Ваша IP адреса:
Провайдер:
...
оцінка провайдера: 2 із 5
відгуків: 938
рекомендують: 233 чол
не рекомендують: 705 чол
ДП "Уарнет" НТЦ
Лінійка тарифних планів
Додаткові послуги
Подача заявки на підключення
Виконання заявки на підключення
Якість послуги
Швидкість Інтернет з'єднання
Служба техпідтримки
Усунення пошкоджень
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Оновлено 13 липня 2022
Шановні клієнти Інтернет-провайдера УАРНЕТ! Велике прохання при оформленні відгуку з описом технічних проблем залишати одразу № угоди. Це пришвидшить вирішення Вашої проблеми. Контакти цілодобової технічної підтримки користувачів: +38 (032) 295-69-34, +38 (032) 290-23-03 та +38 (067) 373-78-47 Факс: +38 (032) 276-33-57 Запити можна надсилати на електронну скриньку: [email protected] Заявки на підключення просимо надсилати на: [email protected] Контакти Рівненського обласного представництва: тел.: (0362) 42-04-05, (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово); тел.:(096) 161-13-20, (066) 014-08-86 ( робочі дні з 9 00 до 18 00). Email: - [email protected] - технічна підтримка; - [email protected] - офісний відділ.
З повагою, ДП "Уарнет" НТЦ
Максим (Львів)
24 лист 2018 21:33
Переваги:
Подача заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Улитка ползает быстрее чем скорость Вашего интернета. Делайте что то уже, Вам деньги платят люди, что ж вы делаете там сидите, все лагает.
Станислав Липский (Рівне)
27 лист 2018 19:01
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
87.53 Мбіт/c
Upload:
94.35 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Найкращий серед всіх існуючих в регіоні. Всім рекомендую. Рівненське відділення працює дуже добре.
Анонім (Луцьк)
22 груд 2018 10:35
Переваги:
Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
18.18 Мбіт/c
Upload:
32.99 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Чи не найгірший провайдер, з котрим я маю справу. А я мав досвід з Netwok Lviv, Воля, Telelan, Kyivstar. Компанія орієнтована щоб здерти побільше грошей. Ніякого взаєморозуміння з клієнтами. Була б можливість, краще підключив Київстар нет.
Парфенюк (Болотківці)
30 груд 2018 14:59
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
0.79 Мбіт/c
Upload:
2.34 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Протягом місяця інтернет жахливий, навіть 1 мегабіта не набігає. Проблему ніхто не вирішує. Немає за що гроші платити.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Зазначте, будь ласка, свій номер угоди, ми перевіримо проблему і повідомимо Вам про можливості її вирішення.
Алекс (Дубровиця)
08 січ 2019 17:29
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Виконання заявки на підключення
Download:
46.2 Мбіт/c
Upload:
39.93 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Вечером есть просадка до 20-30 Мбит/с, а так стабильно 50 из 50 Мбит/с, не лучшие показатели, но и конкурентов нетЪ.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за відгук. Якщо вкажете Ваш № угоди ми обов'язково розберемось в проблемі.
Анонім (Львів)
31 січ 2019 16:36
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Download:
18.58 Мбіт/c
Upload:
10.94 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість інтернету не відповідає дійсності... Платим за 50 Мбит/с, а отримуємо 15 Мбит/с і то в кращому випадку.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня! Вкажіть, будь ласка, свій номер угоди, щоб ми могли діагностувати і вирішити проблему.
Володимир (Львів)
12 лют 2019 18:34
Переваги:
Подача заявки на підключення, Якість послуги
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Інтернет пропадає, швидкість не відповідає дійсності, оплата дорога за такий інтернет, електронно оплатити, то треба чекати довго.
Відгук залишений з IP адреси провайдера ООО "Лайфселл"
Аноним (Зможе)
07 бер 2019 20:59
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
5.05 Мбіт/c
Upload:
3.19 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Це є Радіо Сервіс нікому НЕ рекомендую!!! Рекомендую вибирати київстар лайф чи водафон підтримкою 3G чи 4G. СЕЛО СМОЖЕ ШУКАЄ ЯКІСНИХ ПРОВАЙДЕРІВ ОСОБЛИВО ОПТОВОЛОКНО...
Аноним (Київ)
09 бер 2019 13:17
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Шарашкина контора, больше ничего сказать не могу. В с. Моквин Костопольский район подняли абонплату просто до космической. Самое интересно что в договоре указана стоимость подключения 750 грн, а взяли 1500. Интернетом пользоваться невозможно, часто пропадает, дозвонится также не реально. На звонки если кто и ответит то неадекватная женщина. На письма игнорируют писал по разным контактам указанным в договоре, спросили только указать номер договора и на этом молчок. Сообщаю что если тарифные планы не будут такими как раньше то буду сообщать о нарушении договора в налоговую, кру и защиту прав потребителей. Пусть проводят расследование.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Ви не вказали № угоди і конкретно проблему яку не можете вирішити. Чи не могли б Ви описати проблему і разом з № угоди скинути на скриньку [email protected]? З приводу вартості підключення - вона вказана на сайті від 1500 грн., про який договір йде мова з вартістю підключення 750 грн.? З приводу підняття тарифів - інформація про це була заздалегідь вивішена на сайті + була додатково зроблена розсилка смс. Причина підняття тарифів також була вказана.
Відгук залишений з IP адреси провайдера HSP "HostPro"
Аноним (Львів)
25 бер 2019 18:49
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Немає
Download:
84.06 Мбіт/c
Upload:
87.6 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
У порівнянні з ДноТелекомом топ за свої гроші. Рекомендую! Краще немає. Нарешті нормальний інтернет, якого ми заслужили!
Анонім (Попели)
10 квіт 2019 15:10
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Доброго дня. Якщо б у нас була альтернатива, то не тільки ми а всі наші знайомі перестали б користуватись послугами цієї компанії. Грубість працівників компанії, ніякої ввічливості... Оплативши щомісячну абонплату в понеділок, інтернету в мене не було 2 дня, зі звернень мені пояснили що він є і в мене все ок, хоча його не було. На 3 день після оплати я зателефонувала до них знову і пояснила що зайшовши на свій модем бачу що вони дають мені ір-адрес я з’єднуюсь з їхнім сервером, а от інтернету вони мені не дають - на що була відповідь, ми вам перетелефонуємо. Через 30 хв інтернет з’явився, ніхто так і не перетелефонував. Ви за кого нас маєте, ви думаєте що люди дурні які нічого не розуміють? Не потрібно обманювати! Ну і на кінець, зробіть нормальну систему оплати від числа до числа, а як ні то будьте добрі якщо з Вашої вини в мене не було 3 дня інтернету то компенсуйте нам це!!! І таких історій багато я чую часто!!! Навчіться надавати якісні послуги, ну і будьте ввічливими а не хамлом!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Добрий день! Повідомте, будь ласка, номер своєї угоди, щоб ми мали можливість дослідити і вирішити проблему.
Аноним (Львів)
09 трав 2019 23:39
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Лучшая компания в которой НЕТ работников... Судя по Службе техподдержки и исправлению проблем со связью которая длится месяцами. Тарифные планы это вообще что-то с чем-то, то что у вас 100 Мбит/с может доказать только название тарифного плана, больше нигде вы эту цифру не увидите. :)
Анонім (Львів)
16 трав 2019 16:51
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Жахливий провайдер, нікому не рекомендую техпідтримці на тебе просто начхати. Нестабільний інтернет, з заявлених 20 Мбит/с максимум 7 Мбит/с, НІХТО НЕ ПІДКЛЮЧАЙТЕ.
Відгук залишений з IP адреси провайдера N IMC Island ehf
Аноним (Львів)
27 трав 2019 08:51
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Уже тиждень немає інтернету, чекаємо поки приїде майстер і зробить! Додзвонитися неможливо! Трубки не беруть!
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Святослав (Володимирець)
11 лип 2019 23:53
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Недоліки:
Додаткові послуги
Download:
93.17 Мбіт/c
Upload:
89.6 Мбіт/c
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Після Укртелекому - супер, не зрозуміло, чому до цих пір, вони (Укртелеком) не можуть оптоволокно провести.
Володимир Романович (Львів)
09 жовт 2019 11:06
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Добрий день! Мене звати Володимир. Я телефонував вам на номер +38 (067) 37-37-847 ще 27 серпня з проханням підключити в мене вдома ваш інтернет 80 мегабіт/с за 180 грн/міс! Домовився я з вашим оператором про підключення інтернету (оптика) в смт. Куликів (Львівська обл., Жовківський район). Додатково я пояснив, що я є вдома лише зранку приблизно до 11:00, або ідеально з 08:00 і до 10:00 ранку. Після цього мені лише 1 раз передзвонили (аж 25 ВЕРЕСНЯ в 12:15!!!) і сказали, що можуть підключити інтернет (в 12:15!)... Я повторив знову, що ми домовились на ранок будь-якого дня поточного тижня і що зараз (в 12:15) я є у Львові і підключити інтернет сьогодні вже не вдасться. Сьогодні вже 09.10.2019 і я щойно дзвонив до вас вкотре, щоб дізнатись, чому ж за 42 ДНІ?! Ваші інсталятори (йдучи до мене, мабуть, пішки з Лапладії?!) так і не можуть прийти і підключити мені інтернет?! Мені сказали, що в Куликові підключає до UARNET якась інша "компанія" і дзвоніть до них і питайте, чому вони до вас ще не прийшли, або пишіть скаргу на ось цю електронну адресу. Коротко це називається: "наша хата з краю"... Я не буду дзвонити вам 100 разів, просити підключити мені інтернет, підлаштовуватись під ваших інсталяторів і чекати їх цілий рік! Це ви повинні підлаштувати свій графік підключень під зручний для клієнта час (тим паче, що ми домовились на будь-який день тижня, а пройшло 42 дні!!!) і надати такий сервіс, щоб клієнт був задоволений вашим сервісом і радив друзям вашу компанію, а не навпаки! Тому що зараз у ваших дармоїдів бажання щось зробити і надати якісний сервіс клієнту дорівнює нулю! На щастя для мене і на превеликий жаль для вас, я є місцевим експертом досить високого рівня у компанії GOOGLE і мій відгук побачить дуже багато людей в інтернеті! Я залишу як відгук ось цього листа про ваш сервіс і дуже багато людей, хто буде шукати ваші контакти - будуть бачити цей відгук про ваш сервіс до нових клієнтів і подумають чи варто мати з вами справу і чекати вас місяцями! Гарного вам дня! P.S. Рекомендую вам подумати над тим, чи варто через кількох старих дармоїдів у даній ієрархії вашої компанії отримувати настільки конструктивні, негативні і поширені в інтернеті відгуки про вашу компанію і тим самим прогрвати конкурентам чи краще взяти молодих, активних, з великим бажанням працювати на вас, на хороший результат і на забезпечення найкращого сервісу для клієнтів за мінімальну заробітну плату (бо люди молоді), а не просто просиджувати день-за-днем і "забивати" не клієнтів... Володимир Романович.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня, Володимире! Не зважаючи на непорозуміння, які виникли у процесі, на даний момент Ви є підключені до інтернету. Підкажіть, будь ласка, чи задоволені Ви наданими послугами і чи працює інтернет у відповідності до умов вказаних у договорі?
Відгук залишений з IP адреси провайдера ПАО "Укртелеком"
Аноним (Новий Розділ)
22 серп 2013 22:19
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Очень даже фиговый провайдер! Неверное не было ни одного месяца, чтобы что-нибудь у них не сломалось. То свитч глючит, то перебои с электричеством. Техподдержка кошмар: звонишь с проблемой — обещают исправить, проходит пару часов, звонишь узнать как продвигается ремонт оказывается у них уже ничего не ломалось, это у меня компьютер с вирусами. В результате поломку на их стороне всё-таки устраняют, извиняются, а через пару дней всё снова ломается и не работает. Оценка провайдера — 1.
Анонім (Рівне)
24 квіт 2015 18:58
Переваги:
Додаткові послуги, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Недостатнє оптоволоконне покриття. Допрацюють і будуть кращі за конкурентів — Київстар і Волю в Рівному. Швидкість відповідає заявленій і до речі на відміну від інших провайдерів пінг хороший. Тільки потрібно здешевити послуги і у кабінет абонентського відділу "посадити" компетентних людей, бажано розумних симпатичних дівчат (це як рекламний хід пропоную, бо приємно буде завітати туди, де доступно запропонують послугу). А тим жінкам, що зараз сидять там, дати всю іншу роботу з документацією і бухгалтерією, вони там аси. :)
Аноним (Львів)
03 лист 2015 21:37
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Download:
3.87 Мбіт/c
Upload:
0.01 Мбіт/c
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Исходящая скорость никакая, работать невозможно, да еще и дурацкая программа-авторизатор.
Аноним (Ковель)
15 груд 2015 22:22
Переваги:
Лінійка тарифних планів, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Служба техпідтримки
Недоліки:
Додаткові послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Усунення пошкоджень
Рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість під вечір від заявлених 50 Мбіт/с падає до 40-35 Мбіт/с. Перейшов на цей провайдер з укртелекома. Різниця на 30 грн дорожче, але швидкість 40-35 Мбіт/с (від заявлених 50 Мбіт/с) проти 1.5 Мбіт/с (від заявлених 2 Мбіт/с). Пінг 20 мс. Збоїв поки не було, тому поки задоволений.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг