгук. Після вчорашнього мого відгуку відразу звязалися зі мною. О 21:00 зателефонували зі служби підтримки, а сьогодні о 08:00 служба технічної підтримки вже була в мене дома і оперативно та якісно усунули неполадки, які виникли з моєї вини (дитина вирвала шнур). Дякую.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо, за відгук!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Аноним (Сарни)
26 серп 2021 10:59
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
4181
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Кошмар!!!! Жах!!! другий тиждень не можуть вирішити проблему, годують завтра, завтра або передали на технічну службу. Шкода що в нашій державі немає кому пожалітися на вас і шкода що інтернет є монополістичним. Верніть сову!!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться з запитом на електронну скриньку [email protected]. Обов'язково вкажіть номер договору та номер телефону.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Анонім (Мала Любаша)
23 серп 2021 22:33
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.99 Мбіт/c
Upload:
1.39 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Якість інтернету не відповідає тарифному плану. До техпідтримки додзвонитись важко.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Будь ласка, повідомте номер договору.
Аноним (Сарни)
14 серп 2021 10:56
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
5589
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
УЖАСНЫЙ ИНТЕРНЕТ, проблемы не решают уже 3 месяца, вечные разрывы, заявки на вызов мастера игнорируют... НЕ СОВЕТУЮ ЭТО ПОДКЛЮЧАТЬ, приходится пользоваться мобильным интернетом за что я плачу?
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Проблеми з не стабільним доступом до мережі Інтернет можуть виникати у випадку некоректної роботи додаткового обладнання у абонента (роутер). Найчастіше дана проблема може вирішитися шляхом перезавантаження цього пристрою. Якщо проблема не вирішується, необхідно зв'язатися зі службою технічної підтримки за тел. (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461- 59-75, (093) 745-51-15 або надіслати свій номер угоди за допомогою SMS на номер (097) 500- 50-57. Наш технічний персонал виявить причину відсутності інтернету та прийме міри щодо її усунення.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Анонім (Львів)
12 серп 2021 22:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
1.31 Мбіт/c
Upload:
1.43 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає тарифному плану. Регулярно. Подекуди інтернет відсутній повністю...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дослідивши Ваше звернення, повідомляємо, що немає жодних причин, з яких ви не можете отримати швидкість, заявлену в угоді. Судячи з телефонної розмови, низька швидкість спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого обладнання , а саме вплинути на роботу Wi-Fi роутера.
олександр (Зарічне)
11 серп 2021 22:03
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
152226
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Працівники неадекватні, був даже в рівному - не допомагають з проблемами. Не знаю навіщо таких тримати.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться з запитом на електронну скриньку [email protected]. Обов'язково вкажіть номер договору та номер телефону.
Анонім (Рівне)
11 серп 2021 09:57
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Підключений по радіо. Пропав інтернет, сказали згоріла база від блискавки. На наступний день замінили обладнання. Дякую за оперативність.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук!
Аноним (Сарни)
27 лип 2021 11:27
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
5589
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Был подключен к сове г. Сарны, передали меня на уарнет и начались бесконечные разрывы, ужасный интернет. Оставлял много заявок которые закрываются проблема пропадает на несколько дней и снова появляется. На что мне отвечают когда будет проблема тогда и звоните нам а проблема появляется каждые 3-5 дней. И я на протяжении 3 месяцев не могу решить ее. Они ничего не делают кормят только завтраками. Операторы с колл центра хамят потому что им надоели мои вечные заявки и вопросы почему у меня плохой интернет. работники тех поддержки отвечают очень медленно и все списывают на мое оборудование. оборудование заменили на другое результата нету. УЖАСНЫЙ провайдер был бы другой провайдер в городе отключился бы давным давно. но к сожалению должен терпеть этого поставщика интернета!
Відгук залишений з IP адреси провайдера ИСП "SOWa"
Анонім (Рудка)
20 лип 2021 18:47
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
17.22 Мбіт/c
Upload:
9.38 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Де 30 Мбит/с за які я плачу, пінг майже 500 мс. І це ще велика швидкість, буває взагалі 0 Мбит/с і пінг 3000 мс.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо повідомити номер Вашої угоди.
Олександр (Костопіль)
19 лип 2021 16:01
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Договір:
20352
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Досить часто пропадати став інтернет. Знов вчора цілий день, щоб дізнатись причину й сьогодні в 11 годин нарешті дозвонився на номер 0937455115 . Стандартна відповідь на запитання чого нема інтернету - сталася аварія. На моє зауваження, що таке відбувається доволі часто - отримав просто геніальну відповідь. "Ви же не звоните в рес чи в автодор, коли вони займаються ремонтом". Коли я сказав, що їм я не плачу абонплату взяла й просто кинула трубку. Питання до керівництва "В якому пту ви берете таких працівників і чому так часто відбуваються поломки?"
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Олександр. На жаль, 19.07.2021 року о 11:28 виникла аварійна ситуація на вузловій ділянці мережі, яка знаходиться у Сарненському напрямку. Ми зробили все можливе для оперативного усунення аварії та відновлення роботи мережі. О 15:45 було відновлено доступ до Інтернету. Просимо вибачення за незручності, які довелося відчути частині наших абонентів у зв'язку з аварійною ситуацією.
Артем (Рівне)
14 лип 2021 12:47
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет поганий дуже. Я ще змирився з тим що він кожного разу пропадає,но коли я плачу гроші за 50 Мбит/с, а отримую 9 це вже наглість. Не рекомендую Уарнет.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Для того, щоб ми могли розібратися в проблемі зі швидкістю.Повідомте номер угоди.
Ярослав (Роздрібний)
10 лип 2021 11:57
Переваги:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
7.44 Мбіт/c
Upload:
1.98 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Із заявлених 100 Мбит/с в основному є тільки до 10 Мбит/с. А платити треба, як за заявлені 100 Мбит/с. Несправедливо!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо повідомити номер Вашої угоди.
Анонім (Самбір)
09 лип 2021 23:50
Переваги:
Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
25.77 Мбіт/c
Upload:
14.64 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
Самбір . Гончар В.Я
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Оплачуєм за тариф ... А швидкість як через телефонну лінію... На другий місяць оплата за послуги буде така сама як швидкість інтернету...
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Просимо повідомити номер Вашої угоди.
Аноним (Сарни)
09 лип 2021 14:50
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
47.29 Мбіт/c
Upload:
40.48 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Здравствуйте хочу поделиться своими впечатлениями пользования интернетом провайдера УАРНЕТ. Интернет супер, очень быстрый.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо, за відгук!
Андрій (Рівне)
02 лип 2021 23:08
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Download:
2.98 Мбіт/c
Upload:
4.17 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Нестабільний інтернет швидкість не відповідає тарифному плану, або пропадає з'єднання повністю!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Андрію. Інженерами тех. підтримки була проведена діагностика вашого підключення - будь які проблеми відсутні, ширина каналу радіозв'язку відповідає заявленій в тарифному плані. Судячи з телефонної розмови, низька швидкість спостерігається виключно по бездротовому з'єднанню. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого обладнання , а саме вплинути на роботу Wi-Fi роутера. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, вразу звертатися на нашу гарячу лінію за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Василь (Львів)
28 черв 2021 01:15
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
182403
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Не рекомендую, погана швидкість, зовсім не ро тарифному плані, обслуговування жахливе, з телефону кращий інтернет.
Анонім (Рівне)
13 черв 2021 22:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.4 Мбіт/c
Upload:
0.66 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет нестабільний. Швидкість не стабільна не відповідає тарифному план, особливо по вечорах та вихідних!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за Ваш відгук.Звернення ваші зафіксовано та передано на опрацювання у технічний відділ, очікуйте на дзвінок. Також прохання не зволікати та відразу звертатися на гарячу лінію цілодобової технічної підтримки, коли описана Вами проблема проявляється. Наші спеціалісти обов'язково допоможуть вирішити всі запитання пов'язані з проблемою доступу до мережі Інтернет.Телефонуйте на наступні номери : (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Аноним (Львів)
13 черв 2021 19:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.61 Мбіт/c
Upload:
1.74 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
122795
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Двічі звертався по телефону в офіс щоб збільшити швидкість трафіку до 50 Мбит/с, але до цих пір результат нульовий. І менеджери і техпідтримка працюють жахливо. За швидкість взагалі мовчу - черепаха.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Нам прикро, що у Вас склалося таке враження про обслуговування.На жаль по вказаному номеру договору не було зафіксовано жодного звернення на технічну підтримку стосовно проблеми зі швидкістю Інтернету.Був лише запит на кол центр стосовно зміни тарифного плану. Перепрошуємо за незручність, яка виникла в очікуванні на організацію технічної можливості збільшення тарифного плану до 100 Мбіт/с. Сьогодні наш менеджер зв'язався за вказаним номером телефону в угоді та надав декілька пропозицій по зміні абонплати. Будь ласка, перетелефонуйте на гарячу лінію 067-362-09-11, 050-461-59-75, 093-745-51-15, 097-500-50-57 у зручний, для Вас час та повідомте остаточне рішення стосовно зміни тарифного плану.
Володимир Воронцов (Рівне)
09 черв 2021 18:34
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108114
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Просто жахливий інтернет провайдер, якість обслуговування в колцентрі м. РІВНЕ дорівнює нулю. Дуже часто пропадає інтарнет, ніхто не може дати зрозумілої відаовіді коли буде віднлвлено надання послуги.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.На базовій станції вийшло з ладу обладнання.Ми просимо вибачення за дані незручності, які у Вас виникли з доступом до мережі Інтернет.Ми зробили все можливе для оперативного усунення неполадок та відновили послугу не пізніше терміну визначеного у договорі п. 6.2.1.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг