Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Анонім (Миколаїв)
24 лип 2018 11:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я ще не встигла підключити інтернет, я вже зрозуміла, що це повна туфта. Телефону на гарячу лінія, мені диктують ще 5 номерів, на які мені потрібно дзвонити. Алелуя додзвонилася. Обіцяють мені, чистосердечно що приїдуть, підключать, попередньо задзвонить. ОК. Чекаємо. Прийшов той роковин день, та година довгождана, ніхто не дзвонить. Передзвонюємо, починають лапшу вішати, що через пару днів точно, точно приїдемо. Хоча навіть адреси не уточняють. В шоці від такого сервісу. За що тут платити 1600 грн. Жопа не злипнеться. Позажиралися повністю!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Миколаїв)
25 лют 2023 11:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
28.17 Мбіт/c
Upload:
29.67 Мбіт/c
Договір:
u189446
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
10-15 підвисань від 5 сек до 1 хв за годину, вирубує з колів мітів, розєднує сесії, переходжу на мобільний інтернет де швидкістью 5-7 Мбит/с і все ок.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо вас зателефонувати у відділ технічної підтримки за вказаними номерами: +38 (067) 373-78-47, +38 (032) 295-69-34 та +38 (032) 290-23-03 і детальніше описати проблему 'зависання від 5 сек до 1 хв за годину'. Наші спеціалісти допоможуть діагностувати та вирішити проблему, на даний час за вашим включенням їх не фіксуємо.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг