Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Иван (Городіще)
22 вер 2021 02:23
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
39254
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никому не советую. Пропал интернет - дозвониться херушки, ночью отключают телефон, нет ни вызова, ни чего. Стучи по батарее. Они ночью спят а деньги получают за какой. И за какой я плачу если он периодически пропадает а если дозвонишься то как всегда авария в с. Городище. Какая нафиг авария если у нас даже распределителя в селе нету а в с. Удрицьк. Скорее бы сменить долбаный Уарнет.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук.Дійсно за вашим напрямком 10.09.2021 р. фіксувалося тимчасове зникнення зв`язку, яке було усунуто в найкоротші терміни. Телефони технічної підтримки працюють цілодобово: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 . Також є адреса електронної скриньки, на яку можна писати в будь-який зручний для вас час: [email protected] — технічна підтримка. Нам важливо знати за яким номером телефону Ви зверталися?Прохання написати повідомлення на електронну адресу [email protected]
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Городіще)
20 бер 2020 22:39
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
39254, Скорость заказана - 50 Мбит/с, получаем 10-12 Мбит/с. Платим за месяц, получаем максимум неделю интернета. В договоре написано бесперебойный интернет. А в итоге интернета 0. Никому не советую этого провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук.Ваше звернення було передано в технічний відділ. Ви можете звернутися самостійно , коли Вам буде зручно та провести спільну діагностику швидкості . Контакти Рівненського обласного представництва: Київстар (067) 362-09-11, Водафон (050) 461-59-75, Лайфсел (093) 745-51-15. Скажіть оператору, що Ви стосовно відгуку на сайті 2ip.com.ua. Очікуємо на дзвінок.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг