Додати відгук
Додавання відгука неможливе при використанні анонімайзера / VPN / проксі сервера
Анонім (Городіще)
04 груд 2021 20:29
Переваги:
Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Технологія:
FTTx/GEPON/Ethernet
Договір:
39249
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Швидкість зовсім ніяка, зв'язатися з підтримкою неможливо, відразу як підключили цей інтернет почалися проблеми! Не рекомендую підключати інтернет!!!
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Дякуємо за вказаний номер угоди, з Вами зв'яжеться наш оператор для уточнення виникнення даної обставини, перевірки надання послуги та надасть допомогу у вирішенні описаної Вами проблеми. Якщо у Вас виникають найменші скарги щодо якості надання послуг, будь ласка, одразу зверніться до нашої технічної підтримки за контактними номерами телефонів: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 (цілодобово);
Иван (Городіще)
22 вер 2021 02:23
Переваги:
Немає
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Договір:
39254
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
Никому не советую. Пропал интернет - дозвониться херушки, ночью отключают телефон, нет ни вызова, ни чего. Стучи по батарее. Они ночью спят а деньги получают за какой. И за какой я плачу если он периодически пропадает а если дозвонишься то как всегда авария в с. Городище. Какая нафиг авария если у нас даже распределителя в селе нету а в с. Удрицьк. Скорее бы сменить долбаный Уарнет.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня.Дякуємо за відгук.Дійсно за вашим напрямком 10.09.2021 р. фіксувалося тимчасове зникнення зв`язку, яке було усунуто в найкоротші терміни. Телефони технічної підтримки працюють цілодобово: (067) 362-09-11, (050) 461-59-75, (093) 745-51-15 . Також є адреса електронної скриньки, на яку можна писати в будь-який зручний для вас час: [email protected] — технічна підтримка.
Нам важливо знати за яким номером телефону Ви зверталися?Прохання написати повідомлення на електронну адресу [email protected]
Відгук залишений з IP адреси провайдера АО "Киевстар"
Аноним (Городіще)
20 бер 2020 22:39
Переваги:
Подача заявки на підключення, Виконання заявки на підключення
Недоліки:
Лінійка тарифних планів, Додаткові послуги, Якість послуги, Швидкість Інтернет з'єднання, Служба техпідтримки, Усунення пошкоджень
Не рекомендую цього інтернет-провайдера
39254, Скорость заказана - 50 Мбіт/с, получаем 10-12 Мбіт/с. Платим за месяц, получаем максимум неделю интернета. В договоре написано бесперебойный интернет. А в итоге интернета 0. Никому не советую этого провайдера.
Відповідь представника ДП "Уарнет" НТЦ:
Доброго дня. Дякуємо за Ваш відгук.Ваше звернення було передано в технічний відділ. Ви можете звернутися самостійно , коли Вам буде зручно та провести спільну діагностику швидкості . Контакти Рівненського обласного представництва: Київстар (067) 362-09-11, Водафон (050) 461-59-75, Лайфсел (093) 745-51-15. Скажіть оператору, що Ви стосовно відгуку на сайті 2ip.com.ua. Очікуємо на дзвінок.
Залишені відгуки є виключно особистою (суб'єктивною) думкою користувача про провайдера і якістю наданих послуг