Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анонім (Миколаїв)
24 лип 2018 11:09
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Я ще не встигла підключити інтернет, я вже зрозуміла, що це повна туфта. Телефону на гарячу лінія, мені диктують ще 5 номерів, на які мені потрібно дзвонити. Алелуя додзвонилася. Обіцяють мені, чистосердечно що приїдуть, підключать, попередньо задзвонить. ОК. Чекаємо. Прийшов той роковин день, та година довгождана, ніхто не дзвонить. Передзвонюємо, починають лапшу вішати, що через пару днів точно, точно приїдемо. Хоча навіть адреси не уточняють. В шоці від такого сервісу. За що тут платити 1600 грн. Жопа не злипнеться. Позажиралися повністю!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Миколаїв)
25 лют 2023 11:23
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Служба техпідтримки
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Download:
28.17 Мбіт/c
Upload:
29.67 Мбіт/c
Договір:
u189446
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
10-15 підвисань від 5 сек до 1 хв за годину, вирубує з колів мітів, розєднує сесії, переходжу на мобільний інтернет де швидкістью 5-7 Мбит/с і все ок.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Просимо вас зателефонувати у відділ технічної підтримки за вказаними номерами: +38 (067) 373-78-47, +38 (032) 295-69-34 та +38 (032) 290-23-03 і детальніше описати проблему 'зависання від 5 сек до 1 хв за годину'. Наші спеціалісти допоможуть діагностувати та вирішити проблему, на даний час за вашим включенням їх не фіксуємо.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг