Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 935
рекомендують: 230 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Анонім (Львів)
09 квіт 2022 16:58
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
243139
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Слабкий інтернет, особливо як дощ. В центрі Львова. Підтримка не виявляє бажання вирішувати проблему - говорять так, щоб збутися. Кажуть підключати напряму до ноута, і не хочуть чути, що якщо зранку була швидкість 30/30 Мбит/с, а в обід працює через раз і швидкість нижче 1 Мбит/с, то проблема зовсім не в роутері. І то вже не вперше. Сказали б чесно, що в них проблема і в межах такого то часу вирішать, тоді можна було б розрахувати час, всяке буває і я б з розумінням віднісся. Але робити з когось дурака, то якось не правильно, як на мене. Не рекомендую!!! Якщо є можливість, виберіть іншого провайдера. Сам буду шукати кращі варіанти.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! За Вашою угодою бачимо 1 звернення до служби технічної підтримки протягом цього року. Запевняємо Вас, що на даний час мережі працюють у звичному режимі і проблем зі швидкістю не фіксуємо. Ми не можемо гарантувати швидкість через Ваше мережеве обладнання, саме тому для коректної перевірки роботи інтернету просимо Вас підключити інтернет-кабель напряму до комп'ютера (без роутера), налаштувати з'єднання РРРоЕ та провести повторну перевірку. Якщо проблема залишиться актуальною, просимо зателефонувати до відділу технічної підтримки, щоб провести діагностику в реальному часі: +38 (032) 290-70-90 +38 (067) 673-80-90 (цілодобово).
Аноним (Брунетівка)
07 квіт 2022 01:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.19 Мбіт/c
Upload:
0.73 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
102962
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет взагалі гівно, якщо хтось хоче підключити краще модем мобільний візьміть він краще працює, бо стаціонар Інтернет гівно зовсім шкода((
Анонім (Стара Вижівка)
06 квіт 2022 09:08
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.01 Мбіт/c
Upload:
0.1 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Зашибісь швидкісний інтернет. І такі просадки трапляються по 100 раз за день. А коли запитуєш, то в них все добре з мережею.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо вас повідомити номер угоди, щоб ми проаналізували проблему.
Анонім (Львів)
05 квіт 2022 22:11
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
1.7 Мбіт/c
Upload:
2.83 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
Номер 102962
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже поганий інтернет, всі знайомі і я в тому числі плануємо перейти на мобільний інтернет цей гавно.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми. Зателефонуйте в службу підтримки. Телефон: +38 (032) 290-70-90 / +38 (067) 67-3-80-90 Технічна підтримка Email: [email protected]. Повідомте свій номер договору та опишіть проблему, вони вам допоможуть.
Богдан (Задільське)
01 квіт 2022 23:44
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
207022
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Сплачую за швидкість інтернету 100 Мбит/с, сподівався хоча б на 50-60 Мбит/с... В результаті дійсна швидкість не перевищує 20-25 Мбит/с. Дуже повільний інтернет, переглянути майже нічого неможливо, а щоб щось завантажити, то потрібно дуже довго часу. Єдиний плюс цілодобова служба підтримки, завжди можна дізнатись причину поломки на лінії і час відновлення роботи інтернету.
Віктор (Плоске)
30 бер 2022 18:06
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
40.33 Мбіт/c
Upload:
30.37 Мбіт/c
Договір:
32730
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Регулярне просідання швидкості інтернету, особливо у вечірній час з 20:00/00:00. Явище систематичне і непоодиноке в нашому населеному пункті всі 22 абоненти бідкаються. Прийміть будь ласка міри.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми.
Михайло Гулій (Тростянець)
05 бер 2022 19:22
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
0.55 Мбіт/c
Upload:
0.4 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже поганий інтернет, швидкість не відповідає заявленій, не реально щось переглянути. Доречі інтернет провайдер Уарнет, поганий не тільки тут. В Березині також бажає кращого!!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
ОНОВЛЕНО: ідентифікували Вас за вказаною в запиті контактною інформацією. Перевірили зв'язок до договору 160880 - проблем не зафіксували. Просимо вас перевірити коректність налаштування кінцевого обладнання та сконтактувати з технічною підтримкою, якщо проблема не втратить актуальності: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово). Вітаємо! Просимо повідомити ваш номер угоди для об'єктивної діагностики проблеми.
Анонім (Львів)
17 лют 2022 21:20
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
234.5 Мбіт/c
Upload:
243.02 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
176253
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Хороший інтернет провайдер, стабільна робота інтернета, недавно поміняв тарифний план на 250мб/с, виникли деякі проблемі зі швидкістю але це було через мою провину, в техпідтримці мені все розказали і допомогли вирішити проблему. Пінг хороший, шкидкість інтернету відповідає тарифу, рідкі відключення. Наразі дуже радий що підключився до цього інтернет провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за Вашу довіру та відгук.
Олег (Мощаниця)
16 лют 2022 21:00
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.52 Мбіт/c
Upload:
0.6 Мбіт/c
Договір:
31960
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет жахливий, більше немає чим є, постійно пропадає. У провайдера немає конкурентів у нашій місцевості, тому немаємо вибору. За таку якість повинні повертати кошти.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо, що вказали номер угоди. Ваш запит передано у технічний відділ. Найближчим часом з Вами зв'яжеться наш оператор, для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Андрей (Сарни)
07 лют 2022 19:00
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
За последние 14 дней вылетел интернет столько раз что по пальцам ног и рук не пересчитаешь. Ладно если бы я находился где то на окраине города или в глуши. Ваш представитель находится за 100-150 метров от моего дома. На жалобы отвечают заготовленным текстом - проверить кабель на наличие повреждений, перезагрузить роутер, и подключить кабель на прямую к пк. Бывало что нет интернета сутки но при этом цена услуги не уменьшилась. Пользуюсь этим провайдером исключительно потому что нет других кроме укртелекома. Радует только задержка в играх не выше 50, больше плюсов не нашел.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Просимо Вас повідомити номер угоди, для вияснення причин виникнення проблеми.
Анонім (Рівне)
04 лют 2022 17:40
Переваги:
Лінійка тарифних планів
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
137914
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Найгірший провайдер. Все жахливо нікому не рекомендую. Постійні ремонтні роботи, особливо у вихідні дні. Оператори ігнорують, майстра усунути поломку чекаю 3 дні. Я розумію коли світло відключали на вишці тиждень, але чогось плату за тиждень ніхто не зменшив.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. У зв'язку з епідеміологічною ситуацією кількість монтажних бригад зменшилась. Ми перепрошуємо, що виїзд майстра прийшлось перенести на понеділок.Перерахунок абонентної плати здійснюється у випадку ненадання Послуги або зниження її якості до неприпустимих показників з вини Оператора за наявності письмової заяви від Абонента. Заяву можна відправити на електронну адресу: [email protected].
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Вадим (Рівне)
01 лют 2022 09:24
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
11.63 Мбіт/c
Upload:
11.25 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
51153
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
1 лютого через Приват 24 намагався сплатити абонплату інтернет-провайдеру,не зміг цього зробити в зв'язку з якимись технічними проблемами зі сторони надавача послуг.Подзвонив за номером -0362 420405 щоб дізнатися в чому причина,але якась коронована особа жіночим голосом заявила що проблема вирішується і взагалі чому я до цих пір ще не сплатив абонплату.На прохання розмовляти не похамськи і більш адекватно ця мадам заявила що вона буде себе вести так як рахує за потрібне і чіткої відповіді про те коли буде усунена технічна несправність не надала,так само як і відмовилась представитись.Після цього подзвонив у Львів ,у головний офіс компанії Уарнет і попросив номер телефону працівника який відповідає за роботу регіональних відділень.У відповідь якийсь хлопчина,який теж до речі забув представитись,змученим голосом сказав що номер телефону він надати не може а мені порадив що якщо є якісь скарги написати листа на електронну пошту і керівництво його розгляне.Шановне керівництво компанії Уарнет не забувайте що користувачі Ваших послуг платять Вам гроші,будь ласка не набирайте персонал на базарі і проводьте з ними хоть зрідка тренінги по роботі з клієнтами.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за вказаний номер угоди. 01.02.2022 року «ПриватБанк» проводив тимчасові технічні роботи, які тривали декілька годин. Є додаткові методи оплати послуги http://rivneisp.net/payment. Фінансовий стан Ви можете перевірити в особистому кабінеті http://stat.dan.net.ua , він доступний без підключення до інтернету, лише з наших мереж. У особистому кабінеті можна скористатися безкоштовною послугою "Кредит", який доступний у розділі "Фінансова інформація". Просимо вибачення за таку неякісну роботу співробітників, через яку у Вас склалася негативна думка. Зі свого боку запевняємо, що профілактичну роботу зі співробітниками було проведено. Ми готові покращувати, якість обслуговування. Свої пропозиції та побажання ви можете залишити на електронну скриньку [email protected]. Спасибі, що залишаєтесь нашим абонентом.
Анонім (Корець)
29 січ 2022 21:54
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Гувно з гувна часті простої особливо зранку коли навчання онлайн, приїхали підключати то так себе розхвалювали що ми тут самі кращі, а всі хужі.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Просимо Вас повідомити номер угоди для вияснення причин виникнення проблеми.
Анонім (Львів)
27 січ 2022 19:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.3 Мбіт/c
Upload:
1.05 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість жахлива. Не раджу. За що плптимо гроші. Швидкість просто жахлива!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Попри все, ми хотіли би вияснити причину вказаної Вами проблеми і її вирішити. Будемо вдячні за наданий номер угоди.
Ярослав (Рівне)
15 січ 2022 21:52
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет найгірший в місці, нікому не раджу, постійні вильоти падіння швидкості та часто його взагалі немає, гівно одним словом.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Буртин Ярослав Ю. (Вишків)
15 січ 2022 11:02
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
6.39 Мбіт/c
Upload:
4.79 Мбіт/c
Договір:
229782
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Від початку нового року інтернет препоганий,то є то немає. За 150 грн. має бути не такий. До нового року я дивився і телебачення, а тепер не можу, бо лиш висить і заікається.
Аноним (Жидачов)
13 січ 2022 15:24
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.66 Мбіт/c
Upload:
58.03 Мбіт/c
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
150284
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає тій, яка прописана у договорі!!! Не можу рекомендувати, не виконують того що обіцяють при підключенні!!! Тариф 50 Мбит/с.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! В нашій базі зафіксована інформація, що угода розірвана з 01.09.2021р. Просимо вас звернутись у службу техпідтримки провайдера, який надає послуги на даний момент.
Наталія (Зарічне)
12 січ 2022 00:12
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
301565
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добу немає інтернету, дзвонила кілька разів, одні відмовки що чекайте, вам передзвонять. Не можуть пояснити в чому причина. Дзвонили, так, але певне дуже мало ішли гудки, бо не чула. Не передзвонюють. При повторному зверненні обіцяють що передзвонять з техпідтримки, але проходить кілька годин і не передзвонюють. Я виконую всі умови договору, провайдер - ні! Немає послуги уже добу, а інтернет необхідний для роботи!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Ваші звернення зафіксовані. На жаль за вказаним номером телефону не змогли з Вами зв'язатися.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "ВФ Украина"
Анонім (Рівне)
08 січ 2022 22:36
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.24 Мбіт/c
Upload:
0.9 Мбіт/c
Технологія:
Radio/Wi-Fi (outdoor)
Договір:
108202
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає договору. Інтернет не стабільний, постійно пропадає!!! По вечорах буває відсутній взагалі. Чому???
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Стосовно швидкості Інтернету, звертаємо увагу, що для отримання максимальної швидкості вашого тарифного плану, слід користуватися Інтернетом на пряму, а не через wi-fi обладнання. На жаль ми не можемо вплинути на якість роботи вашого wi-fi маршрутизатору. Саме через нього швидкість може зменшуватися. Прохання перевірити швидкість , підключивши інтернет-дріт на пряму в обхід роутера. Обов'язково необхідно вимкнути впн-сервіси, антивірус, торенти та все, що може впливати на завантаження каналу трафіком. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово) повідомте свій номер угоди та опишіть проблему, вони вам допоможуть!
Анонім (Стрий)
07 січ 2022 09:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Дуже незадоволений роботою контакт-центру. 2 січня після зміни тарифу в мене зник інтернет, усе було оплачено. Роутер показував, що з'єднання є, але на комп'ютері по кабелю, по вайфай та напряму без роутера інтернету не було. Я спробував у налаштуваннях роутера ввести логін та пароль друга, з його даними підключалось все добре, а з моїми - ні, хоча я вводив всі свої дані правильно. Все вищесказане було повідомлено до контакт-центру. Оператори відповідали, що з'єднання від роутера йшло і це проблема в мене. Коли вони просили під'єднатись без роутера, я це робив, та результату було 0. Тоді оператори просили назвати код помилки з комп'ютера, але мені видавало просто "Не вдалось підключитись до Інтернету" і все, я про це їм казав, а вони -- "бути такого не може". Вони спорили зі мною що я ввів неправильно свої дані, коли мусів швидко переключити кабель від інтернету з роутера у пк. А хто як не вони самі мають знати, що при перепідключенні інтернету з одного пристрою на інший має пройти хоча б 2-3 хв, щоб сервер зрозумів, що з'єднання вже неактивне, інакше при таких швидких нових з'єднаннях буде видавати помилки типу невірний пароль, з'єднання закрито і тд. Я три дні намагався довести їм що в мене інтернету немає та що це проблема в їх базі даних. Тоді довелось звертатись до їх представників у м. Стрий, там порадили зробити виклик бригади для ремонту пошкоджень. Я це зробив. Бригада прибула одразу в день виклику. Коли вони глянули на моє обладнання, то сказали, що в мене все добре і це проблема з базою даних, і чому я не телефонував одразу на контакт-центр. Я пояснив їм усю ситуацію, і що на гарячій лінії допомагати не збирались. Майстри були здивовані поведінкою гарячої лінії. Тоді за вирішення даної проблеми взялись вони. На все їм пішло приблизно 30 хв. Проблему вони вирішили. Надалі просили щоб при подібних випадках дзвонити на гарячу щоб вони перевіряли одразу чи немає там проблем на лінії, з угодою чи в базах. Невже таку проблему не могли визначити оператори колл-центру одразу і без виклику? Просто виключити своє "це проблема у Вас, а не у нас" і все. Просто потрібно враховувати й те, що проблеми можуть бути як у користувача, так і у провайдера, не робити у всьому винного користувача. Працівникам у м. Стрий великий "+" і подяка, а колл-центру жирний "-" за нерви, за потрачений час на спори і очікування на відповідь оператора.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Дякуємо за вашу загальну позитивну оцінку, при тому що виникли непорозуміння з службою техпідтримки. Просимо Вас вказати номер угоди, щоб ми детально вивчили описану проблему і надали вам зворотній зв'язок.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг